Dank jequote:Op donderdag 7 juli 2005 23:05 schreef Re het volgende:
[..]
ziet er goef uit hoor, die paar haartjes inderdaad en het stukje overbelichte is wat iets afleidt, ik zou best mijn camera er eens op willen richten
Zal ik ze ook daar nog eens spammen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:50 schreef Vliegvrager het volgende:
@McPhearson
Leuke foto: mooi model, leuke dromerige blik, compositie is ok. De haartjes storen mij niet, de overbelichting wel. De achtergrond is niet helemaal egaal. Als dat bedoeld is zou je m wat zwaarder aan moeten zetten, anders wat wegwerken. En ik denk dat ik deze foto in kleur mooier ga vinden.
@ snopprinses: Sterkste punten vind ik hier de blikken van de 'modellen en de manier waarop je ze zichzelf laat zijn op de foto (althans zo komt het over, ik ken ze natuurlijk niet)'. Je crops zijn erg krap, bij 2 en 3 valt een deel van het hoofd eraf. 1 en 2 hebben nogal last van slagschaduwen in het gezicht. Met een klein reflectiescherm (zo simpel als een vel wit karton) is dit vaak simpel te voorkomen. En in foto's 2,3, en 4 is de achtergrond erg nadrukkelijk aanwezig. Je kunt dit simpel voorkomen door met een lagere f waarde (dus een groter diafragma) te fotograferen. De kleur met zw combi bij 1 pakt hier leuk uit, 2 en zeker 4 had ik liever in kleur gezien.Sproetjes
in ZW zijn in mijn ogen een doodzonde, maar ja, da's mijn afwijking
@ allebei: waarom zet je dit niet in Portretfotografie #3 ?
#1: Best een mooie foto, mooie kleurenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:12 schreef mwvdlee het volgende:
* mwvdlee doet het zonder modellen
Zoals gisteravond bijvoorbeeld:
#1 (alleen camera-filters gebruikt)
[[url=http://www.vanderlee.com/photo/show.php?size=400x400&album_name=%2FMartijn%2F20050707%2F&obj_name=IMG_1085.JPG]afbeelding][/url]
#2 (ook alleen camera-filters gebruikt)
[[url=http://www.vanderlee.com/photo/show.php?size=400x400&album_name=%2FMartijn%2F20050707%2F&obj_name=IMG_1102.JPG]afbeelding][/url]
#3 (lantaarnpaal, de lucht was beetje te bewolkt)
[[url=http://www.vanderlee.com/photo/show.php?size=400x400&album_name=%2FMartijn%2F20050707%2F&obj_name=IMG_1117.JPG]afbeelding][/url]
#4 (sorry voor linksboven; vergeten af te knippen)
[[url=http://www.vanderlee.com/photo/show.php?size=400x400&album_name=%2FMartijn%2F20050707%2F&obj_name=IMG_1124.JPG]afbeelding][/url]
Leuke foto! Lekkere kleuren er in. Beetje jammer vind ik wel dat je de ogen niet ziet, er valt zo'n donkere schaduw overheen. Die zouden imho de foto wat sprekender maken.quote:
Mooie foto, en eveneens met mooie kleuren. Ik heb het idee dat de lantaarnpaal *ietsje* scheef staat, maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:46 schreef psychosucker het volgende:
Alleen resize en een kader
[afbeelding]
Leukquote:
Draden linksonder wegsoepen en hij is w.m.b. goedquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:46 schreef psychosucker het volgende:
Alleen resize en een kader
[afbeelding]
De reflectie van de straat is ook niet echt je-van-het vind ik....quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:36 schreef psychosucker het volgende:
Op zich wel mooi alleen jammer van het knipperlicht![]()
[afbeelding]
Zien er leuk/dreigend (dus interessant) uit 14.gif.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:50 schreef snopprinses het volgende:
Op de St.Pietersberg gemaakt met Nikon FE2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1: lekker, maar wat aan de donkere kantquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:50 schreef snopprinses het volgende:
Op de St.Pietersberg gemaakt met Nikon FE2
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Doe je goed, mooie reclameplaat.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:13 schreef elmarz het volgende:
hallo!
zusje van een vriend van me zat te lezen....
[afbeelding]
haha ja x-processing action. gewoon even googlen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:16 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Doe je goed, mooie reclameplaat.
Fotografisch gezien mis je een stuk hoofd, maar dat had je vast wel door.
Wat voor bewerking heb je precies gedaan, ik vind dat er echt lekker uitzien...een soort postprocessing ofzo?
Heb je daar een actionnetje voor liggen?
haha sorry. t'is ook nooit goed he?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:47 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
In dat geval kon je hem beter hier [Centraal] Beoordeel mijn bewerking plaatsen
LEUK!! hier houd ik van, heel grappig maar toch ook gewoon een goede fotoquote:Op zondag 10 juli 2005 23:59 schreef elmarz het volgende:
pfoe nog een zelfportretje voor het slapen gaan
technisch niet in orde maar ik vond em wel geinig uit de verf gekomen
[afbeelding]
Grtz,
Marcel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |