Leuk woordgrapjequote:Op zondag 12 juni 2005 14:16 schreef Eilanden het volgende:
Bart boosten?
ze heeft met Bart gehad jaquote:Op zondag 12 juni 2005 14:16 schreef Eilanden het volgende:
Is zij ook niet diegene die mat BNN-Bart een 'relatie' had maar dat min of meer deed om haar eigen carriere te boosten?
Zeker nietquote:Op zondag 12 juni 2005 14:17 schreef VoreG het volgende:
Mag ik zeggen dat ik er niks aan vind of word ik dan gelynched?
Viel me ook op, toen haar kont aan het uittsjekken was.quote:Op zondag 12 juni 2005 14:28 schreef Eilanden het volgende:
Slecht gefotosoepte foto trouwens valt me nu op! Ze heeft 3 handen om haar middel
Ik had beeld van een of andere vage presentator maar toen viel ie uitquote:Op zondag 12 juni 2005 14:33 schreef Suijk het volgende:
Die Air Race stream zou nu moeten beginnen, maar ik heb geen beeld.
Congratz MM!quote:Op zondag 12 juni 2005 14:42 schreef methodmich het volgende:
Algeheel zaterdagkampioenschap deel 2
Middag! Rondje op kosten van mij, kampioenen!
Ik zie 2 groene mannen op zn kopquote:Op zondag 12 juni 2005 14:40 schreef Suijk het volgende:
Ah, nu wel wat haperende beelden.
Mooi zoquote:Op zondag 12 juni 2005 14:42 schreef methodmich het volgende:
Algeheel zaterdagkampioenschap deel 2
Middag! Rondje op kosten van mij, kampioenen!
Ik heb vooral goed geluid, dan weer een minuutje beeld erbij, dan weer niet...quote:Op zondag 12 juni 2005 14:51 schreef VoreG het volgende:
Woohoo het gaat nog helemaal goed. De enige livebeelden via Nederland 0 en het loopt nog soepel
Loopt helemaal soepel, goed om te zien zoquote:Op zondag 12 juni 2005 14:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb vooral goed geluid, dan weer een minuutje beeld erbij, dan weer niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |