Joe Cocker, morgen in Heineken Music Hall en we hebben via SCH de kaarten van Sjors Fröhlig gekregen die zelf verhinderd was.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie is die Joe en waar speelt ie?
Ik had het kunnen weten natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:57 schreef Bluezz het volgende:
Vadoes.
Ik en het verneuken van namen.
Dus ehhh
ah,eindelijk,zelfkennisquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
teringrobbie is ook weer terug uit de kroeg
nee dat moet nog komen (zaterdag)vanavond dusquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij Pascal.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
teringrobbie is ook weer terug uit de kroeg
Nee, maar dat lag niet aan mij...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is de kroeg nog heel?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, maar dat lag niet aan mij...
Lastige klanten![]()
doe eensquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:30 schreef golfer het volgende:
Is tering eik ook een dodelijke ziekte en moet ik Bluezz ook maar even laten bannen?![]()
te·ring (de ~ (v.))quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:30 schreef golfer het volgende:
Is tering eik ook een dodelijke ziekte en moet ik Bluezz ook maar even laten bannen?![]()
ooit begon het met paintquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Paint, voor uw eigenste schilderwerkjesch
hier wel hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Doet die Mateja banner het alweer niet zie ik.
en als je de pagina opnieuw laad?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier niet. Enkel een kruisje.
Ik ga ook maar eens naar m'n hol, welterusten!
Ow ja, dat was hier ergens in de buurt tochquote:Op zaterdag 11 juni 2005 02:44 schreef 9christensen het volgende:
wat een feest bij het piratenspektakel
jammer dat eilanden er nie bij was
jaja... ik ben terug van de kapper, ben aan het opruimen hier, ben ook nog eens bezig met brieven aan de KNVB, enz. enz.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:19 schreef appelsientje het volgende:
Waar is iedereen toch ?? het is echt onwijs rustig.. terwijl ik al hard aan het werk ben..
Goed bezig... ik ben klanten aan het helpen om op internet te komenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:25 schreef just me het volgende:
[..]
jaja... ik ben terug van de kapper, ben aan het opruimen hier, ben ook nog eens bezig met brieven aan de KNVB, enz. enz.
era.. ameno en dan lekker keihardquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:35 schreef Maquiladora het volgende:
Ik ben lekker relaxed goede muziek aan het luisteren
Hoe zie je dat nou weer?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:54 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen
ik zag dat ik het braafste jongetje van de klas was
0 notes ....
Appelsientje voor Mod![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:48 schreef Noca het volgende:
Ah heb het al gevonden
VoreG!!!! Waar heb je dat shirt gevonden!!!
Edit: al gevonden, klasse
Succesquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat maar weer eens leren
De pot schaft vandaag Finance & Accounting, Macroeconomics en als het goed gaat Business Plan.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:28 schreef Maquiladora het volgende:
Veel suc6, wat staat er op het programma
Zware kost dusquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De pot schaft vandaag Finance & Accounting, Macroeconomics en als het goed gaat Business Plan.
Behavioral Science laat ik maar even zitten![]()
Goed huhquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:48 schreef Noca het volgende:
Ah heb het al gevonden
VoreG!!!! Waar heb je dat shirt gevonden!!!
Edit: al gevonden, klasse
http://www.badgedirect.nl(...)5f6+EN/catalogs/2127quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:02 schreef pascalheister het volgende:
Welk shirt Voreg?
ah ok, wel aardig heb wel mooiere gezien maar die zijn te duur vind ikquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
http://www.badgedirect.nl(...)5f6+EN/catalogs/2127
Holland retro jack Oranje.
Top matchesquote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:19 schreef SCH het volgende:
* SCH is bevriend geraakt met zijn kapper, gisteren voetbal kijken en vanavond naar de galgenwaard. En nee, het is heel kuis
zometeen eerst naar ouwehands aapjes met desmond
Nee, ben te druk met studie.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:11 schreef Dos37 het volgende:
Vanmiddag ook nog Twenterand cup pfaf kom je nog kijken
Jammer na den ham dos ga ik weg dus die kan ik nog net kijkenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:21 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, ben te druk met studie.De rest van de familie is er wel.
Doe m'n broertjes en vader de groeten.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Jammer na den ham dos ga ik weg dus die kan ik nog net kijken
zal het doen.quote:
Net 30 min bezig geweest om een firewall te deinstalleren.. en nog niet gelukt....quote:
ik zal er op lettenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:27 schreef pfaf het volgende:
Aanvoerders van D1, B1 en trainer van A1. Heb je meteen een beeld van hoe ik er uit zie, vooral die uit D1 schijnt bijna identiek aan mij te zijn.
Doe je eindelijk eens een keer wat voor dat vorstelijke salaris van jequote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:26 schreef appelsientje het volgende:
druk hier
ik moet ook daadwerkelijk werken ....
Ja, sien wat verdient dat 'werk' van je nou eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Doe je eindelijk eens een keer wat voor dat vorstelijke salaris van je![]()
ik verdien ¤ 500,- per maand (ongeveer) en dan werk ik alleen op zaterdag...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, sien wat verdient dat 'werk' van je nou eigenlijk?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik verdien ¤ 500,- per maand (ongeveer) en dan werk ik alleen op zaterdag...
Zometeen wordt dat wel iets mee als ik weer op dinsdag avond en woensdag avond moet werken ....
Hier welquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemiddag!
De Mateja banner doet het hier nog steeds niet.
Maak je nu ook wel eens zaken mee, die je wel eens op internet terugleest? Zoals 'Wat staat er op het scherm? en dat je dan als antwoord krijgt: Een plantje of zo iets dergelijks?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik verdien ¤ 500,- per maand (ongeveer) en dan werk ik alleen op zaterdag...
Zometeen wordt dat wel iets mee als ik weer op dinsdag avond en woensdag avond moet werken ....
trouwens wat wel grappig is ... .het is in de winter zo onwijs druk hier... altijd een wachtrij ... en als het 'zomer' is... dan merk je dat meteen.. minder calls.... ook wel ff lekker
Wij zijn de cashcow van KPN... wij zijn de gene die het geld in brengenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:35 schreef Suijk het volgende:
500 euro voor 1 dag in de week werken en dan nog de hele tijd fokken ook? Geen wonder dat het niet zo goed met die internet providers gaat!
Jaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:36 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maak je nu ook wel eens zaken mee, die je wel eens op internet terugleest? Zoals 'Wat staat er op het scherm? en dat je dan als antwoord krijgt: Een plantje of zo iets dergelijks?
Godver daar wil ik ook werken, waar kan je dat doen?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jahelaas maar al te vaak...
ik: zit u achter de pc ???
klant: "momentje" ...... ja ik zit er
ik: ... oke wat ziet u?
klant: " allemaal draadje"zitten ze er letterlijk achter....
Je maakt echt de gekste dingen mee...
Net ook een klant vroeg zich af of ik ook de url wist van planet.......
.
Serieus!?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jahelaas maar al te vaak...
ik: zit u achter de pc ???
klant: "momentje" ...... ja ik zit er
ik: ... oke wat ziet u?
klant: " allemaal draadje"zitten ze er letterlijk achter....
Je maakt echt de gekste dingen mee...
Net ook een klant vroeg zich af of ik ook de url wist van planet.......
.
Hehe ik zit nu op de 2e lijnquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Godver daar wil ik ook werken, waar kan je dat doen?.
quote:
Waar zit je dan? Want in Arnhem is laatst zo'n hele afdeling weggesaneerd of verhuist oid. Hoorde ik van een vriend van me die daar werkte.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hehe ik zit nu op de 2e lijndus ik krijg allle 'lastige' calls die de 1e lijn niet aan kan...
Maar goed je hebt er serieus echt hele rot problemen tussen zitten.. en dan is het best lastig dat jij achter de telefoon zit...
Maar ik zit hier echt goed bij planet/KPN....
Ik zit nog steeds in Amersfoort.... ( dit is mijn 5e jaar al weerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar zit je dan? Want in Arnhem is laatst zo'n hele afdeling weggesaneerd of verhuist oid. Hoorde ik van een vriend van me die daar werkte.
ooo maar dan heb ik er nog 1....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:49 schreef Eilanden het volgende:
Hier een paar:
http://www.effect.net.au/(...)rdware-Help-Desk.htm
http://www.stevenwillingale.com/fun/helpdesk.htm
quote:Helpdesk: "Hewlett-Packard klantenservice. U spreekt met Sergio. Kan ik u helpen?"
Klant: "Ja. Ik heb een deskjet-printer die gerepareerd moet worden."
Helpdesk: "We hebben diverse deskjet-printers. Wat voor model heeft u?"
Klant: "Het is een Hewlett-Packard."
Helpdesk: "Dat weet ik. Uhm? Weet u misschien of u een kleuren- of een zwart-witprinter heeft?"
Klant: "Hij is beige."
quote:Helpdesk: Klik op het icoontje van 'mijn computer' aan de linkerkant van het scherm."
Klant: "Bedoel je links voor jou of links voor mij?"
Werkt best goed hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:55 schreef pfaf het volgende:
Story from Novell NetWire SysOp:
Caller: "Hello. Is this tech support?"
Tech: "Yes, it is. How may I help you?"
Caller: "The cup holder on my PC is broken and I am within my warranty period. How do I go about getting it fixed?"
Tech: "I'm sorry, but did you say a cup holder?"
Caller: "Yes, it's attached to the front of my computer."
Tech: "Did you receive this cup holder as part of a promotional item, maybe at a trade fair? How did you come by it? Can you describe it or does it have a brand name on it?"
Caller: "It came with my computer, I don't know anything about a promotional item. All it has on it is 6X."
At this point the tech muted the call because he was laughing so hard that he couldn't talk. The caller was using his CD-Rom load drawer as a cup holder and had snapped it off the drive!
Dit is wel erg schrijnend. Kan me het nauwlijks voorstellen...
Deze heb ik dus serieus gehad met een Mac... welke mac heeft u ??quote:
Die bedoelde ik! Ze doen dat trouwens ieder jaarquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:01 schreef Suijk het volgende:
Dit zijn trouwens die mails van Webwereld, ook lachen hoor, wat daar soms wordt gestuurd. Of triest eigenlijk, dat er zoveel domme mensen rondlopen...
http://www.webwereld.nl/articles/11402
Jij natuurlijk: Oke meneer pak ik even het groene oplossingenboek voor u.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Deze heb ik dus serieus gehad met een Mac... welke mac heeft u ??
de groene
Nuland das hier vlakbijquote:Ik hoop dat de inter net storing gouw opgelost is , dan kunnen wij weer op msn . al vast bedankt met vriendelijke groeten lambert uit nuland noord brabant
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:01 schreef Suijk het volgende:
Dit zijn trouwens die mails van Webwereld, ook lachen hoor, wat daar soms wordt gestuurd. Of triest eigenlijk, dat er zoveel domme mensen rondlopen...
http://www.webwereld.nl/articles/11402
Ik schat de leeftijd rond 14quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:06 schreef Eilanden het volgende:
Geachte Heer Reijnders, een vriend van mij is gekraakt en in zijn hotmail inbox stonden belangrijke e-amiltjes. Zou u mijn vriend zijn adres weer willen kraken zodat hij zijn mailtjes niet kwijt is?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:06 schreef Eilanden het volgende:
Geachte Heer Reijnders, een vriend van mij is gekraakt en in zijn hotmail inbox stonden belangrijke e-amiltjes. Zou u mijn vriend zijn adres weer willen kraken zodat hij zijn mailtjes niet kwijt is?
Nee veel erger... deze ondersteunen wij niet... alleen de rode en oranje...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij natuurlijk: Oke meneer pak ik even het groene oplossingenboek voor u.
quote:ik zou maar eens met uwe beppe belle en dan ff telle hoeveel dwarpen je nu door moet om verbinding te maken. De polder en wlan, ja van akker tot akker. kom nou zeg boer derrek met z'n laptop zeker. Jammer jammer jammer. Wlan in de polder dan weet je in ieder geval zeker dat er niemond gebruuk van gaa makuh.
jazekerquote:
*Biertje voor Franky taptquote:
Dag 9christensenquote:
quote:
Zeker kijken of Adu echt zo talent isquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:22 schreef 9christensen het volgende:
[..]klaar voor de kraker van vanavond?
![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:20 schreef Eilanden het volgende:
Franky, mijn vriendin heeft uit Puerto Rico Bacardi meegenomen die je (misschien) nog niet kent: Bacardi Big Apple![]()
jep, en messiquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zeker kijken of Adu echt zo talent is
Ik moet de Apple fles nog open maken, maar zal je op de hoogte houden van de smaakquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Lijkt me goed te drinken. Bacardi Razz is trouwens echt geweldig.....!
Geef ze dan weg? Verkoop ze? Of ga tegen je zin daar toch zittenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
hmm.. ik heb VIP kaarten voor Rosmalen/Ordina Open.. Maar ik geef niks om tennis.
Ga rellen met alle vipsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
hmm.. ik heb VIP kaarten voor Rosmalen/Ordina Open.. Maar ik geef niks om tennis.
ja de eerste tennisrellen in nederlandquote:
Vertel dan op zijn minst de 'topper'quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:30 schreef Bluezz het volgende:
Mogguh
Die telefoonverhalen... hou op schei uit, ik heb er ook nog wel een paar honderd liggen hier
* -Vaduz- jaloers isquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
O is OK, Limon is beter. Ik heb het niet zo op Coco en Vanilla, wel aardig maar niet echt mijn smaak.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vind de Bacardi O niet zo.
En de Limon blijft toch mijn favoriet!
Nou Robbie .... speel dan een keer voor Sinterklaas voor Vaduzquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
<span class="me">* -Vaduz- jaloers is</span>
Wat let je?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:34 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG krijgt net een mailtje vanuit Curacao, reunie aldaar in December: voor 600e 9 dagen Curacao (incl. hotel en vliegreis)
Klinkt verdomme zeer interessant....
Klinkt inderdaad niet slecht als het all-in isquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:34 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG krijgt net een mailtje vanuit Curacao, reunie aldaar in December: voor 600e 9 dagen Curacao (incl. hotel en vliegreis)
Das echt niks gewoon.... zo duur is een ticket.... moet je geen bolletjes meenemen toevallig ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ga in augustus al naar Egypte....quote:
reunie van?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Hadden ze me de vorige keer serieus aangeboden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:37 schreef appelsientje het volgende:
Das echt niks gewoon.... zo duur is een ticket.... moet je geen bolletjes meenemen toevallig ?
* FrankyMcG heeft een half jaar stagegelopen op Curacao.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:38 schreef pascalheister het volgende:
reunie van?
neem je ook nieuwe spelers voor feyenoord mee?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ga in augustus al naar Egypte....
Geld groeit me niet op mijn rug, eerst maar es kijken wie er van de oude kern ook daar heen willen!
Netwerken is coel!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik twijfel nog, meestal is het toch meer eten, drinken en lullen dan tennis kijken. Kan ik ook weer een beetje netwerken. Komen ook altijd "belangrijke" mensen van Den Bosch.
Belangrijk en Den Bosch in één zin?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik twijfel nog, meestal is het toch meer eten, drinken en lullen dan tennis kijken. Kan ik ook weer een beetje netwerken. Komen ook altijd "belangrijke" mensen van Den Bosch.
ah waar woont ze?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:45 schreef Suijk het volgende:
Overigens een rondje van mijn zusje, ze is 22 geworden vandaag!
Vrouwen vallen meestal op oudere mannenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ah waar woont ze?
over iets meer dan een maand ook 22 is
Ni waar!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vrouwen vallen meestal op oudere mannen
![]()
Dus waar woont ze ook al weer ?
Mannen ja!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:54 schreef appelsientje het volgende:
Meer info pleasequote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:58 schreef Suijk het volgende:
Mijn zus woont vanaf de zomer in Den Bosch.
quote:
Feliquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:45 schreef Suijk het volgende:
Overigens een rondje van mijn zusje, ze is 22 geworden vandaag!
Is dat je bijnaam in Den Haag?quote:
auw.... dat was de verwachte natuurlijkquote:
Stel je voor, een hool als zwagerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:02 schreef appelsientje het volgende:
auw.... dat was de verwachte natuurlijk
ik val op oudere vrouwenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
![]()
Dus waar woont ze ook al weer ?
Paps hier, maar alles is goed hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:01 schreef Bluezz het volgende:
EW![]()
Hoe is het daarbinnen?
Of spreek ik met Paps
Den Haagquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:01 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Is dat je bijnaam in Den Haag?
Is het nu weer EW of paps?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:06 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
![]()
Afspraak 7 Juli, Gelredome?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Appelsientje, ga je backpacken in Australie ?
Maakt dat wat uit, eindresultaat blijft toch 2 blauwe ogenquote:
Nog erger: een psv-er als zwager!quote:
Tja dat zou toch niet kunnenquote:
Geen idee, het is ook meer een verwachting. Ze staan ingeschreven bij zo'n organisatie die huurwoningen vrijgeeft en ze staan nu iedere keer tussen de 2e en 5e positie, dus eigenlijk verwachten ze van de zomer te kunnen verhuizen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Den Haag![]()
Suijk, laat maar zitten dan, waar gaan ze ergens wonen?
Dat is echt coel! Ga je alleen?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:08 schreef appelsientje het volgende:
Ik ga of 17 oktober of 25 oktober die kant op... moet ff kijken welke maatschappij ik ga.... en hoe ik ga vliegen ...
Zie ook mijn website![]()
Yep ik zou eerste met mijn achter, achternichtje gaan.. maar die heeft nu toch een baan gekregen (die heeft ze nodig om haar opleiding af te maken)quote:
Daar moet je niet zo moeilijk over doen, hier spelen die clubvoorkeuren lang niet zo sterk.quote:
Hehe dat is wel heel erg extreemquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:13 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Daar moet je niet zo moeilijk over doen, hier spelen die clubvoorkeuren lang niet zo sterk.
Heb 2 ooms in Italie, de 1 is Milan fan, de ander Juve fan, en die ontlopen elkaar rondom wedstrijden tegen elkaar gerust dagen, weken, en dat op een dorpje met 2000 man.
Zeker met controversiele zeges voor de 1 of de ander weigeren ze elkaar te spreken.
Daarbuiten, na zo'n bekoelingsperiode eten ze wekelijks bij elkaar, gaan samen uit, etc.
Sja....
op het veld?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:06 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
![]()
Afspraak 7 Juli, Gelredome?
een beetje voetbalverstand in de familie kan geen kwaadquote:
laat ik die ook nog hebben ookquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:08 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit, eindresultaat blijft toch 2 blauwe ogen
Je schreef "Teringrobbie", dat lijkt me je username in Den Haag.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
EW, wat was dat nou met Den Haag???
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:08 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit, eindresultaat blijft toch 2 blauwe ogen
Idd.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:13 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Daar moet je niet zo moeilijk over doen, hier spelen die clubvoorkeuren lang niet zo sterk.
Heb 2 ooms in Italie, de 1 is Milan fan, de ander Juve fan, en die ontlopen elkaar rondom wedstrijden tegen elkaar gerust dagen, weken, en dat op een dorpje met 2000 man.
Zeker met controversiele zeges voor de 1 of de ander weigeren ze elkaar te spreken.
Daarbuiten, na zo'n bekoelingsperiode eten ze wekelijks bij elkaar, gaan samen uit, etc.
Sja....
Er zijn mensen veroordeeld voor minder....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:30 schreef pascalheister het volgende:
kaper spelen met een smokkeltocht van een groep kinderen
Kleine kindertjes bang maken hequote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:30 schreef pascalheister het volgende:
vanavond mag ik helemaal in het zwart met het gezicht en al
kaper spelen met een smokkeltocht van een groep kinderen
kan ik die van jou lenen mmquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:40 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Pascal als kaper, geinig. Heb je al een baard?
Rondje op kosten van Quincy.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:45 schreef methodmich het volgende:
Ja hoor. Want al die willen te kapren varen moeten mannen met baarden zijn. Pascal Heister en MM, die hebben baarden, die hebben baarden, zij varen mee.
same here! Neem de zondag meestal ook wel meequote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:54 schreef methodmich het volgende:
Ik scheer me nooit op zaterdag. Ook heel interessant.
Ik normaalgesproken ook niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:54 schreef methodmich het volgende:
Ik scheer me nooit op zaterdag. Ook heel interessant.
Droog.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:56 schreef Eilanden het volgende:
maar dan is de vraag... scheren: nat of droog?
graag gedaanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:53 schreef Suijk het volgende:
Dat is pas interessante informatie om te delen met ons appelsientje!
Wat dons hier en daarquote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mwah zo wil ik het nou ook weer niet noemen
Klopt, zijn weer naar B.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Volgend jaar geen ASWH meer in den Zeeuwse zag ik?
Een vriend van me gebruikt dat.. en hij zegt dat het beter scheert.....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:02 schreef Eilanden het volgende:
Ik scheer me altijd 's ochtends en uiteraard nat
Volgens mij heeft Gilette een scheermesje op de markt gebracht met batterijen, maar volgens mij is dat de reinste geldklopperijKan me niet voorstellen dat je beter gaat scheren met een mix van scheermes en vibrator
Same here.quote:
Ik vond van 2 mesjes naar 3 mesjes wel een verbetering, maar met een vibrator scheren....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Een vriend van me gebruikt dat.. en hij zegt dat het beter scheert.....
Droog is echt niet prettig gewoon... en het wordt nooit zo glad...quote:
Van droog scheren schiet mijn huid gelijk in de fikquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Droog is echt niet prettig gewoon... en het wordt nooit zo glad...
Ik zelf gebruik wilkison die heeft er ook 3... gaat wel lekker ja... alleen moet nieuwe mesjes hebben, nu loop ik echt te harken...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik vond van 2 mesjes naar 3 mesjes wel een verbetering, maar met een vibrator scheren....
Moet je daarna eens Hugo ofzoiets erop gooienquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Van droog scheren schiet mijn huid gelijk in de fik
Idd. Nix mis met een robuuste look!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:08 schreef methodmich het volgende:
Het hoeft toch ook niet glad te worden?
Nee jij kriebeltquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:12 schreef VoreG het volgende:
Ik krijg vaak het commentaar dat ik prik, ja hey kan ik niks aan doen, echni
wil het binnenkort ook eens proberen, gebruik nu Gilette M3 Powerquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Een vriend van me gebruikt dat.. en hij zegt dat het beter scheert.....
Dat denken ze daar toch elk jaarquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:
Ja, precies. Komt door de Bollenclubs, die willen weer allemaal samen. Zijn we nu weer wat naar het midden opgeschoven. Zwaarste afdeling volgend jaar, B.
Hoek heeft titelkansen in A.
ja de vrouwen ookquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:11 schreef appelsientje het volgende:
Hmm ik hou persoonlijk toch echt wel van glad...
Ook goedemiddag!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:21 schreef Vom het volgende:
Staat er al een nieuwe klaar?
We doen een keertje rustig aanquote:Op zaterdag 11 juni 2005 15:21 schreef Vom het volgende:
Staat er al een nieuwe klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |