Whehe...ik ben ook heel blij met één. Maar aan de andere kant denk ik nu, als 't blijkbaar zo makkelijk gaat, waarom dan ook niet nog een zandkleurige erbijquote:
neequote:Op maandag 13 juni 2005 11:57 schreef Impry het volgende:
[..]Nee, helaas
Heb jij er zelf al wel een gewonnen?
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op maandag 13 juni 2005 12:11 schreef Prosac het volgende:
RAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH
IK GEEF HET OP
KUTSPEL, KUT KOSTBARE TIJD!!! na 4,5 uur spelen ben ik het zat!
vastlopers heb ik gehad, opnieuw opstarten, gegevens wijzigen.. niets helpt..
fuck that!
ga dood bobby, burn in hell ohra!
Nou, ik heb niet het vermoeden dat er ook maar iemand van alle winnaars vanplan was om zijn of haar shirt aan de vader cadeau te doen. Iedereen wil er namelijk zelf een.quote:Op maandag 13 juni 2005 11:48 schreef Murray het volgende:
Leuk ook voor vaderdag, dat ze het binnen 14 dagen versturen...
quote:Op maandag 13 juni 2005 13:06 schreef LostFormat het volgende:
Wat is dat voor ongein dat als je alle vragen goed hebt dat het dan alsnog niet zeker is of je wel of niet gewonnen hebt? Puur @ random dus.
Je moet eerst die vragen goed hebben en dan wordt er geloot. Inderaad ad random, maar ze zouden wel erg veel shirts kwijt zijn als ze het bij de vragen alleen hielden.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:06 schreef LostFormat het volgende:
Wat is dat voor ongein dat als je alle vragen goed hebt dat het dan alsnog niet zeker is of je wel of niet gewonnen hebt? Puur @ random dus.
Ze hebben niet 16 miljoen t shirts ofzowquote:Op maandag 13 juni 2005 13:06 schreef LostFormat het volgende:
Ja, weet ik veel.quote:
Ja wat zij zegt dusquote:Op maandag 13 juni 2005 14:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
als iemand nog een shirt overheeft, hou ik mij aanbevolen
ze hebben een complot beraamd jegens mij
ja, dat denk jij.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:00 schreef Impry het volgende:
Gewoon blijven klikken! Shirt komt vanzelf!
Aantrekken?quote:
Weetje, wij zijn eigenlijk best slimquote:Op maandag 13 juni 2005 15:06 schreef Vork het volgende:
dat Daddy Coll T-shirt, daar kunnen straks alle mensen die rsi hebben elkaar aan herkennen. Behalve de mensen die een t-shirt krijgen opgestuurd dankzij Mike. Wat ongeveer de helft is van het totaal aantal bezitters
Ik neem me al uren voor: zodra ik zo'n shirt heb ga ik leren...quote:Op maandag 13 juni 2005 15:00 schreef Impry het volgende:
Gewoon blijven klikken! Shirt komt vanzelf!
Zijn zat lui die ze willen hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |