Het is zo dat ik regelmatig wat veranderd heb...meestal het email-adres.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:09 schreef Murray het volgende:
Het helpt geloof ik als je niet steeds dezelfde gegevens invult.
Ik win er zo ook al 2.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:10 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is zo dat ik regelmatig wat veranderd heb...meestal het email-adres.
ik ben niet de enige met die afwijking? phew...quote:Op maandag 13 juni 2005 10:42 schreef Vork het volgende:
Ik heb blijkbaar T-shirt nummer 1092. Als ik Arcee was dan zat ik nu te balen van dit 4-cijferige nummer, dan niet volledig uit even getallen bestaat.
Dus jij bent degene die telkens die meter omhoog laat gaanquote:Op maandag 13 juni 2005 11:10 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is zo dat ik regelmatig wat veranderd heb...meestal het email-adres.
Even getallen zijn mooi!quote:Op maandag 13 juni 2005 11:30 schreef TearSong het volgende:
[..]
ik ben niet de enige met die afwijking? phew...
Haha, inderdaad.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:48 schreef Murray het volgende:
Leuk ook voor vaderdag, dat ze het binnen 14 dagen versturen...
Mja, ik word er ook sjaggie doorquote:Op maandag 13 juni 2005 11:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben uitgerekend 4 uur bezig geweest en nog helemaal niets.
Ik begin te denken dat OHRA een hekel aan mij heeft.
Een ding weet ik wél al zeker: Ik begin een hekel aan OHRA te krijgen en door dit klotespel gaan ze in de toekomst zeker een potiëntele klant mislopen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |