Joe Cocker, morgen in Heineken Music Hall en we hebben via SCH de kaarten van Sjors Fröhlig gekregen die zelf verhinderd was.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie is die Joe en waar speelt ie?
Ik had het kunnen weten natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:57 schreef Bluezz het volgende:
Vadoes.
Ik en het verneuken van namen.
Dus ehhh
ah,eindelijk,zelfkennisquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
teringrobbie is ook weer terug uit de kroeg
nee dat moet nog komen (zaterdag)vanavond dusquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij Pascal.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:58 schreef TerroRobbie het volgende:
teringrobbie is ook weer terug uit de kroeg
Nee, maar dat lag niet aan mij...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is de kroeg nog heel?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee, maar dat lag niet aan mij...
Lastige klanten![]()
doe eensquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:30 schreef golfer het volgende:
Is tering eik ook een dodelijke ziekte en moet ik Bluezz ook maar even laten bannen?![]()
te·ring (de ~ (v.))quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:30 schreef golfer het volgende:
Is tering eik ook een dodelijke ziekte en moet ik Bluezz ook maar even laten bannen?![]()
ooit begon het met paintquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Paint, voor uw eigenste schilderwerkjesch
hier wel hoorquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Doet die Mateja banner het alweer niet zie ik.
en als je de pagina opnieuw laad?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier niet. Enkel een kruisje.
Ik ga ook maar eens naar m'n hol, welterusten!
Ow ja, dat was hier ergens in de buurt tochquote:Op zaterdag 11 juni 2005 02:44 schreef 9christensen het volgende:
wat een feest bij het piratenspektakel
jammer dat eilanden er nie bij was
jaja... ik ben terug van de kapper, ben aan het opruimen hier, ben ook nog eens bezig met brieven aan de KNVB, enz. enz.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:19 schreef appelsientje het volgende:
Waar is iedereen toch ?? het is echt onwijs rustig.. terwijl ik al hard aan het werk ben..
Goed bezig... ik ben klanten aan het helpen om op internet te komenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:25 schreef just me het volgende:
[..]
jaja... ik ben terug van de kapper, ben aan het opruimen hier, ben ook nog eens bezig met brieven aan de KNVB, enz. enz.
era.. ameno en dan lekker keihardquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:35 schreef Maquiladora het volgende:
Ik ben lekker relaxed goede muziek aan het luisteren
Hoe zie je dat nou weer?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:54 schreef appelsientje het volgende:
Goede morgen iedereen
ik zag dat ik het braafste jongetje van de klas was
0 notes ....
Appelsientje voor Mod![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:48 schreef Noca het volgende:
Ah heb het al gevonden
VoreG!!!! Waar heb je dat shirt gevonden!!!
Edit: al gevonden, klasse
Succesquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat maar weer eens leren
De pot schaft vandaag Finance & Accounting, Macroeconomics en als het goed gaat Business Plan.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:28 schreef Maquiladora het volgende:
Veel suc6, wat staat er op het programma
Zware kost dusquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De pot schaft vandaag Finance & Accounting, Macroeconomics en als het goed gaat Business Plan.
Behavioral Science laat ik maar even zitten![]()
Goed huhquote:Op zaterdag 11 juni 2005 10:48 schreef Noca het volgende:
Ah heb het al gevonden
VoreG!!!! Waar heb je dat shirt gevonden!!!
Edit: al gevonden, klasse
http://www.badgedirect.nl(...)5f6+EN/catalogs/2127quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:02 schreef pascalheister het volgende:
Welk shirt Voreg?
ah ok, wel aardig heb wel mooiere gezien maar die zijn te duur vind ikquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
http://www.badgedirect.nl(...)5f6+EN/catalogs/2127
Holland retro jack Oranje.
Top matchesquote:Op zaterdag 11 juni 2005 09:19 schreef SCH het volgende:
* SCH is bevriend geraakt met zijn kapper, gisteren voetbal kijken en vanavond naar de galgenwaard. En nee, het is heel kuis
zometeen eerst naar ouwehands aapjes met desmond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |