Neuh, ik denk dat ze die shirts pas laten drukken als ze weten hoeveel ze van welke moeten hebben.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:48 schreef Fr3nK3L het volgende:
Kan t ook zijn dat er geen Man - Medium - Zand shirtjes meer zijn?
Nee hoor.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:55 schreef T1andonly het volgende:
Moet je trouwens aanvinken dat je email wil ontvangen van Ohra om te winnen?
Ik heb man-medium-zand aangevinkt en ik heb net eindelijk mijn 2e t-shirt gewonnenquote:Op zondag 12 juni 2005 17:48 schreef Fr3nK3L het volgende:
Kan t ook zijn dat er geen Man - Medium - Zand shirtjes meer zijn?
Zit je te turven?quote:Op zondag 12 juni 2005 17:43 schreef Fr3nK3L het volgende:
Kheb t nu godverdegodver precies 200 x geprobeerd.. en nķg steeds niks
quote:
Wanneer er 2 op hetzelfde adres geleverd moeten worden, kun je de t-shirts wellicht niet ontvangen want je mag maar 1 shirt per adres ontvangen.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:01 schreef ArtyShock het volgende:
Jay!
't Eerste shirtje is binnen! Op naar het tweede shirtje voor vriendinlief.
Het heeft bij benadering toch zeker een half uur continu klikken gekost. Dus eh... ik zit er met zo'n 100x proberen niet ver naast denk ik. Belachelijk eigenlijk dat ik zoveel vrije tijd over heb voor een gratis shirt.
Reclame ontvangen schijnt niet vereist te zijn.
Waar maak je je druk om?quote:Op zondag 12 juni 2005 18:01 schreef furanku het volgende:
Die Daddy Cool wedstrijd
Die Daddy Cool wedstrijd #2 mag dan de titel worden van dit topic.
Die andere is te vroegtijdig gesloten om van een deel 1 te spreken.
Geen idee, maar ik maak me nergens druk om. Ik krijg tenminste een t-shirtquote:
Godver.. ik win er geen in 4 uur, en jij wint er 2 in ongeveer 20 minuten..quote:Op zondag 12 juni 2005 18:17 schreef ArtyShock het volgende:
Zo. Een Fuchsia kleurig T-shirtje voor het meisje is nu ook binnen.
Nou, twee is eerst wel genoeg. Ik laat jullie maar even de kans ook een shirtje te winnen.
Maar daar gaat dit topic niet over. Het gaat hier om wie een Daddy Cool shirtje wint.quote:
Zo erg ook weer niet hoor. De eerste kostte ergens tussen de 20 ā 30 minuten. De tweede was in dik tien minuten binnen.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:19 schreef Fr3nK3L het volgende:
Godver.. ik win er geen in 4 uur, en jij wint er 2 in ongeveer 20 minuten..![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |