abonnement Unibet Coolblue
pi_24620258
Poeh! Het komt niet vaak voor, maar bij deze stonden mijn nekharen toch recht overeind!

SHUTTER



Een stelletje wat op een avond een jongevrouw doodrijd met de auto komt er mee weg als ze doorrijden. Vanaf dat moment word de jongeman achtervolgd door een schijngestalte en krijgt hij vreemde hallucinaties.

Hij ziet de geestverschijningen vooral op foto's, en hij komt in contact met een oudere man die hem verteld dat de geest niet in vrede kan rusten omdat hij/zij nogal wat 'unfinished business' hier op aarde heeft en contact met hem probeert te zoeken.



Als daarna z'n beste vrienden één voor één zelfmoord plegen komt zijn vriendin achter een schokkend en goedbewaard geheim...


Engste scene in een film sinds een hele poos:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
brrrrr

IMDB

OFFICIAL SITE

* Ben benieuwd wanneer hier de Amerikaanse re-make van gefilmd gaat worden
  dinsdag 18 januari 2005 @ 08:34:46 #2
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_24620443
dacht heel ff dat het johnney depp was
  dinsdag 18 januari 2005 @ 08:36:28 #3
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_24620455
cool....deze ga ik zeker bekijken.

me love asian extreme, misschien overtreft deze wel mijn huidige nummer 1 van asian suspense/ horror : Tale of two sisters.

Waar heb je hem gezien of is die al op dvd uit?
>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
  dinsdag 18 januari 2005 @ 08:38:21 #4
19840 Libris
Live from Singapore
pi_24620470
Thai zijn er erg goed in het maken van die horror films, gewild genre daar denk ik. Ik heb vorige week 'Omen' gezien, en die viel eigenlijk erg tegen (maar wederom met geesten, wijze oude mensen, voorspellingen enzo...)
pi_24620502
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 08:36 schreef anima het volgende:

Waar heb je hem gezien of is die al op dvd uit?
Hij is nog niet op dvd uit, ik zag een vcdrip, op de homepage van de film en op de imdb vind je meer info

De dvd komt geloof ik morgen uit in Thailand

pi_24621134
lijkt me wel wat , Aziatische films zijn vaak zo lekker over the top
I know it sounds like I'm in denial, but I'm not.
pi_24622042
Een maat van me die in Singapore woont, tipte me laatst deze film al eens. Ik heb hem inmiddels al wel, maar nog niet gezien.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_24622976
Draait ie op het Rotterdams filmfestival?
pi_24628149
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 11:51 schreef Duiveltja het volgende:
Draait ie op het Rotterdams filmfestival?
Hmm, geen id eigenlijk. Tis wel een typische film voor daar

pi_24699779
Deze film is super!!!! had em daar al in de bios gezien en inmiddels besteld online voor de verzameling
pi_24711007
Mag ik vragen bij welke site jij hem besteld hebt? ik wil hem ook namelijk wel graag bestellen.

Alvast Thanks
pi_24711659
ebay.com
search "shutter thai" 2 hits op dit moment van +/- 19euro p.s. ex verzend kosten.
pi_24722205
Ik heb alwel een site gevonden waar je hem kan bestellen, wel zonder engelse subs.
Is er iemand bekend met deze site?

http://www.thaicdexpress.com/artist.asp?cdid=DVT0000241

Ik heb de film gistervond gezien en ik vond hem ook lekker creepy, veel schrikmomenten en leuk verhaal.
pi_24722360
quote:
Op maandag 24 januari 2005 12:50 schreef Stallion75 het volgende:
Ik heb alwel een site gevonden waar je hem kan bestellen, wel zonder engelse subs.
Is er iemand bekend met deze site?

http://www.thaicdexpress.com/artist.asp?cdid=DVT0000241

Ik heb de film gistervond gezien en ik vond hem ook lekker creepy, veel schrikmomenten en leuk verhaal.
Ja let wel op Thailand probeert altijd eigen producties/DVD's zolang mogelijk zonder subs uit te brengen zodat ze in het buitenland nog in de bios kunnen uitkomen.
In normale winkels in Thailand zijn dan ook nauwlijks nieuwe Thaise films te vinden met Engelse subs! ik denk dat ik een illigale kopie met opdruk en hoes heb besteld, want Thailand kennende zou deze film nog lang geen subs krijgen ;-)
Hmm eens even kijken of 102 Bangkok Robbery eindelijk uit is met subs, dat was ook een top film maar ik kreeg maar geen DVD met subs te pakken de laaste paar keer dat ik er was... anyway je ken ze dus beter op vage plekken bestellen ipv erkende winkels..
pi_25575941
dvd is al weer een tijdje uit, mét english subs

  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:24:29 #16
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_28830429
*Kick*

heb de dvd besteld, ben erg benieuwd na alle lovende geluiden die ik erover heb gehoord
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:14:15 #17
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_28832029
Ik heb de teaser en trailer ff gehost aangezien die site tering sloom is.;

http://members.home.nl/deantoine/trailer_hi.zip
  woensdag 17 augustus 2005 @ 19:00:43 #18
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_29726915
* schop *

Geheel in de trend komt er ook van Shutter een US remake:
quote:
‘Shutter’ horror flick snares big bucks in US

Published on May 12, 2005

The blockbuster horror movie “Shutter” will be the most expensive Thai film ever sold for a Hollywood remake – a deal worth twice as much as the sale of the script of the Japanese hit “The Ring”.

Hollywood’s Regency Company will sign a US$1-million (Bt39.4 million) deal with GTH Co, the Thai distributor, during the Cannes Film Festival in France where GTH will participate in a programme to sell films.

Korean-American Roy Lee is the key player behind the deal. As a representative of Regency Co, he has met with GTH during the past several months. Previously, Lee has brought other Asian remakes to the world’s movie buffs, including “The Ring”, “The Grudge” and “My Sassy Girl”. Lee’s deal for “The Ring” remake was worth $500,000.

“We used to be envious when other Asian movies were bought to be remade. Now it’s our turn, and moreover the chance comes with the highest price too,” GTH president Visute Poolvoralak said in a phone interview.

He added that the price of the deal reflected the value of the movie plot. “That means a lot for the Thai film industry as a whole,” he said.

“Shutter” is a co-production of GTH and Phenomena Motion Pictures. Directed by the young duo of Banjong Pisanthanakul and Parkpoom Wongpoom, the film was the Kingdom’s top box-office hit last year with Bt110 million in ticket sales.

The contract signing is slated for the end of this week at the Cannes International Film Festival, to which the company will bring four finished projects to sell: “Shutter”, “Maha’lai Muang Rae” (The Tin Mine), “Jaew” (Maid) and “Sai Lor Fah”.

“This negotiation is good experience for us in international legal contracts. It has a lot of detail that we have to look through carefully. The problem for Thai producers is that we lack a strategy to set a price. That is why Thai movies have never fetched a high price

for remake deals before,” Visute said.
bron: Bangkok Independent

Ben benieuwd hoe erg ze t gaan verneuken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')