Ga rellen met alle vipsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
hmm.. ik heb VIP kaarten voor Rosmalen/Ordina Open.. Maar ik geef niks om tennis.
ja de eerste tennisrellen in nederlandquote:
Vertel dan op zijn minst de 'topper'quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:30 schreef Bluezz het volgende:
Mogguh
Die telefoonverhalen... hou op schei uit, ik heb er ook nog wel een paar honderd liggen hier
* -Vaduz- jaloers isquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
hmm.. ik heb VIP kaarten voor Rosmalen/Ordina Open.. Maar ik geef niks om tennis.
O is OK, Limon is beter. Ik heb het niet zo op Coco en Vanilla, wel aardig maar niet echt mijn smaak.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vind de Bacardi O niet zo.
En de Limon blijft toch mijn favoriet!
Nou Robbie .... speel dan een keer voor Sinterklaas voor Vaduzquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
<span class="me">* -Vaduz- jaloers is</span>
Wat let je?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:34 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG krijgt net een mailtje vanuit Curacao, reunie aldaar in December: voor 600e 9 dagen Curacao (incl. hotel en vliegreis)
Klinkt verdomme zeer interessant....
Klinkt inderdaad niet slecht als het all-in isquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:34 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG krijgt net een mailtje vanuit Curacao, reunie aldaar in December: voor 600e 9 dagen Curacao (incl. hotel en vliegreis)
Das echt niks gewoon.... zo duur is een ticket.... moet je geen bolletjes meenemen toevallig ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ga in augustus al naar Egypte....quote:
reunie van?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Hadden ze me de vorige keer serieus aangeboden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:37 schreef appelsientje het volgende:
Das echt niks gewoon.... zo duur is een ticket.... moet je geen bolletjes meenemen toevallig ?
* FrankyMcG heeft een half jaar stagegelopen op Curacao.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:38 schreef pascalheister het volgende:
reunie van?
neem je ook nieuwe spelers voor feyenoord mee?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ga in augustus al naar Egypte....
Geld groeit me niet op mijn rug, eerst maar es kijken wie er van de oude kern ook daar heen willen!
Netwerken is coel!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik twijfel nog, meestal is het toch meer eten, drinken en lullen dan tennis kijken. Kan ik ook weer een beetje netwerken. Komen ook altijd "belangrijke" mensen van Den Bosch.
Belangrijk en Den Bosch in één zin?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik twijfel nog, meestal is het toch meer eten, drinken en lullen dan tennis kijken. Kan ik ook weer een beetje netwerken. Komen ook altijd "belangrijke" mensen van Den Bosch.
ah waar woont ze?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:45 schreef Suijk het volgende:
Overigens een rondje van mijn zusje, ze is 22 geworden vandaag!
Vrouwen vallen meestal op oudere mannenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ah waar woont ze?
over iets meer dan een maand ook 22 is
Ni waar!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vrouwen vallen meestal op oudere mannen
![]()
Dus waar woont ze ook al weer ?
Mannen ja!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:54 schreef appelsientje het volgende:
Vrouwen vallen meestal op oudere mannen
Meer info pleasequote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:58 schreef Suijk het volgende:
Mijn zus woont vanaf de zomer in Den Bosch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |