Er is maar één echte Sabbath zanger en die stond er gelukkig gisteren. Er zullen ongetwijfeld pubers hebben gestaan (of die gasten met zo'n 'ik-ben-boven-de-16-pols-bandje') die kwamen voor Ozzy omdat het een beroemd acteur is [quote:Op zondag 19 juni 2005 14:58 schreef Kipman het volgende:
Jammer dat Sabbath het tegenwoordig niet meer met een andere zanger kan proberen. De enige reden dat het publiek massaal op de band afkomt, is Ozzy. Volgens mij kende meer dan helft van het publiek niet eens nummers als Diryty Women of Fairies Wear Boots.
Bedoelde je die lange kerel?quote:Op zondag 19 juni 2005 12:55 schreef wdn het volgende:
Iemand die goth gezien met dat rood+zwart haar. Ik was aan het twijfelen of de kop van Manson op zijn Tshirt er beter uit zag
Gitaarvariant natuurlijkquote:Op zondag 19 juni 2005 14:51 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog niet gezien. Ik ben soms wel eens lichtelijk geirriteerd geraakt van mensen die zo lam als een tientje om je nek gaan hangen in een pit. Die duw ik dan wat harder weg.Maar als ze op de grond pleuren raap ik ze ook gewoon weer op, doen ze ook bij mij. Maar dat is dan vooral toch bij echte metalfestivals / concerten, niet bij massale dingen als dit.
Bedoel je trouwens de housevariant van hardcore, of de gitaarvariant?De housevariant zijn namelijk pitjes van niks
.
Liep bijna niet iedere goth er zo bij?quote:Op zondag 19 juni 2005 15:04 schreef renz0r het volgende:
[..]
Bedoelde je die lange kerel?
Zo ja, ja joh die zag er echt niet uit!
Zijn make-up was ook zo cutequote:Op zondag 19 juni 2005 12:55 schreef wdn het volgende:
Iemand die goth gezien met dat rood+zwart haar. Ik was aan het twijfelen of de kop van Manson op zijn Tshirt er beter uit zag
:/quote:Op zondag 19 juni 2005 15:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Liep bijna niet iedere goth er zo bij?Ik heb wel veel afschuwelijk lelijke dikke mensen gezien die met kleren aan al niet apeteitlijk zijn, maar half naakt zum
zijn.... zo dat moest even
Het viel me wel op dat de meeste niet veel gave om hun uiterlijk ja en bij dance feesten heb je allemaal van de materialistische make-up poppetjes.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:10 schreef IceHeat het volgende:
[..]
:/
Ligt het nou aan mij, maar gaan de mooie mensen naar Trance-dingetjes, en de minder mooie mensen naar Rock festivals?
Ehhhh, er stonden nog meer bands die dag. Iedereen kwam voor zijn/haar band. Dat je dan ook een band meepikt als Black Sabbath is dan toch leuk? Overigens hoorde ik duizenden mensen meezingen met een hoop nrs, dus met de bekendheid zat het nog wel goed geloof ik.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:58 schreef Kipman het volgende:
Jammer dat Sabbath het tegenwoordig niet meer met een andere zanger kan proberen. De enige reden dat het publiek massaal op de band afkomt, is Ozzy. Volgens mij kende meer dan helft van het publiek niet eens nummers als Diryty Women of Fairies Wear Boots.
Yup, ik zal maandag op school wel weer horen: "Zaterdag was dat Fields of Rock he? Damn, wat gaan daar een kansloze figuren heenquote:Op zondag 19 juni 2005 15:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Het viel me wel op dat de meeste niet veel gave om hun uiterlijk ja en bij dance feesten heb je allemaal van de materialistische make-up poppetjes.
Ik vond het wel een fijne afwisseling, mensen waren gewoon lekker hun zelf en ze waren niet bezig met andere te beoordelen.
Ben Black Sabbath niet eens wezen kijken, Chimaira > Machine Head> Floggin Molly. Ik stond dus steeds bij de Tent Stage.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:14 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ehhhh, er stonden nog meer bands die dag. Iedereen kwam voor zijn/haar band. Dat je dan ook een band meepikt als Black Sabbath is dan toch leuk? Overigens hoorde ik duizenden mensen meezingen met een hoop nrs, dus met de bekendheid zat het nog wel goed geloof ik.
Je stelling zou misschien wel opgaan als het een puur BS concert was.
Hmm dat heb ik niet gezien dat iemand begon te trappen; wel dat er 'n paar lelijk vielen. Maar de pit was verder best riant (H). Jammer alleen dat ze bij Dehumanizing process maar zo weinig mensen ertoe kregen om het publiek op te splitsen.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:16 schreef IceHeat het volgende:
Bij Chimaira, viel er eentje in de pit, kwam er een of andere gozert aan gelopen en begon op hem in te trappen :/
Sorry.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:13 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Alleen die mannen met zon bierpens moeten gewoon hun t-shirt aanhouden. Heel ranzig zon rood vebrande behaarde en zweterige pens over je broek
Nou zo'n ramp is dat niet hoor, het is de perfecte indicatie dat als je veel half naakte dikke gasten ziet staan dat je beter ergens anders kunt gaan staan voordat het optreden begint.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:13 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vond het wel een fijne afwisseling, mensen waren gewoon lekker hun zelf en ze waren niet bezig met andere te beoordelen. Alleen die mannen met zon bierpens moeten gewoon hun t-shirt aanhouden. Heel ranzig zon rood vebrande behaarde en zweterige pens over je broek
Juist niet. Mietje.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:29 schreef Djaser het volgende:
[..]
Nou zo'n ramp is dat niet hoor, het is de perfecte indicatie dat als je veel half naakte dikke gasten ziet staan dat je beter ergens anders kunt gaan staan voordat het optreden begint.
Hoezo moet je dan ergens anders gaan staan?quote:Op zondag 19 juni 2005 15:29 schreef Djaser het volgende:
[..]
Nou zo'n ramp is dat niet hoor, het is de perfecte indicatie dat als je veel half naakte dikke gasten ziet staan dat je beter ergens anders kunt gaan staan voordat het optreden begint.
Ik heb er gewoon een hekel aan als dat soort gasten al voor dat de band opkomt al tegen je aan gaan lopen beuken en springen. En dat doen ze 9 van de 10 keer.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:32 schreef IceHeat het volgende:
[..]
Hoezo moet je dan ergens anders gaan staan?
Jij gaat vaak naar concerten van kutbands? Bij Motorhead stond ik tussen de naakte, dikke mannen, het was erg tof.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:34 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een hekel aan als dat soort gasten al voor dat de band opkomt al tegen je aan gaan lopen beuken en springen. En dat doen ze 9 van de 10 keer.
Als je Motörhead een kutband zou willen noemen dan wel ja. Er waren idd veel dikke naakte mannen en ik heb dus wat stappen naar achter gedaan, en toch was het tof.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:38 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Jij gaat vaak naar concerten van kutbands? Bij Motorhead stond ik tussen de naakte, dikke mannen, het was erg tof.
Wie riep er Phil Collins aan het begin van het concert?quote:Op zondag 19 juni 2005 15:53 schreef Djaser het volgende:
[..]
Als je Motörhead een kutband zou willen noemen dan wel ja. Er waren idd veel dikke naakte mannen en ik heb dus wat stappen naar achter gedaan, en toch was het tof.
Nu volg ik je even niet.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:07 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Wie riep er Phil Collins aan het begin van het concert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |