Same here. Ik wacht al sinds 24 mei. Kreeg ik gister een mailtje en sprong bijna een gat in de lucht omdat ik dacht dat hij shipped was bleek hij on order te staanquote:Op donderdag 16 juni 2005 23:52 schreef Enemy het volgende:
Ik wacht nou al vanaf 20 mei op de LotR: FotR giftset van dvdsoon.
Vd week stond ie op packaging, maar nu weer on order.
Je wordt er toch schijtziek van DVDsoon. Tijdje terug maar een order gecancelled die meer dan 2 maanden on order stond.
Maar als ik het goed heb zijn Reg 0 altijd bootlegs?quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:11 schreef Hare het volgende:
[..]
Haha, dan ben ik nog wel ff bezig
Heb hier wel eens een begin gemaakt:
http://www.dvdtherapyjapan.com/phpbb2/viewtopic.php?t=1545
En dan heb je natuurlijk ook nog Nl, Uk, Fr, It en weet ik veel welke edities al niet meer
Nee, niet altijd.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:20 schreef DirtyCutFreak het volgende:
[..]
Maar als ik het goed heb zijn Reg 0 altijd bootlegs?
Zie nou net dat mn My Nieghbor Totoro wel legaal is
Gaafquote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:32 schreef Butra het volgende:
[..]
En binnen 12 uur is-ie al geshipped. Tot zover een hele goeie eerste ervaring met DVDHeaven.![]()
nee hoor, pas sinds afgelopen maandag ofzoquote:Op zondag 19 juni 2005 00:34 schreef Adelante het volgende:
Die Malèna wacht je al een tijdje op, issutnie Timo?
dacht dat ik 'm al vaker bij jou voorbij had zien komen, hmmm zal wel 'n ander geweest zijnquote:Op zondag 19 juni 2005 01:13 schreef Timo20 het volgende:
nee hoor, pas sinds afgelopen maandag ofzo
hoezo??
deze heb ik ook vet coolquote:
denk dat t een ander is geweestquote:Op zondag 19 juni 2005 23:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
dacht dat ik 'm al vaker bij jou voorbij had zien komen, hmmm zal wel 'n ander geweest zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |