Was niet met een grote groep en ik had door het schema geen tijd om dit te doen. Bovendien kreeg ik m'n munten sowieso niet op die ik had.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:44 schreef xibalba het volgende:
bierprijs was geen 2 euro, maar 1,80 (glazen inleveren)
er liepen anders toch heel wat mensen bekertjes te zoeken,alsof ze voor de bekertjes naar FOR waren gekomenquote:Op zondag 19 juni 2005 12:51 schreef ondeugend het volgende:
So... ik heb me toch een spierpijn.
Ik wist helemaal niet dat je wat terug kon krijgen voor bekertjes en draagkarton..... dat waren anders toch weer 2 donner kebab's geweest
Ja ik vroeg het me al af.... maar ik heb me er ook niet echt druk om gemaakt... te warm.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
er liepen anders toch heel wat mensen bekertjes te zoeken,alsof ze voor de bekertjes naar FOR waren gekomen
quote:Op zondag 19 juni 2005 12:55 schreef wdn het volgende:
Er hingen overal groene borden met "5 beters of 1 tray = 1 munt". En die groene stands waren toch echt opvallend.
munt of zo![]()
Het was toch echt zo hoorquote:Op zondag 19 juni 2005 13:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]We zijn toch wel op hetzelfde festival geweest he ? Ik bedoel... er was niet een 2e in Nijmegen nog ?
Ik heb die borden helemaal niet gezien.
![]()
Maar misschien werd ik ook wel afgeleid door allerlei blote lijven.
(die zonder bierbuiken dan)
Verder heb ik compleet vreemde mensen ingesmeerd en is er over en weer heen en weer geflirt.
Vond ik ook ja,een behoorlijk muffe lucht hing erquote:Op zondag 19 juni 2005 13:12 schreef Hammet het volgende:
Die bekers stonken trouwens enormhet rook net naar rioolwater.
Vond ik ook ja, ik dacht eerst dat er iets mis was met de cola.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:12 schreef Hammet het volgende:
Het zal ook wel... drinken werd gehaald vandaar dat ik de inleverpunten gemist heb natuurlijk.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Het was toch echt zo hoor![]()
Naast iedere drank tent was er ook 1 waar je de bekers kon inleveren.
moet je voorstellen hoe je ruikt als je 7500 van die bekers hebt aangenomen en 2 liter over je kleren hebt gekregenquote:Op zondag 19 juni 2005 13:12 schreef Hammet het volgende:
Elf uur in de ochtend thuis?quote:Op zondag 19 juni 2005 14:00 schreef Monidique het volgende:
Dus ik net om elf uur thuis, en om half twee weer kokend uit m'n bed.
Tja. 1 goede foto: de laatste. Blauw licht op podium Rammsteinquote:Op zondag 19 juni 2005 13:58 schreef Tokus het volgende:
wat een mooie fotos toch. vooral die van het podium. Je ziet toch niet wat er op staat, dus waarom neem je daar überhaupt nog fotos van, denk ik dan.
ik vind dat nummer over zijn overleden vader altijd zo mooi, krijg er altijd kippenvel van..quote:Op zondag 19 juni 2005 14:12 schreef tha_dark het volgende:
De hoogtepunten waren voor mij: Audioslave, Rammstein maar vooral Flogging Molly!!!![]()
Het begin van Flogging Molly was idd mooi, gaan ze gewoon Paranoid spelen.Ik heb er veel blauwe plekken aan over gehouden, het was één groot feest!
ben ik de enige die die foto niet kan vinden?quote:Op zondag 19 juni 2005 14:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Tja. 1 goede foto: de laatste. Blauw licht op podium Rammstein
http://www.flickr.com/photos/mirthe/20211235/quote:Op zondag 19 juni 2005 14:18 schreef crossover het volgende:
<..>
ben ik de enige die die foto niet kan vinden?
Tsja, dit is denk ik het probleem van grote festivals. Er komen ook gewoon een hoop sjakies op af die totaal niet begrijpen hoe het werkt bij een concert. Als iemand valt, raap je hem weer op met zijn allen. Als je dit alleen nooit meemaakt, denk je misschien: "Mooi, hij ligt op de grond. Dan kan ik hem nu helemaal verrot trappen, want dat hoort erbij. Zal 'ie wel fijn vinden."quote:Op zondag 19 juni 2005 14:16 schreef IceHeat het volgende:
Bij Chimaira, viel er eentje in de pit, kwam er een of andere gozert aan gelopen en begon op hem in te trappen :/
Mjah, ben vaak bij concerten/festivals geweest, kwam er al snel achter dat zon pit helemaal niet zo "erg" is. Dus ik was best wel geshokeerd dat zo'n gozer opeens op iemand begon in te trappenquote:Op zondag 19 juni 2005 14:39 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Tsja, dit is denk ik het probleem van grote festivals. Er komen ook gewoon een hoop sjakies op af die totaal niet begrijpen hoe het werkt bij een concert. Als iemand valt, raap je hem weer op met zijn allen. Als je dit alleen nooit meemaakt, denk je misschien: "Mooi, hij ligt op de grond. Dan kan ik hem nu helemaal verrot trappen, want dat hoort erbij. Zal 'ie wel fijn vinden."
Ik heb dat ook nog niet gezien. Ik ben soms wel eens lichtelijk geirriteerd geraakt van mensen die zo lam als een tientje om je nek gaan hangen in een pit. Die duw ik dan wat harder weg.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:45 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Mjah, ben vaak bij concerten/festivals geweest, kwam er al snel achter dat zon pit helemaal niet zo "erg" is. Dus ik was best wel geshokeerd dat zo'n gozer opeens op iemand begon in te trappenNooit eerder gezien in een pit namelijk. Zelfs bij Hardcore pits doen ze dat niet...
Ik vond ze ook niet echt goed. Het geluid was niet echt goed en de zanger vond ik matig.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:51 schreef Hammet het volgende:
Ben ik de enige die het optreden van Velvet Revolver tegen vond vallen?
Er is maar één echte Sabbath zanger en die stond er gelukkig gisteren. Er zullen ongetwijfeld pubers hebben gestaan (of die gasten met zo'n 'ik-ben-boven-de-16-pols-bandje') die kwamen voor Ozzy omdat het een beroemd acteur is [quote:Op zondag 19 juni 2005 14:58 schreef Kipman het volgende:
Jammer dat Sabbath het tegenwoordig niet meer met een andere zanger kan proberen. De enige reden dat het publiek massaal op de band afkomt, is Ozzy. Volgens mij kende meer dan helft van het publiek niet eens nummers als Diryty Women of Fairies Wear Boots.
Bedoelde je die lange kerel?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:55 schreef wdn het volgende:
Iemand die goth gezien met dat rood+zwart haar. Ik was aan het twijfelen of de kop van Manson op zijn Tshirt er beter uit zag
Gitaarvariant natuurlijkquote:Op zondag 19 juni 2005 14:51 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog niet gezien. Ik ben soms wel eens lichtelijk geirriteerd geraakt van mensen die zo lam als een tientje om je nek gaan hangen in een pit. Die duw ik dan wat harder weg.Maar als ze op de grond pleuren raap ik ze ook gewoon weer op, doen ze ook bij mij. Maar dat is dan vooral toch bij echte metalfestivals / concerten, niet bij massale dingen als dit.
Bedoel je trouwens de housevariant van hardcore, of de gitaarvariant?De housevariant zijn namelijk pitjes van niks
.
Liep bijna niet iedere goth er zo bij?quote:Op zondag 19 juni 2005 15:04 schreef renz0r het volgende:
[..]
Bedoelde je die lange kerel?
Zo ja, ja joh die zag er echt niet uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |