Het kan ook komen door haar pose dat het mij opvalt....quote:Op woensdag 6 juli 2005 23:50 schreef McPhearson het volgende:
Hmm, op zich is de huid ook wel een beetje rood maar niet extreem..
Niet op mijn monitor
#1 en 2: Niet veel bijzondersquote:Op donderdag 7 juli 2005 14:39 schreef dane het volgende:
Aantal foto's van (mei)vakantie:
(1)
[afbeelding]
(2)
[afbeelding]
(3)
[afbeelding]
(4)
[afbeelding]
(5)
[afbeelding]
(6)
[afbeelding]
(7)
[afbeelding]
(8)
[afbeelding]
(9)
[afbeelding]
Nu je het zegt...quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:41 schreef dane het volgende:
danQ voor 't commentaar
ik vond #2 ook wel iets ansichtkaarterigs hebben
Die 2 losse haren over haar gezicht.quote:Op donderdag 7 juli 2005 17:52 schreef McPhearson het volgende:
[..]
Nu je het zegt...Mijn beurt
![]()
[afbeelding]
Ik weet zelf nog niet helemaal wat ik er van moet vinden![]()
= McPhearson toch?quote:Op donderdag 7 juli 2005 18:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Die 2 losse haren over haar gezicht.Ik vind haar wel een dromerige en lieve uitstraling hebben. Maar daar zullen de anderen wel niet mee eens zijn.
![]()
Ik weet niet, daarom gebruikte ik de haar vorm. Stel je voor dat ik blunder.quote:
ziet er goef uit hoor, die paar haartjes inderdaad en het stukje overbelichte is wat iets afleidt, ik zou best mijn camera er eens op willen richtenquote:Op donderdag 7 juli 2005 17:52 schreef McPhearson het volgende:
[..]
Nu je het zegt...Mijn beurt
![]()
[afbeelding]
Ik weet zelf nog niet helemaal wat ik er van moet vinden![]()
Dank jequote:Op donderdag 7 juli 2005 23:05 schreef Re het volgende:
[..]
ziet er goef uit hoor, die paar haartjes inderdaad en het stukje overbelichte is wat iets afleidt, ik zou best mijn camera er eens op willen richten
Zal ik ze ook daar nog eens spammen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 08:50 schreef Vliegvrager het volgende:
@McPhearson
Leuke foto: mooi model, leuke dromerige blik, compositie is ok. De haartjes storen mij niet, de overbelichting wel. De achtergrond is niet helemaal egaal. Als dat bedoeld is zou je m wat zwaarder aan moeten zetten, anders wat wegwerken. En ik denk dat ik deze foto in kleur mooier ga vinden.
@ snopprinses: Sterkste punten vind ik hier de blikken van de 'modellen en de manier waarop je ze zichzelf laat zijn op de foto (althans zo komt het over, ik ken ze natuurlijk niet)'. Je crops zijn erg krap, bij 2 en 3 valt een deel van het hoofd eraf. 1 en 2 hebben nogal last van slagschaduwen in het gezicht. Met een klein reflectiescherm (zo simpel als een vel wit karton) is dit vaak simpel te voorkomen. En in foto's 2,3, en 4 is de achtergrond erg nadrukkelijk aanwezig. Je kunt dit simpel voorkomen door met een lagere f waarde (dus een groter diafragma) te fotograferen. De kleur met zw combi bij 1 pakt hier leuk uit, 2 en zeker 4 had ik liever in kleur gezien.Sproetjes
in ZW zijn in mijn ogen een doodzonde, maar ja, da's mijn afwijking
@ allebei: waarom zet je dit niet in Portretfotografie #3 ?
#1: Best een mooie foto, mooie kleurenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:12 schreef mwvdlee het volgende:
* mwvdlee doet het zonder modellen
Zoals gisteravond bijvoorbeeld:
#1 (alleen camera-filters gebruikt)
[[url=http://www.vanderlee.com/photo/show.php?size=400x400&album_name=%2FMartijn%2F20050707%2F&obj_name=IMG_1085.JPG]afbeelding][/url]
#2 (ook alleen camera-filters gebruikt)
[[url=http://www.vanderlee.com/photo/show.php?size=400x400&album_name=%2FMartijn%2F20050707%2F&obj_name=IMG_1102.JPG]afbeelding][/url]
#3 (lantaarnpaal, de lucht was beetje te bewolkt)
[[url=http://www.vanderlee.com/photo/show.php?size=400x400&album_name=%2FMartijn%2F20050707%2F&obj_name=IMG_1117.JPG]afbeelding][/url]
#4 (sorry voor linksboven; vergeten af te knippen)
[[url=http://www.vanderlee.com/photo/show.php?size=400x400&album_name=%2FMartijn%2F20050707%2F&obj_name=IMG_1124.JPG]afbeelding][/url]
Leuke foto! Lekkere kleuren er in. Beetje jammer vind ik wel dat je de ogen niet ziet, er valt zo'n donkere schaduw overheen. Die zouden imho de foto wat sprekender maken.quote:
Mooie foto, en eveneens met mooie kleuren. Ik heb het idee dat de lantaarnpaal *ietsje* scheef staat, maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:46 schreef psychosucker het volgende:
Alleen resize en een kader
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |