Ik zag TT en het eerste waar ik aan dacht was: Neptunesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:51 schreef Hexagon het volgende:DE PRODUCERS
GEEN Neptunes,
Je bedoeld dat dat generaalspak zijn HUID is!?!??!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:05 schreef ondeugend het volgende:
Eigenlijk adviseer ik hem zichzelf wat aan te doen.....
ik moest lachen.quote:Ik zie het donker in.....
Nu leef je een dag langer !!!quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:14 schreef Laton het volgende:
[..]
Je bedoeld dat dat generaalspak zijn HUID is!?!??!![]()
[..]
ik moest lachen.![]()
Dat kan hij al jaren niet meer, dus waarom nu ineens wel? Verkoop je Beatles-liedjes en blijf lekker thuis, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:51 schreef Hexagon het volgende:
HIj kan weer doen wat hij wil en dus ook weer wara hij goed in is. Leuke plaatjes maken.
Because that worked so well for him the first (20) time(s) around....quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:02 schreef tbl1966 het volgende:
Neem een facelift
Nee met de jeugd van tegenwoordig..quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:32 schreef Christine het volgende:
Een duet met Ali B. Dat werkte voor Marco Borsato ook
quote:Op woensdag 15 juni 2005 00:28 schreef Laton het volgende:
Tijd om naar type o negative te gaan luisteren...de enige band nog bleker dan micheal
als ik een grap had willen posten, had ik wel onderstaand plaatje neer gezetquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is dit een grap of zo?
nee, jij hebt de orginaliteitsprijs gewonnen wou je zeggen?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je komt dezelfde simpele zielen ook overal tegen.
Helemaal triest dat geen van beide 'grappen' uit je eigen hersenpannetje komen.
zeg hou es effe op met die onzin... michael jackson is een fossiel uit de jaren 80...die gozer is een freakmachine die helemaal de weg kwijt is... in plaats van dat ie lekker thuis was gaan zitten en een beetje leuke dingen gaan doen met zn geld weet ie van gekkigheid niet wat ie moet bedenken... hij is echt niet zomaar in dit soort rechtzaken beland hoor...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik wilde dat niet zeggen.
Wat ik wel wil zeggen, is dat jouw slechte grappen alleen bedoeld zijn om de boel te verzieken op een manier die een ongelooflijk lange baard heeft. Iets zinvols bijdragen is te veel gevraagd?
een bijzonder mens?? dat ie bijzonder is, dat mag duidelijk zijn ja...t is gewoon een freakmachine... de ene na de andere rare actie zie je van em voorbij komen, en dan moet je em nog als een "bijzonder mens" benaderen?? imho is het gewoon een mafklapper die op veel te jonge leeftijd veel te rijk is geworden en nu van gekkigheid niet meer weet wat ie moet doen om aandacht te trekken. T is gewoon een stumpert.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat een frustraties zeg.
Probeer MJ eens te zien als een bijzonder mens in plaats van je polderwijsheid op hem los te laten zonder je oogkleppen af te zetten.
Maak het effe helemaal bontquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat een frustraties zeg.
Probeer MJ eens te zien als een bijzonder mens
Er is een dunne lijn tussen geschift en geniaal......quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:50 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
een bijzonder mens?? dat ie bijzonder is, dat mag duidelijk zijn ja...t is gewoon een freakmachine... de ene na de andere rare actie zie je van em voorbij komen, en dan moet je em nog als een "bijzonder mens" benaderen?? imho is het gewoon een mafklapper die op veel te jonge leeftijd veel te rijk is geworden en nu van gekkigheid niet meer weet wat ie moet doen om aandacht te trekken. T is gewoon een stumpert.
ik was niet van plan op te flikkeren, maar ben gewoon van mening dat hij allang had moeten stoppen... dit is imho een typisch voorbeeld van iemand die te lang is doorgegaan met zn cariere en nu maar weer een nieuwe plaat uit gaat brengen voor het geld. Komt de muziek en zn reputatie niet ten goede als je het mij vraagt. Neem nu als voorbeeld de Guano Apes...heel ander soort muziek, dat weet ik, maar dat is het punt niet.... die hebben op een gegeven moment gezegd "we stoppen, omdat we het nu nog leuk vinden om te doen, de muziek die we nu maken is nog goed, en hierna kan het alleen maar minder worden". Daar heb ik veel meer respect voor dan voor iemand die compleet wereldvreemd is geworden, en maar weer een plaat uit moet gaan brengen "omdat het moet" en niet omdat het iets toe zou voegen aan de muziekale waarde van hem. Helaas; hij is gewoon te lang door gegaan. Zonde, want ik respecteer hem nu lang niet zo veel meer als pakweg 10 jaar geleden... Het is fout gegaan vanaf dat de film Moonwalker uit is gekomen... dat sloeg eigenlijk al als een tang op een varken en had weinig tot geen toegevoegde waarde. Sinds dien is het alleen maar bergafwaards gegaan. Als hij dan tóch zo nodig nog een rentree wil maken als muzikant, dan zal hij imho een totaal andere kant op moeten gaan, en niet blijven hangen in het oude straatje. Ik denk dat hij geen gek figuur zou slaan als producer, maar als muzikant zie ik het gewoon heel donker inquote:Op woensdag 27 juli 2005 12:07 schreef Komakie het volgende:
[..]
Er is een dunne lijn tussen geschift en geniaal......
Aan de ene kant is hij geniaal (muziek en alles wat daar mee te maken heeft) aan alle andere kanten is hij geschift geworden.
Maar jou reacties zijn belachelijk. Zo praat je niet over iemand, hoe maf hij ook is.
Je reactie is gewoon treurig en voegt totaal niets toe aan het topic. Alleen maar bedoeld om te zeiken en zeiken is gewoon makkelijk scoren.
Nadat gevraagd wordt om een inhoudelijke reactie geef je een zwakke "stoppen' terwijl het om een rentree gaat en niet om stoppen.
man flikker toch op uit dit topic als je niets te vertellen hebt.
ja, ook die had er allang de brui aan moeten geven ja..als tegenhanger kan je weer Lance Armstrong daarvan nemen...die stopt mooi op tijd... Niet zo iemand die per se door wil gaan. Berry van Aerle was ook zo'n lijdensweg... Sommige mensen moeten eens leren om te accepteren wanneer het mooi is geweest en niet alles tot in het oneindige door willen voeren. Soms is het tijd om een nieuwe weg in te slaan in plaats van op de oude voet door willen gaan.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kroegtijger, ben jij ook zo iemand die Rintje Ritsma toeschreeuwt dat hij nu toch echt moet stoppen?
Ik snap je wel, maar die 'sommige mensen' hebben stuk voor stuk meer bereikt dan jij en kunnen heus wel voor zichzelf beslissen en hoeven niet te stoppen omdat jouw herinnering aan hen daardoor aangetast wordt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:51 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
ja, ook die had er allang de brui aan moeten geven ja..als tegenhanger kan je weer Lance Armstrong daarvan nemen...die stopt mooi op tijd... Niet zo iemand die per se door wil gaan. Berry van Aerle was ook zo'n lijdensweg... Sommige mensen moeten eens leren om te accepteren wanneer het mooi is geweest en niet alles tot in het oneindige door willen voeren. Soms is het tijd om een nieuwe weg in te slaan in plaats van op de oude voet door willen gaan.
ze hoeven het ook niet voor mij te doen, voor mij zal het me worst wezen... ik koop gewoon de cd niet meer of zet de tv niet meer aan... ik vind het gewoon zonde voor hunzelf omdat ze met hun tijd die ze hebben nuttigere dingen kunnen doen waar ze, denk ik, meer plezier uit kunnen halen. Daarom zeg ik ook: laat em lekker als producer of zo verder gaan. Hij is goed in muziek maken, dus daar zal hij toch wel in door blijven gaan...dat wil niet zeggen dat ie daarom zélf op de planken hoeft te staan. Er is zo verschrikkelijk veel meer te doen in die wereld waar hij een hele nieuwe carriere in kan beginnen zonder dat alle "oude" vooroordelen weer boven water worden gehaald... wat is er mis mee om dat niet gewoon te doen? zelf (redelijk) uit de publiciteit blijven en tóch je creativiteit en je liefde voor muziek toe kunnen passen, dat lijkt mij ideaal voor hem.... maar optreden, nee...daar moet hij écht mee stoppen denk ik. Een nieuwe plaat heeft alleen kans als hij totaal een andere weg op gaat en dat ligt hem niet vrees ik (maar da's mijn bescheiden mening)quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik snap je wel, maar die 'sommige mensen' hebben stuk voor stuk meer bereikt dan jij en kunnen heus wel voor zichzelf beslissen en hoeven niet te stoppen omdat jouw herinnering aan hen daardoor aangetast wordt.
Ik heb een maand terug al dingen gepost die precies overeenkomen met wat jij hier zegt. Alleen breng ik het met respect voor de man en maak jij eerst wat rare grappen voordat je je mening geeft.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Touren zit er niet meer in denk ik. Zijn stem heeft veel te veel aan kracht ingeboet. Hij kan af en toe die schitterende falsetto er nog eens uitgooien, de rest wordt in de studio gepolijst. Ik zal eeuwig spijt hebben dat ik niet naar het Dangerous optreden in de Kuip of het History optreden in de ArenA ben gegaan.
Ik zou hem heel graag zien als componist voor andere artiesten. Er zijn zo veel jonge mensen tegenwoordig met krachtige vocalen. Michael Jackson heeft een ongeevenaarde creativiteit, hij kan zijn eigen nummers m.i. alleen niet meer goed uitvoeren. Hij wordt ook relatief weinig gecoverd, omdat de nummers zo zeer bij MJ zelf horen en niet echt in een bepaald genre passen. Wanneer je She's Out Of My Life van Ginuwine, Smooth Criminal van Alien Ant Farm of een live versie van Man In The Mirror door onze eigen Do en Boris hoort, realiseer je je dat er nog heel veel mogelijk is.
Ik ben de laatste die hem beoordeelt op zijn uiterlijk, maar het is een feit dat een hoop mensen hem erg lelijk vinden en ook om die reden en de eeuwige oppervlakkigheid die de popmuziek domineert, denk ik dat hij achter de schermen een belangrijke rol moet gaan vervullen. Zijn albums spreken al voor zich, touren zit er volgens mij dus niet meer in, ook fysiek niet, maar andere artiesten kunnen geweldig profiteren van zijn kwaliteiten.
Je kunt een artiest goed vinden, en ik had ook niet anders verwacht gezien je naam. Maar briljant zijn die songs echt niet hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:37 schreef MJboard het volgende:
Persoonlijk vind ik het erg goed dat hij nu even buiten de publiciteit blijft, laat het allemaal maar even bezinken, ook voor het publiek.
Hij zal daarna één duidelijke en krachtige verklaring naar buiten moeten brengen, dat hij vrijgesproken is en dat het klaar is. Ook al zou ik graag een lang interview willen zien; beter van niet. Hij zal Sony moeten aanpakken en die vreselijke Greatest Hits cd's tegen gaan. In principe vind ik dat hij nu even zoiets als Unplugged moet gaan doen. Terug naar de basis, geen grote venues, geen poppenkast. Alleen Michael Jackson met de muziek, zoals bij de Grammy's eind jaren tachtig, met The Way You Make Me Feel. Dat was brilliant. Zo zou hij het moeten aanpakken. Weg uit Amerika, hup naar Europa. Zijn mensen eruit gooien en nieuwe, betere mensen in dienst nemen.
Hij zou een cd moeten uitbrengen met alle nummers die op de cd's hadden moeten staan, hij heeft er honderden. Als hij dit allemaal op orde heeft, dan zou hij een grote tour kunnen doen. Een afscheidstour en dan lekker genieten van de rest van zijn leven.
![]()
Edit: jammer dat mensen hem niet kunnen zien als een brilliant artiest, want dat is hij. Kijk naar de video van Smooth Criminal, een meesterwerk. Zo simpel en zo geweldig. Hij is de beste danser, de mannelijke dansers van nu zijn prusters. Bekijk eens een live versie van Dangerous, geweldig!
Dus briljant en verkoopcijfers gaan hand in hand? Of goed en verkoopcijfers gaan hand in hand?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 11:20 schreef MJboard het volgende:
Ik vind ze wel brilliant en ben blijkbaar niet de enige anders zouden er nooit zoveel verkocht zijn![]()
Hij WAS inderdaad brilliant artiest...maar hij moet niet in het verleden blijven hangen... eigenlijk is hij nooit echt meegegaan met de veranderingen binnen de muziek... op zich niet erg, maar probeer dan niet een comeback te maken met de oude muziekstijl.... ga dan lekker wat anders doen ipv cd's maar weer proberen te verkopen...komt op mij dan wat sneu over... en dat is zonde voor iemand met zo'n staat van dienstquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:37 schreef MJboard het volgende:
Persoonlijk vind ik het erg goed dat hij nu even buiten de publiciteit blijft, laat het allemaal maar even bezinken, ook voor het publiek.
Hij zal daarna één duidelijke en krachtige verklaring naar buiten moeten brengen, dat hij vrijgesproken is en dat het klaar is. Ook al zou ik graag een lang interview willen zien; beter van niet. Hij zal Sony moeten aanpakken en die vreselijke Greatest Hits cd's tegen gaan. In principe vind ik dat hij nu even zoiets als Unplugged moet gaan doen. Terug naar de basis, geen grote venues, geen poppenkast. Alleen Michael Jackson met de muziek, zoals bij de Grammy's eind jaren tachtig, met The Way You Make Me Feel. Dat was brilliant. Zo zou hij het moeten aanpakken. Weg uit Amerika, hup naar Europa. Zijn mensen eruit gooien en nieuwe, betere mensen in dienst nemen.
Hij zou een cd moeten uitbrengen met alle nummers die op de cd's hadden moeten staan, hij heeft er honderden. Als hij dit allemaal op orde heeft, dan zou hij een grote tour kunnen doen. Een afscheidstour en dan lekker genieten van de rest van zijn leven.
![]()
Edit: jammer dat mensen hem niet kunnen zien als een brilliant artiest, want dat is hij. Kijk naar de video van Smooth Criminal, een meesterwerk. Zo simpel en zo geweldig. Hij is de beste danser, de mannelijke dansers van nu zijn prusters. Bekijk eens een live versie van Dangerous, geweldig!
quote:In de VS heeft Jackson ondertussen een nieuwe pedofiliezaak aan zijn broek. Hij had woensdag voor de rechter moeten verschijnen in New Orleans, maar kwam niet opdagen. Hij riskeert daardoor een straf wegens minachting van het hof.
De nieuwe pedozaak is aangespannen door ene Joseph Bartucci. Die zegt dat hij in 1984 als 18-jarige tegen zijn wil is vastgehouden door Jackson en seksueel misbruikt. De zanger zou hem in zijn auto hebben gelokt en vervolgens dagenlang hebben vastgehouden. Bartucci zegt dat hij de belevenis had verdrongen, totdat die weer aan de oppervlakte kwam door berichtgeving in de media over de zedenzaken waarin Jackson is verwikkeld.
De rechter in de zaak-Bartucci heeft voor 17 augustus een nieuwe hoorzitting belegd.
Wat hij zegtquote:Op woensdag 15 juni 2005 00:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik zag TT en het eerste waar ik aan dacht was: Neptunes
Tja, de tekst is net zo serieus geschreven als dat ik Michael Jackson serieus neem... Het is een mening, en meningen verschillen (gelukkig) nog wel eens.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zitten best goede elementen in en een herkenbare 'stijl'. Jammer dat je ook nog probeert grappig te zijn en ook ronduit grof.
Dit kun je niet maken hoor. Misschien met je eveneens onbeschaafde vrienden, als je die hebt.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb al een tekst voor hem geschreven, moet alleen nog muziek bij bedacht worden.![]()
Case
You saaaiiid I sucked your son
You meeeaaannnned it has been done
You saaaiiid I came hot twice
You biiiitch you aren't wise
Nou ja, lees er dan gewoon overheen....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dit kun je niet maken hoor. Misschien met je eveneens onbeschaafde vrienden, als je die hebt.
Heeft ook niets met een mening te maken. Je eigen mening laat je wat mij betreft redelijk op de achtergrond. Dat is waarschijnlijk ook het verstandigste.
Ja, Michael, die spoort gelukkig.... Dankje voor je succes, ik zal het fortuin van hem nooit evenaren, maar ik ben blij dat mijn psyche 180 graden anders is dan die van hem. Wat dat betreft zal het succes inderdaad aan mijn zijde zijn! Nogmaals bedankt! Jij ook!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dan zet je jezelf al neer als iemand die te misleiden is en te veel is verziekt door de moraal van deze wereld. Maar goed, succes verder.
En Michael is een heel helder persoon!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het feit dat je succes en fortuin aan elkaar koppelt, bewijst mijn eerdere conclusie.
En ik koppel het samen in één zin. Kijk nog maar eens!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 03:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het feit dat je succes en fortuin aan elkaar koppelt, bewijst mijn eerdere conclusie.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:28 schreef Waxxer het volgende:
Ik heb al een tekst voor hem geschreven, moet alleen nog muziek bij bedacht worden.![]()
Case
Uh! Uh!
Seeeewww meeeheee
Huuuuurrrrt meeeheee
Daaaam'ge meeeheee
But I All! Ways! Be strohooonnnggg........
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:28 schreef Waxxer het volgende:
Case
You put me in a case
but soooon you dropped ya face
You saaaiiid I touched those boys
But oooonly gave them toys
Uh! Uh!
Seeeewww meeeheee
Huuuuurrrrt meeeheee
Daaaam'ge meeeheee
But I All! Ways! Be strohooonnnggg....
You duuuuumped me to the judge yeaheahhhh
oehhhoehoehoe......
You gaaave me all the guilt
Your puuurse is full and filled
You saaaiiid I kissed your kid
You saaaiiid's what I did
Uh! Uh!
Seeeewww meeeheee
Huuuuurrrrt meeeheee
Daaaam'ge meeeheee
But I All! Ways! Be strohooonnnggg.....
Uh! Ah!
You saaaiiid I sucked your son
You meeeaaannnned it has been done
You saaaiiid I came hot twice
You biiiitch you aren't wise
Uh! Uh!
Seeeewww meeeheee
Huuuuurrrrt meeeheee
Daaaam'ge meeeheee
But I All! Ways! Be strohooonnnggg.....
But now, I am freeeeheeeheeeee
Everyone is guilty yeah but meeeeheeeeeheee
So noooooowwww I take! The kiiiiiiiidsss in dark!
To riiiide the roller coaster iiiiiinnnnnn my park!
Uh! Uh!
Seeeewww meeeheee
Huuuuurrrrt meeeheee
Daaaam'ge meeeheee
But I All! Ways! Be strohooonnnggg.......
Uh! Uh!
Seeeewww meeeheee
Huuuuurrrrt meeeheee
Daaaam'ge meeeheee
But I All! Ways! Be strohooonnnggg........
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:22 schreef Z het volgende:
Ik raad Michael aan om het over een compleet andere boeg te gooien.
Michael, word Goth!
Er zijn verschillende voordelen aan het worden van Goth;de markt is groot en groeiende je zal er nauwlijks opvallen qua uiterlijk hoe bleker hoe beter psychische problemen? hoe verknipter hoe beter!
Met de juiste begeleiding Michael, kan je heel ver komen!
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:22 schreef Z het volgende:
Ik raad Michael aan om het over een compleet andere boeg te gooien.
Michael, word Goth!
Er zijn verschillende voordelen aan het worden van Goth;de markt is groot en groeiende je zal er nauwlijks opvallen qua uiterlijk hoe bleker hoe beter psychische problemen? hoe verknipter hoe beter!
Met de juiste begeleiding Michael, kan je heel ver komen!
Invincible werd toch zo'n 10 miljoen keer verkocht..quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:19 schreef Z het volgende:
Mijn gotti, niet alles zo serieus nemen he. Of het nou z'n eigen schuld is of niet, Michael is een karikatuur van zichzelf geworden. En ik raad hem sterk aan niet met iets nieuws qua muziek te komen want dat wordt toch niks, getuige z'n laatste CD. De man heeft z'n, kruit verschoten,
Ik heb geen operaties gehad. Ik heb het over verminken, dat vind ik niet van toepassing. Ik denk dat menig Volendammer er graag zo uit zou zien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:34 schreef Z het volgende:
Mijn god, jij hebt echt een bord voor je kop. Geloof jij echt dat jij maar twee operaties heeft gehad enz.?
Relax don't do itquote:Adviseer Michael Jackson voor zijn RE-ENTREE als muzikant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |