abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juni 2005 @ 23:51:19 #1
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_27937035
Michael Jackson #13 - "Acquitted and vindicated"
Beetje naar reactie suit dit topic

MIchael Jackson is sinds gisteren weer een vrij man. HIj kan weer doen wat hij wil en dus ook weer wara hij goed in is. Leuke plaatjes maken. Maarja zoals we weten is zijn imago de afgelopen 10 jaar zo beschadigt dat het niet gemakkelijk wordt. Bovendien heeft hij zoveel geschiedenis dat er muzikaal moeilijk meer iets aan toe te voegen is.

Maar eens een artiest altijd een artiest. MIchael moet het niet opgeven en gewoon terugvechten.

IN dit topic kan iedereen zijn eigen advies geven over hoe hij denkt dat MIchael het aan moet pakken om terug te komen.

Mijn advies:

DE VERWACHTINGEN
Verwacht er niet teveel van. Je imago ligt immers nog aan diggelen en je bent ook al de jongste niet meer. Zo groot als vroeger zal Michael nooit meer worden. Toch heeft hij nog meer fans dan de gemiddelde rockband en blijft er het nuchtere muziekpubliek dat iets koopt als het gewoon goed is. Daarmee kan hij het nog wel even uitzingen. Megasellers als Thriller komen er waarschinlijk niet meer maar ook met veel minder kan het prima verkopen als je niet verwacht dat het een topverkoop wordt.

DE INZET
Houd die laag. Je moet immers niet verwachten er abnormaal veel van te verkopen Flikker er dus geen 60 miljoen tegenaan dit keer. Dat is ook nergens voor nodig omdat de beste albums met een fractie van dit bedrag worden gemaakt. Stel een limiet van een half miljoen ofzo en daar moet je het mee doen. Dit prikkelt namelijk ook de creativiteit. Hij zal met zijn perfectoinisme binnen de financiele grenzen moeten blijven nu. Dat kan leuke dingen opleveren.

DE PRODUCERS
GEEN Neptunes, Timbaland of William Orbit. Begrijp me niet verkeerd. Het zijn topproducers. Maar je zou er alleen maar jonge nu succesvolle artiesten mee kopieren. En daar komt iemand met jouw geschiedenis echt niet mee weg. Deze producers zouden verder toch teveel in de papieren lopen wat onnodig is. Kies liever producers die nog niet zo bekend zijn en er van zouden dromen met je samen te mogen werken. Een Matthew Herbert of een King Britt zou prima zijn. Net als Madonna ooit met Ray of Light ijzersterk terugkwam met een dan nog onbekende topproducer.

DE PLAAT
Wees een vent Michael. Geen skyradio-achtige nummers meer die zo glad zijn gepolijst dat het dodelijk saai is. Laat de rauwheid en funk er weer vanaf druipen. Maar dan op de manier zoals de moderne producers dat kunnen. Zing ook over de dingen die je de afgelopen 3 jaar hebt meegemaakt en ben de kritische noot. Geef ook een flinke diss richting die familie die je wilde chanteren. Prop er niet geforceerd van alles in maar houd het wat puurder dan normaal.

OPTREDENS EN WERK
Niet zeuren Michael. Gewoon weer optreden en vaker ook. Doe het voor je fans en voor het geld wat je ermee verdient. Een beetje meer werken dat kan best. Dat zal je leven ook erg goed doen.

PRIVE
Verkoop neverland aan een of andere rijkaard en ga ergens wonen waar de mensen niet zoveel met je hebben en je verder met rust laten. Weg van de media en dwaze fans. En blijf een beetje uit de buurt van kinderen. Hoe fijn je het ook vind. Zo close dat kan niet meer met je imago. Mischien moet ook jij nu maar eens volwassen worden. Peter Pan koos uiteindelijk ook niet voor de eeuwige jeugd.

zo nog behoorlijk wat tekst achteraf. Maar wat denken jullie ervan? En wat zouden jullie adviseren?
  dinsdag 14 juni 2005 @ 23:59:24 #2
41684 wadgem
Vvvbwleargh.
pi_27937300
Micheal Jackson; The Innocence Tour.
Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
pi_27937311
Kinderen met kinderen .
  woensdag 15 juni 2005 @ 00:01:26 #4
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_27937357
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 23:51 schreef Hexagon het volgende:DE PRODUCERS
GEEN Neptunes,
Ik zag TT en het eerste waar ik aan dacht was: Neptunes
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  woensdag 15 juni 2005 @ 00:02:06 #5
109065 sungaMsunitraM
pi_27937385
Ook aan te raden: duet met JaRule
pi_27937397
Neem een facelift en verander je naam
Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
  woensdag 15 juni 2005 @ 00:05:17 #7
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_27937476
Eigenlijk adviseer ik hem zichzelf wat aan te doen.....

Maar aangezien ik een muziekliefhebber ben, mag hij me proberen te overtuigen door eens met een goed album te komen...

Ik zie het donker in.....
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_27937509
hij mag dan wel de schoenpoets te voorschijn halen!
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_27937636
Samen met R. Kelly
pi_27937717
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 00:05 schreef ondeugend het volgende:
Eigenlijk adviseer ik hem zichzelf wat aan te doen.....
Je bedoeld dat dat generaalspak zijn HUID is!?!??!
quote:
Ik zie het donker in.....
ik moest lachen.
underground forever baby
pi_27937756
Op toer met K3 ofzo.
  woensdag 15 juni 2005 @ 00:18:12 #12
41684 wadgem
Vvvbwleargh.
pi_27937834
Micheal Jackson; The Innocence Tour.

"Da waziknie, dawaz een neger!"
Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
  woensdag 15 juni 2005 @ 00:20:08 #13
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_27937891
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 00:14 schreef Laton het volgende:

[..]

Je bedoeld dat dat generaalspak zijn HUID is!?!??!
[..]

ik moest lachen.
Nu leef je een dag langer !!!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 15 juni 2005 @ 00:20:30 #14
109065 sungaMsunitraM
pi_27937904
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 00:18 schreef wadgem het volgende:
"Da waziknie, dawaz een neger!"
pi_27938059
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 00:20 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Nu leef je een dag langer !!!
Yes!!
underground forever baby
pi_27938078
Tijd om naar type o negative te gaan luisteren...de enige band nog bleker dan micheal
underground forever baby
  woensdag 15 juni 2005 @ 00:47:08 #17
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_27938515
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 23:51 schreef Hexagon het volgende:
HIj kan weer doen wat hij wil en dus ook weer wara hij goed in is. Leuke plaatjes maken.
Dat kan hij al jaren niet meer, dus waarom nu ineens wel? Verkoop je Beatles-liedjes en blijf lekker thuis, zou ik zeggen
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_27938792
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 00:02 schreef tbl1966 het volgende:
Neem een facelift
Because that worked so well for him the first (20) time(s) around....
  woensdag 15 juni 2005 @ 01:32:57 #19
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27939277
Een duet met Ali B. Dat werkte voor Marco Borsato ook
pi_27939410
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 01:32 schreef Christine het volgende:
Een duet met Ali B. Dat werkte voor Marco Borsato ook
Nee met de jeugd van tegenwoordig..

Yo Micheal, watskeburt met je hoofd,
en laat die kinderen toch, man,
je had toch beloofd?
En advocaten voor kratis of gewoon pleurisduur?
en ben je bout it bout it of een treurig figuur.. ?
underground forever baby
  woensdag 15 juni 2005 @ 01:49:38 #21
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_27939495
Touren zit er niet meer in denk ik. Zijn stem heeft veel te veel aan kracht ingeboet. Hij kan af en toe die schitterende falsetto er nog eens uitgooien, de rest wordt in de studio gepolijst. Ik zal eeuwig spijt hebben dat ik niet naar het Dangerous optreden in de Kuip of het History optreden in de ArenA ben gegaan.

Ik zou hem heel graag zien als componist voor andere artiesten. Er zijn zo veel jonge mensen tegenwoordig met krachtige vocalen. Michael Jackson heeft een ongeevenaarde creativiteit, hij kan zijn eigen nummers m.i. alleen niet meer goed uitvoeren. Hij wordt ook relatief weinig gecoverd, omdat de nummers zo zeer bij MJ zelf horen en niet echt in een bepaald genre passen. Wanneer je She's Out Of My Life van Ginuwine, Smooth Criminal van Alien Ant Farm of een live versie van Man In The Mirror door onze eigen Do en Boris hoort, realiseer je je dat er nog heel veel mogelijk is.

Ik ben de laatste die hem beoordeelt op zijn uiterlijk, maar het is een feit dat een hoop mensen hem erg lelijk vinden en ook om die reden en de eeuwige oppervlakkigheid die de popmuziek domineert, denk ik dat hij achter de schermen een belangrijke rol moet gaan vervullen. Zijn albums spreken al voor zich, touren zit er volgens mij dus niet meer in, ook fysiek niet, maar andere artiesten kunnen geweldig profiteren van zijn kwaliteiten.
  † In Memoriam † woensdag 15 juni 2005 @ 01:50:41 #22
47213 ArmaniMania
pi_27939512
Dat ie mar kinderliedjes gaat schrijven ofzo. MJ is uitgekakt.
  woensdag 15 juni 2005 @ 09:10:44 #23
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_27941577
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 00:28 schreef Laton het volgende:
Tijd om naar type o negative te gaan luisteren...de enige band nog bleker dan micheal
goeie!

Ik hoop iig dat hij wel weer met een goed album op komt dagen... En een rauw album graag! Funky en onweerstaanbaar.
Nothing is real and nothing to get hung about
pi_27942040
Hij moet een carriere als kinderoppas opzetten!
  woensdag 15 juni 2005 @ 09:40:59 #25
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_27942311
Toch jammer van het aantal kansloze, totaal nietstoevoegende replies in dit topic.
  Licht Ontvlambaar woensdag 15 juni 2005 @ 09:43:13 #26
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
  woensdag 15 juni 2005 @ 09:44:42 #27
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_27942385
Duet met die jongen uit Home Alone
[KNE]-Mod
  Licht Ontvlambaar woensdag 15 juni 2005 @ 09:51:08 #28
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_27942551
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 09:44 schreef ThE_ED het volgende:
Duet met die jongen uit Home Alone
die is nog lelijker dan MJ
  woensdag 15 juni 2005 @ 10:31:30 #29
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_27943639
Gewoon weer met Quincy Jones de studio in en "Thriller II: The Revenge" maken. Die jaren 80-sound is weer helemaal in, en een dergelijke tactiek heeft ook geholpen om Meat Loaf's carriere uit het slop te halen (met Bat out of Hell II)

Wanneer heeft hij ooit rauwe funk gemaakt dan? Zelfs Off The Wall klonk al zo glad als een aal.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  woensdag 15 juni 2005 @ 11:04:03 #30
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_27944643
Ik overdrijf wat met rauwe funk idd.

Bedoel eerder dat veel van de charme van die oude plten hem meer zit in de onvolkomendheden van de techniek van die tijd. En toen de techniek beter werd gingen die leuke kantjes er dus vanaf. Voor die charme moet hij nu de techniek perfect is een alternatief zoeken ipv met totaal gladgepolijste producties komen.
  woensdag 15 juni 2005 @ 11:05:16 #31
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_27944679
Kinderliedjes, of het nieuwe album in Belgie opnemen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 15 juni 2005 @ 12:02:04 #32
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_27946400
Probeer weer gewoon lol te krijgen in het muziek maken. Op het laatste album had ik dat idee niet echt. Probeer ook niet elk liedje een zware betekenis mee te geven. Liedjes die gewoon lekker swingen en eigenlijk over totaal niet moeilijke onderwerpen gaan, werken ook prima. Zijn leuk om te zingen en het publiek gaat er lekker uit zijn dak op. Je publiek zit helemaal niet te wachten op allemaal zware nummers. Er mogen er best een paar tussen zitten maar zorg voor afwisseling.

Wees creatief en ga niet mee met de trends van tegenwoordig. Verzin iets dat jij leuk vind en ga niet teveel dat hiphop en R&B gebeuren in. Het verkoopt misschien wel goed, maar het is niet waar je fans op zitten te wachten.

Ga niet met grote producers werken maar met creatieve (en meestal dus onbekende) producers werken. Neptunes enzo maken leuke beats maar het is allemaal meer van hetzelfde en dan zou je te veel op anderen gaan lijken. Iets wat jou onwaardig is.
Ga weer op zoek naar iets nieuws. Probeer misschien een keer om je muziek wat minder studioachtig te laten klinken. Soul en Funk kun je ook maken met echte muzikanten zonder dat het overgeproduceerd uit de studio komt. Accoustisch kan ook prachtig zijn (bijvoorbeeld)
Je kunt ook nog een kleinere productie maken. Misschien zal het niet bij het grote publiek aanslaan, maar als je de kosten laag houdt, is dat niet erg. En je kunt er misschien een bepaald ander soort fans aan overhouden.

Als je gaat toeren, hoeft dit niet persé een grote stadion tour te worden. Kleinere zalen kunnen ook prima werken. Op die manier hoef je niet al die dure decors mee te nemen en je hoeft ook niet persé elk nummer helemaal los te gaan. Je kunt er wat meer rust bij nemen.
Neem desnoods een pauze midden in de toer om bij te komen als het te zwaar is om vol te houden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 15 juni 2005 @ 12:05:25 #33
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_27946498
... en _geen_ shit met kinderkoor-refreintjes of "Save the children"-liedjes, dat kan echt niet meer.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  dinsdag 26 juli 2005 @ 14:39:15 #35
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29141608
Hij zal groots terugkomen vermoed ik. Meer talent in z'n linkerteen dan de 'sterren' van nu.
pi_29141930
alleen willen er nog wel eens onderdelen van zn lichaam af vallen .... hopelijk niet zn linker teen
  dinsdag 26 juli 2005 @ 14:53:42 #37
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29142221
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is dit een grap of zo?
als ik een grap had willen posten, had ik wel onderstaand plaatje neer gezet
  dinsdag 26 juli 2005 @ 15:01:51 #39
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_29142232
Michael rules...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 16:16:38 #40
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29144300
Je komt dezelfde simpele zielen ook overal tegen.

Helemaal triest dat geen van beide 'grappen' uit je eigen hersenpannetje komen.
pi_29144335
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 16:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je komt dezelfde simpele zielen ook overal tegen.

Helemaal triest dat geen van beide 'grappen' uit je eigen hersenpannetje komen.
nee, jij hebt de orginaliteitsprijs gewonnen wou je zeggen?
  dinsdag 26 juli 2005 @ 16:22:10 #42
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29144459
Ik wilde dat niet zeggen.

Wat ik wel wil zeggen, is dat jouw slechte grappen alleen bedoeld zijn om de boel te verzieken op een manier die een ongelooflijk lange baard heeft. Iets zinvols bijdragen is te veel gevraagd?
pi_29144607
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 16:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik wilde dat niet zeggen.

Wat ik wel wil zeggen, is dat jouw slechte grappen alleen bedoeld zijn om de boel te verzieken op een manier die een ongelooflijk lange baard heeft. Iets zinvols bijdragen is te veel gevraagd?
zeg hou es effe op met die onzin... michael jackson is een fossiel uit de jaren 80...die gozer is een freakmachine die helemaal de weg kwijt is... in plaats van dat ie lekker thuis was gaan zitten en een beetje leuke dingen gaan doen met zn geld weet ie van gekkigheid niet wat ie moet bedenken... hij is echt niet zomaar in dit soort rechtzaken beland hoor...
als ik em dan toch een advies moet geven, dan is het heel simpel STOPPEN MET ALLES WAT JE DOET EN OPZOUTEN UIT DE PUBLICITEIT! hij zoekt t allemaal zelf op en heeft t allemaal aan zichzelf te danken... geen medelijden hebben met die stumpert. Ook wat betreft muziek maken kan ie beter stoppen...alles wat ie nu nieuw zou uitbrengen doet alleen maar afbreuk aan zn status... hoe goed het ook is, het zal altijd "Die plaat die hem uit zn geldzorgen moest trekken" zijn en haalt em alleen maar naar beneden..
Dat figuur vráágt er gewoon om om grappen over zich te laten maken. Hoe slechter de grap, hoe beter... dus nou opzouten met dat gepijpzeik van je
  dinsdag 26 juli 2005 @ 16:31:11 #44
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29144714
Wat een frustraties zeg.

Probeer MJ eens te zien als een bijzonder mens in plaats van je polderwijsheid op hem los te laten zonder je oogkleppen af te zetten.
pi_29145309
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 16:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat een frustraties zeg.

Probeer MJ eens te zien als een bijzonder mens in plaats van je polderwijsheid op hem los te laten zonder je oogkleppen af te zetten.
een bijzonder mens?? dat ie bijzonder is, dat mag duidelijk zijn ja...t is gewoon een freakmachine... de ene na de andere rare actie zie je van em voorbij komen, en dan moet je em nog als een "bijzonder mens" benaderen?? imho is het gewoon een mafklapper die op veel te jonge leeftijd veel te rijk is geworden en nu van gekkigheid niet meer weet wat ie moet doen om aandacht te trekken. T is gewoon een stumpert.
pi_29148817
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 16:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat een frustraties zeg.

Probeer MJ eens te zien als een bijzonder mens
Maak het effe helemaal bont
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  woensdag 27 juli 2005 @ 12:07:30 #47
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_29166309
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 16:50 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

een bijzonder mens?? dat ie bijzonder is, dat mag duidelijk zijn ja...t is gewoon een freakmachine... de ene na de andere rare actie zie je van em voorbij komen, en dan moet je em nog als een "bijzonder mens" benaderen?? imho is het gewoon een mafklapper die op veel te jonge leeftijd veel te rijk is geworden en nu van gekkigheid niet meer weet wat ie moet doen om aandacht te trekken. T is gewoon een stumpert.
Er is een dunne lijn tussen geschift en geniaal......

Aan de ene kant is hij geniaal (muziek en alles wat daar mee te maken heeft) aan alle andere kanten is hij geschift geworden.

Maar jou reacties zijn belachelijk. Zo praat je niet over iemand, hoe maf hij ook is.
Je reactie is gewoon treurig en voegt totaal niets toe aan het topic. Alleen maar bedoeld om te zeiken en zeiken is gewoon makkelijk scoren.
Nadat gevraagd wordt om een inhoudelijke reactie geef je een zwakke "stoppen' terwijl het om een rentree gaat en niet om stoppen.

man flikker toch op uit dit topic als je niets te vertellen hebt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_29166410
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een MJ nummer in samenwerking met the Neptunes. Maar dit zit er niet in aangezien hij ze al eerder heeft afgewezen. U don't have to call - Usher was oorspronkelijk voor Michael Jackson geschreven.
pi_29166428
dubbel
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:46:36 #50
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_29169062
Een unplugged album

Het is trouwens onzin dat Jackson de laatste jaren geen goede muziek meer heeft gemaakt. Natuurlijk komt het qua succes niet in de buurt van Thriller, maar dat zal niemand ooit meer doen. Daarvoor is de tijd te anders.

Op invincible heeft hij mij behoorlijk verrast met nummers als Heaven can wait, Butterflies en Whatever Happens.

Hou dat geluid aan, ga wat minder voor groot, groter, grootst, en je doet zo weer mee in de toplagen van de ranglijsten.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_29175587
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 12:07 schreef Komakie het volgende:

[..]

Er is een dunne lijn tussen geschift en geniaal......

Aan de ene kant is hij geniaal (muziek en alles wat daar mee te maken heeft) aan alle andere kanten is hij geschift geworden.

Maar jou reacties zijn belachelijk. Zo praat je niet over iemand, hoe maf hij ook is.
Je reactie is gewoon treurig en voegt totaal niets toe aan het topic. Alleen maar bedoeld om te zeiken en zeiken is gewoon makkelijk scoren.
Nadat gevraagd wordt om een inhoudelijke reactie geef je een zwakke "stoppen' terwijl het om een rentree gaat en niet om stoppen.

man flikker toch op uit dit topic als je niets te vertellen hebt.
ik was niet van plan op te flikkeren, maar ben gewoon van mening dat hij allang had moeten stoppen... dit is imho een typisch voorbeeld van iemand die te lang is doorgegaan met zn cariere en nu maar weer een nieuwe plaat uit gaat brengen voor het geld. Komt de muziek en zn reputatie niet ten goede als je het mij vraagt. Neem nu als voorbeeld de Guano Apes...heel ander soort muziek, dat weet ik, maar dat is het punt niet.... die hebben op een gegeven moment gezegd "we stoppen, omdat we het nu nog leuk vinden om te doen, de muziek die we nu maken is nog goed, en hierna kan het alleen maar minder worden". Daar heb ik veel meer respect voor dan voor iemand die compleet wereldvreemd is geworden, en maar weer een plaat uit moet gaan brengen "omdat het moet" en niet omdat het iets toe zou voegen aan de muziekale waarde van hem. Helaas; hij is gewoon te lang door gegaan. Zonde, want ik respecteer hem nu lang niet zo veel meer als pakweg 10 jaar geleden... Het is fout gegaan vanaf dat de film Moonwalker uit is gekomen... dat sloeg eigenlijk al als een tang op een varken en had weinig tot geen toegevoegde waarde. Sinds dien is het alleen maar bergafwaards gegaan. Als hij dan tóch zo nodig nog een rentree wil maken als muzikant, dan zal hij imho een totaal andere kant op moeten gaan, en niet blijven hangen in het oude straatje. Ik denk dat hij geen gek figuur zou slaan als producer, maar als muzikant zie ik het gewoon heel donker in
  woensdag 27 juli 2005 @ 17:43:39 #52
38406 el_bario
Soul Patrol
pi_29175889
Als het aan mij lag ging hij meteen met Prince de studio in.
  woensdag 27 juli 2005 @ 17:48:38 #53
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29176034
Kroegtijger, ben jij ook zo iemand die Rintje Ritsma toeschreeuwt dat hij nu toch echt moet stoppen?
pi_29176054
da's nog niet eens zo'n slecht idee eigenlijk.... Michael als producer, en prince als artiest...zou best wel wat op kunnen leveren
pi_29176132
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kroegtijger, ben jij ook zo iemand die Rintje Ritsma toeschreeuwt dat hij nu toch echt moet stoppen?
ja, ook die had er allang de brui aan moeten geven ja..als tegenhanger kan je weer Lance Armstrong daarvan nemen...die stopt mooi op tijd... Niet zo iemand die per se door wil gaan. Berry van Aerle was ook zo'n lijdensweg... Sommige mensen moeten eens leren om te accepteren wanneer het mooi is geweest en niet alles tot in het oneindige door willen voeren. Soms is het tijd om een nieuwe weg in te slaan in plaats van op de oude voet door willen gaan.
  woensdag 27 juli 2005 @ 17:52:26 #56
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29176160
Of iemand met een krachtige stem als artiest..

Ik geloof niet dat Prince en Michael Jackson goed met elkaar kunnen of uberhaupt vaak een woord met elkaar gewisseld hebben. Klopt toch?
  woensdag 27 juli 2005 @ 17:53:27 #57
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29176196
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:51 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

ja, ook die had er allang de brui aan moeten geven ja..als tegenhanger kan je weer Lance Armstrong daarvan nemen...die stopt mooi op tijd... Niet zo iemand die per se door wil gaan. Berry van Aerle was ook zo'n lijdensweg... Sommige mensen moeten eens leren om te accepteren wanneer het mooi is geweest en niet alles tot in het oneindige door willen voeren. Soms is het tijd om een nieuwe weg in te slaan in plaats van op de oude voet door willen gaan.
Ik snap je wel, maar die 'sommige mensen' hebben stuk voor stuk meer bereikt dan jij en kunnen heus wel voor zichzelf beslissen en hoeven niet te stoppen omdat jouw herinnering aan hen daardoor aangetast wordt.
pi_29176363
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 17:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ik snap je wel, maar die 'sommige mensen' hebben stuk voor stuk meer bereikt dan jij en kunnen heus wel voor zichzelf beslissen en hoeven niet te stoppen omdat jouw herinnering aan hen daardoor aangetast wordt.
ze hoeven het ook niet voor mij te doen, voor mij zal het me worst wezen... ik koop gewoon de cd niet meer of zet de tv niet meer aan... ik vind het gewoon zonde voor hunzelf omdat ze met hun tijd die ze hebben nuttigere dingen kunnen doen waar ze, denk ik, meer plezier uit kunnen halen. Daarom zeg ik ook: laat em lekker als producer of zo verder gaan. Hij is goed in muziek maken, dus daar zal hij toch wel in door blijven gaan...dat wil niet zeggen dat ie daarom zélf op de planken hoeft te staan. Er is zo verschrikkelijk veel meer te doen in die wereld waar hij een hele nieuwe carriere in kan beginnen zonder dat alle "oude" vooroordelen weer boven water worden gehaald... wat is er mis mee om dat niet gewoon te doen? zelf (redelijk) uit de publiciteit blijven en tóch je creativiteit en je liefde voor muziek toe kunnen passen, dat lijkt mij ideaal voor hem.... maar optreden, nee...daar moet hij écht mee stoppen denk ik. Een nieuwe plaat heeft alleen kans als hij totaal een andere weg op gaat en dat ligt hem niet vrees ik (maar da's mijn bescheiden mening)
en dat ze stuk voor stuk meer hebben bereikt dan dat ik heb, dat vind ik wat dit betreft niet ter zake doen... ongeacht op welk niveau en in welke richting je bezig bent met je hobby of beroep, moet je in kunnen zien wanneer het tijd is voor wat anders. Het valt mij gewoon op dat er mensen zijn die daar verschrikkelijk veel moeite mee hebben, en MJ is er daar 1 van
  woensdag 27 juli 2005 @ 18:08:09 #59
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29176576
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 01:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Touren zit er niet meer in denk ik. Zijn stem heeft veel te veel aan kracht ingeboet. Hij kan af en toe die schitterende falsetto er nog eens uitgooien, de rest wordt in de studio gepolijst. Ik zal eeuwig spijt hebben dat ik niet naar het Dangerous optreden in de Kuip of het History optreden in de ArenA ben gegaan.

Ik zou hem heel graag zien als componist voor andere artiesten. Er zijn zo veel jonge mensen tegenwoordig met krachtige vocalen. Michael Jackson heeft een ongeevenaarde creativiteit, hij kan zijn eigen nummers m.i. alleen niet meer goed uitvoeren. Hij wordt ook relatief weinig gecoverd, omdat de nummers zo zeer bij MJ zelf horen en niet echt in een bepaald genre passen. Wanneer je She's Out Of My Life van Ginuwine, Smooth Criminal van Alien Ant Farm of een live versie van Man In The Mirror door onze eigen Do en Boris hoort, realiseer je je dat er nog heel veel mogelijk is.

Ik ben de laatste die hem beoordeelt op zijn uiterlijk, maar het is een feit dat een hoop mensen hem erg lelijk vinden en ook om die reden en de eeuwige oppervlakkigheid die de popmuziek domineert, denk ik dat hij achter de schermen een belangrijke rol moet gaan vervullen. Zijn albums spreken al voor zich, touren zit er volgens mij dus niet meer in, ook fysiek niet, maar andere artiesten kunnen geweldig profiteren van zijn kwaliteiten.
Ik heb een maand terug al dingen gepost die precies overeenkomen met wat jij hier zegt. Alleen breng ik het met respect voor de man en maak jij eerst wat rare grappen voordat je je mening geeft.

We zijn het volgens mij wel met elkaar eens. Ik wacht rustig af, maar een wereldtournee acht ik uitgesloten.
pi_29178651
t zou kunnen, maar ik vind de beste man gewoon een zielig iemand... voornamelijk zielig voor zichzelf dat hij zo erg in een eigen wereldje leeft...
pi_29261041
Persoonlijk vind ik het erg goed dat hij nu even buiten de publiciteit blijft, laat het allemaal maar even bezinken, ook voor het publiek.
Hij zal daarna één duidelijke en krachtige verklaring naar buiten moeten brengen, dat hij vrijgesproken is en dat het klaar is. Ook al zou ik graag een lang interview willen zien; beter van niet. Hij zal Sony moeten aanpakken en die vreselijke Greatest Hits cd's tegen gaan. In principe vind ik dat hij nu even zoiets als Unplugged moet gaan doen. Terug naar de basis, geen grote venues, geen poppenkast. Alleen Michael Jackson met de muziek, zoals bij de Grammy's eind jaren tachtig, met The Way You Make Me Feel. Dat was brilliant. Zo zou hij het moeten aanpakken. Weg uit Amerika, hup naar Europa. Zijn mensen eruit gooien en nieuwe, betere mensen in dienst nemen.
Hij zou een cd moeten uitbrengen met alle nummers die op de cd's hadden moeten staan, hij heeft er honderden. Als hij dit allemaal op orde heeft, dan zou hij een grote tour kunnen doen. Een afscheidstour en dan lekker genieten van de rest van zijn leven.

Edit: jammer dat mensen hem niet kunnen zien als een brilliant artiest, want dat is hij. Kijk naar de video van Smooth Criminal, een meesterwerk. Zo simpel en zo geweldig. Hij is de beste danser, de mannelijke dansers van nu zijn prusters. Bekijk eens een live versie van Dangerous, geweldig!
pi_29261491
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 10:37 schreef MJboard het volgende:
Persoonlijk vind ik het erg goed dat hij nu even buiten de publiciteit blijft, laat het allemaal maar even bezinken, ook voor het publiek.
Hij zal daarna één duidelijke en krachtige verklaring naar buiten moeten brengen, dat hij vrijgesproken is en dat het klaar is. Ook al zou ik graag een lang interview willen zien; beter van niet. Hij zal Sony moeten aanpakken en die vreselijke Greatest Hits cd's tegen gaan. In principe vind ik dat hij nu even zoiets als Unplugged moet gaan doen. Terug naar de basis, geen grote venues, geen poppenkast. Alleen Michael Jackson met de muziek, zoals bij de Grammy's eind jaren tachtig, met The Way You Make Me Feel. Dat was brilliant. Zo zou hij het moeten aanpakken. Weg uit Amerika, hup naar Europa. Zijn mensen eruit gooien en nieuwe, betere mensen in dienst nemen.
Hij zou een cd moeten uitbrengen met alle nummers die op de cd's hadden moeten staan, hij heeft er honderden. Als hij dit allemaal op orde heeft, dan zou hij een grote tour kunnen doen. Een afscheidstour en dan lekker genieten van de rest van zijn leven.

Edit: jammer dat mensen hem niet kunnen zien als een brilliant artiest, want dat is hij. Kijk naar de video van Smooth Criminal, een meesterwerk. Zo simpel en zo geweldig. Hij is de beste danser, de mannelijke dansers van nu zijn prusters. Bekijk eens een live versie van Dangerous, geweldig!
Je kunt een artiest goed vinden, en ik had ook niet anders verwacht gezien je naam. Maar briljant zijn die songs echt niet hoor.
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_29261606
Ik vind ze wel brilliant en ben blijkbaar niet de enige anders zouden er nooit zoveel verkocht zijn
pi_29261637
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 11:20 schreef MJboard het volgende:
Ik vind ze wel brilliant en ben blijkbaar niet de enige anders zouden er nooit zoveel verkocht zijn
Dus briljant en verkoopcijfers gaan hand in hand? Of goed en verkoopcijfers gaan hand in hand?

Elvis heeft er wel meer verkocht, en dat was ook geen briljante muziek.
pi_29261663
Maak een 2de Dangerous
pi_29261748
Zoenen met Madonna
pi_29304033
quote:
Op zaterdag 30 juli 2005 10:37 schreef MJboard het volgende:

Hij WAS inderdaad brilliant artiest...maar hij moet niet in het verleden blijven hangen... eigenlijk is hij nooit echt meegegaan met de veranderingen binnen de muziek... op zich niet erg, maar probeer dan niet een comeback te maken met de oude muziekstijl.... ga dan lekker wat anders doen ipv cd's maar weer proberen te verkopen...komt op mij dan wat sneu over... en dat is zonde voor iemand met zo'n staat van dienst
  zondag 31 juli 2005 @ 22:07:20 #68
46794 Berkery
Fat bastard
pi_29306594
Regel een paar optredens in Las Vegas (een miljoentje per show moet te doen zijn), verkoop Neverland en verhuis naar Peru om een lamafokkerij te beginnen.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_29312647
Voorlopig doet hij nog helemaal niks, nu er weer een zaak is aangespannen tegen hem.

http://www.nu.nl/news.jsp?n=561649&c=62&rss
quote:
In de VS heeft Jackson ondertussen een nieuwe pedofiliezaak aan zijn broek. Hij had woensdag voor de rechter moeten verschijnen in New Orleans, maar kwam niet opdagen. Hij riskeert daardoor een straf wegens minachting van het hof.

De nieuwe pedozaak is aangespannen door ene Joseph Bartucci. Die zegt dat hij in 1984 als 18-jarige tegen zijn wil is vastgehouden door Jackson en seksueel misbruikt. De zanger zou hem in zijn auto hebben gelokt en vervolgens dagenlang hebben vastgehouden. Bartucci zegt dat hij de belevenis had verdrongen, totdat die weer aan de oppervlakte kwam door berichtgeving in de media over de zedenzaken waarin Jackson is verwikkeld.

De rechter in de zaak-Bartucci heeft voor 17 augustus een nieuwe hoorzitting belegd.
  maandag 1 augustus 2005 @ 20:52:31 #70
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29436956
Ik heb al een tekst voor hem geschreven, moet alleen nog muziek bij bedacht worden.

Case

You put me in a case
but soooon you dropped ya face
You saaaiiid I touched those boys
But oooonly gave them toys

Uh! Uh!
Seeeewww meeeheee
Huuuuurrrrt meeeheee
Daaaam'ge meeeheee
But I All! Ways! Be strohooonnnggg....

You duuuuumped me to the judge yeaheahhhh
oehhhoehoehoe......

You gaaave me all the guilt
Your puuurse is full and filled
You saaaiiid I kissed your kid
You saaaiiid's what I did

Uh! Uh!
Seeeewww meeeheee
Huuuuurrrrt meeeheee
Daaaam'ge meeeheee
But I All! Ways! Be strohooonnnggg.....

Uh! Ah!

You saaaiiid I sucked your son
You meeeaaannnned it has been done
You saaaiiid I came hot twice
You biiiitch you aren't wise

Uh! Uh!
Seeeewww meeeheee
Huuuuurrrrt meeeheee
Daaaam'ge meeeheee

But now, I am freeeeheeeheeeee
Everyone is guilty yeah but meeeeheeeeeheee
So noooooowwww I take! The kiiiiiiiidsss in dark!
To riiiide the roller coaster iiiiiinnnnnn my park!

Uh! Uh!
Seeeewww meeeheee
Huuuuurrrrt meeeheee
Daaaam'ge meeeheee
But I All! Ways! Be strohooonnnggg.......

Uh! Uh!
Seeeewww meeeheee
Huuuuurrrrt meeeheee
Daaaam'ge meeeheee
But I All! Ways! Be strohooonnnggg........
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 02:32:54 #72
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29437033
Zitten best goede elementen in en een herkenbare 'stijl'. Jammer dat je ook nog probeert grappig te zijn en ook ronduit grof.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 02:36:32 #73
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_29437082
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 00:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Ik zag TT en het eerste waar ik aan dacht was: Neptunes
Wat hij zegt
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_29437093
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 02:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zitten best goede elementen in en een herkenbare 'stijl'. Jammer dat je ook nog probeert grappig te zijn en ook ronduit grof.
Tja, de tekst is net zo serieus geschreven als dat ik Michael Jackson serieus neem... Het is een mening, en meningen verschillen (gelukkig) nog wel eens.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 02:40:01 #75
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29437127
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 02:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb al een tekst voor hem geschreven, moet alleen nog muziek bij bedacht worden.

Case

Dit kun je niet maken hoor. Misschien met je eveneens onbeschaafde vrienden, als je die hebt.

Heeft ook niets met een mening te maken. Je eigen mening laat je wat mij betreft redelijk op de achtergrond. Dat is waarschijnlijk ook het verstandigste.
pi_29437183
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 02:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Dit kun je niet maken hoor. Misschien met je eveneens onbeschaafde vrienden, als je die hebt.

Heeft ook niets met een mening te maken. Je eigen mening laat je wat mij betreft redelijk op de achtergrond. Dat is waarschijnlijk ook het verstandigste.
Nou ja, lees er dan gewoon overheen.... Ik geloof allerminst in zijn onschuld. Allerminst.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 02:46:27 #77
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29437215
Dan zet je jezelf al neer als iemand die te misleiden is en te veel is verziekt door de moraal van deze wereld. Maar goed, succes verder.
pi_29437329
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 02:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dan zet je jezelf al neer als iemand die te misleiden is en te veel is verziekt door de moraal van deze wereld. Maar goed, succes verder.
Ja, Michael, die spoort gelukkig.... Dankje voor je succes, ik zal het fortuin van hem nooit evenaren, maar ik ben blij dat mijn psyche 180 graden anders is dan die van hem. Wat dat betreft zal het succes inderdaad aan mijn zijde zijn! Nogmaals bedankt! Jij ook!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 03:09:04 #79
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29437554
Het feit dat je succes en fortuin aan elkaar koppelt, bewijst mijn eerdere conclusie.
pi_29437573
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 03:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het feit dat je succes en fortuin aan elkaar koppelt, bewijst mijn eerdere conclusie.
En Michael is een heel helder persoon!
pi_29437592
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 03:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
En ik koppel het samen in één zin. Kijk nog maar eens! Ik koppel de termen an sich niet!
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 03:14:24 #82
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29437615
ik voorspel een geweldig nummer van michael, waarin hij al het aangedane leed van zich af schrijft en de wereld schokt door kracht en wijsheid.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_29439380
quote:

Case
Uh! Uh!
Seeeewww meeeheee
Huuuuurrrrt meeeheee
Daaaam'ge meeeheee
underground forever baby
pi_29441694
quote:

Case

You put me in a case
but soooon you dropped ya face
You saaaiiid I touched those boys
But oooonly gave them toys

Uh! Uh!
Seeeewww meeeheee
Huuuuurrrrt meeeheee
Daaaam'ge meeeheee
But I All! Ways! Be strohooonnnggg....

You duuuuumped me to the judge yeaheahhhh
oehhhoehoehoe......

You gaaave me all the guilt
Your puuurse is full and filled
You saaaiiid I kissed your kid
You saaaiiid's what I did

Uh! Uh!
Seeeewww meeeheee
Huuuuurrrrt meeeheee
Daaaam'ge meeeheee

Uh! Ah!

Uh! Uh!
Seeeewww meeeheee
Huuuuurrrrt meeeheee
Daaaam'ge meeeheee

But now, I am freeeeheeeheeeee
Everyone is guilty yeah but meeeeheeeeeheee
So noooooowwww I take! The kiiiiiiiidsss in dark!
To riiiide the roller coaster iiiiiinnnnnn my park!

Uh! Uh!
Seeeewww meeeheee
Huuuuurrrrt meeeheee
Daaaam'ge meeeheee
But I All! Ways! Be strohooonnnggg.......

Uh! Uh!
Seeeewww meeeheee
Huuuuurrrrt meeeheee
Daaaam'ge meeeheee
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 11:45:25 #85
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_29442160
Best lachen tekst, maar zoiets zal hem niet terugbrengen aan de top.
Hele HIStory album staat zo'n beetje al vol met galspuierij op Sneddon en co, en het was een heerlijk album (voor de fans voornamelijk, die zijn frustratie deelden) maar de grote meerderheid volgt zijn leven niet op de voet en zit dan ook niet te wachten op zijn persoonlijke frustraties.

Tekstueel gezien moet hij dus afstappen van zijn persoonlijke leven, daar heeft niemand een band mee. Musicaal laat ik het wel aan hem over, daar heeft hij me nog nooit in teleurgesteld.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_29442720
Ik raad Michael aan om het over een compleet andere boeg te gooien.

Michael, word Goth!

Er zijn verschillende voordelen aan het worden van Goth;
  • de markt is groot en groeiende
  • je zal er nauwlijks opvallen qua uiterlijk
  • hoe bleker hoe beter
  • psychische problemen? hoe verknipter hoe beter!

Met de juiste begeleiding Michael, kan je heel ver komen!
  • Aldus.
    pi_29443089
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 12:22 schreef Z het volgende:

Michael, word Goth!

• hoe bleker hoe beter

• pi_29443378
    quote:
    Op vrijdag 5 augustus 2005 12:22 schreef Z het volgende:

Michael, word Goth!

• hoe bleker hoe beter

• Ik vraag me af of ie met zn stem kan grunten overigens
    pi_29457913
    Och gut, de buitenbeentjes hebben elkaar gevonden.

Michael Jackson was een buitengewone zanger en heeft nu nog altijd een zeer mooie falsetto.
    pi_29464810
    Mijn gotti, niet alles zo serieus nemen he. Of het nou z'n eigen schuld is of niet, Michael is een karikatuur van zichzelf geworden. En ik raad hem sterk aan niet met iets nieuws qua muziek te komen want dat wordt toch niks, getuige z'n laatste CD. De man heeft z'n, kruit verschoten,
    Aldus.
    pi_29464844
    Een karikatuur maakt de buitenwereld ervan. Ik hoor zo veel mensen die dan zeggen: 'hij ziet er zo eng of zo raar uit'. Dan beoordeel je iemand dus op zijn uiterlijk. Dat is altijd fout.
    pi_29464957
    Nou dat lijkt mij in dit geval niet zo, hij heeft zichzelf verminkt, en lijkt daar voorlopig nog niet klaar mee, dan mag je er best wat over zeggen.
    Aldus.
    pi_29464969
    Dat weet jij helemaal niet of hij zichzelf 'verminkt' heeft. Het valt allemaal best mee.
    pi_29465075
    Mijn god, jij hebt echt een bord voor je kop. Geloof jij echt dat jij maar twee operaties heeft gehad enz.?
    Aldus.
    pi_29466204
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 13:19 schreef Z het volgende:
    Mijn gotti, niet alles zo serieus nemen he. Of het nou z'n eigen schuld is of niet, Michael is een karikatuur van zichzelf geworden. En ik raad hem sterk aan niet met iets nieuws qua muziek te komen want dat wordt toch niks, getuige z'n laatste CD. De man heeft z'n, kruit verschoten,
    Invincible werd toch zo'n 10 miljoen keer verkocht.. Maar je bedoelt zeker die niets-vernieuwende greatest hits CD's? Die laatste verkoopt inderdaad niet, maar dat komt omdat er in 2003 al een Greatest Hits uitkwam, die 6 miljoen keer verkocht werd..
    pi_29467017
    quote:
    Op zaterdag 6 augustus 2005 13:34 schreef Z het volgende:
    Mijn god, jij hebt echt een bord voor je kop. Geloof jij echt dat jij maar twee operaties heeft gehad enz.?
    Ik heb geen operaties gehad. Ik heb het over verminken, dat vind ik niet van toepassing. Ik denk dat menig Volendammer er graag zo uit zou zien.

Jij hebt geen bewijzen voor bleken van zijn huid, slapen in een zuurstofkamer en meerdere operaties, dus termen als 'bord voor je kop' lijken me totaal onnodig. Naief misschien, maar goedgelovig zijn we allebei, want jij praat ook maar anderen na.
    pi_29469632
    Punt 1- gaap
    Punt 2- zoek de ziekte Lupus voor de gein eens op
    Punt 3- jammer dat iedereen wel weer in de rij zal gaan staan als MJ gaat optreden in de Arena
    pi_29470636
    Jammer dat hij nooit meer in de ArenA zal optreden. Het zou me hooglijk verbazen.
    pi_29471831
    quote:
    Adviseer Michael Jackson voor zijn RE-ENTREE als muzikant
    Relax don't do it
    In certain extreme situations, the law is inadequate.
    In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
      zaterdag 6 augustus 2005 @ 23:08:55 #100
    44591 Stanley_Climbfall
    out of your league
    pi_29475333
    Lekker een paar jaartjes tot rust komen en goede nummers schrijven. Echt goede!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')