Ja, de anderen zijn ondertussen weer binnen komen druppelen. En die zijn zeer pissed off.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:27 schreef kLowJow het volgende:
De enige POL-usual die ik hier mis is sjun.
Het verzieken van de sfeer zie ik eerder als een continu proces waar op dit moment toch echt anderen voor verantwoordelijk zijn.
Wie de bijnaam Desi heeft gekregen is mij overigens onbekend.
Bouterse. De Lidl-man. Vogeltje-hoppelepop. Vaderfiguur R.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:30 schreef MrX1982 het volgende:
Ja wie is Desi eigenlijk?![]()
Ik heb volgens mij al die gebeurtenissen gemist![]()
Lidl?quote:Op zondag 12 juni 2005 01:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bouterse. De Lidl-man. Vogeltje-hoppelepop. Vaderfiguur R.
Ja, hij koopt zijn bier voordelig in, maar vraag hem niet wat een kratje kost, want dan krijg je een ip-ban op zijn reeds ter ziele gegane logje.quote:
FB lijkt mij dan eerder de plaats om dit ongenoegen kenbaar te maken dan de POL-SC. Of zou het zo zijn dat men hier gewoon wat soepeler met kritiek (in welke vorm dan ookquote:Op zondag 12 juni 2005 01:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, de anderen zijn ondertussen weer binnen komen druppelen. En die zijn zeer pissed off.
Desi = Ryan3.
Plus een commando ons richting ONZ te verplaatsen.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:34 schreef MrX1982 het volgende:
Oh Ryan3. Hmm weleens een "interssante" conversatie mee gehad in een SC hier in POL
Sideking post hier zijn zwaktebod als die de discussie met bijvoorbeeld Speedfreak niet meer aankan. Dan gaat die samen met zijn vriendje Monidique de draak steken en crossposten.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:35 schreef kLowJow het volgende:
[..]
FB lijkt mij dan eerder de plaats om dit ongenoegen kenbaar te maken dan de POL-SC. Of zou het zo zijn dat men hier gewoon wat soepeler met kritiek (in welke vorm dan ook) weet om te gaan, waardoor de weg van de minste weerstand verkozen wordt boven de discussie aangaan met de verantwoordelijke(n)?
De verantwoordelijken hadden tot nu toe geen enkele behoefte de discussie aan te gaan. Logisch, in hun positie. Maar verwacht dan niet dat daarmee de kous werkelijk af is.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:35 schreef kLowJow het volgende:
FB lijkt mij dan eerder de plaats om dit ongenoegen kenbaar te maken dan de POL-SC. Of zou het zo zijn dat men hier gewoon wat soepeler met kritiek (in welke vorm dan ook) weet om te gaan, waardoor de weg van de minste weerstand verkozen wordt boven de discussie aangaan met de verantwoordelijke(n)?
Niemand misgunt hun dat.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:36 schreef Harry_Sack het volgende:
Flauw, Ryan3 en Stali hadden een vogeltje gevonden, laat ze lekker plezier hebben van het feit dat ze dat beestje gered hebben van de roofdiertjes in en rondom hun tuintje.
Daar was jij idd ook bij.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:36 schreef PJORourke het volgende:
Plus een commando ons richting ONZ te verplaatsen.
Kliekjesvorming binnen kliekjesquote:Op zondag 12 juni 2005 01:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De oplossing is eenvoudig. Beide kampen houden op met gezuig.
Het is zelfs zo uit de hand gelopen dat er web-logs verschenen, alwaar het ongenoegen nog veel grootser vormen kan gaan aannemen. Dom dus om dat niet even uit te spreken met elkaar.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De verantwoordelijken hadden tot nu toe geen enkele behoefte de discussie aan te gaan. Logisch, in hun positie. Maar verwacht dan niet dat daarmee de kous werkelijk af is.
Kijk ik heb mezelf in een tijd dat het Nederland economisch voor de wind ging, de luxe kunnen permiteren, op basis van verschillende bronnen van inkomsten, hoegenaamd niets te hoeven doen. Dat steekt natuurlijk. Maar als ik al die jaren daadwerkelijk niets had gedaan - dus geen intensieve zelfstudie - dan had mij dat nooit een functie kunnen opleveren, die ik nu vervul. En dat wekt afgunst bij anderen die slechts hun tijd en talenten in ledigheid verdoen.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Neem een pepermuntje. Je moet niet alles van hondjes die Ollie heten geloven.
Dat plaatje van Ryan3 heb je nou al een keer of 100 gepost...quote:
Afgunstig bijna. Alsof wij zijn tafeltje op een vol terras hadden ingepikt.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:37 schreef MrX1982 het volgende:
Daar was jij idd ook bij.
Erg merkwaardige discussie was dat toen.
Ja normaal was het iig niet. Ik zou zo niet met mensen omgaan die je helemaal niet kent.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:40 schreef PJORourke het volgende:
Afgunstig bijna. Alsof wij zijn tafeltje op een vol terras hadden ingepikt.
Nou nee, daar is het de persoon niet naar. Ik weet niet of je zijn campingverhaaltje nog las, maar hij heeft een hekel aan mensen.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat plaatje van Ryan3 heb je nou al een keer of 100 gepost...
Probeer eens te levelen met 'm ofzo
Hadden mensen vooraf de keuze in welk SS regimentsdeel waar ze konden kiezen ?quote:Het was voor SS’ers betrekkelijk gemakkelijk om niet te moeten dienen in de kampen.
quote:Bron : Go2War
Een belangrijke taak van de SS was de uitvoering van Hitlers plannen om joden en andere ‘üntermenschen’ uit de Duitse samenleving te verwijderen. Deze plannen groeiden uit in een gigantische gestructureerde en systematische moordpartij die uitgevoerd werd door de doodskopeenheden van de SS. De leden van de doodskopeenheden waren de grootste moordenaars van de SS die zich onder andere bezighielden met razzia’s, massale executies en andere wreedheden.
Linkje?quote:Op zondag 12 juni 2005 01:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nou nee, daar is het de persoon niet naar. Ik weet niet of je zijn campingverhaaltje nog las, maar hij heeft een hekel aan mensen.
Het is anders wel zeer typisch dat juist Sidekick jou daar steeds aan wil herinneren terwijl die zelf een hekel heeft aan mensen die speculeren over zijn carriere. Sterker nog, wij gaven vanmiddag nog tips dat die nu toch echt een carriere-upgrade moet maken omdat het moment gunstig is.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:40 schreef lucida het volgende:
[..]
Kijk ik heb mezelf in een tijd dat het Nederland economisch voor de wind ging, de luxe kunnen permiteren, op basis van verschillende bronnen van inkomsten, hoegenaamd niets te hoeven doen. Dat steekt natuurlijk. Maar als ik al die jaren daadwerkelijk niets had gedaan - dus geen intensieve zelfstudie - dan had mij dat nooit een functie kunnen opleveren, die ik nu vervul. En dat wekt afgunst bij anderen die slechts hun tijd en talenten in ledigheid verdoen.
Mijn leven tot en met mijn laatste functie was zo divers, zo intens en vol van leermomenten, dat het helemaal niet beantwoordt aan de karikatuur van 20 jaar uitkering en niets doen, die sommigen van mij ophangen.
Er zijn maar heel weinig mensen die met de 'bescheiden' middelen, zoals ik, zoveel wensdromen hebben kunnen verwezenlijken. En dat maakt mij anders dan anderen, in zekere zin bevoorrecht. Ik mag terugzien op een rijk en uniek verleden vol van bijzondere ervaringen, en tevens relatief vrij en onafhankelijk uitzien naar de dag van morgen, en dat wekt bij sommigen andermaal nijd.
Ach, zelf vind ik al die speculaties volstrekt onbelangrijk, en zou ik het zelfs toejuichen als de informatie die sommigen over mij menen te hebben, kenbaar wordt gemaakt, natuurlijk met traceerbare bronvermelding. Als het niet tot zo'n reactie komt, blijven het schampscheuten zonder effect.![]()
Je zou het bijna met beiden te doen krijgen.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:36 schreef Harry_Sack het volgende:
Flauw, Ryan3 en Stali hadden een vogeltje gevonden, laat ze lekker plezier hebben van het feit dat ze dat beestje gered hebben van de roofdiertjes in en rondom hun tuintje.
Dus moet dit het afvoerputje worden waarlangs jullie ongenoegen op de reeds aanwezige berg stront neersijpelt waar nooit iemand naar om kijkt? Ja, daar schiet je natuurlijk een hele hoop mee op.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De verantwoordelijken hadden tot nu toe geen enkele behoefte de discussie aan te gaan. Logisch, in hun positie. Maar verwacht dan niet dat daarmee de kous werkelijk af is.
Ook Sidekick gooit olie op het vuur du moment hij geintjes gaat maken over Zyklon B of hoe die troep ook mag heten en messen die snijden en blablabla.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dus moet dit het afvoerputje worden waarlangs jullie ongenoegen op de reeds aanwezige berg stront neersijpelt waar nooit iemand naar om kijkt? Ja, daar schiet je natuurlijk een hele hoop mee op.
Hij geeft jullie tevens alle ruimte om je ongenoegen te spuien, over hem incluis. Hij kan soms inderdaad meegaan in het spelletje, maar kan ook veel incasseren. Na een tijdje is de lol er echter wel vanaf, en mag weer gewoon over gegaan worden tot de orde van de dag, lijkt me zo.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ook Sidekick gooit olie op het vuur du moment hij geintjes gaat maken over Zyklon B of hoe die troep ook mag heten en messen die snijden en blablabla.
Kozzmic stond daar boven, dus de kleine padawan is nooit volgroeid.
Zolang het de grenzen van het betamelijke niet te buiten gaat, kan het afblazen van stoom voor de nodige opluchting zorgen.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:49 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dus moet dit het afvoerputje worden waarlangs jullie ongenoegen op de reeds aanwezige berg stront neersijpelt waar nooit iemand naar om kijkt? Ja, daar schiet je natuurlijk een hele hoop mee op.
Nou dan doen we dat toch? Prima. Kijken wie weer als eerste over de schreef gaat.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:55 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hij geeft jullie tevens alle ruimte om je ongenoegen te spuien, over hem incluis. Hij kan soms inderdaad meegaan in het spelletje, maar kan ook veel incasseren. Na een tijdje is de lol er echter wel vanaf, en mag weer gewoon over gegaan worden tot de orde van de dag, lijkt me zo.
Whehe die ken ik nog wel.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou dan doen we dat toch? Prima. Kijken wie weer als eerste over de schreef gaat.
Trekken we nu de Kickiaanse streep. Komtie dan he!
=============================================================================
quote:Brand verwoest discotheek
Uitgegeven op 11 juni 2005 om 21:55 uur, bijgewerkt om 22:01
(Novum) - Bij een grote brand in een discotheek zaterdag in Hengelo is de brandweer met groot materieel uitgerukt. Alle omliggende korpsen werden gewaarschuwd om de grote brand te blussen. De brand heeft discotheek Groothuis aan de Oldenzaalseweg in Hengelo compleet in de as gelegd. Er zijn geen gewonden gevallen.
De brandweer kreeg omstreeks 19.00 uur de melding binnen. Al vlug werden omliggende korpsen gewaarschuwd om te assisteren. Door hevige rookontwikkeling en roetdeeltjes die in de omgeving neerdaalden zijn metingen verricht of er schadelijke stoffen vrijkwamen. Dat bleek niet zo te zijn. Omwonenden werd wel verzocht ramen en deuren gesloten te houden.
De brandweer heeft omliggende woningen en panden konden redden door de gebouwen goed nat te houden. Omdat de discotheek op de nominatie stond om gesloopt te worden besloot de brandweer om het pand uit te laten branden. De brandweer is vermoedelijk de gehele zaterdagavond nog bezig met nablussen.
Hij heeft de geest eerst laten ontsnappen en krijgt hem nu niet meer terug in de fles, zul je bedoelen. Kijk de ruimte die hij zijn eigen bondgenoten in de discussie toestond was soms stuitend.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:55 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hij geeft jullie tevens alle ruimte om je ongenoegen te spuien, over hem incluis. Hij kan soms inderdaad meegaan in het spelletje, maar kan ook veel incasseren. Na een tijdje is de lol er echter wel vanaf, en mag weer gewoon over gegaan worden tot de orde van de dag, lijkt me zo.
Een kwart van de mensen Nederlanders gaat dit jaar niet met vakantie.quote:Op zondag 12 juni 2005 02:07 schreef Priapus het volgende:
Waarheen gaat de reis, lucida?
Die zijn echt gek... met 16 graden in je blootje fietsen. Die zullen morgen allemaal ziek of een blaasontsteking hebben.quote:
Ik was nog op ZDF blijven hangen na het boksen.quote:Op zondag 12 juni 2005 02:10 schreef Drugshond het volgende:
Iron Maiden op WDR.... lang niet meer gezien of gehoord.
Ha, klanten!quote:Op zondag 12 juni 2005 02:09 schreef Drugshond het volgende:
Die zullen morgen allemaal ziek of een blaasontsteking hebben.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/005257.htmlquote:
Die eerste reaktie....quote:Op zondag 12 juni 2005 02:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/005257.html
Is dat die tent waar door de geyle neuqseks nu de vlam in de pan is geslagen?
Die polsbandjesquote:Op zondag 12 juni 2005 02:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/005257.html
Is dat die tent waar door de geyle neuqseks nu de vlam in de pan is geslagen?
Right on.quote:Op zondag 12 juni 2005 02:52 schreef Priapus het volgende:
A Night!
A fock!
A bottle and A cork.
That's the way you spell New York!
RIGHT ON!
quote:105 Teletekst zo 12 jun
Indiase Oscars uitgereikt in ArenA
AMSTERDAM In Amsterdam zijn gisteravond
de Indiase Oscars uitgereikt.Honderden
miljoenen mensen volgden het evenement
op televisie.
'Bollywood' is met duizend films per
jaar de grootste filmproducent van de
wereld.Omdat de meeste films liedjes
bevatten,waren er gisteren bekroningen
voor onder meer de beste mannelijke en
vrouwelijke playbackzanger.Ook was er
een prijs voor de beste schurk.
Buiten de Amsterdam ArenA stonden veel
fans van Hindoestaanse afkomst hun
helden op te wachten.Binnen viel de
belangstelling tegen:er zaten maar 6000
mensen in de ArenA.
quote:Op zondag 12 juni 2005 02:52 schreef Priapus het volgende:
That's the way you spell New York!
RIGHT ON!
quote:Grandmaster Flash and the furious five - New york - New york - Een oldie.![]()
New York New York, big city of dreams
And everything in New York ain't always what it seems
You might get fooled if you come from out of town
But I'm down by law and I know my way around
Too much, too many people, too much (aha-ha)
Too much, too many people, too much, Raaah!
A castle in the sky, one mile high
Built to shelter the rich and greedy
Rows of eyes, disguised as windows
Looking down on the poor and the needy
Miles of people, marching up the avenue
Doin' what they gotta do, just to get by
I'm living in the land of plenty and many
But I'm damn sure poor and I don't know why
Too much, too many people, too much
Too much, too many people, too much!
A man's on a ledge, says he's gonna jump
People gather round, said, "He won't he's just a chump"
'Cause he lost his job, then he got robbed
His mortgage is due and his marriage is through
He says he ain't gonna pay no child support
Because the bitch left him without a second thought
He got nothing to eat, no shoes on his feet
She even left his clothes out in the street
He keeps hearing noises when he's at home
He always hears voices when he's all alone
His wife took the kids, the car and the crib
In this man's world, so much for Women's Lib
New York New York big city of dreams
But everything in New York ain't always what it seems
But I'm down by law, and I know my way around
Down in the Village, you might think I'm silly
But you can't tell the women from the men sometimes
They're sugar and spice and everything nice
But when you get ⤘em home ain't no telling what you find
Right next door is a little old man
I seen him eating dog food out of a can
He says, "I got to eat, when I can't afford meat
I barely can stand, on my own two feet
I got a bad habit and I just can't break it
Something's on my mind and I just can't shake it
I need some time, and I want some space
I gotta get away from the human raceâ¤
Too much, too many people, too much (aha-ha)
Too much, too many people, too much! Raaah!
Staring at a skyscraper reaching into heaven
When over in the ghetto I'm livin in hell
Just play ball or be an entertainer
'Cause niggaz like me can't read too well
Nobody loves me, nobody cares
I dreamed about a life but I'm livin in a nightmare
Paranoid schizo, set back, snowbound
Bad news psycho, heart attack, breakdown!
Hee, Huh, Hee, Huh, Hee, Huh, Hee, Huh
Hee, Huh, Hee, Huh, Hee, Huh, Hee, HUH!
If only I could sleep just ten more minutes
I might find the strength to make another day
If I didn't have to get up and do my thing
I would probably sleep my whole life away
I messed up a nice dream, somethin' bout ice cream
Whipped cream, fruits and a cherry on top
Now I gotta get up and face the world, huh
The pressure is on, It ain't never gonna stop
I sho' gotta learn to use my mind
I don't wanna be kissing nobody's behind
Just standin' on line lookin' like a jerk
Gotta get off my butt and do a full day's work
I ran into a pothole, got into a car crash
Should'a been thinking and tried to fake whiplash
A crowd gathered round, they're callin' me fat
Who you lookin at with a face like that?
Everything in New York ain't always what it seems
On 42nd Street, lookin for some action
Women standing on the corner selling satisfaction
One young punk just leaning on the fence
Tryin' to make a dollar out of fifteen cents
Really is a prankster, tried to be a gangster
Real big wheel when a gun is in his hands
Just did a stick-up, just got picked up
One dead punk, killed by the man
And everything in New York ain't always what it seem
Too much, too many people, too much (haha ha ha)
Too much, too many people, too much! Huh!
A baby cries and a mother dies
And the tears fall from the doctor's eyes
Because in this room, on this day
The Good Lord has giveth, and taketh away, huh!
The gift of life really means a lot
And in the ghetto your life is all you got
So you take to the streets, trying to exist
In the trash and slime of a world like this
What you watch on TV tells you what life is supposed to be
But when you look outside the only thing you see
Is the poverty stricken reality, Heh!
Abandoned places, angry faces
Much hate and hunger throughout the races
You say, "I'm grown and I'm on my own
So why don't everybody just leave me alone!"
Now you stay at home, talking on the phone
Doin ninety miles an hour in the fifty mile zone
They never took the time to tell you ⤘bout sex
So you had to learn about it in the discotheques
Nine months later, the baby is there
And the Nigga that did it said, "I don't care!"
You don't have enough money to help feed two
So you have to choose between the baby and you
The sky was crying, rain and hail
When you put your baby in the garbage pail
Then you kissed the kid and put down the lid
And you tried to forget what you just did, Huh!
The muffled screams of a dying baby
Was enough to drive the young mother crazy
So she ran in the rain trying to ease the pain
Huh huh, And she drove herself insane
But everything in New York ain't always what it seem
Too much, too many people, too much! HUH!
But everything in New York ain't always what it seem
Too much, too many people, too much
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |