Oh. Noem ze eens.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:00 schreef du_ke het volgende:
19/25 landen in de eu hebben momenteel een rechtse regering. En Barosso komt bij de Portugese centrumrechtsen vandaan. Lastig links te noemen dus.
„Dem ‘Eins in Allem’ liebend zugewandt,quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dus "Nederlandse" Marokkanen zijn écht uitschot.
Nou, die 19 landen die een rechtse regering hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:08 schreef du_ke het volgende:
Wat?
Kom eens langs in Je zou een fascist kunnen zijn... . Is denk ik voor jou ook wel interessant.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:08 schreef lucida het volgende:
[..]
„Dem ‘Eins in Allem’ liebend zugewandt,
Ein amor dei, selig, aus Verstand –
Die Schuhe aus! Welch dreimal heilig Land! –
Doch unter dieser Liebe frass
unheimlich glimmender Rachebrand:
am Judengott frass Judenfrass! –
Einsiedler, hab ich dich erkannt?”![]()
Nou die ken ik niet uit m'n hoofd maar ik ben het in diverse artikelen over de EU grondwet tegengekomen dus ik ga er van uit dat het wel kloptquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, die 19 landen die een rechtse regering hebben.![]()
Met andere woorden, je blaat maar wat?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou die ken ik niet uit m'n hoofd maar ik ben het in diverse artikelen over de EU grondwet tegengekomen dus ik ga er van uit dat het wel klopt.
Omdat ik niet de regeringen van 25 landen uit m'n hoofd kenquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met andere woorden, je blaat maar wat?
Die Gestalt des Menschen ist der beste Text zu allem, was sich über ihn empfinden und sagen läßt.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is dat David Duke in het midden, of een fysicus?
Ik vind Mitt Romney (gouverneur van Massachusetts) wel rechts. Stukjesschrijvers als Victor David Hanson en Mark Steyn zijn ook goed rechts.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:05 schreef du_ke het volgende:
Wat is dan rechts?
Je komt met een boude stelling, die zie ik dan ook graag onderbouwd.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat ik niet de regeringen van 25 landen uit m'n hoofd ken...
Ik haak niet af maar heb weinig zin om google an te trappen maar speciaal voor jouquote:Op woensdag 15 juni 2005 22:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je komt met een boude stelling, die zie ik dan ook graag onderbouwd.
Lijkt mij niet zo moeilijk om je stelling toe te lichten, maar dan haak je opeens af.![]()
![]()
Veel verder dan UK, DLD, Spanje, Finland en Zweden kom ik niet.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:37 schreef Lyrebird het volgende:
Noem de 6 die een linkse regering hebben, is dat gemakkelijker?
Willem LUST ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
LOL!!! Die NOVA-presentator. Hij moest half lachen om de moorden op 2 kinderen door een TBS-er en deed snel of die moest kuchen!
[afbeelding]![]()
Ook daar zie ik geen onderbouwing. Het is namelijk wel erg interessant.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik haak niet af maar heb weinig zin om google an te trappen maar speciaal voor jou. De eerste link. http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2004-48,GGLD:nl&q=19+rechtse+regeringen
Goethe, Nietzsche, Wagner, Goebless, Karl Marx .. hoeveel duitse malloten komen nog aangemarcheerd ?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:33 schreef lucida het volgende:
Die Gestalt des Menschen ist der beste Text zu allem, was sich über ihn empfinden und sagen läßt.
Goethe![]()
Altijd lachen met die kerel, jammer dat die op een zijspoor gezet werd door dat linkse bolwerk van NOVA.quote:
Man, je bent gewoon er uit geluld. Je blaat wat, zoals zo vaak en gaat dan als een laf hondje tegen mijn been staan pissen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:49 schreef du_ke het volgende:
Als je het zo interessant vindt ga je toch zelf op zoek? Je hebt toch geen polio?
* OllieA pist even als speciale service aan du_ke tegen Aah'spoot!quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Man, je bent gewoon er uit geluld. Je blaat wat, zoals zo vaak en gaat dan als een laf hondje tegen mijn been staan pissen.
Een lulletje van de PvdA die het ook niet onderbouwt, noem jij deugdelijk?quote:Op woensdag 15 juni 2005 22:55 schreef du_ke het volgende:
Wat een onzin. Ik beweer iets en onderbouw dat met een deugdelijke bron en weer is het niet goed, fijn hoor
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |