Het CDA gaat hard zeg.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:08 schreef Monidique het volgende:
Tijd voor wat "christelijke" muziek: * Monidique is playing Type O Negative - Christian Woman (CDA@1408kbps, 0:12/8:58).
fifty is beter!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Type O Negative. Nog zo'n bandje van niks.
Ik zie om de minuut Keanu Reeves al een liedje zingenquote:
Dáár ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Type O Negative. Nog zo'n bandje van niks.
Deze geleding omvat zes groepen van elk vier Preludes en Fuga's. Opvallend hierbij is dat de eerste Prelude van een groep van vier steeds de suggestie oproept van een (nieuw), vitaal begin en dat de vierde Fuga onmiskenbaar een hoogtepunt is. Frappant is hierbij dat de hoogtepunten, die op deze wijze ontstaan, alle zes gecomponeerd zijn in een karakteristieke mineur-toonsoort: achtereenvolgens cis-, dis-, f-, g-, a-, bes- en b-klein en wel zodanig dat contrapuntisch meesterschap en emotionele zeggingskracht elkaar op volmaakte wijze in evenwicht houden.quote:
Die vent met dat grijze sikje is anders wereldberoemdquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zie om de minuut Keanu Reeves al een liedje zingen.
Ik zeg je nee.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb je wel eens van Rimbaud gehoord?
Ja hoe heet die opa?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Die vent met dat grijze sikje is anders wereldberoemd
Ik stem de volgende keer op die asielzoeker met zijn dichtgenaaide mond.quote:De 3,6 miljoen euro die vorig jaar de beantwoording van 2100 Kamervragen heeft gekost, is allerminst weggegooid geld. ‘Een koopje voor zo’n essentieel democratisch recht.’
Ryan3?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:12 schreef Harry_Sack het volgende:
Die vent met dat grijze sikje is anders wereldberoemd
Ik moet mezelf tevreden houden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:07 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hmm [afbeelding]
En hoeveel managers moet je dan tevreden houden?
En dat terwijl je niets aan hem verdient.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:16 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik stem de volgende keer op die asielzoeker met zijn dichtgenaaide mond.
Geef nou gewoon antwoord, appendix!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:16 schreef Monidique het volgende:
Muziek is smaak, hè, zegt men, en ik ga dat niet betwisten. Zo vínd ik Andre Hazes behoorlijk slecht, maar anderen vast weer niet. Ach ja...
Op de een of andere manier ben ik gewoon geëindigd bij mijn muzieksmaak.
Deze zin zou ik overdoen, mocht ik ooit nog de kans krijgen in mijn hopeloos leven...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:16 schreef Monidique het volgende:
Zo vínd ik Andre Hazes behoorlijk slecht, maar anderen vast weer niet.
Nee, ik ken 'm niet, zoals ik al zei.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Geef nou gewoon antwoord, appendix!
Hrithik Roshanquote:
En Baudelaire?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, ik ken 'm niet, zoals ik al zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |