Nee, Eiland van Dordt.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:24 schreef Eilanden het volgende:
Ga je naar een van de waddeneilanden MM?
Vaduz is aan het voetballenquote:SWITZERLAND: Play-off
16:15 64 Vaduz 0 : 0 Schaffhausen
FC Vaduzquote:Op zondag 12 juni 2005 17:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Veel plezier MM
[..]
Vaduz is aan het voetballen
quote:Op zondag 12 juni 2005 17:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Veel plezier MM
[..]
Vaduz is aan het voetballen
Dat ie in feite maar een kwartier heeft kunnen voetballen...quote:Op zondag 12 juni 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
Dat zou heel goed mogelijk zijn, als het van gisteren is. Wat zegt ie allemaal?
Omdat hij de club wel eens tegen kwam in CM en omdat ie het wel leuk vond klinken.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat wist ik niet nee. Waarom heet 'onze' Vaduz dan zo?
Dat is jammer inderdaadquote:Op zondag 12 juni 2005 18:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt goed!
FC Vaduz heeft het helaas niet gered, Schaffhausen blijft in de hoogste divisie.
Naked chef het ruikt errug lekkerquote:Op zondag 12 juni 2005 18:10 schreef golfer het volgende:
* golfer is bezig zijn vermaarde Pasta a la Paolo weer klaar te maken.![]()
Tongie, voor al uw feesten en partijenquote:Op zondag 12 juni 2005 18:13 schreef tong80 het volgende:
Tong is weer terug van een middagje oberen bij het 65ste verjaardagsfeest van ma Tong. Stampvolle zaal, dus het zweet liep links en rechts m'n bilnaad in. Ma tevreden, publiek tevreden, Tong tevreden.![]()
En nu een Grolschje
Mooi dat het een geslaagd feest is gewordenquote:Op zondag 12 juni 2005 18:13 schreef tong80 het volgende:
Tong is weer terug van een middagje oberen bij het 65ste verjaardagsfeest van ma Tong. Stampvolle zaal, dus het zweet liep links en rechts m'n bilnaad in. Ma tevreden, publiek tevreden, Tong tevreden.![]()
En nu een Grolschje
Leuk.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:13 schreef tong80 het volgende:
P
Tuurlijk ze schrok zich kapotquote:Op zondag 12 juni 2005 18:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk.
Was je Ma verrast door haar cadeau dat jij en je broer haar aangeboden hebben?
Ze gaat tien dagen naar Tsechiëquote:Op zondag 12 juni 2005 18:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu ben ik benieuwd wat voor een cadeau dat wel niet was.
Ah ok. Ik snap hetquote:Op zondag 12 juni 2005 18:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Omdat hij de club wel eens tegen kwam in CM en omdat ie het wel leuk vond klinken.
Ze gaan het waarschijnlijk niet redden. 0-1 voor Schaffhausen met nog maar een paar minuten te spelen.![]()
quote:Op zondag 12 juni 2005 18:25 schreef tong80 het volgende:
Mijn neefje van drie verzorgde het gebak. De mensen stonden met hun jas nog aan in de deur opening kregen ze het karretje om uit te kiezen al onder hun neus.
Dat zeg ik ook altijdquote:Op zondag 12 juni 2005 18:39 schreef pfaf het volgende:
En nu ga ik nooit mee zover uitstellen, dat ik 3 weken werk in één weekend moet doen.
Maar toch stel je het iedere keer weer uit, bedoel je?quote:
Inderdaad het komt altijd op het laatste moment aanquote:Op zondag 12 juni 2005 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar toch stel je het iedere keer weer uit, bedoel je?
Ik zit nu al in m'n 8e jaar met goede voornemens.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inderdaad het komt altijd op het laatste moment aan
Ik zeg al 6 jaar lang (ik hoop dat het er geen 7 worden) Ik ga dit jaar m'n huiswerk maken![]()
Het record is 5 dagen
Waarom moest je over een hek heen klimmen ?quote:Op zondag 12 juni 2005 18:43 schreef JaWi het volgende:
Mijn broek is gescheurd toen ik over een hek klom.
watskeburt ken je dat nummer nog niet danquote:Op zondag 12 juni 2005 18:46 schreef Radegast het volgende:
Oh mijn god, moet je nu eens op Ned2 kijken...![]()
![]()
Wat een contrast met de serene rust en muzikaliteit van U2 dat er gelijk na komt.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:46 schreef Radegast het volgende:
Oh mijn god, moet je nu eens op Ned2 kijken...![]()
![]()
Ik heb het ook nog nooit gehoord.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
watskeburt ken je dat nummer nog niet dan
Om naar binnen te komen bij de Arenaquote:Op zondag 12 juni 2005 18:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom moest je over een hek heen klimmen ?
Wees blijquote:
Bijna spiritueel.quote:Op zondag 12 juni 2005 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een contrast met de serene rust en muzikaliteit van U2 dat er gelijk na komt.
Ik ken het ook niet en ik heb het voorgevoel dat ik dat ook zo wil houdenquote:
Hehehe ik herken dat ookquote:Op zondag 12 juni 2005 18:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Inderdaad het komt altijd op het laatste moment aan
Ik zeg al 6 jaar lang (ik hoop dat het er geen 7 worden) Ik ga dit jaar m'n huiswerk maken![]()
Het record is 5 dagen
Start van de renaults zegquote:Op zondag 12 juni 2005 18:58 schreef appelsientje het volgende:
Zo... zit weer helemaal klaar voor F1....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |