Je kunt Pascal zo inhuren voor een spooktocht.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:02 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat morgen op kamp tot woensdagmiddag. Hopelijk mooi weer.
Het was 4 uur geloof ik vannacht en we waren er om 2 uur "al" uit hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 16:14 schreef Maquiladora het volgende:
Net uit bed![]()
De zondag is al bijna voorbij
![]()
Ja, die is heel eng he? We gaan ook "Levend Cluedo" spelen o.a.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je kunt Pascal zo inhuren voor een spooktocht.![]()
Ook nog levend ganzenbord? Dat vond ik geweldig destijds.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, die is heel eng he? We gaan ook "Levend Cluedo" spelen o.a.
Paprika of Naturel ?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:37 schreef Maquiladora het volgende:
Ik heb ff een zak wokkels losgetrokken
Misschien wel. Wordt vast leuk!quote:Op zondag 12 juni 2005 16:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook nog levend ganzenbord? Dat vond ik geweldig destijds.
We eten altijd heel vroeg hier op zondag... dan hebben we nog een lange avond zoals mijn moeder altijd zegtquote:Op zondag 12 juni 2005 15:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eet smakelijk , wel vroeg al om 16.00 uur
Dat is lastig dan inderdaad. Of juist heel gemeen.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:58 schreef methodmich het volgende:
Een dropping niet Suijk. We zitten op een eiland, de boot vaart na elven niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |