http://www.imdb.com/title/tt0095327/quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:04 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Welke film is dat met dat getekend jonge/meisje?
Weet wel door wie het gemaakt is![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:16 schreef Stretto het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0095327/
althans van wat ik heb kunnen vinden![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:56 schreef DirtyCutFreak het volgende:
[..]
kicke ff downloaden kopen love ghibli![]()
Laats heb ik voor het eerst een dvd gekocht........10 euro voor een piep B-documentaire.quote:
V&D..........quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:52 schreef MrX1982 het volgende:
Volgens mij kom je gewoon bij de verkeerde (web)winkels
Dat noemen ze nou zonde van je geldquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:35 schreef Hare het volgende:
Nog ff voor de duidelijkheid, van Indiana Jones tot Shrek is alleen maar vervanging van de R2 door de R1.
Haha, altijd verstandigquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:38 schreef Shogo het volgende:
Maar hoezo vervang je OUATITW? Want de R1 is toch een keepcase? Ik hou trouwens je verkoop topics in de gaten.
Kost echt niet veel hoor vervangen. Als je de R2s zou wegdonderen wel ja, maar die verkoop ik dus weer.quote:
Op die manier.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:52 schreef Hare het volgende:
[..]
Haha, altijd verstandig
Ik doe de R1 dvds in de R2 digipack, en verkoop de R1 keepcase met de R2 DVDs voor een zeer zacht prijsje
Even ter verduideling, internet is voor mij een soort try & buy, dus als het wat is pleur ik het weg en koop ik het orgineel als het geld daarvoor beschikbaar voor isquote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 10:22 schreef Hare het volgende:
Aangezien de vorige keer dat ik deze besteld heb de verkoper me goed genaaitd heeft, nog maar een keertje besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon nooit gekregen.quote:
quote:
Navyblauw past bij jouquote:Op dinsdag 14 juni 2005 07:59 schreef Durbin het volgende:
![]()
Deze set is overigens inderdaad (erg) donkerblauw i.p.v. zwart.![]()
Heb je die ergens voor onder de e25 kunnen krijgen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:22 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yesssquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:58 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Heb je die ergens voor onder de e25 kunnen krijgen?
Hehe, nee, de Franse idd, de Nederlandse is echt scheitduur, en ik wil geen Nl DVDs hequote:Op woensdag 15 juni 2005 16:01 schreef FremantleDockers het volgende:
Nou, dan zal mijn volgende vraag geen grote plotwending zijn...
edit: never mind, zie net pas dat het niet de NLse is.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:49 schreef Durbin het volgende:
Well slap my ass and call me Spanky!![]()
Eindelijk! Na enkele moordende Ebay-minuten toch gewonnen :
Let Sleeping Corpses Lie (Tin)
![]()
![]()
![]()
Nope, nog niet besteld.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:00 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Eindelijk dan eh
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Zullen ze hem bij de douane wel kwijtraken...
btw heb je deze al ontvangen?
[afbeelding]
Bootleg dus.quote:
Ach zolang het maar een prima bootleg is, het geld is er al dus.quote:
Haha, dan ben ik nog wel ff bezigquote:Op donderdag 16 juni 2005 22:57 schreef DirtyCutFreak het volgende:
[..]
Ach zolang het maar een prima bootleg is, het geld is er al dus.![]()
(heeft er iemand trouwens een overzicht van wel officieele Ghibli dvd's?_
Ik zou wel willen, maar de komende vakantie noodzaakt het me een beetje rustig aan te doen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:58 schreef kinky_queen het volgende:
Ik zou hem nu bestellen, hij heeft er nu een paar op voorraad
www.chainsaw.demon.nl![]()
Same here. Ik wacht al sinds 24 mei. Kreeg ik gister een mailtje en sprong bijna een gat in de lucht omdat ik dacht dat hij shipped was bleek hij on order te staanquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:52 schreef Enemy het volgende:
Ik wacht nou al vanaf 20 mei op de LotR: FotR giftset van dvdsoon.
Vd week stond ie op packaging, maar nu weer on order.
Je wordt er toch schijtziek van DVDsoon. Tijdje terug maar een order gecancelled die meer dan 2 maanden on order stond.
Maar als ik het goed heb zijn Reg 0 altijd bootlegs?quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:11 schreef Hare het volgende:
[..]
Haha, dan ben ik nog wel ff bezig
Heb hier wel eens een begin gemaakt:
http://www.dvdtherapyjapan.com/phpbb2/viewtopic.php?t=1545
En dan heb je natuurlijk ook nog Nl, Uk, Fr, It en weet ik veel welke edities al niet meer
Nee, niet altijd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:20 schreef DirtyCutFreak het volgende:
[..]
Maar als ik het goed heb zijn Reg 0 altijd bootlegs?
Zie nou net dat mn My Nieghbor Totoro wel legaal is
Gaafquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:32 schreef Butra het volgende:
[..]
En binnen 12 uur is-ie al geshipped. Tot zover een hele goeie eerste ervaring met DVDHeaven.![]()
nee hoor, pas sinds afgelopen maandag ofzoquote:Op zondag 19 juni 2005 00:34 schreef Adelante het volgende:
Die Malèna wacht je al een tijdje op, issutnie Timo?
dacht dat ik 'm al vaker bij jou voorbij had zien komen, hmmm zal wel 'n ander geweest zijnquote:Op zondag 19 juni 2005 01:13 schreef Timo20 het volgende:
nee hoor, pas sinds afgelopen maandag ofzo
hoezo??
deze heb ik ook vet coolquote:
denk dat t een ander is geweestquote:Op zondag 19 juni 2005 23:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
dacht dat ik 'm al vaker bij jou voorbij had zien komen, hmmm zal wel 'n ander geweest zijn
Waar heb je die Shawshank R2jp besteld als ik vragen mag, die 1-disc versie van mij is aan vervanging toe..quote:
Als het een grote box is kan het soms iets langer duren gewoon nog een weekje afwachten is het er dan echt niet dan maar mailen.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:28 schreef CloudStrife het volgende:
Ik heb voor het eerst iets bij CD-wow.nl gekocht, werd direct de dag daarna verzonden, maar tis nu al 10 dagen geleden en ik heb nog steeds niets ontvangen. Mijn status van mijn order zegt:
Sent + Advised
Wat bedoelen ze nu weer met advised?
Ik bedoelde die van Timo met dat blik enzo erbijquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:28 schreef slindenau het volgende:
Op cd-wow.nl kan je deze nog bestellen.
Bij amazon japan kan je hem bestellen!quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik bedoelde die van Timo met dat blik enzo erbij
Mail ze en cdwow kennende zal alles in orde komen. Advised betekent in dit geval dat ze je al een email hebben verstuurd.quote:Op donderdag 23 juni 2005 17:28 schreef CloudStrife het volgende:
Ik heb voor het eerst iets bij CD-wow.nl gekocht, werd direct de dag daarna verzonden, maar tis nu al 10 dagen geleden en ik heb nog steeds niets ontvangen. Mijn status van mijn order zegt:
Sent + Advised
Wat bedoelen ze nu weer met advised?
klikerdeklik!quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waar heb je die Shawshank R2jp besteld als ik vragen mag, die 1-disc versie van mij is aan vervanging toe..
en mij de simpele versie verkopen hequote:
He, deze is toch overal uitverkocht? Waar heb je hem (haar?) vandaan?quote:
Hij is nog te koop bij asiandb voor hun acherlijk hoge prijzen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:06 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
He, deze is toch overal uitverkocht? Waar heb je hem (haar?) vandaan?
Ja, ik!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:49 schreef Hare het volgende:
Was er hier niet iemand op zoek naar:
[afbeelding]
?
Voor hoeveel, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:23 schreef Hare het volgende:
[..]
Hij is nog te koop bij asiandb voor hun acherlijk hoge prijzen.
Heb hem zelf van ebay![]()
Doe eens ff een mailtje sturenquote:
35 euro incl.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:13 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Voor hoeveel, als ik vragen mag?
Damn, da's niet veel! Ik heb net lopen zoeken, maar ze komen niet vaak langs zo te zien. Ebay US? Mocht je er nog eens eentje tegen komen kun je een seintje geven?quote:
I willquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:48 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Damn, da's niet veel! Ik heb net lopen zoeken, maar ze komen niet vaak langs zo te zien. Ebay US? Mocht je er nog eens eentje tegen komen kun je een seintje geven?
welke film is dat?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:49 schreef Hare het volgende:
Was er hier niet iemand op zoek naar:
[afbeelding]
?
Keulraesik (aka Classic) van Jae-young Kwak.quote:
naar die box van the pledge ben ik ook benieuwd, als je die binnen hebt zou je daar wat foto's van kunnen maken ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:28 schreef Butra het volgende:
Van de week een meevallertje had, dus meteen maar weer een bestelling geplaatst bij DVDfromKorea:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En mijn eerste transactie op het dvd.nl forum:
[afbeelding]
Vooral die 1e is erg goed! MB20 is fantastisch en helemaal dat concert op DVD.quote:
Doe ik. Nog even een weekje geduld.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
naar die box van the pledge ben ik ook benieuwd, als je die binnen hebt zou je daar wat foto's van kunnen maken ?
Dank U.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:05 schreef Enemy het volgende:
[..]
Vooral die 1e is erg goed! MB20 is fantastisch en helemaal dat concert op DVD.
Ga jij dan nog maar eens opnieuw kijkenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:48 schreef rudyooms het volgende:
hehe nee das die andere kerel (ontbrak als laatste in de arnold collectie,dus ik dacht)
Is dat wat dan, die film?quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:58 schreef kinky_queen het volgende:
Ik zou hem nu bestellen, hij heeft er nu een paar op voorraad
www.chainsaw.demon.nl![]()
http://www.dvdpricecheck.co.ukquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:20 schreef girllover het volgende:
Even een klein vraagje: wat is de handigste manier om prijzen van dvd's met elkaar te vergelijken? Is er een site op internet waar je de laagste prijs kunt zien (ook internationaal bijvoorbeeld) of moet je allerlei sites langs?
Bedankt, jij ook, Hare.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:22 schreef Durbin het volgende:
[..]
En voor Nederland :
http://www.elcheapo.nl
Wat had je besteld en hoe lang is dat geleden ? Ik heb namelijk onlangs een anderhalve maand op mijn Kill Bill 2 Premium moeten wachten, die heel vaag vanuit of via Luxemburg werd gestuurd. Ditzelfde was gebeurd bij mensen die een andere bepaalde box hadden besteld, volgens mij de Phantom of the Opera L.E. Sinds het strengere optreden van de douane sinds januari dit jaar hoeft een pakketje niet meteen zoek te zijn wanneer die er na 2/3 weken er nog niet is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:43 schreef CloudStrife het volgende:
GVD zeg. Voor het eerst iets bij CD-WOW gekocht, is dus niet aangekomen. Ze hebben het pakket nu opnieuw verstuurd. Hopelijk komt dat wel aan :/
Ze reageren btw. wel snel op email moet ik zeggen, service is goed, alleen jammer dat een postbode mijn pakketje ingenomen heeft.
leukquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:07 schreef Hare het volgende:
ff wat gepreorderd:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jazeker wel:quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:25 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Geen ws, maar ik weet niet zeker of de film uberhaupt wel in ws geschoten is...
Geen mystic river erbij voor 3 voor 15? Goede film..quote:Op zondag 3 juli 2005 00:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Over die FRS-actie zit ik inderdaad ook nog te denken. Een tientje is in principe weinig geld, maar eigenlijk hoef ik alleen maar Matchstick Men en A Beautiful Mind
Bij http://www.cd-wow.nl. 8,99 (6,99 met kortingslink)quote:Op zondag 3 juli 2005 19:25 schreef Mikkie het volgende:
Waar heb je Fargo besteld en voor hoeveel?
naaapertquote:Op zondag 3 juli 2005 23:04 schreef Timo20 het volgende:
I couldn`t resist:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de Franse SE, gewoon bij CDWOW te bestellen ipv 10 pleuro meer te betalen bij de Franse amazon
Is het mooistequote:Op maandag 4 juli 2005 06:22 schreef kinky_queen het volgende:
Waarom de Franse?
Toch niet bij dvdsoon he!quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:47 schreef pascalheister het volgende:
kon het weer niet laten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
weet ik tochquote:
quote:
quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:02 schreef kinky_queen het volgende:
Ik hoor het je nog zeggen, die KILL BILL boxen vind ik geen ene moer aan...
![]()
Ja idd, want je hebt ook al het Sonny Harses terwijl je I,ROBOT niet goed vindquote:Op woensdag 6 juli 2005 17:33 schreef Hare het volgende:
ach ja, je kent me, die verleiding kan ik niet weerstaan
quote:Op woensdag 6 juli 2005 17:43 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Ja idd, want je hebt ook al het Sonny Harses terwijl je I,ROBOT niet goed vind
![]()
Wel duh!quote:
en dat is?quote:Op woensdag 6 juli 2005 16:06 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor die prijs kon ik hem toch echt niet laten liggen
ik heb hem bij play voor 6,99 pond en beide westerns voor elk 7,99 pondquote:Op woensdag 6 juli 2005 15:28 schreef Shogo het volgende:
Is the conversation ergens in de aanbieding ofzo (omdat hij nogal vaak te voorschijn komt)?
hij vind kill bill 2 geen ruk aanquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
110 euro is inderdaad geen geld nee, voor een film die je eigenlijk weinig aan vind
2 dollar 84 bij dvdheaven, zal wel lelijke uitgave zijn maar whateverquote:Op woensdag 6 juli 2005 23:44 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb hem bij play voor 6,99 pond en beide westerns voor elk 7,99 pond
20 euroquote:Op vrijdag 8 juli 2005 05:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hehe, da's mooi kut
Hopelijk heb je er niet teveel voor betaald?
is de film wat??? ziet er goed uit, wellicht iets voor laterquote:
en terechtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:48 schreef Butra het volgende:
[afbeelding]
16 euro inclusief verzending op Ebay. Die kon ik écht niet laten liggen.
schijnt wel een topper te zijnquote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
is de film wat??? ziet er goed uit, wellicht iets voor later
zo ff bestellen danquote:
Timo.. vertel... .hoe waar.. hoe??quote:Op zondag 10 juli 2005 00:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zo ff bestellen dan
heb trouwens die SE van The Grudge gecancelled, nu ik las dat je door een code in te voeren korting krijgt bij alle paypal betalingen. Dus dalijk ff opnieuw bestellen
Jaja, daarom krijgt ie ook het geweldige cijfer 4,7 op imdbquote:Op maandag 11 juli 2005 00:28 schreef edje34 het volgende:
Meet the fockers en godsent
[afbeelding]
Godsent is een goed in elkaar gezette Thriller met Robert de Niro en Rebecca Romijn-Stamos
Zo slecht was ie ook weer niet hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 01:00 schreef Hare het volgende:
[..]
Jaja, daarom krijgt ie ook het geweldige cijfer 4,7 op imdb
de R2UK in augustusquote:Op maandag 11 juli 2005 13:10 schreef edje34 het volgende:
Wanneer komt 24 deel 4 uit op dvd??
Ik zou dus echt 20 euro meer geven om dus GEEN duitse titel te hebben..quote:Op maandag 11 juli 2005 16:54 schreef tonks het volgende:
Eerste plaatje wat ik vondis de franse die ik besteld heb trouwens.. taal is gewoon engels.
17,50 inc verzenden
Maar goed, jij kan nog bestellenquote:Op maandag 11 juli 2005 17:10 schreef tonks het volgende:
Frans heb ik besteld
Mooi setje is dat he? Viel me mee, eindelijk een tv-serie die echt moeite doet om een leuke dvd-box te bouwen. Hopelijk dat S2 net zoiets wordt!quote:Op maandag 11 juli 2005 18:13 schreef Undergod het volgende:
[afbeelding]
En season 2 ge-pre-ordered![]()
[afbeelding]
De boekenversies van Angel en Buffy zijn anders ook SUPER mooiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:06 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Mooi setje is dat he? Viel me mee, eindelijk een tv-serie die echt moeite doet om een leuke dvd-box te bouwen. Hopelijk dat S2 net zoiets wordt!
De "year book" versie van Freaks & Geeks ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
De boekenversies van Angel en Buffy zijn anders ook SUPER mooi![]()
quote:Op zondag 10 juli 2005 00:20 schreef FremantleDockers het volgende:
Korting op paypal-betalingen? Wat voor code?
was weer te voorbarigquote:
bij alle betalingen of alleen bij sommige personen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
was weer te voorbarig![]()
. Schijnt alleen te werken bij ebay betalingen
![]()
Nog steeds, vertel vertel... eBayquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]
was weer te voorbarig![]()
. Schijnt alleen te werken bij ebay betalingen
![]()
weet ik eigenlijk niet. heb t nog niet geprobeerd, koop niet op ebayquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:59 schreef Eippie het volgende:
[..]
bij alle betalingen of alleen bij sommige personen?
kijk ff halverwege deze pagina voor uitlegquote:
Thx! Ga het even van de week uitproberenquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:29 schreef Timo20 het volgende:
kijk ff halverwege deze pagina voor uitleg
let op: actie eindigt de 15e
quote:
een redelijkequote:
ja dat heb ik al op meer plaatsen gelezen. hoop dat ie niet teleursteltquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:44 schreef kinky_queen het volgende:
SHUTTER is een absolute knaller Timo!
![]()
Ik kan dit alleen maar beamen!! Ik heb de dvd ook al een tijd in huis en is mijn favoriete GHOST movie op dit momentquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:44 schreef kinky_queen het volgende:
SHUTTER is een absolute knaller Timo!
![]()
Ik weet niet waar KQ hem vandaan heeft gehaald, maar ik heb hem bij CD-Wow besteld.quote:Op zondag 17 juli 2005 01:37 schreef Timo20 het volgende:
Waar halen jullie die Monthy Phyton vandaan? aanbieding?
Gokje: http://www7.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=11646&subcat=region2quote:Op zondag 17 juli 2005 01:37 schreef Timo20 het volgende:
6,99 bij cdwow.netquote:
10tje incl. bij Johnquote:Op zondag 17 juli 2005 01:37 schreef Timo20 het volgende:
ook alweer vertraging, kan nu pas worden verzonden op 25 juli. Wat is t toch met cdwow en hun vertragingen??quote:
Zo, hebbe hebbe hebbe!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wel alvast gepre-orderd (toch ook maar weer op cdwow)
[afbeelding]
The Machinist SE 2disc (R2DE)![]()
hoe is die pledge r3 uitvoering, die had jij toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:55 schreef Butra het volgende:
[..]
Zo, hebbe hebbe hebbe!
Maar ik zie nu dat-ie alleen Duitse ondertitels heeft, das dan wel weer jammer. Enig idee of deze ook in de UK komt?
Klopt ja.quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hoe is die pledge r3 uitvoering, die had jij toch?
Nu ik 'm wat uitgebreider heb bekeken vind ik de box zelf wel wat tegenvallen. Geen must have ofzo. De film daarentegen vond ik erg sterk.quote:Op zich best een mooie box van The Pledge (met 2 posters, een heel setje postcards en soundtrack), maar de indeling is nogal raar. De soundtrack zit onderin de box in een houder die gewoon 'vast' zit aan de box. De DVD daarentegen zit in een losse houder die gewoon los in de box lag.
is voor mij geen probleem, zolang ie maar Engels is gesprokenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:55 schreef Butra het volgende:
[..]
Zo, hebbe hebbe hebbe!
Maar ik zie nu dat-ie alleen Duitse ondertitels heeft, das dan wel weer jammer. Enig idee of deze ook in de UK komt?
Die heef mijn vriendin onlangs ook gewonnen op Ebay. Voor een krappe 20 euro dacht ik.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:38 schreef Timo20 het volgende:
Afgelopen nacht m`n eerste eBay veiling gewonnen:
[afbeelding]![]()
WOWquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:31 schreef Asphyxion het volgende:
Riiiiiight... Dit zijn echt de laatste aankopen voor mij deze maand. Waar ik nu in totaal op wacht:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |