Damn, da's niet veel! Ik heb net lopen zoeken, maar ze komen niet vaak langs zo te zien. Ebay US? Mocht je er nog eens eentje tegen komen kun je een seintje geven?quote:
I willquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:48 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Damn, da's niet veel! Ik heb net lopen zoeken, maar ze komen niet vaak langs zo te zien. Ebay US? Mocht je er nog eens eentje tegen komen kun je een seintje geven?
welke film is dat?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 10:49 schreef Hare het volgende:
Was er hier niet iemand op zoek naar:
[afbeelding]
?
Keulraesik (aka Classic) van Jae-young Kwak.quote:
naar die box van the pledge ben ik ook benieuwd, als je die binnen hebt zou je daar wat foto's van kunnen maken ?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:28 schreef Butra het volgende:
Van de week een meevallertje had, dus meteen maar weer een bestelling geplaatst bij DVDfromKorea:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En mijn eerste transactie op het dvd.nl forum:
[afbeelding]
Vooral die 1e is erg goed! MB20 is fantastisch en helemaal dat concert op DVD.quote:
Doe ik. Nog even een weekje geduld.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
naar die box van the pledge ben ik ook benieuwd, als je die binnen hebt zou je daar wat foto's van kunnen maken ?
Dank U.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:05 schreef Enemy het volgende:
[..]
Vooral die 1e is erg goed! MB20 is fantastisch en helemaal dat concert op DVD.
Ga jij dan nog maar eens opnieuw kijkenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:48 schreef rudyooms het volgende:
hehe nee das die andere kerel (ontbrak als laatste in de arnold collectie,dus ik dacht)
Is dat wat dan, die film?quote:Op woensdag 15 juni 2005 20:58 schreef kinky_queen het volgende:
Ik zou hem nu bestellen, hij heeft er nu een paar op voorraad
www.chainsaw.demon.nl![]()
http://www.dvdpricecheck.co.ukquote:Op woensdag 29 juni 2005 09:20 schreef girllover het volgende:
Even een klein vraagje: wat is de handigste manier om prijzen van dvd's met elkaar te vergelijken? Is er een site op internet waar je de laagste prijs kunt zien (ook internationaal bijvoorbeeld) of moet je allerlei sites langs?
Bedankt, jij ook, Hare.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:22 schreef Durbin het volgende:
[..]
En voor Nederland :
http://www.elcheapo.nl
Wat had je besteld en hoe lang is dat geleden ? Ik heb namelijk onlangs een anderhalve maand op mijn Kill Bill 2 Premium moeten wachten, die heel vaag vanuit of via Luxemburg werd gestuurd. Ditzelfde was gebeurd bij mensen die een andere bepaalde box hadden besteld, volgens mij de Phantom of the Opera L.E. Sinds het strengere optreden van de douane sinds januari dit jaar hoeft een pakketje niet meteen zoek te zijn wanneer die er na 2/3 weken er nog niet is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 18:43 schreef CloudStrife het volgende:
GVD zeg. Voor het eerst iets bij CD-WOW gekocht, is dus niet aangekomen. Ze hebben het pakket nu opnieuw verstuurd. Hopelijk komt dat wel aan :/
Ze reageren btw. wel snel op email moet ik zeggen, service is goed, alleen jammer dat een postbode mijn pakketje ingenomen heeft.
leukquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:07 schreef Hare het volgende:
ff wat gepreorderd:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|