Neuh, ik denk dat ze die shirts pas laten drukken als ze weten hoeveel ze van welke moeten hebben.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:48 schreef Fr3nK3L het volgende:
Kan t ook zijn dat er geen Man - Medium - Zand shirtjes meer zijn?
Nee hoor.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:55 schreef T1andonly het volgende:
Moet je trouwens aanvinken dat je email wil ontvangen van Ohra om te winnen?
Ik heb man-medium-zand aangevinkt en ik heb net eindelijk mijn 2e t-shirt gewonnenquote:Op zondag 12 juni 2005 17:48 schreef Fr3nK3L het volgende:
Kan t ook zijn dat er geen Man - Medium - Zand shirtjes meer zijn?
Zit je te turven?quote:Op zondag 12 juni 2005 17:43 schreef Fr3nK3L het volgende:
Kheb t nu godverdegodver precies 200 x geprobeerd.. en nóg steeds niks
quote:
Wanneer er 2 op hetzelfde adres geleverd moeten worden, kun je de t-shirts wellicht niet ontvangen want je mag maar 1 shirt per adres ontvangen.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:01 schreef ArtyShock het volgende:
Jay!
't Eerste shirtje is binnen! Op naar het tweede shirtje voor vriendinlief.
Het heeft bij benadering toch zeker een half uur continu klikken gekost. Dus eh... ik zit er met zo'n 100x proberen niet ver naast denk ik. Belachelijk eigenlijk dat ik zoveel vrije tijd over heb voor een gratis shirt.
Reclame ontvangen schijnt niet vereist te zijn.
Waar maak je je druk om?quote:Op zondag 12 juni 2005 18:01 schreef furanku het volgende:
Die Daddy Cool wedstrijd
Die Daddy Cool wedstrijd #2 mag dan de titel worden van dit topic.
Die andere is te vroegtijdig gesloten om van een deel 1 te spreken.
Geen idee, maar ik maak me nergens druk om. Ik krijg tenminste een t-shirtquote:
Godver.. ik win er geen in 4 uur, en jij wint er 2 in ongeveer 20 minuten..quote:Op zondag 12 juni 2005 18:17 schreef ArtyShock het volgende:
Zo. Een Fuchsia kleurig T-shirtje voor het meisje is nu ook binnen.
Nou, twee is eerst wel genoeg. Ik laat jullie maar even de kans ook een shirtje te winnen.
Maar daar gaat dit topic niet over. Het gaat hier om wie een Daddy Cool shirtje wint.quote:
Zo erg ook weer niet hoor. De eerste kostte ergens tussen de 20 à 30 minuten. De tweede was in dik tien minuten binnen.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:19 schreef Fr3nK3L het volgende:
Godver.. ik win er geen in 4 uur, en jij wint er 2 in ongeveer 20 minuten..![]()
quote:
Jeutje.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:09 schreef Mike het volgende:
Nou, ik heb zelf 2 shirts en heb daarnaast shirts voor seborik, I.R.Baboon, PrivateRyan en Tijn gewonnen.
quote:Op zondag 12 juni 2005 19:52 schreef King_Nothing het volgende:
Kutquiz. Ik stop ermee. Na een hele dag nog niks!
De actie loopt van 3 juni tot 21 juni staat er.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoeveel hebben ze er eigenlijk te vergeven?
Ja.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:28 schreef Murray het volgende:
Jij bent nog steeds bezig?
He had er toch al een?
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 12 juni 2005 20:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hij is weg !
ja, 2e poging om te winnen heb ik het adres van mijn zus opgegevenquote:Op zondag 12 juni 2005 20:23 schreef Duderinnetje het volgende:
Per prijswinnaar 1 Tshirt... Hebben jullie steeds een andere naam & adres opgegeven?
Als ik naar de quiz wil kom ik op de normale site van dat bedrijfquote:Op zondag 12 juni 2005 20:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Dat ding staat wel nog steeds op 2012 en dat klopt echt niet.
sssstttttquote:Op zondag 12 juni 2005 20:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Zou je 's nachts nou meer kans hebben![]()
Vreemd. Ik heb dat niet.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als ik naar de quiz wil kom ik op de normale site van dat bedrijf
http://www.ohra.nl/nl/particulier/?showover=yquote:Op zondag 12 juni 2005 20:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En dan 20 shirts winnen en in V&A zetten he?quote:Op zondag 12 juni 2005 20:51 schreef Murray het volgende:
[..]
ssssttttt
Ik ben al van plan om om 4 uur op te staan... en dan met 20 schermen tegelijk.... hmwhahahaha!![]()
in firefox zeker?quote:Op zondag 12 juni 2005 20:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Dankiesquote:Op zondag 12 juni 2005 20:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
http://www.ohra.nl/nl/particulier/?showover=y
Misschien zittie wel op zijn maximale dagaantal en gaat 'ie vanaf 0.00 uur weer t-shirt uitdelen.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:54 schreef Geitesollewok het volgende:
Dat ding blijft verdacht lang op 1012 staan. Ik sta wel een uurtje eerder op voor de kranten, om half 5 heb ik vast meer kans!
bij mij loopt ie direct vast in FFquote:Op zondag 12 juni 2005 20:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Firefox werkte juist prima hier. In IE kreeg ik ook het quiz-scherm niet te zien.
misschien door dat pipelining. Maar in IE gaat het wel hoor.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:03 schreef Natalie het volgende:
FF loopt hier prima. Geen problemen mee.
Wie weet blockeert ie iets of heb je niet de juiste plugins? (hoewel ie dat dan wel aan zou moeten geven)
Hoe lang ben jij al bezig?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:43 schreef Aventura het volgende:
De wereld is tegen mij. Ik mag gewoon niet zo'n t-shirt winnen. Zeg OHRA, weetje wat je doet?? Je steekt al die stomme kut-tshirts maar waar de zon niet schijnt! Puh!
Sinds een uur of twee vandaag (14:00 uur dus bedoel ik). Niet continu hoor, ik heb nl. wel gewoon een leven.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:45 schreef Murray het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij al bezig?
Ik ben er een paar dagen geleden een tijdje mee bezig geweest, en nu probeer ik het af en toe eens, maar verder heb ik het ook al wel gezien...
Gewoon, 2 of meerdere keren die pagina openen in je browser.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:44 schreef Gutnre het volgende:
Wat bedoelen jullie met "zoveel vensters open"
wat heb je daaraan dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:46 schreef Murray het volgende:
[..]
Gewoon, 2 of meerdere keren die pagina openen in je browser.
Dan ben je sneller.quote:
Gisteravond stond ie ook al stil, rond dit tijdstip. Maar midden in de nacht won er wel weer iemand van fok iig.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:46 schreef Mike het volgende:
Volgens mij is er nu toch wel wat verdachts aan de gang...het lijkt me sterk dat er al een uur niemand iets wint.
Ik doe hooguit 20 seconden over 1 quiz hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 21:59 schreef Murray het volgende:
[..]
Dan ben je sneller.
Waar je normaal 1 zo'n quiz maakt per minuut, kan je er dan 2 per minnut maken etc..
dan heb je gewoon sloom internet.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:59 schreef Murray het volgende:
[..]
Dan ben je sneller.
Waar je normaal 1 zo'n quiz maakt per minuut, kan je er dan 2 per minnut maken etc..
Nog steeds 1012.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:54 schreef Geitesollewok het volgende:
Dat ding blijft verdacht lang op 1012 staan. Ik sta wel een uurtje eerder op voor de kranten, om half 5 heb ik vast meer kans!
Jij hebt niet door dat er nu helemaal niets te winnen valt ofzo?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben ook nu al uitgerekend 1 uur en 23 minuten bezig.
En nog niks gewonnen.
Een voordeel: We hebben veel kennis opgedaan van Boney M.
Allicht wel ja.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik blijf de hele nacht op en zodra de teller weer in beweging komt, ga ik weer aan de slag. Dan heb je aanzienlijk meer kans dan wanneer je het probeert als de teller al een paar uur op hetzelfde getal blijft steken.
En?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik blijf de hele nacht op en zodra de teller weer in beweging komt, ga ik weer aan de slag. Dan heb je aanzienlijk meer kans dan wanneer je het probeert als de teller al een paar uur op hetzelfde getal blijft steken.
Ben jij mal? Ik móet en zál zo'n shirt winnen. Al die nachtmerries over Boney M ten spijtquote:
We gaan door tot het bittere end, Aventura!quote:Op maandag 13 juni 2005 10:03 schreef Aventura het volgende:
Vervloekt zij het Fok-forum, dat me aan dit gruwelspel verslaafd heeft gemaakt
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:03 schreef Aventura het volgende:
* Kan zich nog een Bejeweled rage van vorig jaar herinnerenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:03 schreef Aventura het volgende:
Het heeft al m'n vrije zondag ontnomen, aan het end van vandaag ben ik werkeloos omdat ik niks gedaan heb en ik heb al RSI-verschijnselen maar...als straks dit T-shirt op de mat ligt, dan was het het helemaal waardquote:Op maandag 13 juni 2005 10:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
We gaan door tot het bittere end, Aventura!
Heb ik wel een adres nodig.quote:
Ik ga het proberen.quote:
Gelukt.quote:
Met 2...met meer gaat het niet sneller.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:59 schreef Impry het volgende:Mike, met hoeveel vensters speel jij tegelijk?
WTF?!?!! In 1 uurtje win jij 2 shirts, en ik ben een heule dag bezig en niks?!quote:
Het afgelopen half uur 3 shirts...ik heb ook geen idee waarom het bij mij zo snel gaat en bij anderen soms totaal niet.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:05 schreef Aventura het volgende:
[..]
WTF?!?!! In 1 uurtje win jij 2 shirts, en ik ben een heule dag bezig en niks?!
![]()
![]()
Nou vooruit, ik was gistermiddag om 14:00 begonnen en heb tot tot een uurtje of 20:00 gespeeld. niet continue hoor (heb wel een leven) maar toch..Het blijft raar dat Mike er 3 in een half uur heeft en anderen helemaal niks winnen hoe vaak ze ook proberenquote:
Het is zo dat ik regelmatig wat veranderd heb...meestal het email-adres.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:09 schreef Murray het volgende:
Het helpt geloof ik als je niet steeds dezelfde gegevens invult.
Ik win er zo ook al 2.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:10 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is zo dat ik regelmatig wat veranderd heb...meestal het email-adres.
ik ben niet de enige met die afwijking? phew...quote:Op maandag 13 juni 2005 10:42 schreef Vork het volgende:
Ik heb blijkbaar T-shirt nummer 1092. Als ik Arcee was dan zat ik nu te balen van dit 4-cijferige nummer, dan niet volledig uit even getallen bestaat.
Dus jij bent degene die telkens die meter omhoog laat gaanquote:Op maandag 13 juni 2005 11:10 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is zo dat ik regelmatig wat veranderd heb...meestal het email-adres.
Even getallen zijn mooi!quote:Op maandag 13 juni 2005 11:30 schreef TearSong het volgende:
[..]
ik ben niet de enige met die afwijking? phew...
Haha, inderdaad.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:48 schreef Murray het volgende:
Leuk ook voor vaderdag, dat ze het binnen 14 dagen versturen...
Mja, ik word er ook sjaggie doorquote:Op maandag 13 juni 2005 11:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben uitgerekend 4 uur bezig geweest en nog helemaal niets.
Ik begin te denken dat OHRA een hekel aan mij heeft.
Een ding weet ik wél al zeker: Ik begin een hekel aan OHRA te krijgen en door dit klotespel gaan ze in de toekomst zeker een potiëntele klant mislopen.![]()
Whehe...ik ben ook heel blij met één. Maar aan de andere kant denk ik nu, als 't blijkbaar zo makkelijk gaat, waarom dan ook niet nog een zandkleurige erbijquote:
neequote:Op maandag 13 juni 2005 11:57 schreef Impry het volgende:
[..]Nee, helaas
Heb jij er zelf al wel een gewonnen?
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op maandag 13 juni 2005 12:11 schreef Prosac het volgende:
RAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH
IK GEEF HET OP
KUTSPEL, KUT KOSTBARE TIJD!!! na 4,5 uur spelen ben ik het zat!
vastlopers heb ik gehad, opnieuw opstarten, gegevens wijzigen.. niets helpt..
fuck that!
ga dood bobby, burn in hell ohra!
Nou, ik heb niet het vermoeden dat er ook maar iemand van alle winnaars vanplan was om zijn of haar shirt aan de vader cadeau te doen. Iedereen wil er namelijk zelf een.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:48 schreef Murray het volgende:
Leuk ook voor vaderdag, dat ze het binnen 14 dagen versturen...
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:06 schreef LostFormat het volgende:
Wat is dat voor ongein dat als je alle vragen goed hebt dat het dan alsnog niet zeker is of je wel of niet gewonnen hebt? Puur @ random dus.
Je moet eerst die vragen goed hebben en dan wordt er geloot. Inderaad ad random, maar ze zouden wel erg veel shirts kwijt zijn als ze het bij de vragen alleen hielden.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:06 schreef LostFormat het volgende:
Wat is dat voor ongein dat als je alle vragen goed hebt dat het dan alsnog niet zeker is of je wel of niet gewonnen hebt? Puur @ random dus.
Ze hebben niet 16 miljoen t shirts ofzowquote:Op maandag 13 juni 2005 13:06 schreef LostFormat het volgende:
Ja, weet ik veel.quote:
Ja wat zij zegt dusquote:Op maandag 13 juni 2005 14:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
als iemand nog een shirt overheeft, hou ik mij aanbevolen
ze hebben een complot beraamd jegens mij
ja, dat denk jij.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:00 schreef Impry het volgende:
Gewoon blijven klikken! Shirt komt vanzelf!
Aantrekken?quote:
Weetje, wij zijn eigenlijk best slimquote:Op maandag 13 juni 2005 15:06 schreef Vork het volgende:
dat Daddy Coll T-shirt, daar kunnen straks alle mensen die rsi hebben elkaar aan herkennen. Behalve de mensen die een t-shirt krijgen opgestuurd dankzij Mike. Wat ongeveer de helft is van het totaal aantal bezitters
Ik neem me al uren voor: zodra ik zo'n shirt heb ga ik leren...quote:Op maandag 13 juni 2005 15:00 schreef Impry het volgende:
Gewoon blijven klikken! Shirt komt vanzelf!
Zijn zat lui die ze willen hebben.quote:
Join the club!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:13 schreef Sloggi het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Nummer 1223![]()
![]()
Feli.quote:
Nee iddquote:Op maandag 13 juni 2005 15:47 schreef heijx het volgende:
[..]
Feli.
Dus nu heb je geen enkel excuus meer om niet aan de studie te gaan.![]()
Heb je maar één shirt?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 15:56 schreef Impry het volgende:
[..]
Heb je maar één shirt?![]()
Iets in je hoofd zegt dat je er twee moet hè? Je wil er stiekem twee? Geeeeef maar snel toe... je wil er nog een!![]()
![]()
Dat geeft niks.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:03 schreef brighton het volgende:
[..]
Eerst had ik olijf, daar was ik tien minuten tevreden mee. Toen dacht ik, als het zo makkelijk is, ook nog maar een zand, want stel je voor dat die olijf me niet bevalt..? Maar met de eerste was ik echt superblij, bij de tweede voelde ik me meer een soort van schuldig tegenover de mensen die uren zitten te proberen een t-shirt te winnen![]()
Ben je nog steeds aan het proberen...?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:04 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat geeft niks.
Geef je tweede t-shirt maar anders aan mij.
Ik heb nog niks gewonnen.![]()
Ja! Ik wil er nog een!quote:Op maandag 13 juni 2005 15:56 schreef Impry het volgende:
[..]
Iets in je hoofd zegt dat je er twee moet hè? Je wil er stiekem twee? Geeeeef maar snel toe... je wil er nog een!![]()
![]()
Nee, was 4 uur geleden al gestopt.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:07 schreef brighton het volgende:
[..]
Ben je nog steeds aan het proberen...?
En bedel je shirt maar bij de mensen die er zeven in een kwartier doen![]()
Neequote:Op maandag 13 juni 2005 15:56 schreef Impry het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan dat nouquote:Op maandag 13 juni 2005 16:12 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vraag Mike, die had er vandaag nog 3 in een uur
Moest je toen ook Daddy Cool-vragen beantwoorden?quote:Op maandag 13 juni 2005 16:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb vorig jaar een reis naar Berlijn gewonnen maar een domme shirt winnen zit er niet in
Nee goddank zeg.quote:Op maandag 13 juni 2005 16:20 schreef Impry het volgende:
[..]
Moest je toen ook Daddy Cool-vragen beantwoorden?![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:33 schreef Biancavia het volgende:
Ben alweer een uur bezig met 3 vensters.
quote:Op maandag 13 juni 2005 17:38 schreef Murray het volgende:
Hm, m'n broer wordt ook vader...
Welcome to the club, matequote:Op maandag 13 juni 2005 17:41 schreef Vogel87 het volgende:
Klotezooi, ik ben al minstens een uur CONTINU bezig met drie schermen. Gister zat was ik bij elkaar ook wel een uur bezig. Wat is dit voor onzin, ik zie de hele tijd die teller rechtsonderin gestaag oplopen en steeds ben ik net te laat ofzo. Kut-OHRA. Ik moet en zal dat shirt krijgen.
ik heb het allang opgegeven, takke spelquote:Op maandag 13 juni 2005 17:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Welcome to the club, mate.
En stop maar met proberen, ik ben in totaal al 4 uur bezig geweest en nope, helemaal niks.![]()
Ik geef het opquote:
maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.quote:Op maandag 13 juni 2005 17:49 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb het allang opgegeven, takke spel
quote:Op maandag 13 juni 2005 18:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
![]()
We kunnen ook een 'Daddy Cool' meet gaan organiseren.
quote:Op maandag 13 juni 2005 18:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
![]()
We kunnen ook een 'Daddy Cool' meet gaan organiseren.
Net stond er nog "Bla" !quote:Op maandag 13 juni 2005 18:08 schreef Mars het volgende:
! mars is listening to Boney M - Daddy Cool
Als er Daddy Cool op de fok shirts had gestaan had iedereen het net zo erg afgekraakt als dat Hot Shit gebeuren.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:04 schreef Conflict het volgende:
Ik ga wat fokshirtjes bestellen, kan ik mijn fietsenpark mee poetsen.
Het is HoT ShiTquote:Op maandag 13 juni 2005 18:09 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Als er Daddy Cool op de fok shirts had gestaan had iedereen het net zo erg afgekraakt als dat Hot Shit gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |