Neh, who caresquote:Op zondag 12 juni 2005 21:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Alsof het log nu goed is voor uw reputatie?![]()
![]()
Dat gebeurd er ookquote:Op zondag 12 juni 2005 21:40 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wreed gevoel voor humor. SBS6 is nooit om te lachen, maar juist om te huilen.
Nee ik draag wel kinky leren pakjes en korte rokjes. Overigens heb ik altijd mijn zweepje erij en moeten mijn leerlingen verplicht de grondwet uit het hoofd kennen. Zo niet ken ik nog wel wat straffenquote:Op zondag 12 juni 2005 21:40 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Je wil dus zo'n saaie grijze-muis-juf worden..
Acceptatie forceren heeft nog nooit gewerkt, dus dit zal een zalfje voor op de wond zijn.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:38 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder dat de politiek haar verantwoordelijkheid voor dit probleem in de schoenen van het COC schuift. Volgens mij is dat nog iets anders dan te veronderstellen dat het COC daardoor de schuld aanvaardt voor de homovijandigheid die onder veel allochtoonse jongeren heerst.
De politiek beschikt gewoonweg niet over voldoende expertise, en bovendien zal het veel politici in feite geen hol kunnen schelen of homosekualiteit nu wel of niet door de meerderheid van de bevolking wordt geaccepteerd.![]()
Nou, show them love!quote:
kinkyquote:Op zondag 12 juni 2005 21:42 schreef Silmarwen het volgende:
Nee ik draag wel kinky leren pakjes en korte rokjes. Overigens heb ik altijd mijn zweepje erij en moeten mijn leerlingen verplicht de grondwet uit het hoofd kennen. Zo niet ken ik nog wel wat straffen![]()
Waarom niet, ze kijken wel door je vermomming heen hoor.quote:
Hij was tenminste oprecht bij "foute" grappen. Hij lachte er namelijk gewoon om. Een echte Bourgondier.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:44 schreef Silmarwen het volgende:
Ik verneuk meteen dit topic.
Gisteren "dit was het nieuws" nog gezien met Wilders, wat een humorloze zoutzak zeg, shit hey. Alleen zijn bijschrift over Balkende bij de foto's was grappig.
Je bedoelt mijn preutse lieve docent vermoming? Die ben ik al weken kwijt, ik denk dat Sidekick die al een tijdje heeft ontvreemd...quote:Op zondag 12 juni 2005 21:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom niet, ze kijken wel door je vermomming heen hoor.![]()
Ach ja, hij glimlachte. Hij werd iig wel goed aangevallen en ik moet zeggen dat het dapper was van hem om in zo'n "Links" programma te komen.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij was tenminste oprecht bij "foute" grappen. Hij lachte er namelijk gewoon om. Een echte Bourgondier.
Bos of Balkenende zou gelijk een politiek correcte preek gaan houden.
Please, even niet die naam.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je bedoelt mijn preutse lieve docent vermoming? Die ben ik al weken kwijt, ik denk dat TUUUUT die al een tijdje heeft ontvreemd...
Kijk trouwens even naar mijn 1984 update. Bovenstaande werd mij duidelijk niet gegundquote:Op zondag 12 juni 2005 21:42 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee ik draag wel kinky leren pakjes en korte rokjes. Overigens heb ik altijd mijn zweepje erij en moeten mijn leerlingen verplicht de grondwet uit het hoofd kennen. Zo niet ken ik nog wel wat straffen![]()
Ik post hier dagelijks, en nog mis je me.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:17 schreef lucida het volgende:
[..]
Leuk dat je ook weer van je laat horen?!...
Geert Wilders met een van zijn uitspraken.quote:Maar verklaar je nader?!...![]()
Nou, er komen ook behoorlijk wat rechtse grappen voorbij, al lacht men dan wel als een boer met kiespijn. Waarom zou hij eigenlijk aangevallen moeten worden?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:47 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ach ja, hij glimlachte. Hij werd iig wel goed aangevallen en ik moet zeggen dat het dapper was van hem om in zo'n "Links" programma te komen.
Schat voor de laatste keerquote:
Ik ben geen pabo studentquote:Op zondag 12 juni 2005 21:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Kijk trouwens even naar mijn 1984 update. Bovenstaande werd mij duidelijk niet gegund.
quote:Op zondag 12 juni 2005 21:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Schat voor de laatste keeris een zwangerschap smiley. Nu verdenk ik TUUUT van een hoop hoor, maar niet van zwanger te zijn. Daar is hij veelste emotieloos voor.
Ik zeg niet dat hij aangevallen moet worden. Ik zeg dat hij dat wel erg werd, althans cynische grapjes over allochtonen en uitzet beleid etc. Dat vind ik vrij dapper. Ach Dit was het nieuws tipt niet aan de Engelse versie en Wilders blijft een saaie lul.quote:Op zondag 12 juni 2005 21:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, er komen ook behoorlijk wat rechtse grappen voorbij, al lacht men dan wel als een boer met kiespijn. Waarom zou hij eigenlijk aangevallen moeten worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |