What's the difference met bevallenquote:Op zondag 12 juni 2005 21:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Ik zie de smiley als een persoontje die even zijn woede onderdrukt en de ontstane gassen even beleefd doch duidelijk via de achterkant uitperst.
PABO is voor conservatieve truttenbollen. Voor rokken zou je dan naar een streng Christelijke school moeten, maar daar zijn die rokken weer zo verdomd lang he...quote:Op zondag 12 juni 2005 21:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Maar ik wel vroeg op zoek naar vrouwen in leren rokjes.
Juist op die leeftijd bieden die een prachtig uitzicht.
Sidekick emotieloos? Stille wateren...quote:Op zondag 12 juni 2005 21:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Daar is hij veelste emotieloos voor.
quote:
Nee ik ben Sidekick zijn type namelijk niet.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:55 schreef R_ON het volgende:
[..]
![]()
Zou je aan de lul van Sidekick willen sabbelen dan?
ik vraag het maar hoor![]()
Dat zegt dan kennelijk ook wel iets over de 'impact' van jouw posts?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:48 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik post hier dagelijks, en nog mis je me.
Ik heb het programma niet gezien, misschien kun je een concrete uitspraak geven.quote:Geert Wilders met een van zijn uitspraken.
Ik denk dat de betreffende uitspraak van G. Wilders iets verder in het verleden ligt dan DWHN gisteren.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:56 schreef lucida het volgende:
Ik heb het programma niet gezien, misschien kun je een concrete uitspraak geven.![]()
Wat zou dat voor serie zijn?quote:
In ieder geval geen teenage sluts goes anal #02 (flauw maar leuk)quote:Op zondag 12 juni 2005 22:03 schreef R_ON het volgende:
Wat zou dat voor serie zijn?
Starring Ron Jeremy?quote:Op zondag 12 juni 2005 22:09 schreef Drugshond het volgende:
In ieder geval geen teenage sluts goes anal #02 (flauw maar leuk)
Oh, saai zal die vast zijn, wie gaat nu zijn leven voor politiek wagen?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:51 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij aangevallen moet worden. Ik zeg dat hij dat wel erg werd, althans cynische grapjes over allochtonen en uitzet beleid etc. Dat vind ik vrij dapper. Ach Dit was het nieuws tipt niet aan de Engelse versie en Wilders blijft een saaie lul.
quote:
je bent gewoon jaloers!quote:Op zondag 12 juni 2005 22:15 schreef pberends het volgende:
Ron Jeremy moet nodig een kogel door z'n kankerhoofd.
Jaloers op dat vette varkenshoofd en bierbuik van die domme mafketel? Ja, inderdaad.quote:
Ik wel hoor.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
je bent gewoon jaloers!
Op Amerikanen kun je niet jaloers zijn.quote:
Op JP-landers wel?quote:Op zondag 12 juni 2005 22:29 schreef pberends het volgende:
Op Amerikanen kun je niet jaloers zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |