Voorlopig al bekendquote:Rammstein
Black Sabbath
Audioslave
Velvet Revolver
Slayer
Motorhead
Alter Bridge
Machine Head
Papa Roach
Flogging Molly
After Forever
Helmet
Mastodon
Chimaira
Dreadlock Pussy
Bullet for My Valentine
Dus niet alleen bij de 151 grotere?quote:Ik denk je ze bij elk postkantoor wel kan halen, de kaarten distributie gaat via een landelijk systeem he.
Je kunt ook bookmarken.quote:Op donderdag 24 maart 2005 20:22 schreef Mark het volgende:
TVP
* Mark markt al genoegquote:
Hmm leuk, kan ik kiezen of ik ze op graspop of fields of rock ga bekijken.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 13:12 schreef Eveli het volgende:
Arch Enemy bevestigd, volgens Festival Info.
Bookmarken is kut......daarom deze tvpquote:
Black Sabbath, Audioslave, Velvet Revolver etc. zijn allemaal grote namen die wel een uitverkocht festival kunnen garanderen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het kan, maar lijkt me niet waarschijnlijk. En als het wel zo is, dan baal ik. Misschien toch maar eens bestellen.
FoR 2003, had Metallica & Marilyn Manson en was niet uitverkochtquote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:41 schreef Kipman het volgende:
[..]
Black Sabbath, Audioslave, Velvet Revolver etc. zijn allemaal grote namen die wel een uitverkocht festival kunnen garanderen.
Ik denk het niet. Het is in het Goffertpark nog nooit gelukt. De vorige jaren stonden er misschien minder grote namen, maar waren de kaarten ook aanzienlijk goedkoper.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:41 schreef Kipman het volgende:
[..]
Black Sabbath, Audioslave, Velvet Revolver etc. zijn allemaal grote namen die wel een uitverkocht festival kunnen garanderen.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 18:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
FoR 2003, had Metallica & Marilyn Manson en was niet uitverkocht
Ozzfest had Ozzy en Tool en was bij lange na niet uitverkocht
Dynamo 2000 had Iron Maiden, Korn en Slipknot en verkocht ook niet uit
Het is duurder dan ooit tevoren.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:18 schreef Kipman het volgende:
Toch ben ik van mening dat er dit keer meer grote namen dan ooit staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |