Ja, de anderen zijn ondertussen weer binnen komen druppelen. En die zijn zeer pissed off.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:27 schreef kLowJow het volgende:
De enige POL-usual die ik hier mis is sjun.
Het verzieken van de sfeer zie ik eerder als een continu proces waar op dit moment toch echt anderen voor verantwoordelijk zijn.
Wie de bijnaam Desi heeft gekregen is mij overigens onbekend.
Bouterse. De Lidl-man. Vogeltje-hoppelepop. Vaderfiguur R.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:30 schreef MrX1982 het volgende:
Ja wie is Desi eigenlijk?![]()
Ik heb volgens mij al die gebeurtenissen gemist![]()
Lidl?quote:Op zondag 12 juni 2005 01:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Bouterse. De Lidl-man. Vogeltje-hoppelepop. Vaderfiguur R.
Ja, hij koopt zijn bier voordelig in, maar vraag hem niet wat een kratje kost, want dan krijg je een ip-ban op zijn reeds ter ziele gegane logje.quote:
FB lijkt mij dan eerder de plaats om dit ongenoegen kenbaar te maken dan de POL-SC. Of zou het zo zijn dat men hier gewoon wat soepeler met kritiek (in welke vorm dan ookquote:Op zondag 12 juni 2005 01:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, de anderen zijn ondertussen weer binnen komen druppelen. En die zijn zeer pissed off.
Desi = Ryan3.
Plus een commando ons richting ONZ te verplaatsen.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:34 schreef MrX1982 het volgende:
Oh Ryan3. Hmm weleens een "interssante" conversatie mee gehad in een SC hier in POL
Sideking post hier zijn zwaktebod als die de discussie met bijvoorbeeld Speedfreak niet meer aankan. Dan gaat die samen met zijn vriendje Monidique de draak steken en crossposten.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:35 schreef kLowJow het volgende:
[..]
FB lijkt mij dan eerder de plaats om dit ongenoegen kenbaar te maken dan de POL-SC. Of zou het zo zijn dat men hier gewoon wat soepeler met kritiek (in welke vorm dan ook) weet om te gaan, waardoor de weg van de minste weerstand verkozen wordt boven de discussie aangaan met de verantwoordelijke(n)?
De verantwoordelijken hadden tot nu toe geen enkele behoefte de discussie aan te gaan. Logisch, in hun positie. Maar verwacht dan niet dat daarmee de kous werkelijk af is.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:35 schreef kLowJow het volgende:
FB lijkt mij dan eerder de plaats om dit ongenoegen kenbaar te maken dan de POL-SC. Of zou het zo zijn dat men hier gewoon wat soepeler met kritiek (in welke vorm dan ook) weet om te gaan, waardoor de weg van de minste weerstand verkozen wordt boven de discussie aangaan met de verantwoordelijke(n)?
Niemand misgunt hun dat.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:36 schreef Harry_Sack het volgende:
Flauw, Ryan3 en Stali hadden een vogeltje gevonden, laat ze lekker plezier hebben van het feit dat ze dat beestje gered hebben van de roofdiertjes in en rondom hun tuintje.
Daar was jij idd ook bij.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:36 schreef PJORourke het volgende:
Plus een commando ons richting ONZ te verplaatsen.
Kliekjesvorming binnen kliekjesquote:Op zondag 12 juni 2005 01:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De oplossing is eenvoudig. Beide kampen houden op met gezuig.
Het is zelfs zo uit de hand gelopen dat er web-logs verschenen, alwaar het ongenoegen nog veel grootser vormen kan gaan aannemen. Dom dus om dat niet even uit te spreken met elkaar.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De verantwoordelijken hadden tot nu toe geen enkele behoefte de discussie aan te gaan. Logisch, in hun positie. Maar verwacht dan niet dat daarmee de kous werkelijk af is.
Kijk ik heb mezelf in een tijd dat het Nederland economisch voor de wind ging, de luxe kunnen permiteren, op basis van verschillende bronnen van inkomsten, hoegenaamd niets te hoeven doen. Dat steekt natuurlijk. Maar als ik al die jaren daadwerkelijk niets had gedaan - dus geen intensieve zelfstudie - dan had mij dat nooit een functie kunnen opleveren, die ik nu vervul. En dat wekt afgunst bij anderen die slechts hun tijd en talenten in ledigheid verdoen.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Neem een pepermuntje. Je moet niet alles van hondjes die Ollie heten geloven.
Dat plaatje van Ryan3 heb je nou al een keer of 100 gepost...quote:
Afgunstig bijna. Alsof wij zijn tafeltje op een vol terras hadden ingepikt.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:37 schreef MrX1982 het volgende:
Daar was jij idd ook bij.
Erg merkwaardige discussie was dat toen.
Ja normaal was het iig niet. Ik zou zo niet met mensen omgaan die je helemaal niet kent.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:40 schreef PJORourke het volgende:
Afgunstig bijna. Alsof wij zijn tafeltje op een vol terras hadden ingepikt.
Nou nee, daar is het de persoon niet naar. Ik weet niet of je zijn campingverhaaltje nog las, maar hij heeft een hekel aan mensen.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat plaatje van Ryan3 heb je nou al een keer of 100 gepost...
Probeer eens te levelen met 'm ofzo
Hadden mensen vooraf de keuze in welk SS regimentsdeel waar ze konden kiezen ?quote:Het was voor SS’ers betrekkelijk gemakkelijk om niet te moeten dienen in de kampen.
quote:Bron : Go2War
Een belangrijke taak van de SS was de uitvoering van Hitlers plannen om joden en andere ‘üntermenschen’ uit de Duitse samenleving te verwijderen. Deze plannen groeiden uit in een gigantische gestructureerde en systematische moordpartij die uitgevoerd werd door de doodskopeenheden van de SS. De leden van de doodskopeenheden waren de grootste moordenaars van de SS die zich onder andere bezighielden met razzia’s, massale executies en andere wreedheden.
Linkje?quote:Op zondag 12 juni 2005 01:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nou nee, daar is het de persoon niet naar. Ik weet niet of je zijn campingverhaaltje nog las, maar hij heeft een hekel aan mensen.
Het is anders wel zeer typisch dat juist Sidekick jou daar steeds aan wil herinneren terwijl die zelf een hekel heeft aan mensen die speculeren over zijn carriere. Sterker nog, wij gaven vanmiddag nog tips dat die nu toch echt een carriere-upgrade moet maken omdat het moment gunstig is.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:40 schreef lucida het volgende:
[..]
Kijk ik heb mezelf in een tijd dat het Nederland economisch voor de wind ging, de luxe kunnen permiteren, op basis van verschillende bronnen van inkomsten, hoegenaamd niets te hoeven doen. Dat steekt natuurlijk. Maar als ik al die jaren daadwerkelijk niets had gedaan - dus geen intensieve zelfstudie - dan had mij dat nooit een functie kunnen opleveren, die ik nu vervul. En dat wekt afgunst bij anderen die slechts hun tijd en talenten in ledigheid verdoen.
Mijn leven tot en met mijn laatste functie was zo divers, zo intens en vol van leermomenten, dat het helemaal niet beantwoordt aan de karikatuur van 20 jaar uitkering en niets doen, die sommigen van mij ophangen.
Er zijn maar heel weinig mensen die met de 'bescheiden' middelen, zoals ik, zoveel wensdromen hebben kunnen verwezenlijken. En dat maakt mij anders dan anderen, in zekere zin bevoorrecht. Ik mag terugzien op een rijk en uniek verleden vol van bijzondere ervaringen, en tevens relatief vrij en onafhankelijk uitzien naar de dag van morgen, en dat wekt bij sommigen andermaal nijd.
Ach, zelf vind ik al die speculaties volstrekt onbelangrijk, en zou ik het zelfs toejuichen als de informatie die sommigen over mij menen te hebben, kenbaar wordt gemaakt, natuurlijk met traceerbare bronvermelding. Als het niet tot zo'n reactie komt, blijven het schampscheuten zonder effect.![]()
Je zou het bijna met beiden te doen krijgen.quote:Op zondag 12 juni 2005 01:36 schreef Harry_Sack het volgende:
Flauw, Ryan3 en Stali hadden een vogeltje gevonden, laat ze lekker plezier hebben van het feit dat ze dat beestje gered hebben van de roofdiertjes in en rondom hun tuintje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |