Die bedoelde ik! Ze doen dat trouwens ieder jaarquote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:01 schreef Suijk het volgende:
Dit zijn trouwens die mails van Webwereld, ook lachen hoor, wat daar soms wordt gestuurd. Of triest eigenlijk, dat er zoveel domme mensen rondlopen...
http://www.webwereld.nl/articles/11402
Jij natuurlijk: Oke meneer pak ik even het groene oplossingenboek voor u.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Deze heb ik dus serieus gehad met een Mac... welke mac heeft u ??
de groene
Nuland das hier vlakbijquote:Ik hoop dat de inter net storing gouw opgelost is , dan kunnen wij weer op msn . al vast bedankt met vriendelijke groeten lambert uit nuland noord brabant
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:01 schreef Suijk het volgende:
Dit zijn trouwens die mails van Webwereld, ook lachen hoor, wat daar soms wordt gestuurd. Of triest eigenlijk, dat er zoveel domme mensen rondlopen...
http://www.webwereld.nl/articles/11402
Ik schat de leeftijd rond 14quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:06 schreef Eilanden het volgende:
Geachte Heer Reijnders, een vriend van mij is gekraakt en in zijn hotmail inbox stonden belangrijke e-amiltjes. Zou u mijn vriend zijn adres weer willen kraken zodat hij zijn mailtjes niet kwijt is?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:06 schreef Eilanden het volgende:
Geachte Heer Reijnders, een vriend van mij is gekraakt en in zijn hotmail inbox stonden belangrijke e-amiltjes. Zou u mijn vriend zijn adres weer willen kraken zodat hij zijn mailtjes niet kwijt is?
Nee veel erger... deze ondersteunen wij niet... alleen de rode en oranje...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij natuurlijk: Oke meneer pak ik even het groene oplossingenboek voor u.
quote:ik zou maar eens met uwe beppe belle en dan ff telle hoeveel dwarpen je nu door moet om verbinding te maken. De polder en wlan, ja van akker tot akker. kom nou zeg boer derrek met z'n laptop zeker. Jammer jammer jammer. Wlan in de polder dan weet je in ieder geval zeker dat er niemond gebruuk van gaa makuh.
jazekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |