Hoe lang ben jij al bezig?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:43 schreef Aventura het volgende:
De wereld is tegen mij. Ik mag gewoon niet zo'n t-shirt winnen. Zeg OHRA, weetje wat je doet?? Je steekt al die stomme kut-tshirts maar waar de zon niet schijnt! Puh!
Sinds een uur of twee vandaag (14:00 uur dus bedoel ik). Niet continu hoor, ik heb nl. wel gewoon een leven.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:45 schreef Murray het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij al bezig?
Ik ben er een paar dagen geleden een tijdje mee bezig geweest, en nu probeer ik het af en toe eens, maar verder heb ik het ook al wel gezien...
Gewoon, 2 of meerdere keren die pagina openen in je browser.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:44 schreef Gutnre het volgende:
Wat bedoelen jullie met "zoveel vensters open"
wat heb je daaraan dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:46 schreef Murray het volgende:
[..]
Gewoon, 2 of meerdere keren die pagina openen in je browser.
Dan ben je sneller.quote:
Gisteravond stond ie ook al stil, rond dit tijdstip. Maar midden in de nacht won er wel weer iemand van fok iig.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:46 schreef Mike het volgende:
Volgens mij is er nu toch wel wat verdachts aan de gang...het lijkt me sterk dat er al een uur niemand iets wint.
Ik doe hooguit 20 seconden over 1 quiz hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 21:59 schreef Murray het volgende:
[..]
Dan ben je sneller.
Waar je normaal 1 zo'n quiz maakt per minuut, kan je er dan 2 per minnut maken etc..
dan heb je gewoon sloom internet.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:59 schreef Murray het volgende:
[..]
Dan ben je sneller.
Waar je normaal 1 zo'n quiz maakt per minuut, kan je er dan 2 per minnut maken etc..
Nog steeds 1012.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:54 schreef Geitesollewok het volgende:
Dat ding blijft verdacht lang op 1012 staan. Ik sta wel een uurtje eerder op voor de kranten, om half 5 heb ik vast meer kans!
Jij hebt niet door dat er nu helemaal niets te winnen valt ofzo?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben ook nu al uitgerekend 1 uur en 23 minuten bezig.
En nog niks gewonnen.
Een voordeel: We hebben veel kennis opgedaan van Boney M.
Allicht wel ja.quote:Op maandag 13 juni 2005 00:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik blijf de hele nacht op en zodra de teller weer in beweging komt, ga ik weer aan de slag. Dan heb je aanzienlijk meer kans dan wanneer je het probeert als de teller al een paar uur op hetzelfde getal blijft steken.
En?quote:Op maandag 13 juni 2005 00:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik blijf de hele nacht op en zodra de teller weer in beweging komt, ga ik weer aan de slag. Dan heb je aanzienlijk meer kans dan wanneer je het probeert als de teller al een paar uur op hetzelfde getal blijft steken.
Ben jij mal? Ik móet en zál zo'n shirt winnen. Al die nachtmerries over Boney M ten spijtquote:
We gaan door tot het bittere end, Aventura!quote:Op maandag 13 juni 2005 10:03 schreef Aventura het volgende:
Vervloekt zij het Fok-forum, dat me aan dit gruwelspel verslaafd heeft gemaakt
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:03 schreef Aventura het volgende:
* Kan zich nog een Bejeweled rage van vorig jaar herinnerenquote:Op maandag 13 juni 2005 10:03 schreef Aventura het volgende:
Het heeft al m'n vrije zondag ontnomen, aan het end van vandaag ben ik werkeloos omdat ik niks gedaan heb en ik heb al RSI-verschijnselen maar...als straks dit T-shirt op de mat ligt, dan was het het helemaal waardquote:Op maandag 13 juni 2005 10:05 schreef Natalie het volgende:
[..]
We gaan door tot het bittere end, Aventura!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |