Ook wel erg dom!quote:Tasjesdief maakt 45 duizend euro buit
Uitgegeven: 13 juni 2005 20:54
Laatst gewijzigd: 13 juni 2005 20:55
BEVERWIJK - Een tasjesdief heeft zondagmiddag op de Zwarte Markt in Beverwijk per toeval een grote buit binnengehaald. In de gestolen tas zat een bedrag 45 duizend euro. Dit meldt de politie Kennemerland maandag.
De rechtmatige eigenaar van de tas is een 35-jarige Amsterdammer, die de dagopbrengst van zijn bedrijf in z'n tas had zitten. Hij had het geld na zijn werk niet direct naar de bank gebracht, maar was eerst naar de Zwarte Markt gegaan. Daar is zijn tas gestolen terwijl hij wat aan het eten was. Niemand wist dat de man zoveel geld bij zich had.
De politie is op zoek naar getuigen van de diefstal.
Nou als dat een dagopbrengst is, zal hij het wel kunnen missenquote:
Of juist niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou als dat een dagopbrengst is, zal hij het wel kunnen missen.
quote:Een schaap genaamd Myfanwy is gespaard voor het slachthuis na een James Bond-achtige ontsnapping van een boerderij in Wales. De ooi sprong in een meer en zwom 30 meter naar een nabijgelegen eilandje, nadat de eigenaar het schaap naar het slachthuis wilde vervoeren. De ooi verbleef zes weken op het eiland en voedde zich met narcissen. Na zes weken haalde de boer het schaap met een boot op. De boer besloot toen de ooi te houden als huisdier.
Neem ik het een keer op voor een Marokkaan, is het nog niet goedquote:
Dagomzat?! Wat voor bedrijf heeft die man?quote:
Eentje van 16 miljoen euroquote:Op maandag 13 juni 2005 23:04 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dagomzet?! Wat voor bedrijf heeft die man?
Lijkt me ook een logische verklaring... Ja, ik ging met mijn dagomzet in mijn tas eerst nog even bij de zwarte markt langs.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:04 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dagomzat?! Wat voor bedrijf heeft die man?
Die Groningers zijn studenten dus per definitie lui en veel te druk voor dat soort dingenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh, en wie nog meer?
Eigenlijk moeten die Groningers dit regelen. Luilakken.
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:07 schreef kLowJow het volgende:
Een slecht lopend autobedrijf... eindelijk één auto verkocht.
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:07 schreef kLowJow het volgende:
Een slecht lopend autobedrijf... eindelijk één auto verkocht.
Tering man, ik zou 10 million eisen van de aanklager wegens smaad. Hij heeft al 3 miljoen moeten betalen aan borg om niet gearresteerd te worden. Superhardquote:Op maandag 13 juni 2005 23:18 schreef kLowJow het volgende:
Nou MJ.. dat gaat goed he.
1 Not guilty of conspiracy
2 Not guilty lewd act
3 Not guilty lewd act upon a child
4 Not guilty lewd act upon a child
5 Not guilty lewd act upon a child
6 Not guilty attempt to commit lewd act upon a child
7 Not guilty of administrating an intoxicating agent to assist in the commission of a felony (or alcohol)
8 Not guilty of administrating an intoxicating agent to assist in the commission of a felony (or alcohol)
9 Not guilty of administrating an intoxicating agent to assist in the commission of a felony (or alcohol)
10 Not guilty of administrating an intoxicating agent to assist in the commission of a felony (or alcohol)
Nu komen de schadeclaims.quote:
It has been thriller. Now, all that I need is just one more chance.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:24 schreef sizzler het volgende:
"We love Michael so much we let him get away with the first kid. But another kid? That's like another dead body found at OJ's!"
-Chris Rock
Goeie servers, die nieuwe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |