SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Setlist RammsteinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sites
www.mojo.nl
http://www.fieldsofrock.nl/
Vorige Topics
http://forum.fok.nl/topic/623433
http://forum.fok.nl/topic/681267
http://forum.fok.nl/topic/706286
[ Bericht 52% gewijzigd door Djaser op 16-06-2005 10:30:05 ]
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:20 schreef Djaser het volgende:
A heavy day in the park
Met o.a. Black Sabbath. Rammstein, Machine Head, Velvet Revolver en anderen.
Ticketprijs: ¤ 67,50 (excl. servicekosten)
Wanneer: 18 juni 2005
Terrein open: 11.00 uur
Aanvang Programma: 13.00 uur
Einde: 24.00 uur
Sites
www.mojo.nl
http://www.fieldsofrock.nl/
Vorige Topics
http://forum.fok.nl/topic/623433
http://forum.fok.nl/topic/681267
http://forum.fok.nl/topic/706286
Je bedoelt dat als je op je die afbeelding klikt dat je dan direct de pdf fille opent? Wil ik wel doen, maar ik weet die code niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hey, Djaser. Kun je ook ff 't plaatje van 't blokkenschema laten linken naar die download. Nu krijg je die gare jpg als je er op klikt.
dit in plaats zetten waar nu de tag voor 't plaatje staat::quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:35 schreef Djaser het volgende:
[..]
Je bedoelt dat als je op je die afbeelding klikt dat je dan direct de pdf fille opent? Wil ik wel doen, maar ik weet die code niet.
1 | [url=http://martinius.mine.nu/forblock.pdf][img]http://jun.imgdump.net/yzcy.jpg[/img][/url] |
En idd. Rammstein setlist is zeer goed.quote:Fields of Rock Nijmegen
Op zaterdag 18 juni is het muziekfestival Fields of Rock in het Goffertpark in Nijmegen.
Stevige rock van bekende bands zorgen voor een 'heavy day in the park'. Het festival begint om 13.00 uur en eindigt om 24.00 uur.
Bereikbaarheid
Het Goffertpark in Nijmegen is uitstekend bereikbaar per trein. Tussen station Nijmegen en het Goffertpark rijden pendelbussen.
Extra treinen
NS rijdt na afloop van het festival extra treinen.
Vertrek vanaf station Nijmegen naar:
* Arnhem en Utrecht Centraal 00.30 uur, 00.50 uur, 01.10 uur en 01.30 uur
* 's-Hertogenbosch 00.46 uur
* Zwolle 00.49 uur
*
Venlo 01.14 uur
quote:Wil je toch met de auto komen volg dan bij binnenkomst te Nijmegen de borden Nijmegen, Goffertpark. Volg op den duur de speciale 'Parkeren Festival' borden. Er zijn parkeerplekken op loopafstand van het Goffertpark.
2 Uur rijden naar de kroeg.quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:54 schreef ToXiCitY het volgende:
Oei die setlist van Rammstein is goed, dat wordt zeker blijven tot het einde. En daarna nog 2 uur rijden naar de kroeg
.
Die 2 uur is als ik 120 rij, nog even uitzoeken waar de palen op de A1 staanquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
2 Uur rijden naar de kroeg.Ik hoef maar een stukje te lopen.
Misschien is het niets maar je weet maar nooit met Slashquote:Velvet Revolver Cancels Remaining European Tour Dates
Published: 2005-06-09
Velvet Revolver has axed its final five European tour dates due to family obligations and pre-production work on the group’s second album. A spokesperson is denying reports that the band has broken up and that front man Scott Weiland “is back on drugs.” The group was to finish up its tour July 10th but decided on closing it down July 2nd with a performance in the London edition of Live 8.
The band’s only album, Contraband, debuted at number one last year on the Billboard album chart, spawning the singles “Slither,” “Fall to Pieces,” and “Dirty Little Thing.” The group will contribute a new song, “Come on Come In,” to the “Fantastic Four” soundtrack, due out July 5th.
Velvet Revolver is still scheduled to replace Iron Maiden as one of Ozzfest’s main attractions when the festival hits Albuquerque, New Mexico, on August 23rd.
haha, als je ff moet pissen en je zet je bekertje weg, is ie er als je terugkomt niet meer, da's best klotequote:Op donderdag 16 juni 2005 11:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
We mogen uit maīs bekers drinken op FoR. Doorzuipen dus.
Het is al oud nieuws zoals je ook al de datum kan zien. Als ze niet zouden komen dan hadden we dat al lang moeten weten.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:34 schreef wdn het volgende:
Hmmm.
Ik hoorde net dat Velvet Revolver wel eens een probleem kan worden.
Van het web
[..]
Misschien is het niets maar je weet maar nooit met Slash
Heb toch al zo n kleine 20 festivals meegemaakt (o.a. ook Ozzfest 2002) maar zo warm is het nog nooit geweest als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het is verdomme elke keer raak als ik naar een festival ga. In 2000 op Parkpop en Dynamo was het rond de 30 graden. In 2001 op Lowlands ook. In 2002 op Ozzfest ook. En nu gewoon alweer.
Het kan te gek ook. 25 Graden is genoeg.
Nu je het zegt.. ben toen ook bijna niet in die tent geweest.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ozzfest was goed heet hoor. Na enkele uren liep ik dan ook al met koppijn door de brandende zon. Bij After Forever zijn in de tent temperaturen van 50 graden en hoger gemeten. Al met al een warm dagje.
Ik heb ook wel eens festivals bezocht zonder dat het heet werd hoor, maar het valt me op dat van de 4 keer Goffertpark nu, 3 keer tegen de 30 graden is.
Iedereen kent die tips.... wel verassend dat zovelen ze vergeten op te volgen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 13:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, ik ken de tips. Veel drinken gaat lukken, maar er was iets met alcohol waardoor het minder geschikt was, volgens mij. Ach, gezeur, bier is lekker als het heet is.
Bron?quote:Op donderdag 16 juni 2005 17:39 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
vergeet die playlist van Rammstein maar, vorige week speelde ze heul andere nummers dan die daar staan! Ik hoop wel dat zew hier wel Moscow spelen!
quote:Bullet for My Valentine komt niet; de NL gothic-band Autumn wel!
16-6-2005
Wegens verplichtingen in de opnamestudio kan Bullet For My Valentine helaas niet naar Nijmegen komen aanstaande zaterdag. Het Nederlandse Autumn zal de band waardig vervangen op het MTV Stage.
Met 'Summer's End' heeft Autumn zich definitief op de gothic-rock kaart gezet. Had de band met het eerste album 'When Lust Evokes The Curse' al het nodige succes, met het veelgeprezen tweede album heeft Autumn dit razendsnel weten uit te bouwen. Inmiddels is de CD uit in België, Oostenrijk en Duitsland en zullen er binnenkort nog een aantal landen volgen. Autumn tourde eerder dit jaar met Within Tempation in België, Duitsland en Nederland. De prachtige clip voor single 'Gallery of Reality' gooide hoge ogen op The Box en MTV. Inmiddels is er ook een clip voor de track 'Premeditated Dying', welke geschoten is in Keulen tijdens de Duitse tour met WT.
Op southside in Duitsland speelde ze dit weekend Moscow niet iig (ik was daar bij dat is de bron). en Stripped was niet als laatst, dus een standaard playlist hebben ze niet. Daar was als encore Sonne, Ich Will en rammsteinquote:
Een of twee nummers zijn verandert sinds het begin van de tour. Reken er maar op dat de setlist nauwelijks af zal wijken van die in de OP.quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:17 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Op southside in Duitsland speelde ze dit weekend Moscow niet iig (ik was daar bij dat is de bron). en Stripped was niet als laatst, dus een standaard playlist hebben ze niet
jaja het zal wel... er zijn minstens 5 verschillen sinds jouw bron bij gekomen, reken daar maar opquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:19 schreef Djaser het volgende:
[..]
Een of twee nummers zijn verandert sinds het begin van de tour. Reken er maar op dat de setlist nauwelijks af zal wijken van die in de OP.
Zet Bullet For My Valentine maar uit je hoofd; Autumn komt hiervoor in de plaatsquote:Op donderdag 16 juni 2005 17:06 schreef Klop_Klop het volgende:
Kan dus mooi gratis heen zaterdag. Op de terug reis kan ik met iemand meerijden. Ik heb er heel veel zin in, jammer dat het zo warm wordt maar genoeg bier moet dan maar voor de oplossing zorgen.
Mijn programma: Skip the Rush, Papa Roach, Bullet for my Valentine, Slayer, Velvet Revolver, Chimaira ( dat word heel kort), Audioslave, Flogging Molly en Rammstein. Het wordt wel gezellig met 40.000 mensen bij Rammstein.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:08 schreef R2cksson het volgende:
SPOONMAN!
WOO FUCKING HOOOOOOOOOOOOOOO!
Hoezo? Is het nou zo'n verassing dat de ex-leden van RATM hun grootste hit spelenquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
weg verrassingseffectdank hoor jongens...
Ja, voor mij wel want in 2003 speelde ze Killing in the Name niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:13 schreef Kipman het volgende:
[..]
Hoezo? Is het nou zo'n verassing dat de ex-leden van RATM hun grootste hit spelen
Dan spijt het mij bij deze heel erg.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, voor mij wel want in 2003 speelde ze Killing in the Name niet.
Nou, inmiddels heb ik een kaartje teveelquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:50 schreef Swine het volgende:
[offtopic]
Heej R2ckssson, ik hbe gereageerd op je topic waar je nog kaartje zocht. Omdat die beetje gedateerd is en ik je hier toch zie. Heb je nog steeds een kaartje nodig (heb er 2)
[/offtopic]
Ik ga lkkr meegnieten in mijn achtertuin zaterdag . Heb wel kaarten (in de verkoop), maar ik gun
het liever een echt fan om naar binnen te gaan.
Ach, mijn printer print 'm half zwart/half roze....hoe metal is datquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik printte zojuist even de pdf uit, om er eens op mijn gemak naar te kunnen kijken. Alleen lastig dat de witte tekst in de zwarte blokken opeens ook zwart is. Ik zie nu dus zwarte blokjes zonder bandnaam. Toch maar even vanuit een fatsoenlijk programma printen.
Ah een kenner / liefhebber! Ik heb ook al diverse malen Fake Healer er door gejast, maar zonder David Wayne of Mike Howe wordt het toch wel anders, ben ik bang. Al is Kirk (en niet Kurt, zoals op de FoR-site staat) Arrington wel top, natuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:13 schreef Litpho het volgende:
Metal Church.
* Litpho zet Beyond the Black maar weer eens op *
Met welk programma doe jij dat? Dan pas ik 'm zelf wel even aan. Een naam veranderen moet mij toch ook lukken. Dan blijft de link ook gewoon werken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach, mijn printer print 'm half zwart/half roze....hoe metal is dat![]()
Ik zal nog even proberen om vanavond Autumn in 't blokkenschema te pleuren als ik uit m'n werk kom....maar ik beloof niets, moet snel weer door naar een feest namelijk
Indesign van Adobe. Illustrator zal ook wel werken denk ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Met welk programma doe jij dat? Dan pas ik 'm zelf wel even aan. Een naam veranderen moet mij toch ook lukken. Dan blijft de link ook gewoon werken.
En nee, er is geen camping. Nou ja, er zijn wel campings in de omgeving, maar er is geen camping voor festivalbezoekers bij het Goffertpark.
Zwart, 25 graden, zon, warm....mooie combinatie. Ik ga maar eens kijken of ik ook niet zwarte kleding hebquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:14 schreef Doc het volgende:
Ik weet niet exact hoe laat ik er zal zijn, maar zal waarschijnlijk te herkennen zijn aan m'n zwarte LFC (voor de niet kenners: LiverpoolFC) shirt met DOC 7 achterop
Ok, duidelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En nee, er is geen camping. Nou ja, er zijn wel campings in de omgeving, maar er is geen camping voor festivalbezoekers bij het Goffertpark.
Ik ga je zoekenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:14 schreef Doc het volgende:
Ik weet niet exact hoe laat ik er zal zijn, maar zal waarschijnlijk te herkennen zijn aan m'n zwarte LFC (voor de niet kenners: LiverpoolFC) shirt met DOC 7 achterop
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[[url=http://home.quicknet.nl/qn/prive/martinius/forblockkopie.jpg]afbeelding][/url]
Met hulp van Monidique. Niet helemaal perfect, maar ach, het lijkt me duidelijk genoeg.
Ik heb het nog nooit meegemaakt, dat ze kluisjes op het terrein haddenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zouden ze, net als in 2002 met Ozzfest, weer kluisjes op het terrein hebben? Dat zou handig zijn voor een eventuele trui of jas voor in de koude nacht.
Het shirt heeft grijze mouwen en is bedoelt om in te zweten dus dat komt verder wel goedquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Zwart, 25 graden, zon, warm....mooie combinatie. Ik ga maar eens kijken of ik ook niet zwarte kleding heb
taalneuker!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:07 schreef Mark het volgende:
Zou het niet weten, ga nooit naar popfestivals
]quote:
Heb jij een Brusselmansshirtquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:57 schreef Doc het volgende:
[..]
]
En wat ga jij aantrekken?
Misschien mag je m'n Herman Brusselmans t-shirt wel lenen![]()
Het rare is dat alles onder de lijn Nijmegen-'s-Hertogenbosch gewoon genaaid wordt door de NS. Alleen Venlo heeft geluk maar als je naarTilburg of Eindhoven moet dan vertrekt jouw laatste trein al om 23.38 op het station Nijmegen. Iedereen wil Rammstein natuurlijk zien!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:05 schreef Malchevia het volgende:
Ik ben toch wel heel blij dat ik dit jaar met de auto ga. Dan maar geen drank. Vorig jaar was het echt niet te doen om normaal thuis te komen met de trein.
Yep, een witte, dus het het zou nog kunnen ookquote:Op vrijdag 17 juni 2005 14:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Heb jij een Brusselmansshirt?
Nou ja.. ik kijk alleen bij mijn keuze naar het weer. Geen zwart dus voor mij![]()
Je moet wel kunnen pimpen met je shirt! Niks aan als er nog 50 man met hetzelfde shirt zijn. Gekochte shirts doe je dus NIET dezelfde dag aan, maar je wil er 1 aan die:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jezus.. is een popfestival tegenwoordig een modeshow?
Da's natuurlijk ook nog een optiequote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:09 schreef Mark het volgende:
C) niks met metal te doen heeft (Zie Doc's Madonna of mijn Lita Ford shirt)
ik wil ook wel in pak naar FOR komen hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:19 schreef Mark het volgende:
Ach ja, in sommige beroepen is dat belangrijk
dit klinkt alsof er over nagedacht isquote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:09 schreef Mark het volgende:
[..]
Je moet wel kunnen pimpen met je shirt! Niks aan als er nog 50 man met hetzelfde shirt zijn. Gekochte shirts doe je dus NIET dezelfde dag aan, maar je wil er 1 aan die:
A) oud is
B) van een coole band is (dus liefst obscuur)
C) niks met metal te doen heeft (Zie Doc's Madonna of mijn Lita Ford shirt)
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:04 schreef wdn het volgende:
Ik ben aan het twijfelen.
Mijn Duck You T-shirt, Prince, Bon Jovi of Pink Floyd T-shirt. Allemaal lekker afwijkend![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
http://martinius.mine.nu/forblock.pdf weer.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 16:19 schreef Mark het volgende:
Ach ja, in sommige beroepen is dat belangrijk
Ik wilde nog iets zeggen over een stoeipakje maar ik dacht laten we het netjes houdenquote:
Krek. Daarom heb ik morgen een vale spijkerbroek aan waarvan de gulp kapot is, een rood Hookipa-shirt en oude, zwarte schoenen. Het was nog moeilijk, hoor, want moest ik een zwart t-shirt aan met bandnaam? Eigenlijk wel, hč, maar nee, geen zin in zwart. Maar wit kan natuurlijk helemaal niet! Dus maar rood. Uiteraard neem ik ook m'n Machine Head-trui mee, net zoals veertienduizend andere festivalgangers, maar die bind ik wel om mijn middel heen, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Jezus.. is een popfestival tegenwoordig een modeshow?
Ik ga morgen letten op iemand die een kapotte gulp heeft... je herkent mij aan me scheve rug!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Krek. Daarom heb ik morgen een vale spijkerbroek aan waarvan de gulp kapot is, een rood Hookipa-shirt en oude, zwarte schoenen. Het was nog moeilijk, hoor, want moest ik een zwart t-shirt aan met bandnaam? Eigenlijk wel, hč, maar nee, geen zin in zwart. Maar wit kan natuurlijk helemaal niet! Dus maar rood. Uiteraard neem ik ook m'n Machine Head-trui mee, net zoals veertienduizend andere festivalgangers, maar die bind ik wel om mijn middel heen, waarschijnlijk.
Dus ja, een popfestival (popfestival?) is een modeshow.
Ja.quote:
De oudste prince. Voldoet aan twee criteriaquote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja.
Maar.
Maar.
WELKE. Help daar eens mee!!
En dan heb ik der 10 van Prince (1986 t/m 1994) en 5 van Pink Floyd.
3quote:Op vrijdag 17 juni 2005 20:57 schreef Doc het volgende:
[..]
De oudste prince. Voldoet aan twee criteria
Mijn shirt is net vorige week door de postbode gebracht.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 15:09 schreef Mark het volgende:
[..]
Je moet wel kunnen pimpen met je shirt! Niks aan als er nog 50 man met hetzelfde shirt zijn. Gekochte shirts doe je dus NIET dezelfde dag aan, maar je wil er 1 aan die:
A) oud is
Slayer is wel cool, maar er is weinig obscuur aan.quote:B) van een coole band is (dus liefst obscuur)
Ook hier voldoet het niet aan.quote:C) niks met metal te doen heeft (Zie Doc's Madonna of mijn Lita Ford shirt)
Dat kon je gisteren alquote:
Trancequote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:01 schreef Rocho het volgende:
Die soundchecks waren best fijn, maar waarom nou de hele tijd 't zelfde trance nummer?
Ik als Graafseweg bewoner pal boven het park al helemaalquote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:13 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik kan vrij goed meegenieten voor een Dukenburgbewoner.
's Middags was 'r iemand van de crew van Rammstein met de microfoon aan 't soundchecken. De hele tijd "Tu tu, hier hier, tu tu"... Verder had 'r iemand van Ampco (denk ik) een nummer waarmij hij de soundcheck deed, wat voornamelijk erg veel bass was. Ik voelde 't behoorlijk in mn buik.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:11 schreef Lexie het volgende:
[..]
TranceIk hoor alleen maar gitaren en geschreeuw
.
Nee, ik ben gewoon wat langer aan het typen geweestquote:Op zondag 19 juni 2005 00:31 schreef hooibaal het volgende:
Hmmz, ben ik dan de eerste die terug is? Ja, dus.
Nee, maar ik ben om 0:05 in de tuin gaan zitten met een biertjequote:Op zondag 19 juni 2005 00:31 schreef hooibaal het volgende:
Hmmz, ben ik dan de eerste die terug is? Ja, dus.
Hebben ze nog nummers vanSepeltura gespeeld??quote:Op zondag 19 juni 2005 01:27 schreef DrazTic het volgende:
Soulfly was ruig!
Ach ja, natuurlijk, die hebben ze vorig jaar op lowlands ook gespeeld.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:54 schreef Metal_Mart het volgende:
Dat andere GnR nummer door Velvet Revolver was overigens Mr. Brownstone.
Ja, terrotory en roots bloody rootsquote:Op zondag 19 juni 2005 01:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hebben ze nog nummers vanSepeltura gespeeld??
Welke zender is dat?quote:Op zondag 19 juni 2005 02:56 schreef R2cksson het volgende:
Fluittoon in mn oor. Tof.
Ophangen die eikelsquote:Op zondag 19 juni 2005 03:37 schreef Rahl het volgende:
en ik ben in de trein terug nog aangevallen door ladderzatte, biergooiende, jovink-zingende, langharige hardrockers
Hieruit maak ik op dat je er niet geweest bent, waar baseer jij die uitspraak dan op?quote:Op zondag 19 juni 2005 04:25 schreef DrunkenMuncky het volgende:
*Heeft een hekel aan F.O.R... en gaat zich lekker vermaken aankomend weekend @ Impulz!*
Dan had je vooraan moeten gaan ztaan bij Black Sabbath, Ozzy heeft enkele flesjes het publiek in gegooid.quote:
Wij.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:09 schreef InsaneM666 het volgende:
Heeft er iemand toevallig een boel fotos gemaakt?Ze zullen binnenkort vast ook wel op de FoR site staan..maar ja..toch altijd leuk om ff fototjes te kijken
Echt wel. Echt vreemd. Ik had toch echt verwacht dat ze Engel zouden gaan spelen.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:29 schreef InsaneM666 het volgende:
VetVond je het ook zo'n naaistreek dat Rammstein er gewoon opeens mee stopte?
Ik had echt zoiets van..ze maken zeker een grapje ofzo :S
En achteraf dus gewoon de zelfde nummers alleen wat minder en in een andere volgordequote:Op donderdag 16 juni 2005 18:20 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
jaja het zal wel... er zijn minstens 5 verschillen sinds jouw bron bij gekomen, reken daar maar op
Damn, was jij er ook! Jammer dat ik je niet gezien had.quote:Op zondag 19 juni 2005 03:25 schreef DutchGooner het volgende:
Nou,voor het eerst in mijn leven naar een hardrock festival geweest,het is absoluut mijn muziek niet overigens maar ik wilde het weleens mee maken.
Ik moet zeggen dat hetwas,de sfeer,sommige bands,vooral Soulfly en de organisatie
Van Rammstein had ik veel gehoord maar die vielen mij muziekaal gezien tegen maar de show was wel OK.
Kortom,ik heb me prima vermaakt maar vaker dan 1 maal per jaar zo'n festival bezoeken is meeeeeeeeeeeer dan genoeg.
Ik heb mijn rechterschouder wat verbrandquote:Op zondag 19 juni 2005 12:02 schreef R2cksson het volgende:
AH! Ik heb bij mijn rechterarm eens de kleur bekeken. Blauw.
Dat werd mede mogelijk gemaakt door Motorhead en Velvet Revolver. De 2 beste van de dag m.i.
Niets verbrand..
GVD,dat had ik moeten wetenquote:Op zondag 19 juni 2005 12:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Damn, was jij er ook! Jammer dat ik je niet gezien had.
Ik was erg makkelijk te herkennen door m'n rode LFC '00-'02 shirtjequote:Op zondag 19 juni 2005 12:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
GVD,dat had ik moeten weten
Alhoewel je die dikke kop van mij niet kon ontlopen in principe
Ik heb het eerste gedeelte van BS gezien en ben naar de MTV stage gegaan toen Soulfly begonquote:Op zondag 19 juni 2005 12:17 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik had zitten twijfelen tussen Black Sabbath en Soulfly. Ik had die laatste dus moeten doen om jou te ontmoeten dus.
Zo lag ik er ook even bij tijdens Velvet Revolver. Werd nog even wakker geschud door Nixxx, maar die was ik zo weer kwijt in al m'n wazigheid op dat moment. Maar even een bekertje water van 2 euroquote:Op zondag 19 juni 2005 12:09 schreef Silmarwen het volgende:
Men mijn hele gezicht en mijn armen zijn super rood, ik heb de hele dag gezeten, het was veelste heet om tussen al die mensen te staan! Motorhead was trouwens ook tof (maar ik vind hawkwind leuker)
Trouwens als je zo rondliep zag je echt overal mensen zo lam als ik weet niet wat in het gras liggen
Inderdaad, Slayer was weer als vanouds, supergoedquote:Op zondag 19 juni 2005 12:07 schreef heiden6 het volgende:
Zo, tering. Wat een dag/nacht, ben blij dat ik weer thuis ben. Zeer genoten van vooral Slayer en Audioslave. Nu eens lekker slapen. Iets te veel joints, en iets te lang wajkker.
Dan had ik je daar kunnen zien,toen was het niet zo gek druk....quote:Op zondag 19 juni 2005 12:28 schreef Doc het volgende:
naar het MTV podium gegaan waar Helmet optrad. Helmet is een band waarvan ik telkens weer vergeet hoe verschrikkelijk goed ik ze vind
Ik had dus het omgekeerde gedaan ... - dan hadden we elkaar onderweg kunnen ontmoetenquote:Op zondag 19 juni 2005 12:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb het eerste gedeelte van BS gezien en ben naar de MTV stage gegaan toen Soulfly begon
Ah toch nog iemand die er net zo over denkt.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:31 schreef Sam_Raimi het volgende:
Rammstein vond ik ronduit slecht. Ik heb ze 5 keer gezien waarvan 2 keer op een festival en eigenlijk viellen ze altijd tegen op een festival.
Ze speelden ongeinspireerd, de show was ok, het geluid bagger.
Was jij dan ook bij Helmet ? - want daar was het inderdaad behoorlijk rustig qua publiek - ik stond daar behoorlijk vooraan in de (mini-)pit.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan had ik je daar kunnen zien,toen was het niet zo gek druk....
yup,kwam daar een zeer grote groep Bosschenaren tegen en ben dus even blijven hangenquote:Op zondag 19 juni 2005 12:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Was jij dan ook bij Helmet ? - want daar was het inderdaad behoorlijk rustig qua publiek - ik stond daar behoorlijk vooraan in de (mini-)pit.
Waar stond jij dan bij Helmet?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
yup,kwam daar een zeer grote groep Bosschenaren tegen en ben dus even blijven hangen
Ik vond hem meer op Saddam Hoessein lijken.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:37 schreef Doc het volgende:
Het viel me trouwens op dat als Tom Araya een rode muts op zou zetten het net kabouter Plop is
Liep langs heel het podium zeg maar maar ik stond meer richting de markt opquote:Op zondag 19 juni 2005 12:42 schreef Doc het volgende:
Dat was aan de rechterkant?
Was niet met een grote groep en ik had door het schema geen tijd om dit te doen. Bovendien kreeg ik m'n munten sowieso niet op die ik had.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:44 schreef xibalba het volgende:
bierprijs was geen 2 euro, maar 1,80 (glazen inleveren)
er liepen anders toch heel wat mensen bekertjes te zoeken,alsof ze voor de bekertjes naar FOR waren gekomenquote:Op zondag 19 juni 2005 12:51 schreef ondeugend het volgende:
So... ik heb me toch een spierpijn.
Ik wist helemaal niet dat je wat terug kon krijgen voor bekertjes en draagkarton..... dat waren anders toch weer 2 donner kebab's geweest
Ja ik vroeg het me al af.... maar ik heb me er ook niet echt druk om gemaakt... te warm.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
er liepen anders toch heel wat mensen bekertjes te zoeken,alsof ze voor de bekertjes naar FOR waren gekomen
quote:Op zondag 19 juni 2005 12:55 schreef wdn het volgende:
Er hingen overal groene borden met "5 beters of 1 tray = 1 munt". En die groene stands waren toch echt opvallend.
munt of zo![]()
Het was toch echt zo hoorquote:Op zondag 19 juni 2005 13:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]We zijn toch wel op hetzelfde festival geweest he ? Ik bedoel... er was niet een 2e in Nijmegen nog ?
Ik heb die borden helemaal niet gezien.
![]()
Maar misschien werd ik ook wel afgeleid door allerlei blote lijven.
(die zonder bierbuiken dan)
Verder heb ik compleet vreemde mensen ingesmeerd en is er over en weer heen en weer geflirt.
Vond ik ook ja,een behoorlijk muffe lucht hing erquote:Op zondag 19 juni 2005 13:12 schreef Hammet het volgende:
Die bekers stonken trouwens enormhet rook net naar rioolwater.
Vond ik ook ja, ik dacht eerst dat er iets mis was met de cola.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:12 schreef Hammet het volgende:
Het zal ook wel... drinken werd gehaald vandaar dat ik de inleverpunten gemist heb natuurlijk.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Het was toch echt zo hoor![]()
Naast iedere drank tent was er ook 1 waar je de bekers kon inleveren.
moet je voorstellen hoe je ruikt als je 7500 van die bekers hebt aangenomen en 2 liter over je kleren hebt gekregenquote:Op zondag 19 juni 2005 13:12 schreef Hammet het volgende:
Elf uur in de ochtend thuis?quote:Op zondag 19 juni 2005 14:00 schreef Monidique het volgende:
Dus ik net om elf uur thuis, en om half twee weer kokend uit m'n bed.
Tja. 1 goede foto: de laatste. Blauw licht op podium Rammsteinquote:Op zondag 19 juni 2005 13:58 schreef Tokus het volgende:
wat een mooie fotos toch. vooral die van het podium. Je ziet toch niet wat er op staat, dus waarom neem je daar überhaupt nog fotos van, denk ik dan.
ik vind dat nummer over zijn overleden vader altijd zo mooi, krijg er altijd kippenvel van..quote:Op zondag 19 juni 2005 14:12 schreef tha_dark het volgende:
De hoogtepunten waren voor mij: Audioslave, Rammstein maar vooral Flogging Molly!!!![]()
Het begin van Flogging Molly was idd mooi, gaan ze gewoon Paranoid spelen.Ik heb er veel blauwe plekken aan over gehouden, het was één groot feest!
ben ik de enige die die foto niet kan vinden?quote:Op zondag 19 juni 2005 14:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Tja. 1 goede foto: de laatste. Blauw licht op podium Rammstein
http://www.flickr.com/photos/mirthe/20211235/quote:Op zondag 19 juni 2005 14:18 schreef crossover het volgende:
<..>
ben ik de enige die die foto niet kan vinden?
Tsja, dit is denk ik het probleem van grote festivals. Er komen ook gewoon een hoop sjakies op af die totaal niet begrijpen hoe het werkt bij een concert. Als iemand valt, raap je hem weer op met zijn allen. Als je dit alleen nooit meemaakt, denk je misschien: "Mooi, hij ligt op de grond. Dan kan ik hem nu helemaal verrot trappen, want dat hoort erbij. Zal 'ie wel fijn vinden."quote:Op zondag 19 juni 2005 14:16 schreef IceHeat het volgende:
Bij Chimaira, viel er eentje in de pit, kwam er een of andere gozert aan gelopen en begon op hem in te trappen :/
Mjah, ben vaak bij concerten/festivals geweest, kwam er al snel achter dat zon pit helemaal niet zo "erg" is. Dus ik was best wel geshokeerd dat zo'n gozer opeens op iemand begon in te trappenquote:Op zondag 19 juni 2005 14:39 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Tsja, dit is denk ik het probleem van grote festivals. Er komen ook gewoon een hoop sjakies op af die totaal niet begrijpen hoe het werkt bij een concert. Als iemand valt, raap je hem weer op met zijn allen. Als je dit alleen nooit meemaakt, denk je misschien: "Mooi, hij ligt op de grond. Dan kan ik hem nu helemaal verrot trappen, want dat hoort erbij. Zal 'ie wel fijn vinden."
Ik heb dat ook nog niet gezien. Ik ben soms wel eens lichtelijk geirriteerd geraakt van mensen die zo lam als een tientje om je nek gaan hangen in een pit. Die duw ik dan wat harder weg.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:45 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Mjah, ben vaak bij concerten/festivals geweest, kwam er al snel achter dat zon pit helemaal niet zo "erg" is. Dus ik was best wel geshokeerd dat zo'n gozer opeens op iemand begon in te trappenNooit eerder gezien in een pit namelijk. Zelfs bij Hardcore pits doen ze dat niet...
Ik vond ze ook niet echt goed. Het geluid was niet echt goed en de zanger vond ik matig.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:51 schreef Hammet het volgende:
Ben ik de enige die het optreden van Velvet Revolver tegen vond vallen?
Er is maar één echte Sabbath zanger en die stond er gelukkig gisteren. Er zullen ongetwijfeld pubers hebben gestaan (of die gasten met zo'n 'ik-ben-boven-de-16-pols-bandje') die kwamen voor Ozzy omdat het een beroemd acteur is [quote:Op zondag 19 juni 2005 14:58 schreef Kipman het volgende:
Jammer dat Sabbath het tegenwoordig niet meer met een andere zanger kan proberen. De enige reden dat het publiek massaal op de band afkomt, is Ozzy. Volgens mij kende meer dan helft van het publiek niet eens nummers als Diryty Women of Fairies Wear Boots.
Bedoelde je die lange kerel?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:55 schreef wdn het volgende:
Iemand die goth gezien met dat rood+zwart haar. Ik was aan het twijfelen of de kop van Manson op zijn Tshirt er beter uit zag
Gitaarvariant natuurlijkquote:Op zondag 19 juni 2005 14:51 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog niet gezien. Ik ben soms wel eens lichtelijk geirriteerd geraakt van mensen die zo lam als een tientje om je nek gaan hangen in een pit. Die duw ik dan wat harder weg.Maar als ze op de grond pleuren raap ik ze ook gewoon weer op, doen ze ook bij mij. Maar dat is dan vooral toch bij echte metalfestivals / concerten, niet bij massale dingen als dit.
Bedoel je trouwens de housevariant van hardcore, of de gitaarvariant?De housevariant zijn namelijk pitjes van niks
.
Liep bijna niet iedere goth er zo bij?quote:Op zondag 19 juni 2005 15:04 schreef renz0r het volgende:
[..]
Bedoelde je die lange kerel?
Zo ja, ja joh die zag er echt niet uit!
Zijn make-up was ook zo cutequote:Op zondag 19 juni 2005 12:55 schreef wdn het volgende:
Iemand die goth gezien met dat rood+zwart haar. Ik was aan het twijfelen of de kop van Manson op zijn Tshirt er beter uit zag
:/quote:Op zondag 19 juni 2005 15:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Liep bijna niet iedere goth er zo bij?Ik heb wel veel afschuwelijk lelijke dikke mensen gezien die met kleren aan al niet apeteitlijk zijn, maar half naakt zum
zijn.... zo dat moest even
Het viel me wel op dat de meeste niet veel gave om hun uiterlijk ja en bij dance feesten heb je allemaal van de materialistische make-up poppetjes.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:10 schreef IceHeat het volgende:
[..]
:/
Ligt het nou aan mij, maar gaan de mooie mensen naar Trance-dingetjes, en de minder mooie mensen naar Rock festivals?
Ehhhh, er stonden nog meer bands die dag. Iedereen kwam voor zijn/haar band. Dat je dan ook een band meepikt als Black Sabbath is dan toch leuk? Overigens hoorde ik duizenden mensen meezingen met een hoop nrs, dus met de bekendheid zat het nog wel goed geloof ik.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:58 schreef Kipman het volgende:
Jammer dat Sabbath het tegenwoordig niet meer met een andere zanger kan proberen. De enige reden dat het publiek massaal op de band afkomt, is Ozzy. Volgens mij kende meer dan helft van het publiek niet eens nummers als Diryty Women of Fairies Wear Boots.
Yup, ik zal maandag op school wel weer horen: "Zaterdag was dat Fields of Rock he? Damn, wat gaan daar een kansloze figuren heenquote:Op zondag 19 juni 2005 15:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Het viel me wel op dat de meeste niet veel gave om hun uiterlijk ja en bij dance feesten heb je allemaal van de materialistische make-up poppetjes.
Ik vond het wel een fijne afwisseling, mensen waren gewoon lekker hun zelf en ze waren niet bezig met andere te beoordelen.
Ben Black Sabbath niet eens wezen kijken, Chimaira > Machine Head> Floggin Molly. Ik stond dus steeds bij de Tent Stage.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:14 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ehhhh, er stonden nog meer bands die dag. Iedereen kwam voor zijn/haar band. Dat je dan ook een band meepikt als Black Sabbath is dan toch leuk? Overigens hoorde ik duizenden mensen meezingen met een hoop nrs, dus met de bekendheid zat het nog wel goed geloof ik.
Je stelling zou misschien wel opgaan als het een puur BS concert was.
Hmm dat heb ik niet gezien dat iemand begon te trappen; wel dat er 'n paar lelijk vielen. Maar de pit was verder best riant (H). Jammer alleen dat ze bij Dehumanizing process maar zo weinig mensen ertoe kregen om het publiek op te splitsen.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:16 schreef IceHeat het volgende:
Bij Chimaira, viel er eentje in de pit, kwam er een of andere gozert aan gelopen en begon op hem in te trappen :/
Sorry.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Alleen die mannen met zon bierpens moeten gewoon hun t-shirt aanhouden. Heel ranzig zon rood vebrande behaarde en zweterige pens over je broek
Nou zo'n ramp is dat niet hoor, het is de perfecte indicatie dat als je veel half naakte dikke gasten ziet staan dat je beter ergens anders kunt gaan staan voordat het optreden begint.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:13 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vond het wel een fijne afwisseling, mensen waren gewoon lekker hun zelf en ze waren niet bezig met andere te beoordelen. Alleen die mannen met zon bierpens moeten gewoon hun t-shirt aanhouden. Heel ranzig zon rood vebrande behaarde en zweterige pens over je broek
Juist niet. Mietje.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:29 schreef Djaser het volgende:
[..]
Nou zo'n ramp is dat niet hoor, het is de perfecte indicatie dat als je veel half naakte dikke gasten ziet staan dat je beter ergens anders kunt gaan staan voordat het optreden begint.
Hoezo moet je dan ergens anders gaan staan?quote:Op zondag 19 juni 2005 15:29 schreef Djaser het volgende:
[..]
Nou zo'n ramp is dat niet hoor, het is de perfecte indicatie dat als je veel half naakte dikke gasten ziet staan dat je beter ergens anders kunt gaan staan voordat het optreden begint.
Ik heb er gewoon een hekel aan als dat soort gasten al voor dat de band opkomt al tegen je aan gaan lopen beuken en springen. En dat doen ze 9 van de 10 keer.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:32 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Hoezo moet je dan ergens anders gaan staan?
Jij gaat vaak naar concerten van kutbands? Bij Motorhead stond ik tussen de naakte, dikke mannen, het was erg tof.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:34 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een hekel aan als dat soort gasten al voor dat de band opkomt al tegen je aan gaan lopen beuken en springen. En dat doen ze 9 van de 10 keer.
Als je Motörhead een kutband zou willen noemen dan wel ja. Er waren idd veel dikke naakte mannen en ik heb dus wat stappen naar achter gedaan, en toch was het tof.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:38 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Jij gaat vaak naar concerten van kutbands? Bij Motorhead stond ik tussen de naakte, dikke mannen, het was erg tof.
Wie riep er Phil Collins aan het begin van het concert?quote:Op zondag 19 juni 2005 15:53 schreef Djaser het volgende:
[..]
Als je Motörhead een kutband zou willen noemen dan wel ja. Er waren idd veel dikke naakte mannen en ik heb dus wat stappen naar achter gedaan, en toch was het tof.
Nu volg ik je even niet.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:07 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Wie riep er Phil Collins aan het begin van het concert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |