Hmmm vet klote! Sterktequote:Op maandag 13 juni 2005 19:02 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Ik had al eens gepost dat mijn moeder borstkanker heeft en nu is misschien haar lever ook nog eens aangetast , dus dat worden weer nieuwe onderzoeken![]()
En sowiezo nog een zware operatie voor haar![]()
jezusquote:Op maandag 13 juni 2005 19:02 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Ik had al eens gepost dat mijn moeder borstkanker heeft en nu is misschien haar lever ook nog eens aangetast , dus dat worden weer nieuwe onderzoeken![]()
je had idd gepost dat er vandaag weer uitslagen zouden zijn maar dit..quote:Op maandag 13 juni 2005 19:02 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Ben je dan linksdragend of linkshandig?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:03 schreef SCH het volgende:
Ik ruk altijd 10 x met mijn linkerhand en dan 6 x met de rechter, om en om.
Ah, zijn dit nou die diepzinnige gesprekken die jullie ooit in hools hadden, totdat JaWi en ik kwamen?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:03 schreef SCH het volgende:
Ik ruk altijd 10 x met mijn linkerhand en dan 6 x met de rechter, om en om.
Ik ben multifunctioneel.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ben je dan linksdragend of linkshandig?
Jawi is anders wel mijn favoriete badmeester hoorquote:Op maandag 13 juni 2005 19:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ah, zijn dit nou die diepzinnige gesprekken die jullie ooit in hools hadden, totdat JaWi en ik kwamen?
Spruiten zijn lekker.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Geen moeilijke keuze, spruiten eet je gewoon niet
Je kent er maar 1?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawi is anders wel mijn favoriete badmeester hoor![]()
Heerliojk idd met een gehakt balquote:
Bloemkool is ook lekker.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Spruiten zijn net als bloemkool, je eet het alleen als het echt moet
Eerst het vlees en daarna de groenten en aardappeltjes tegelijkquote:Op maandag 13 juni 2005 18:44 schreef Bluezz het volgende:
Het is hier weer etenstijd.
Wie heeft er allemaal nog meer vaste gewoontes hier?
Doe mij die gehaktbal maarquote:
Kijk jij snapt tenminste hoe je moet etenquote:Op maandag 13 juni 2005 19:10 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Eerst het vlees en daarna de groenten en aardappeltjes tegelijk
Dezelfde gedachtequote:Op maandag 13 juni 2005 19:10 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Doe mij die gehaktbal maaren laat de spruiten maar zitten
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |