Heb je niet nog een leuk klusje voor een arme student?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik moet mezelf tevreden houden.![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Die vent met dat grijze sikje is anders wereldberoemd
Dog Day Afternoon, aan het einde van de avond weliswaar. Daarvoor vast wel een Britse moord.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:20 schreef Monidique het volgende:
Komt er nog wat leuks op de televisie, of ga ik maar gewoon de hele avond op Fok! zitten?
O ja, dat is 'mquote:
Is dat in Nijmegen of is dat weer een ander rockfestival?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:21 schreef Monidique het volgende:
Johan, ik ga volgende week naar Fields of Rock, ik ken geen Ubu Roi.
Ik zal eens kijken, ik zit nu tussen twee klussen in.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:20 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Heb je niet nog een leuk klusje voor een arme student?
Voor 15 euro per uur doe ik bijna alles![]()
Ja, dat is in Nijmegen, maar ook Dynamo Open Air is in Nijmegen, geloof ik.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is dat in Nijmegen of is dat weer een ander rockfestival?
Een van de twee heeft toch voornamelijk ''oudere'' artiesten?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:24 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, dat is in Nijmegen, maar ook Dynamo Open Air is in Nijmegen, geloof ik.
Nee, niet dat ik weet. Misschien doel je op Arrow Classic Rock Festival?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een van de twee heeft toch voornamelijk ''oudere'' artiesten?
ja, maar dat grietje daarentegenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:22 schreef pberends het volgende:
Die Indiase gasten zijn ronduit lelijk. Lijken wel terroristen.
Gevestigd.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Duidelijk,. Ach ja, wat bedoel je met ouder?
O! Ja, dat is Fields of Rock. Ik durf Mötorhead, Black Sabbath en Slayer wel gevestigd te noemen.quote:
Is Mötorhead beter dan Queensreich?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
O! Ja, dat is Fields of Rock. Ik durf Mötorhead, Black Sabbath en Slayer wel gevestigd te noemen.
Weet ik veel...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is Mötorhead beter dan Queensreich?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |