quote:Op maandag 13 juni 2005 18:12 schreef tong80 het volgende:
Methodmich is op jeugdkamp. Kreeg een SMSje van de hoofdonderwijzer dat ie per brancard en dwangbuis is af gevoerd. Z'n laatste geschuimbekte woorden waren :
'Vijf over zes, vijf over zes, vijf over zes, en we zijn nog niet aan het eten.'
Hoe drukker, hoe sneller het gaat.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Klopt.
Het is meer een topic voor het opkrikken van je posts geworden.
Aan de andere kant: Te verwachten en niet tegen te houden.
sch![]()
Zeker, in de Ter Maatstraat.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Haha. Woon je er nog steeds? Zo ja, welke straat.
Dat is 1 km verderopquote:Op maandag 13 juni 2005 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker, in de Ter Maatstraat.
En schitterend Tong.
Vertel me wat nieuwsquote:Op maandag 13 juni 2005 18:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoe drukker, hoe sneller het gaat.
Ik klets alleen mee als ik er zin in heb, niet om maar veel te posten.
En ook hoe drukker, hoe groter de kans dat je niet iedereen even tof vindt. Lijkt me normaal.
1,5 km zegt routenet. Dat is zeker dichtbij zeg!quote:Op maandag 13 juni 2005 18:26 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat is 1 km verderop.
Ze wonen op de Tureluur.
Of het net gekweekte cultuursverschilquote:Op maandag 13 juni 2005 18:27 schreef popolon het volgende:
Maar goed, 't zal de leeftijd wel zijn, bij mij dan
Nee joh, popo blijft 100% Nederlands, daarom gaat ie ook slagen hier.quote:
Mijn ouders eten altijd s'middags warmquote:Op maandag 13 juni 2005 18:44 schreef Bluezz het volgende:
Het is hier weer etenstijd.
Wie heeft er allemaal nog meer vaste gewoontes hier?
Ik.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:44 schreef Bluezz het volgende:
Als ik op de wekker kijk en het is 13 over wacht ik tot het 14 over is uit bijgeloof.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:44 schreef Bluezz het volgende:
Vanwege 14 of 13?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik op de wekker kijk en het is 13 over wacht ik tot het 14 over is uit bijgeloof.
Das ouderwetserigquote:Op maandag 13 juni 2005 18:45 schreef pascalheister het volgende:
Mijn ouders eten altijd s'middags warm
Ik ookquote:Op maandag 13 juni 2005 18:49 schreef tong80 het volgende:
Ik eet eerst de aardappels en groenten op het vlees bewaar ik voor het laatst.
Dan ben je een egoïst in bed heb ik wel eens gelezen.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:49 schreef tong80 het volgende:
daar maak je het bord mee schoon?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:49 schreef tong80 het volgende:
http://www.novadic.nl/quote:Op maandag 13 juni 2005 18:51 schreef Bluezz het volgende:
trek een lijntje, spuit mijn oksels
Doe mensen het weleens anders danquote:Op maandag 13 juni 2005 18:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan ben je een egoïst in bed heb ik wel eens gelezen.
's Morgens vroeg al?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik was altijd eerst mijn gezicht, smeer spul erop, trek een lijntje, spuit mijn oksels, poets mijn tanden en kam mijn haar.
Ik was je voorquote:
Je post sneller dan je schaduw!quote:
Ik zag het ook net bij Boulevard. Noca en ik gaan kijkenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:56 schreef tong80 het volgende:
Zit naar een voorstukje van Atletico Ananas te kijken. Programma van BNN vanavond om half tien Ned-2. Wat een kneusekermis
tisseeraandehand dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:55 schreef Maquiladora het volgende:
Goedenavond, ik voel me ontzettend klote![]()
Ja, lekker hapjes van het één en ander afwisselen.quote:
ik prak de groenten en aardappelen door elkaar dan het vlees en dat het toetjequote:Op maandag 13 juni 2005 18:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Altijd eerst het vlees daarna de groenten en daarna de aardappelen
Deden wij thuis ook wel eens, voor we een afwasmachine hadden.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:02 schreef tong80 het volgende:
Mijn pa gooide de vla gewoon over het vuile bord waar ie uit aan het eten was.
Ik had al eens gepost dat mijn moeder borstkanker heeft en nu is misschien haar lever ook nog eens aangetast , dus dat worden weer nieuwe onderzoekenquote:
Ik had echt niet anders van jou verwacht!quote:Op maandag 13 juni 2005 19:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik prak de groenten en aardappelen door elkaar dan het vlees en dat het toetje
Smakelijkquote:Op maandag 13 juni 2005 19:02 schreef tong80 het volgende:
Mijn pa gooide de vla gewoon over het vuile bord waar ie uit aan het eten was.
Geen moeilijke keuze, spruiten eet je gewoon nietquote:Op maandag 13 juni 2005 18:59 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat de zoekfunctie het niet doet. Heb ooit een topic geopend over of je spruiten moet prakken of niet.
Hmmm vet klote! Sterktequote:Op maandag 13 juni 2005 19:02 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Ik had al eens gepost dat mijn moeder borstkanker heeft en nu is misschien haar lever ook nog eens aangetast , dus dat worden weer nieuwe onderzoeken![]()
En sowiezo nog een zware operatie voor haar![]()
jezusquote:Op maandag 13 juni 2005 19:02 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Ik had al eens gepost dat mijn moeder borstkanker heeft en nu is misschien haar lever ook nog eens aangetast , dus dat worden weer nieuwe onderzoeken![]()
je had idd gepost dat er vandaag weer uitslagen zouden zijn maar dit..quote:Op maandag 13 juni 2005 19:02 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Ben je dan linksdragend of linkshandig?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:03 schreef SCH het volgende:
Ik ruk altijd 10 x met mijn linkerhand en dan 6 x met de rechter, om en om.
Ah, zijn dit nou die diepzinnige gesprekken die jullie ooit in hools hadden, totdat JaWi en ik kwamen?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:03 schreef SCH het volgende:
Ik ruk altijd 10 x met mijn linkerhand en dan 6 x met de rechter, om en om.
Ik ben multifunctioneel.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ben je dan linksdragend of linkshandig?
Jawi is anders wel mijn favoriete badmeester hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 19:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ah, zijn dit nou die diepzinnige gesprekken die jullie ooit in hools hadden, totdat JaWi en ik kwamen?
Spruiten zijn lekker.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geen moeilijke keuze, spruiten eet je gewoon niet
Je kent er maar 1?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawi is anders wel mijn favoriete badmeester hoor![]()
Heerliojk idd met een gehakt balquote:
Bloemkool is ook lekker.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Spruiten zijn net als bloemkool, je eet het alleen als het echt moet
Eerst het vlees en daarna de groenten en aardappeltjes tegelijkquote:Op maandag 13 juni 2005 18:44 schreef Bluezz het volgende:
Doe mij die gehaktbal maarquote:
Kijk jij snapt tenminste hoe je moet etenquote:Op maandag 13 juni 2005 19:10 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Eerst het vlees en daarna de groenten en aardappeltjes tegelijk
Dezelfde gedachtequote:Op maandag 13 juni 2005 19:10 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Doe mij die gehaktbal maaren laat de spruiten maar zitten
![]()
Ja moet er wel een keer van komen weerquote:Op maandag 13 juni 2005 19:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij komt volgend jaar weer een keer naar de Vliert?
Sterkte man.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:02 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Kennen jullie de vlaflip nog ?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:13 schreef SCH het volgende:
Ik kan niet zonder toetje.
Jij moet allemaal eten maken voor mensen maar je vat zelf een pizza, bang voor je eigen culinaire kunsten ?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:18 schreef JaWi het volgende:
[..]
Favoriete badmeester Jawi ook.
Net 5 liter satésaus gemaakt.
quote:Op maandag 13 juni 2005 19:20 schreef Bluezz het volgende:
Wij eten altijd een paar dropjes als toetje
Wat is dat nou voor een toetje?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:20 schreef Bluezz het volgende:
Wij eten altijd een paar dropjes als toetje
Totaal niet, ik kan uitstekend kokenquote:Op maandag 13 juni 2005 19:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij moet allemaal eten maken voor mensen maar je vat zelf een pizza, bang voor je eigen culinaire kunsten ?![]()
en na het eten op N. duiken, lekker dubbelopquote:Op maandag 13 juni 2005 19:13 schreef SCH het volgende:
Ik kan niet zonder toetje.
De oude witte verpakkingquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 19:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en na het eten op N. duiken, lekker dubbelop
Dat is inderdaad niet echt normaal..quote:Op maandag 13 juni 2005 19:23 schreef tong80 het volgende:
Toen ik jong was at ik m'n pap altijd met een lollie. Ben ik gek of gek ?
Nieuwe kon ik zo gauw niet vindenquote:Op maandag 13 juni 2005 19:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De oude witte verpakking
*stil is...
Pfff de dagelijkse sleur van het leven, ik hoop dat ik nooit zo word.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:24 schreef Bluezz het volgende:
Na het eten spoelen we de borden bestek af, en dan lopen we langs een wekpot met drop, en dan graaien we altijd ff
Dan een uurtje niks en dan een bakkie koffie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |