als ik een grap had willen posten, had ik wel onderstaand plaatje neer gezetquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is dit een grap of zo?
nee, jij hebt de orginaliteitsprijs gewonnen wou je zeggen?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je komt dezelfde simpele zielen ook overal tegen.
Helemaal triest dat geen van beide 'grappen' uit je eigen hersenpannetje komen.
zeg hou es effe op met die onzin... michael jackson is een fossiel uit de jaren 80...die gozer is een freakmachine die helemaal de weg kwijt is... in plaats van dat ie lekker thuis was gaan zitten en een beetje leuke dingen gaan doen met zn geld weet ie van gekkigheid niet wat ie moet bedenken... hij is echt niet zomaar in dit soort rechtzaken beland hoor...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik wilde dat niet zeggen.
Wat ik wel wil zeggen, is dat jouw slechte grappen alleen bedoeld zijn om de boel te verzieken op een manier die een ongelooflijk lange baard heeft. Iets zinvols bijdragen is te veel gevraagd?
een bijzonder mens?? dat ie bijzonder is, dat mag duidelijk zijn ja...t is gewoon een freakmachine... de ene na de andere rare actie zie je van em voorbij komen, en dan moet je em nog als een "bijzonder mens" benaderen?? imho is het gewoon een mafklapper die op veel te jonge leeftijd veel te rijk is geworden en nu van gekkigheid niet meer weet wat ie moet doen om aandacht te trekken. T is gewoon een stumpert.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat een frustraties zeg.
Probeer MJ eens te zien als een bijzonder mens in plaats van je polderwijsheid op hem los te laten zonder je oogkleppen af te zetten.
Maak het effe helemaal bontquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat een frustraties zeg.
Probeer MJ eens te zien als een bijzonder mens
Er is een dunne lijn tussen geschift en geniaal......quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:50 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
een bijzonder mens?? dat ie bijzonder is, dat mag duidelijk zijn ja...t is gewoon een freakmachine... de ene na de andere rare actie zie je van em voorbij komen, en dan moet je em nog als een "bijzonder mens" benaderen?? imho is het gewoon een mafklapper die op veel te jonge leeftijd veel te rijk is geworden en nu van gekkigheid niet meer weet wat ie moet doen om aandacht te trekken. T is gewoon een stumpert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |