Niks. Hup, richting ZDF.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Moet je zappen naar sporza, motorcross
Staat die net als Touriya bloot dan?quote:Op zondag 12 juni 2005 15:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
Valerie, helaas wel een paar jaar te laat, zoals de meeste Playboy-gevalletjes.
![]()
Federer - Safin.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is er op de ZDF zjroen?
Ik geef graag tegen(ge)wicht aan plaatjes van vrouwenquote:Op zondag 12 juni 2005 15:37 schreef appelsientje het volgende:
eeuh waarom zie ik opeens een naakte man hier ??
Niet voor het eerst hoor Doraquote:
Eet smakelijk , wel vroeg al om 16.00 uurquote:
Pak een glas wijnquote:Op zondag 12 juni 2005 15:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet voor het eerst hoor Dora
En ook niet het raarste wat er hier aan de muur zoal heeft gehangen
Help mij eens uit een dilemma.
Zal ik gaan stofzuigen of ramen zemen?
Allebei errug nodig hier.... maar ik heb geen zin in allebei
Of juist laatquote:Op zondag 12 juni 2005 15:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eet smakelijk , wel vroeg al om 16.00 uur
Ramen zemen, dat zien mensen eerder.quote:Op zondag 12 juni 2005 15:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ramen zemenquote:Op zondag 12 juni 2005 15:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet voor het eerst hoor Dora
En ook niet het raarste wat er hier aan de muur zoal heeft gehangen
Maar ze wil juist het raam, waarvoor ik zit om klanten te lokken, gaan zemen.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:01 schreef Suijk het volgende:
Ramen zemen, daar val je golfer niet mee lastig.
Je kunt Pascal zo inhuren voor een spooktocht.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:02 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat morgen op kamp tot woensdagmiddag. Hopelijk mooi weer.
Het was 4 uur geloof ik vannacht en we waren er om 2 uur "al" uit hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 16:14 schreef Maquiladora het volgende:
Net uit bed![]()
De zondag is al bijna voorbij
![]()
Ja, die is heel eng he? We gaan ook "Levend Cluedo" spelen o.a.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je kunt Pascal zo inhuren voor een spooktocht.![]()
Ook nog levend ganzenbord? Dat vond ik geweldig destijds.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja, die is heel eng he? We gaan ook "Levend Cluedo" spelen o.a.
Paprika of Naturel ?quote:Op zondag 12 juni 2005 16:37 schreef Maquiladora het volgende:
Ik heb ff een zak wokkels losgetrokken
Misschien wel. Wordt vast leuk!quote:Op zondag 12 juni 2005 16:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook nog levend ganzenbord? Dat vond ik geweldig destijds.
We eten altijd heel vroeg hier op zondag... dan hebben we nog een lange avond zoals mijn moeder altijd zegtquote:Op zondag 12 juni 2005 15:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Eet smakelijk , wel vroeg al om 16.00 uur
Dat is lastig dan inderdaad. Of juist heel gemeen.quote:Op zondag 12 juni 2005 16:58 schreef methodmich het volgende:
Een dropping niet Suijk. We zitten op een eiland, de boot vaart na elven niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |