quote:Op zondag 12 juni 2005 13:28 schreef JaWi het volgende:
Bier.
ja dat kun je zeker doen wij waren er ook wel een half uur van te voren.quote:
Jij was toch vechten in de Arena?quote:Op zondag 12 juni 2005 13:28 schreef JaWi het volgende:
Bier.
Waaromquote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 13:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is er al lunch klaar?
* BliksemSchigt zin heeft in een broodje kroket!
Waarom niet heerlijkquote:
Ik al avnaf 10 uur maar ja.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ben al vanaf 9.00 wakker.
En een broodje kroket gaat er altijd wel in.
quote:
VoreG ben je nog dronkenquote:Op zondag 12 juni 2005 13:38 schreef VoreG het volgende:
het is net middag en isedereen is al aan het frituren pizza vreten en weet ik veel wat nog meer
Leerzequote:Op zondag 12 juni 2005 13:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat eindelijk maar weer eens leren
Mietje. Savonds een grote muil en dan smorgens een wijf.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:39 schreef VoreG het volgende:
ik kom wel terug als iedereen klaar is met dat schransen
M'n nest in ofzo
Dat is ook wewer zo maar dan nog ! Het is zondagquote:Op zondag 12 juni 2005 13:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is al bijna twee uur middag VoreG
Rise and Shine!
tis middagquote:Op zondag 12 juni 2005 13:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mietje. Savonds een grote muil en dan smorgens een wijf.
volgens mij wel ooit gehad, smaakte inderdaad goedquote:Op zondag 12 juni 2005 13:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Hertog Light slagroom Light, met minder vet
smaakt goed idd, over het algemeen is het ijs van Hertog wel lekkerquote:Op zondag 12 juni 2005 13:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
volgens mij wel ooit gehad, smaakte inderdaad goed
Ik ben niet echt een ijsliefhebber, maar Hertog ijs vind ik inderdaad zo nu en dan wel lekker.quote:Op zondag 12 juni 2005 13:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
smaakt goed idd, over het algemeen is het ijs van Hertog wel lekker
De PB?quote:Op zondag 12 juni 2005 14:01 schreef pascalheister het volgende:
volgende week een leuke week met Valerie Zwikker in de PB![]()
Uit Den Bosch natuurlijkquote:Op zondag 12 juni 2005 14:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een ijsliefhebber, maar Hertog ijs vind ik inderdaad zo nu en dan wel lekker.
Zit je er nu al klaar voor Pascal?quote:Op zondag 12 juni 2005 14:01 schreef pascalheister het volgende:
volgende week een leuke week met Valerie Zwikker in de PB![]()
Niet dat soort huisdierenquote:Op zondag 12 juni 2005 14:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[Centraal] Kattenfoto's deeltje 18
en nog meer topics staan in:
Flora & Fauna
Rustig maar ik weet het ook nietquote:Op zondag 12 juni 2005 14:12 schreef pfaf het volgende:
Ik zal wel weer hopeloos achter lopen als ik niet weet wie Valerie Zwikker is...
quote:Op zondag 12 juni 2005 14:12 schreef pfaf het volgende:
Ik zal wel weer hopeloos achter lopen als ik niet weet wie Valerie Zwikker is...
psssstquote:Op zondag 12 juni 2005 14:12 schreef pfaf het volgende:
Ik zou geen andere reden weten waarom je anders met Bart Boos een relatie zou nemen.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:16 schreef Eilanden het volgende:
Is zij ook niet diegene die mat BNN-Bart een 'relatie' had maar dat min of meer deed om haar eigen carriere te boosten?
Leuk woordgrapjequote:Op zondag 12 juni 2005 14:16 schreef Eilanden het volgende:
Bart boosten?
ze heeft met Bart gehad jaquote:Op zondag 12 juni 2005 14:16 schreef Eilanden het volgende:
Is zij ook niet diegene die mat BNN-Bart een 'relatie' had maar dat min of meer deed om haar eigen carriere te boosten?
Zeker nietquote:Op zondag 12 juni 2005 14:17 schreef VoreG het volgende:
Mag ik zeggen dat ik er niks aan vind of word ik dan gelynched?
Viel me ook op, toen haar kont aan het uittsjekken was.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:28 schreef Eilanden het volgende:
Slecht gefotosoepte foto trouwens valt me nu op! Ze heeft 3 handen om haar middel
Ik had beeld van een of andere vage presentator maar toen viel ie uitquote:Op zondag 12 juni 2005 14:33 schreef Suijk het volgende:
Die Air Race stream zou nu moeten beginnen, maar ik heb geen beeld.
Congratz MM!quote:Op zondag 12 juni 2005 14:42 schreef methodmich het volgende:
Algeheel zaterdagkampioenschap deel 2
Middag! Rondje op kosten van mij, kampioenen!
Ik zie 2 groene mannen op zn kopquote:Op zondag 12 juni 2005 14:40 schreef Suijk het volgende:
Ah, nu wel wat haperende beelden.
Mooi zoquote:Op zondag 12 juni 2005 14:42 schreef methodmich het volgende:
Algeheel zaterdagkampioenschap deel 2
Middag! Rondje op kosten van mij, kampioenen!
Ik heb vooral goed geluid, dan weer een minuutje beeld erbij, dan weer niet...quote:Op zondag 12 juni 2005 14:51 schreef VoreG het volgende:
Woohoo het gaat nog helemaal goed. De enige livebeelden via Nederland 0 en het loopt nog soepel
Loopt helemaal soepel, goed om te zien zoquote:Op zondag 12 juni 2005 14:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb vooral goed geluid, dan weer een minuutje beeld erbij, dan weer niet...
Ga ik nu maken... en late late verlate brunchquote:Op zondag 12 juni 2005 13:38 schreef Suijk het volgende:
Ik heb net mijn gebakken eieren met spek al op.
Moet je zappen naar sporza, motorcrossquote:Op zondag 12 juni 2005 15:15 schreef Dos37 het volgende:
Ik zit al de hele middag naar golfen te kijken
Niks. Hup, richting ZDF.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moet je zappen naar sporza, motorcross
Staat die net als Touriya bloot dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 15:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
Valerie, helaas wel een paar jaar te laat, zoals de meeste Playboy-gevalletjes.
![]()
Federer - Safin.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is er op de ZDF zjroen?
Ik geef graag tegen(ge)wicht aan plaatjes van vrouwenquote:Op zondag 12 juni 2005 15:37 schreef appelsientje het volgende:
eeuh waarom zie ik opeens een naakte man hier ??
Niet voor het eerst hoor Doraquote:
Eet smakelijk , wel vroeg al om 16.00 uurquote:
Pak een glas wijnquote:Op zondag 12 juni 2005 15:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet voor het eerst hoor Dora
En ook niet het raarste wat er hier aan de muur zoal heeft gehangen
Help mij eens uit een dilemma.
Zal ik gaan stofzuigen of ramen zemen?
Allebei errug nodig hier.... maar ik heb geen zin in allebei
Of juist laatquote:Op zondag 12 juni 2005 15:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eet smakelijk , wel vroeg al om 16.00 uur
Ramen zemen, dat zien mensen eerder.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ramen zemenquote:Op zondag 12 juni 2005 15:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet voor het eerst hoor Dora
En ook niet het raarste wat er hier aan de muur zoal heeft gehangen
Maar ze wil juist het raam, waarvoor ik zit om klanten te lokken, gaan zemen.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:01 schreef Suijk het volgende:
Ramen zemen, daar val je golfer niet mee lastig.
Je kunt Pascal zo inhuren voor een spooktocht.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:02 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat morgen op kamp tot woensdagmiddag. Hopelijk mooi weer.
Het was 4 uur geloof ik vannacht en we waren er om 2 uur "al" uit hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 16:14 schreef Maquiladora het volgende:
Net uit bed![]()
De zondag is al bijna voorbij
![]()
Ja, die is heel eng he? We gaan ook "Levend Cluedo" spelen o.a.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je kunt Pascal zo inhuren voor een spooktocht.![]()
Ook nog levend ganzenbord? Dat vond ik geweldig destijds.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, die is heel eng he? We gaan ook "Levend Cluedo" spelen o.a.
Paprika of Naturel ?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:37 schreef Maquiladora het volgende:
Ik heb ff een zak wokkels losgetrokken
Misschien wel. Wordt vast leuk!quote:Op zondag 12 juni 2005 16:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook nog levend ganzenbord? Dat vond ik geweldig destijds.
We eten altijd heel vroeg hier op zondag... dan hebben we nog een lange avond zoals mijn moeder altijd zegtquote:Op zondag 12 juni 2005 15:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eet smakelijk , wel vroeg al om 16.00 uur
Dat is lastig dan inderdaad. Of juist heel gemeen.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:58 schreef methodmich het volgende:
Een dropping niet Suijk. We zitten op een eiland, de boot vaart na elven niet meer.
Nee, Eiland van Dordt.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:24 schreef Eilanden het volgende:
Ga je naar een van de waddeneilanden MM?
Vaduz is aan het voetballenquote:SWITZERLAND: Play-off
16:15 64 Vaduz 0 : 0 Schaffhausen
FC Vaduzquote:Op zondag 12 juni 2005 17:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Veel plezier MM
[..]
Vaduz is aan het voetballen
quote:Op zondag 12 juni 2005 17:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Veel plezier MM
[..]
Vaduz is aan het voetballen
Dat ie in feite maar een kwartier heeft kunnen voetballen...quote:Op zondag 12 juni 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
Dat zou heel goed mogelijk zijn, als het van gisteren is. Wat zegt ie allemaal?
Omdat hij de club wel eens tegen kwam in CM en omdat ie het wel leuk vond klinken.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat wist ik niet nee. Waarom heet 'onze' Vaduz dan zo?
Dat is jammer inderdaadquote:Op zondag 12 juni 2005 18:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt goed!
FC Vaduz heeft het helaas niet gered, Schaffhausen blijft in de hoogste divisie.
Naked chef het ruikt errug lekkerquote:Op zondag 12 juni 2005 18:10 schreef golfer het volgende:
* golfer is bezig zijn vermaarde Pasta a la Paolo weer klaar te maken.![]()
Tongie, voor al uw feesten en partijenquote:Op zondag 12 juni 2005 18:13 schreef tong80 het volgende:
Tong is weer terug van een middagje oberen bij het 65ste verjaardagsfeest van ma Tong. Stampvolle zaal, dus het zweet liep links en rechts m'n bilnaad in. Ma tevreden, publiek tevreden, Tong tevreden.![]()
En nu een Grolschje
Mooi dat het een geslaagd feest is gewordenquote:Op zondag 12 juni 2005 18:13 schreef tong80 het volgende:
Tong is weer terug van een middagje oberen bij het 65ste verjaardagsfeest van ma Tong. Stampvolle zaal, dus het zweet liep links en rechts m'n bilnaad in. Ma tevreden, publiek tevreden, Tong tevreden.![]()
En nu een Grolschje
Leuk.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:13 schreef tong80 het volgende:
P
Tuurlijk ze schrok zich kapotquote:Op zondag 12 juni 2005 18:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk.
Was je Ma verrast door haar cadeau dat jij en je broer haar aangeboden hebben?
Ze gaat tien dagen naar Tsechiëquote:Op zondag 12 juni 2005 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu ben ik benieuwd wat voor een cadeau dat wel niet was.
Ah ok. Ik snap hetquote:Op zondag 12 juni 2005 18:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Omdat hij de club wel eens tegen kwam in CM en omdat ie het wel leuk vond klinken.
Ze gaan het waarschijnlijk niet redden. 0-1 voor Schaffhausen met nog maar een paar minuten te spelen.![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 18:25 schreef tong80 het volgende:
Mijn neefje van drie verzorgde het gebak. De mensen stonden met hun jas nog aan in de deur opening kregen ze het karretje om uit te kiezen al onder hun neus.
Dat zeg ik ook altijdquote:Op zondag 12 juni 2005 18:39 schreef pfaf het volgende:
En nu ga ik nooit mee zover uitstellen, dat ik 3 weken werk in één weekend moet doen.
Maar toch stel je het iedere keer weer uit, bedoel je?quote:
Inderdaad het komt altijd op het laatste moment aanquote:Op zondag 12 juni 2005 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar toch stel je het iedere keer weer uit, bedoel je?
Ik zit nu al in m'n 8e jaar met goede voornemens.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inderdaad het komt altijd op het laatste moment aan
Ik zeg al 6 jaar lang (ik hoop dat het er geen 7 worden) Ik ga dit jaar m'n huiswerk maken![]()
Het record is 5 dagen
Waarom moest je over een hek heen klimmen ?quote:Op zondag 12 juni 2005 18:43 schreef JaWi het volgende:
Mijn broek is gescheurd toen ik over een hek klom.
watskeburt ken je dat nummer nog niet danquote:Op zondag 12 juni 2005 18:46 schreef Radegast het volgende:
Oh mijn god, moet je nu eens op Ned2 kijken...![]()
![]()
Wat een contrast met de serene rust en muzikaliteit van U2 dat er gelijk na komt.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:46 schreef Radegast het volgende:
Oh mijn god, moet je nu eens op Ned2 kijken...![]()
![]()
Ik heb het ook nog nooit gehoord.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
watskeburt ken je dat nummer nog niet dan
Om naar binnen te komen bij de Arenaquote:Op zondag 12 juni 2005 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom moest je over een hek heen klimmen ?
Wees blijquote:
Bijna spiritueel.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een contrast met de serene rust en muzikaliteit van U2 dat er gelijk na komt.
Ik ken het ook niet en ik heb het voorgevoel dat ik dat ook zo wil houdenquote:
Hehehe ik herken dat ookquote:Op zondag 12 juni 2005 18:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inderdaad het komt altijd op het laatste moment aan
Ik zeg al 6 jaar lang (ik hoop dat het er geen 7 worden) Ik ga dit jaar m'n huiswerk maken![]()
Het record is 5 dagen
Start van de renaults zegquote:Op zondag 12 juni 2005 18:58 schreef appelsientje het volgende:
Zo... zit weer helemaal klaar voor F1....
Hoe duur?quote:Op zondag 12 juni 2005 19:15 schreef appelsientje het volgende:
Iemand belangstelling in om 2 kaartje te kopen voor The Lion King ??
Ik zou met een vriendin gaan... maar die belt net af... blijkt dat ze een diploma uitreiking van haar zusje heeft.... *zucht* ook lekker op tijd...
Euh ff denken ... hoeveel ik er voor betaald heb... ik pak ze ffquote:
Pfff.. amateurquote:Op zondag 12 juni 2005 18:43 schreef JaWi het volgende:
Mijn broek is gescheurd toen ik over een hek klom.
datum, locatie?quote:Op zondag 12 juni 2005 19:21 schreef appelsientje het volgende:
Tja duur zijn ze wel... daarom baal ik helemaal dat ik met die kaartjes zit
Maar goed 3e rang .... we maken er ¤ 100,- van das incl verzend kosten
Woensdag 29 Juni.. .Fortis Theaterquote:
Ik zal ook eens bellen.quote:Op zondag 12 juni 2005 19:15 schreef appelsientje het volgende:
Iemand belangstelling in om 2 kaartje te kopen voor The Lion King ??
Ik zou met een vriendin gaan... maar die belt net af... blijkt dat ze een diploma uitreiking van haar zusje heeft.... *zucht* ook lekker op tijd...
Smakelijk, wat gaat het worden?quote:Op zondag 12 juni 2005 19:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat eerst maar eens koken
Wanneer is datquote:Op zondag 12 juni 2005 19:18 schreef VoreG het volgende:
Kijken of ik en mn broertje het een beetje kunnen betalen voor vaderdag.
Hamburger op brood, aardappelkroketjes en sperziebonen. Oja, en appelmoesquote:
Mooiquote:Op zondag 12 juni 2005 19:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vandaag als je in Belgie woont
De ander is volgende week
26 juni ?quote:Op zondag 12 juni 2005 19:20 schreef Bluezz het volgende:
Lion King, das haske duur![]()
Zou er best heenwillen maar ik wil ook naar goffert/lenny![]()
Ja, dan is er weer gestort, dus zou het kunnenquote:
weet niet hoe het gaat met de kaartverkoop, blijft een gokquote:Op zondag 12 juni 2005 19:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, dan is er weer gestort, dus zou het kunnen
Weet alleen niet of je zo laat nog kaartjes kunt kopen
Anders moet je toch maar kaartjes kopen voor The lion Kingquote:Op zondag 12 juni 2005 19:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, dan is er weer gestort, dus zou het kunnen
Weet alleen niet of je zo laat nog kaartjes kunt kopen
Dat doe je goedquote:Op zondag 12 juni 2005 19:57 schreef 9christensen het volgende:
zow ik ga naar 't dorp. gratis drank hier
Argh! Ik ga hem morgen ook maar bestellen...even wachten of je hem in het echt ook zo mooi vindtquote:Op zondag 12 juni 2005 20:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vest is bestelt kijken wanneer ie binnenkomt
Zal toch wel en daarnaast draag ik em dus het moet wel mooi zijnquote:Op zondag 12 juni 2005 20:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Argh! Ik ga hem morgen ook maar bestellen...even wachten of je hem in het echt ook zo mooi vindt
we hebben genotenquote:Op zondag 12 juni 2005 20:16 schreef clauwheee het volgende:
Zo, we zijn weer thuis. Was best gezellig gister bij mijn ouders![]()
het idee al, nou hoef ik hem helemaal niet meerquote:Op zondag 12 juni 2005 20:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zal toch wel en daarnaast draag ik em dus het moet wel mooi zijn
Ik sluit me hierbij aanquote:Op zondag 12 juni 2005 20:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het idee al, nou hoef ik hem helemaal niet meer
Das waarquote:Op zondag 12 juni 2005 20:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zal toch wel en daarnaast draag ik em dus het moet wel mooi zijn
Nee nietquote:
Jewel kimi rijd op 1quote:Op zondag 12 juni 2005 20:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee niet
Ik heb alleen Kimi nog in m'n manager die op de baan is :")
En alle Renaults zijn eruit
quote:
Dan wil jou moeder vast wel 2 kaartjes kopen voor The Lion king .. woensdag 29 juniquote:Op zondag 12 juni 2005 20:45 schreef tong80 het volgende:
Net ma aan de telefoon na alle enveloppe geteld te hebben kwam ze op 450 euro verjaardagsgeld
Dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 12 juni 2005 20:46 schreef JaWi het volgende:
[..]
Gast dat hek was 3 meter hoog met 2 rijen stekels.
Graag gedaanquote:Op zondag 12 juni 2005 20:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal
nog bedankt voor je bericht
quote:Op zondag 12 juni 2005 20:48 schreef Maquiladora het volgende:
[afbeelding]
Een foto van JaWi terwijl hij het o zo hoge hek beklimt
Dankjequote:
Mijn ma heeft smaak verdeelt het geld over Boudewijn de Groot, Mathilde Santing, Karin Bloemen en Eddy Wally.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan wil jou moeder vast wel 2 kaartjes kopen voor The Lion king .. woensdag 29 juni
O okequote:Op zondag 12 juni 2005 20:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn ma heeft smaak verdeelt het geld over Boudewijn de Groot, Mathilde Santing, Karin Bloemen en Eddy Wally.
¤ 4000,- .... daar kan ik mijn reis van betalen...quote:Op zondag 12 juni 2005 20:53 schreef JaWi het volgende:
Hebben wij mijn ouders nog eens heen gestuurd, naar Boudewijn.
Ze hebben vanmiddag een schilderij van ¤ 4000 gekocht.
Neuhquote:Op zondag 12 juni 2005 20:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
¤ 4000,- .... daar kan ik mijn reis van betalen...
Moet jij geen kaartjes hebben van The lion king ??
En je ouders ook niet ???quote:
Dat gaat je dus met twee vingers in de anus lukken. Gefeliciterd alvast Bliksem.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoor net dat ik 0.95 bonus heb voor het tentamen van morgen. Hoef ik nog maar een 4.6 te halen, scheelt nogal
Steek ze in de brandquote:Op zondag 12 juni 2005 20:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En je ouders ook niet ???![]()
* appelsientje moet die kaartjes kwijt
Marktplaats?quote:Op zondag 12 juni 2005 20:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
En je ouders ook niet ???![]()
* appelsientje moet die kaartjes kwijt
quote:Op zondag 12 juni 2005 20:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat gaat je dus met twee vingers in de anus lukken. Gefeliciterd alvast Bliksem.
Blijf het raar vinden iemand Bliksem te noemen terwijl ie waarscheinlijk Janus heet
Hier niet?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:02 schreef StarGazer het volgende:
Kutland, kga echt emigreren. Tregent nu al bijna non-stop sinds gisteravond![]()
nee hier nietquote:
Zuid Korea - Zwitserland is een erg leuke wedstrijd op Canal+quote:Op zondag 12 juni 2005 21:01 schreef JaWi het volgende:
Is er nog wat leuks op tv? tvgids.nl doet het niet hier.
Lijkt wel of Grunn de enige plek is waar het momenteel non-stop regentquote:Op zondag 12 juni 2005 21:03 schreef clauwheee het volgende:
Het weer gaat toch beter worden deze week? Mag ik toch hopen? Veel slechter kan het niet worden
Zijn er niet meer voor de PC iig. Sony heeft de rechten gekocht..quote:Op zondag 12 juni 2005 21:05 schreef Noca het volgende:
Wie weet hier trouwens een goed formule 1 spel?
Geen formule 1 spel maar wel een stoer race spel: Flat Outquote:Op zondag 12 juni 2005 21:05 schreef Noca het volgende:
Wie weet hier trouwens een goed formule 1 spel?
Ga mee naar Australiëquote:Op zondag 12 juni 2005 21:02 schreef StarGazer het volgende:
Kutland, kga echt emigreren. Tregent nu al bijna non-stop sinds gisteravond![]()
Kzou het zo doenquote:
Klote consolesquote:Op zondag 12 juni 2005 21:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zijn er niet meer voor de PC iig. Sony heeft de rechten gekocht..
Al is er van 2 jaar geleden nog wel F1 Manager uitgekomen van EA Sports, dus misschien dat dat wat is.
En daar ben ik bijna vanafquote:Op zondag 12 juni 2005 21:11 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kzou het zo doen
Ware het niet dat ik dankzij m'n studie er nu echt niet tussen uit kan![]()
Deamon tools. Heb je geen cd's meer nodigquote:Op zondag 12 juni 2005 21:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Klote consoles
Ik wou FM2005 gaan spelen, maar mn cd is te klein, is maar 750mb
Daemon Tools dan kan je zonder CD's spelenquote:Op zondag 12 juni 2005 21:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Klote consoles
Ik wou FM2005 gaan spelen, maar mn cd is te klein, is maar 750mb
Nee helemaal niks. ... ik zap ook naar van alles...quote:
Pimp my ride marathonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |