http://www.imdb.com/title/tt0095327/quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:04 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Welke film is dat met dat getekend jonge/meisje?
Weet wel door wie het gemaakt is![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:16 schreef Stretto het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0095327/
althans van wat ik heb kunnen vinden![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:56 schreef DirtyCutFreak het volgende:
[..]
kicke ff downloaden kopen love ghibli![]()
Laats heb ik voor het eerst een dvd gekocht........10 euro voor een piep B-documentaire.quote:
V&D..........quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:52 schreef MrX1982 het volgende:
Volgens mij kom je gewoon bij de verkeerde (web)winkels
Dat noemen ze nou zonde van je geldquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:35 schreef Hare het volgende:
Nog ff voor de duidelijkheid, van Indiana Jones tot Shrek is alleen maar vervanging van de R2 door de R1.
Haha, altijd verstandigquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:38 schreef Shogo het volgende:
Maar hoezo vervang je OUATITW? Want de R1 is toch een keepcase? Ik hou trouwens je verkoop topics in de gaten.
Kost echt niet veel hoor vervangen. Als je de R2s zou wegdonderen wel ja, maar die verkoop ik dus weer.quote:
Op die manier.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:52 schreef Hare het volgende:
[..]
Haha, altijd verstandig
Ik doe de R1 dvds in de R2 digipack, en verkoop de R1 keepcase met de R2 DVDs voor een zeer zacht prijsje
Even ter verduideling, internet is voor mij een soort try & buy, dus als het wat is pleur ik het weg en koop ik het orgineel als het geld daarvoor beschikbaar voor isquote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 10:22 schreef Hare het volgende:
Aangezien de vorige keer dat ik deze besteld heb de verkoper me goed genaaitd heeft, nog maar een keertje besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon nooit gekregen.quote:
quote:
Navyblauw past bij jouquote:Op dinsdag 14 juni 2005 07:59 schreef Durbin het volgende:
![]()
Deze set is overigens inderdaad (erg) donkerblauw i.p.v. zwart.![]()
Heb je die ergens voor onder de e25 kunnen krijgen?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:22 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yesssquote:Op woensdag 15 juni 2005 13:58 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Heb je die ergens voor onder de e25 kunnen krijgen?
Hehe, nee, de Franse idd, de Nederlandse is echt scheitduur, en ik wil geen Nl DVDs hequote:Op woensdag 15 juni 2005 16:01 schreef FremantleDockers het volgende:
Nou, dan zal mijn volgende vraag geen grote plotwending zijn...
edit: never mind, zie net pas dat het niet de NLse is.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:49 schreef Durbin het volgende:
Well slap my ass and call me Spanky!![]()
Eindelijk! Na enkele moordende Ebay-minuten toch gewonnen :
Let Sleeping Corpses Lie (Tin)
![]()
![]()
![]()
Nope, nog niet besteld.quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:00 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Eindelijk dan eh
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Zullen ze hem bij de douane wel kwijtraken...
btw heb je deze al ontvangen?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |