Prachtig juist, dat is nou typisch Jackson. Een vleugje grootheidswaanzin is hij nooit vies van geweest.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:46 schreef schatje het volgende:
Ronduit triest om de uitspraak in één adem te noemen met Martin Luther King, de val van de Berlijnse Muur en de vrijspraak van Nelson Mandela. Met z'n onderdeel van de geschiedenis. Idd om te kotsen![]()
![]()
.
Hij zal niet kleiner hoeven te gaan wonen volgens mij. Neverland en die catalogus zijn gewoon een onderpand voor zijn schulden. Soort van hypotheek. Maar ik weet ook niet precies hoe het verder zal gaan, zie wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:18 schreef milagro het volgende:
denk jij dat hij afstand zal doen van zijn estate en 'kleiner' zal gaan wonen?
is dat niet nog meer gezichtsverlies, of zal hij daar nu niet meer om malen.... ik denk van wel, maar?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:46 schreef schatje het volgende:
Ronduit triest om de uitspraak in één adem te noemen met Martin Luther King, de val van de Berlijnse Muur en de vrijspraak van Nelson Mandela. Met z'n onderdeel van de geschiedenis. Idd om te kotsen![]()
![]()
.
Dat zou verwarring brengen met zijn eigen geboorte, hij is immers zelf ook messias.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:00 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Martin Luther King
Nelson Mandela
Berlijnse Muur
Ik mis de geboorte van Jezus Christus in het rijtje.![]()
Z'n promotiefilmpje voor het HIStory album is nog altijd ongeëvenaard.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:55 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Prachtig juist, dat is nou typisch Jackson. Een vleugje grootheidswaanzin is hij nooit vies van geweest.
hihihi, wat stoer, je lijkt MJ welquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:57 schreef DrDentz het volgende:
ik vind het ook vaag om je daarmee te vergelijken, de vrijspraak van MJ is veel belangrijker dan de val van welke muur dan ook.. euuhh nelson wie?
Hij heeft dan ook fantastische dingen gedaan in zijn leven.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:03 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Z'n promotiefilmpje voor het HIStory album is nog altijd ongeëvenaard.![]()
Justin is 25 ofzo en een nog jonge ster die door tienermeisjes wordt aabeden en verder nog ontwikkeling is. MIcheal is daarentegen een 46-jarige artiest die zich al eens enorm heeft bewezen. Maar van zijn uiterlijk moet hij het niet bepaald hebben. Beide ook een totaal ander imago.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:29 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zou je niet zeggen als je z'n clips ziet. JT is duidelijk beïnvloed door MJ... en dat heeft hij ook wel eens gezegd in een interview.
Ik vind het ook wel geinig...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:55 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Prachtig juist, dat is nou typisch Jackson. Een vleugje grootheidswaanzin is hij nooit vies van geweest.
Mwah beetje flauwquote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:51 schreef Braamhaar het volgende:
http://www.courtjones.com(...)/Michael_Jackson.jpg![]()
quote:The rise and fall of Michael Jackson
Not guilty; zo luidde het oordeel van de jury in de rechtzaak waarin 'King of Pop' Michael Jackson verdacht werd van het misbruiken van kinderen. Naar aanleiding van deze uitspraak toont MTV vanavond de documentaire 'The Rise And Fall Of Michael Jackson'. In deze unieke documentaire geven Amerikaanse sterren als Justin Timberlake, Britney Spears en Will Smith hun mening over de rechtzaak die Amerika wekenlang in de ban hield.
Een aantal sterren doet opmerkelijke onthullingen over hun relatie met Michael. Zo bekent Mary J Blige zo verliefd op Jackson te zijn geweest, dat ze met hem in het huwelijksbootje had willen stappen. Aan de hand van beelden en commentaar van zijn naasten, geeft MTV inzicht in de rise and fall van de carrière van de enige echte King of Pop.
MTV, 20:30-21:00u
Wow, Britney Spears en een mening. Dat is pas vergelijkbaar met de val van de Berlijnse muur en de vrijlating van Mandela.quote:
Het is het soort blinde fanatisme wat je veel rond dit onderwerp ziet.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:35 schreef PLAE@ het volgende:
schatje je anti gevoelens druipen er een beetje vanaf.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wow, Britney Spears en een mening. Dat is pas vergelijkbaar met de val van de Berlijnse muur en de vrijlating van Mandela.
whahahah ja inderdaad!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 18:29 schreef matthijst het volgende:
Hehe, dat standbeeld van staat nog steeds bij de Mc in Best West.
thanks for the infoquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:05 schreef schatje het volgende:
Nova heeft een item over MJ.
Het begint over enkele minuten.
Amerikanenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:30 schreef schatje het volgende:
"kids absolutely love him."
"guilty or not guilty?"
"totally guilty."
Er zijn meerdere artiesten/bands die al een tijdje onze lieve USA vermijden....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:28 schreef TheGeneral het volgende:
Maar goed, MJ is in Amerika toch al niet zo populair, al voor deze rechtszaak.. Hij geeft/gaf er ook geen concerten meer. Dat wilde hij al niet meer.
Jah hier heb ik toen de hele docu over gezien. Niet alleen al dat ie dat kind over het balkon hangt maar ok nog eens op de onverantwoordelijke manier en onvorzichtig. Daar had die lul erg veel geluk gehadquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Precies, ook hen kun je dat kwalijk nemen.
[..]
Doet het er wat toe? Is het minder erg dan?
De beelden spreken voor zich.
[afbeelding]
Maar hé, het is wel MJ.
Onverantwoord, maar de beelden werden vooral vertragend uitgezonden om het nog dramatiser te maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:21 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
Jah hier heb ik toen de hele docu over gezien. Niet alleen al dat ie dat kind over het balkon hangt maar ok nog eens op de onverantwoordelijke manier en onvorzichtig. Daar had die lul erg veel geluk gehad
oja?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:20 schreef DrDentz het volgende:
de laatste 5 jaar heeft MJ alleen in de VS opgetreden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |