Nee veel erger... deze ondersteunen wij niet... alleen de rode en oranje...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij natuurlijk: Oke meneer pak ik even het groene oplossingenboek voor u.
quote:ik zou maar eens met uwe beppe belle en dan ff telle hoeveel dwarpen je nu door moet om verbinding te maken. De polder en wlan, ja van akker tot akker. kom nou zeg boer derrek met z'n laptop zeker. Jammer jammer jammer. Wlan in de polder dan weet je in ieder geval zeker dat er niemond gebruuk van gaa makuh.
jazekerquote:
*Biertje voor Franky taptquote:
Dag 9christensenquote:
quote:
Zeker kijken of Adu echt zo talent isquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:22 schreef 9christensen het volgende:
[..]klaar voor de kraker van vanavond?
![]()
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:20 schreef Eilanden het volgende:
Franky, mijn vriendin heeft uit Puerto Rico Bacardi meegenomen die je (misschien) nog niet kent: Bacardi Big Apple![]()
jep, en messiquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zeker kijken of Adu echt zo talent is
Ik moet de Apple fles nog open maken, maar zal je op de hoogte houden van de smaakquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Lijkt me goed te drinken. Bacardi Razz is trouwens echt geweldig.....!
Geef ze dan weg? Verkoop ze? Of ga tegen je zin daar toch zittenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
hmm.. ik heb VIP kaarten voor Rosmalen/Ordina Open.. Maar ik geef niks om tennis.
Ga rellen met alle vipsquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
hmm.. ik heb VIP kaarten voor Rosmalen/Ordina Open.. Maar ik geef niks om tennis.
ja de eerste tennisrellen in nederlandquote:
Vertel dan op zijn minst de 'topper'quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:30 schreef Bluezz het volgende:
Mogguh
Die telefoonverhalen... hou op schei uit, ik heb er ook nog wel een paar honderd liggen hier
* -Vaduz- jaloers isquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
O is OK, Limon is beter. Ik heb het niet zo op Coco en Vanilla, wel aardig maar niet echt mijn smaak.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:30 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vind de Bacardi O niet zo.
En de Limon blijft toch mijn favoriet!
Nou Robbie .... speel dan een keer voor Sinterklaas voor Vaduzquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
<span class="me">* -Vaduz- jaloers is</span>
Wat let je?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:34 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG krijgt net een mailtje vanuit Curacao, reunie aldaar in December: voor 600e 9 dagen Curacao (incl. hotel en vliegreis)
Klinkt verdomme zeer interessant....
Klinkt inderdaad niet slecht als het all-in isquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:34 schreef FrankyMcG het volgende:
* FrankyMcG krijgt net een mailtje vanuit Curacao, reunie aldaar in December: voor 600e 9 dagen Curacao (incl. hotel en vliegreis)
Das echt niks gewoon.... zo duur is een ticket.... moet je geen bolletjes meenemen toevallig ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik ga in augustus al naar Egypte....quote:
reunie van?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:34 schreef FrankyMcG het volgende:
Hadden ze me de vorige keer serieus aangeboden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:37 schreef appelsientje het volgende:
Das echt niks gewoon.... zo duur is een ticket.... moet je geen bolletjes meenemen toevallig ?
* FrankyMcG heeft een half jaar stagegelopen op Curacao.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:38 schreef pascalheister het volgende:
reunie van?
neem je ook nieuwe spelers voor feyenoord mee?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ga in augustus al naar Egypte....
Geld groeit me niet op mijn rug, eerst maar es kijken wie er van de oude kern ook daar heen willen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |