Ja, voor mij wel want in 2003 speelde ze Killing in the Name niet.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:13 schreef Kipman het volgende:
[..]
Hoezo? Is het nou zo'n verassing dat de ex-leden van RATM hun grootste hit spelen
Dan spijt het mij bij deze heel erg.quote:Op donderdag 16 juni 2005 21:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, voor mij wel want in 2003 speelde ze Killing in the Name niet.
Nou, inmiddels heb ik een kaartje teveelquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:50 schreef Swine het volgende:
[offtopic]
Heej R2ckssson, ik hbe gereageerd op je topic waar je nog kaartje zocht. Omdat die beetje gedateerd is en ik je hier toch zie. Heb je nog steeds een kaartje nodig (heb er 2)
[/offtopic]
Ik ga lkkr meegnieten in mijn achtertuin zaterdag . Heb wel kaarten (in de verkoop), maar ik gun
het liever een echt fan om naar binnen te gaan.
Ach, mijn printer print 'm half zwart/half roze....hoe metal is datquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik printte zojuist even de pdf uit, om er eens op mijn gemak naar te kunnen kijken. Alleen lastig dat de witte tekst in de zwarte blokken opeens ook zwart is. Ik zie nu dus zwarte blokjes zonder bandnaam. Toch maar even vanuit een fatsoenlijk programma printen.
Ah een kenner / liefhebber! Ik heb ook al diverse malen Fake Healer er door gejast, maar zonder David Wayne of Mike Howe wordt het toch wel anders, ben ik bang. Al is Kirk (en niet Kurt, zoals op de FoR-site staat) Arrington wel top, natuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:13 schreef Litpho het volgende:
Metal Church.
* Litpho zet Beyond the Black maar weer eens op *
Met welk programma doe jij dat? Dan pas ik 'm zelf wel even aan. Een naam veranderen moet mij toch ook lukken. Dan blijft de link ook gewoon werken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach, mijn printer print 'm half zwart/half roze....hoe metal is dat![]()
Ik zal nog even proberen om vanavond Autumn in 't blokkenschema te pleuren als ik uit m'n werk kom....maar ik beloof niets, moet snel weer door naar een feest namelijk
Indesign van Adobe. Illustrator zal ook wel werken denk ik.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Met welk programma doe jij dat? Dan pas ik 'm zelf wel even aan. Een naam veranderen moet mij toch ook lukken. Dan blijft de link ook gewoon werken.
En nee, er is geen camping. Nou ja, er zijn wel campings in de omgeving, maar er is geen camping voor festivalbezoekers bij het Goffertpark.
Zwart, 25 graden, zon, warm....mooie combinatie. Ik ga maar eens kijken of ik ook niet zwarte kleding hebquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:14 schreef Doc het volgende:
Ik weet niet exact hoe laat ik er zal zijn, maar zal waarschijnlijk te herkennen zijn aan m'n zwarte LFC (voor de niet kenners: LiverpoolFC) shirt met DOC 7 achterop
Ok, duidelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En nee, er is geen camping. Nou ja, er zijn wel campings in de omgeving, maar er is geen camping voor festivalbezoekers bij het Goffertpark.
Ik ga je zoekenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:14 schreef Doc het volgende:
Ik weet niet exact hoe laat ik er zal zijn, maar zal waarschijnlijk te herkennen zijn aan m'n zwarte LFC (voor de niet kenners: LiverpoolFC) shirt met DOC 7 achterop
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[[url=http://home.quicknet.nl/qn/prive/martinius/forblockkopie.jpg]afbeelding][/url]
Met hulp van Monidique. Niet helemaal perfect, maar ach, het lijkt me duidelijk genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |