Ik ookquote:Op maandag 13 juni 2005 18:49 schreef tong80 het volgende:
Ik eet eerst de aardappels en groenten op het vlees bewaar ik voor het laatst.
Dan ben je een egoïst in bed heb ik wel eens gelezen.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:49 schreef tong80 het volgende:
daar maak je het bord mee schoon?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:49 schreef tong80 het volgende:
http://www.novadic.nl/quote:Op maandag 13 juni 2005 18:51 schreef Bluezz het volgende:
trek een lijntje, spuit mijn oksels
Doe mensen het weleens anders danquote:Op maandag 13 juni 2005 18:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan ben je een egoïst in bed heb ik wel eens gelezen.
's Morgens vroeg al?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik was altijd eerst mijn gezicht, smeer spul erop, trek een lijntje, spuit mijn oksels, poets mijn tanden en kam mijn haar.
Ik was je voorquote:
Je post sneller dan je schaduw!quote:
Ik zag het ook net bij Boulevard. Noca en ik gaan kijkenquote:Op maandag 13 juni 2005 18:56 schreef tong80 het volgende:
Zit naar een voorstukje van Atletico Ananas te kijken. Programma van BNN vanavond om half tien Ned-2. Wat een kneusekermis
tisseeraandehand dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:55 schreef Maquiladora het volgende:
Goedenavond, ik voel me ontzettend klote![]()
Ja, lekker hapjes van het één en ander afwisselen.quote:
ik prak de groenten en aardappelen door elkaar dan het vlees en dat het toetjequote:Op maandag 13 juni 2005 18:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Altijd eerst het vlees daarna de groenten en daarna de aardappelen
Deden wij thuis ook wel eens, voor we een afwasmachine hadden.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:02 schreef tong80 het volgende:
Mijn pa gooide de vla gewoon over het vuile bord waar ie uit aan het eten was.
Ik had al eens gepost dat mijn moeder borstkanker heeft en nu is misschien haar lever ook nog eens aangetast , dus dat worden weer nieuwe onderzoekenquote:
Ik had echt niet anders van jou verwacht!quote:Op maandag 13 juni 2005 19:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik prak de groenten en aardappelen door elkaar dan het vlees en dat het toetje
Smakelijkquote:Op maandag 13 juni 2005 19:02 schreef tong80 het volgende:
Mijn pa gooide de vla gewoon over het vuile bord waar ie uit aan het eten was.
Geen moeilijke keuze, spruiten eet je gewoon nietquote:Op maandag 13 juni 2005 18:59 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat de zoekfunctie het niet doet. Heb ooit een topic geopend over of je spruiten moet prakken of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |