Woohoo. Tnxquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:38 schreef TearSong het volgende:
gewoon dat je hem gewonnen hebt en dat je hem binnen 14 dagen toegezonden krijgt. Je hoeft er dus verder niks voor te doen nu
Na hoeveel keer heb jij t t-shirt gewonnen?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:12 schreef portier het volgende:
Probeer het 1000 miljoen keer, de aanhouder wint.
De t-shirts zijn vast opquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:10 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb het nou ook al miljoen keer geprobeerd, maar ik win niks.
Ik gok dat ik het een kleine 100 keer geprobeerd heb, verdeeld over gisteravond en vanmiddag.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:18 schreef MikeyMic het volgende:
[..]
Na hoeveel keer heb jij t t-shirt gewonnen?
Ik heb 'mquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:20 schreef portier het volgende:
[..]
Ik gok dat ik het een kleine 100 keer geprobeerd heb, verdeeld over gisteravond en vanmiddag.
En het aantal winnaars gaat langzaam maar zeker omhoog. Misschien dat ze tot de 1000 gaan ofzo.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:00 schreef portier het volgende:
In welk land had Boney M haar eerste nummer 1 hit? Duitsland
Uit welk Boney M nummer komt de volgende zin: "She's crazy like a fool"? Daddy Cool
Wat was het beroep van Bobby Farell voordat hij Boney M versterkte? DJ
Welke van de volgende nummers is geen Boney M single? Blame it on the rain
Wat was de eerste nummer 1 hit van Boney M? Daddy Cool
Welke Duitse producer richtte in 1974 Boney M op? Frank Farian
Hoeveel Boney M singles zijn er wereldwijd verkocht? Meer dan 65 miljoen singles
De Boney M producer Frank Farian richtte in 1988 een andere roemruchte band op. Hoe heette deze band? Milli Vanilli
Hoe heet de mannelijke zanger van Boney M die vooral bekend werd door zijn soepele dansbewegingen? Bobby Farell
In 1981 wordt Bobby Farell ontslagen. Wie neemt zijn plaats in? Reggie Tsiboe
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 18:08 schreef L.Mo het volgende:
sodemieter, ik heb 'm in een keer
maar de flash werkt niet helemaal lekker in mozilla![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |