Ik rond de ¤ 2300 netto - maar dan wel voor 24 uur per week. Kan natuurlijk nog steeds niet tippen aan het beloningsniveau van iemand als Rosenmöller.quote:
Dat is divers en hangt per klant af. De overheid betaalt zeer goed voor rapporten.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:53 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
En wat voor handelingen moet je daarvoor verrichten?
Ik zag een stukje van een vader die trots was op z'n kind. Ik heb het niet verder gegeken dus ik kon de contekst niet echt opmaken. Maar het was wel enigzins genept. Was dat een bekende Nederlander?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:54 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoewel gelovig, erger ik mij enigzins aan de EO Jongerendag en het kenmerkend taalgebruik van veel EO'ers (''zain'' in plaats van ''zijn'' - overigens een algemene maatschappelijke kwaal), maar hierbij valt zelfs ''proud 2 b Jesusfreak 4 ever'' in het niet.
Het huwelijk van een kalende kamper die Ajax verlaat en een gnoom die met haar tieten spreekt, verdient niet Dezelfde Hoofdletters als het Huwelijk van een Leidsche Geschiedenisstudent en Toekomstig Koning en zijn Kosmopolitische Schone.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:52 schreef Monidique het volgende:
Bijna net zo sneu als Het Huwelijk op de voorpagina van de Telegraaf.
Jij hebt lekker veel tijd.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:55 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik rond de ¤ 2300 netto - maar dan wel voor 24 uur per week. Kan natuurlijk nog steeds niet tippen aan het beloningsniveau van iemand als Rosenmöller.![]()
Solliciteren of kijken wat je gaat studeren hoop ik?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:55 schreef Monidique het volgende:
Aaahikwordgek, ik ga even theezetten, m'n trui uitdoen, het raam openzetten en misschien nog wat.
mag het ietsje meer zain, een baitje meer Bling Zainquote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het huwelijk van een kalende kamper die Ajax verlaat en een gnoom die met haar tieten spreekt, verdient niet Dezelfde Hoofdletters als het Huwelijk van een Leidsche Geschiedenisstudent en Toekomstig Koning en zijn Kosmopolitische Schone.
Geef eens een voorbeeld van wat voor klus je voor de overheid hebt uitgevoerd.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat is divers en hangt per klant af. De overheid betaalt zeer goed voor rapporten.
Eeen beetje klus schuift al snel 60 mille, dat verdien je dan niet geheel zelf, maar verdeel je met drie man of zo. Duurt zo'n 3 maanden hooguit.
Geen idee, ik heb er niets van gezien.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:56 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Ik zag een stukje van een vader die trots was op z'n kind. Ik heb het niet verder gegeken dus ik kon de contekst niet echt opmaken. Maar het was wel enigzins genept. Was dat een bekende Nederlander?
Je moet hem ook niet teveel pesten joh................. hij is al zo hard door het ijs gezakt......quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:54 schreef PJORourke het volgende:
Grollen over pepermunt worden door de King of Mods al verwijderd.
Ga je trouwen?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:57 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het huwelijk van een kalende kamper die Ajax verlaat en een gnoom die met haar tieten spreekt, verdient niet Dezelfde Hoofdletters als het Huwelijk van een Leidsche Geschiedenisstudent en Toekomstig Koning en zijn Kosmopolitische Schone.
Netwerken in kaart brengen, dimensioneren en advies uitbrengen. Eventueel ook projectmanagement.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:58 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van wat voor klus je voor de overheid hebt uitgevoerd.
Ik werk om te leven, en leef niet om te werken! Dat is mijn Lebensfilosofie. Ik ben eerst meerdere malen de wereld rondgereisd, heb tussendoor veel verschillende baantjes gedaan, maar bovenal doelbewust 'gewerkt' aan mijn sociaal-economische onafhankelijkheid.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij hebt lekker veel tijd.
Ik heb vooral veel plezier in mijn werk, hoewel het ook leuk betaalt.
En nog ben je niet voor linkse chaosquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Netwerken in kaart brengen, dimensioneren en advies uitbrengen. Eventueel ook projectmanagement.
You name it, alles waar geen standaard proces of funktie voor bestaat komt wel eens bij mij terecht.
Gelijk heb je, zo denk ik er ook over.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:02 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik werk om te leven, en leef niet om te werken! Dat is mijn Lebensfilosofie. Ik ben eerst meerdere malen de wereld rondgereisd, heb tussendoor veel verschillende baantjes gedaan, maar bovenal doelbewust 'gewerkt' aan mijn sociaal-economische onafhankelijkheid.![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:02 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
En nog ben je niet voor linkse chaosOnbegrijpelijk. In dit klimaat valt er weinig te onderhandelen..
En hoe kom je aan de opdrachten. Wordt dat ergens openbaar weergegeven waarna je er op moet inspelen, of ken je mensen via je vorige baan waardoor je makkelijk aan de opdrachten kan komen?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Netwerken in kaart brengen, dimensioneren en advies uitbrengen. Eventueel ook projectmanagement.
You name it, alles waar geen standaard proces of funktie voor bestaat komt wel eens bij mij terecht.
Een beetje dikhuid moet een mod toch wel zijn.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:59 schreef speedfreak1 het volgende:
Je moet hem ook niet teveel pesten joh................. hij is al zo hard door het ijs gezakt......
Ik weet al wat ik wil studeren en ik heb al werk. Niet genoeg werk, trouwens, kunnen wel wat dagen bij, maar ik regel dat altijd wel met mijzelf.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 19:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Solliciteren of kijken wat je gaat studeren hoop ik?
Netwerken is het allerbelangrijkste.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:05 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
En hoe kom je aan de opdrachten. Wordt dat ergens openbaar weergegeven waarna je er op moet inspelen, of ken je mensen via je vorige baan waardoor je makkelijk aan de opdrachten kan komen?
hmmquote:Op zaterdag 11 juni 2005 20:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Man, er valt super te onderhandelen en de overheid betaalt goed en op tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |