Ik zou het eerlijk waar niet weten.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:32 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Niet weer (slechts) meer van hetzelfde?
Vertel dan eens over je eigen ervaringen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:32 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk waar niet weten.
Met Kruistochten?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:34 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Vertel dan eens over je eigen ervaringen.
SPERRGEBIET 36quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:30 schreef kLowJow het volgende:
Naar welke film zal ik vanavond eens gaan?
One Flew Over The Cuckoo's Nest...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:30 schreef kLowJow het volgende:
Naar welke film zal ik vanavond eens gaan?
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Het vergaat de meeste systeemfilosofen met hun systeem als de man die een groot kasteel gebouwd heeft en er zelf in het koetshuis naast gaat wonen.
Die draaien niet meer, denk ik. Is dat erg?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:36 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Films die je ook daadwerkelijk gezien hebt.
Mijn citaat stamt uit Kierkegaard.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:37 schreef lucida het volgende:
[..]
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.![]()
(Schopenhauer)
Iriseert zul je bedoelen - en wel als vals tegenlicht...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ryan emaneert natuurlijk slechts als tegenpool.
Dat verklaart de onverbiddelijke logica van het citaat.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mijn citaat stamt uit Kierkegaard.
@PBerends , wat is je favo torrent movie site ?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:41 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Niet een van de beste joden.
Die dushi?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:46 schreef Harry_Sack het volgende:
Ik vond dat jullie die moesten weten.
Waterkoeling?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:46 schreef Harry_Sack het volgende:
zo, na ca 2 jaar met lede ogen het anderen te hebben zien (ver)klooien met processoren, heb ik zelf maar eens de stap gewaagd. M'n athlon xp1800+ draait op 1916 Mhz... Ik vond dat jullie die moesten weten.
Met een stock-cooling ?! of iets anders ?!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:46 schreef Harry_Sack het volgende:
zo, na ca 2 jaar met lede ogen het anderen te hebben zien (ver)klooien met processoren, heb ik zelf maar eens de stap gewaagd. M'n athlon xp1800+ draait op 1916 Mhz... Ik vond dat jullie die moesten weten.
Hé, dezelfde overweging.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Met een stock-cooling ?! of iets anders ?!
met een budgetkoeler nota bene, een arctic cooling 2L van 15 euries, met zo'n irritant blauw ledje er inquote:
En je draait een tempmonitoring programma?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
met een budgetkoeler nota bene, een arctic cooling 2L van 15 euries, met zo'n irritant blauw ledje er in
Hoeft niet, er zit een extra fan in de kast en de kast ligt open. De processor fan draait op de maximale toeren, dwz goed genoeg voor een xp 3400+ (2800 RPM)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:53 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
En je draait een tempmonitoring programma?
Dan is er nix aan de hand....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:57 schreef Harry_Sack het volgende:
Hoeft niet, er zit een extra fan in de kast en de kast ligt open. De processor fan draait op de maximale toeren, dwz goed genoeg voor een xp 3400+ (2800 RPM)
Het bios geeft 35 graden aan na een half uurtje gewoon computergebruik
Ja, als dit gewoon blijft werken, dan ben ik tevreden. Voorlopig draai ik natuurlijk geen kritische programmatuur.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:55 schreef Drugshond het volgende:
10 % overclocking moet zonder problemen kunnen. Gewoon ff de temperatuur in de gaten houden (BIOS) als deze boven de 55-60 graden uitkomt dan zit je in een grijs gebied waar je stabilieitsproblemen kunt verwachten.
Jouw proc is een palomino core, die wordt een beetje warmer dan de latere generatie hoor. Probeer maar eens het ding full-load te laten draaien, dan kun je meer zeggen over stabiliteit en temperatuur.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:57 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Hoeft niet, er zit een extra fan in de kast en de kast ligt open. De processor fan draait op de maximale toeren, dwz goed genoeg voor een xp 3400+ (2800 RPM)
Het is wel grappig om te proberen hoor, ik heb er alleen geeb denderende ervaringen mee, stabiliteits-issues vooral. Temperatuur is bij mij geen probleem sinds ik na de zoveelste versleten mechanische koeling inderdaad heb geïnvesteerd in dangerous DangerDen watercooling.....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:01 schreef chairman.fx het volgende:
Ik neem aan dat je dit als hobby doet, want het overclocken voor meer snelheid is een verspilling van je tijd. Koop dan gewoon een nieuwe computer.
mininova.orgquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
@PBerends , wat is je favo torrent movie site ?
Ik ben "War of the Worlds (2005) - S.Spielberg " aan het zoeken, en ik heb al een vermoeden dat deze uit is.
Onzin, op het moment van ingebruikneming van een nieuwe computer begin ik al gelijk met overclocken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:01 schreef chairman.fx het volgende:
Ik neem aan dat je dit als hobby doet, want het overclocken voor meer snelheid is een verspilling van je tijd. Koop dan gewoon een nieuwe computer.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:00 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Jouw proc is een palomino core, die wordt een beetje warmer dan de latere generatie hoor. Probeer maar eens het ding full-load te laten draaien, dan kun je meer zeggen over stabiliteit en temperatuur.
Er is ook niet zoveel mis mee, als je het maar als hobby/interesse doet.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:04 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Het is wel grappig om te proberen hoor, ik heb er alleen geeb denderende ervaringen mee, stabiliteits-issues vooral. Temperatuur is bij mij geen probleem sinds ik na de zoveelste versleten mechanische koeling inderdaad heb geïnvesteerd in dangerous DangerDen watercooling.....
Ik heb slechts 2,17ghz... op 3000+.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
[afbeelding]
Moet ik nog wat aan de vcore doen eigenlijk?
Als de kast openstaat, dan is er geen perfekte luchtstroming meer.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:57 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Welk programma is dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://www.torrentspy.com/quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:05 schreef pberends het volgende:
mininova.org.
De jouwe?
GTA SA is op 90%.
Kep geen geld voor een nieuwe, deze doet het meeste nog en ik vind het eigenlijk nu al onzin om mijn destijds 200 euries kostende Geforce 4 ti-4200 met wel 8x AGP als sterk verouderd te zien omdat Microsoft het vertikt om er directx 9 support voor te geven.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:01 schreef chairman.fx het volgende:
Danke. Van mininova.org hoef je trouwens geen lid te worden om torrents down te loaden.quote:
Ah die spytorrent ookquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Danke. Van mininova.org hoef je trouwens geen lid te worden om torrents down te loaden.
Kun je proberen, klein stapje naar 1,65 V doen en kijken wat er gebeurt. Hij wordt warmer, maar tevens stabieler. Met een beetje geluk kun je vervolgens de klokfrequentie toch weer net wat hoger zetten.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:06 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier hoef je ook niet echt lid van te worden, je kunt ook gelijk beginnen met zoeken.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:09 schreef pberends het volgende:
Danke. Van mininova.org hoef je trouwens geen lid te worden om torrents down te loaden.
Waarom wordt het dan stabieler? Dat CPU-Z programma geeft trouwens wisselende waarden aan op het voltage, ongeveer van 1.616 tot 1632quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:10 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Kun je proberen, klein stapje naar 1,65 V doen en kijken wat er gebeurt. Hij wordt warmer, maar tevens stabieler. Met een beetje geluk kun je vervolgens de klokfrequentie toch weer net wat hoger zetten.
ja, alle vrouwen die er in spelen zijn hoerenquote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:16 schreef pberends het volgende:
Is Sin City nog een goede film?
User Rating: ********* 8.3/10 (29,386 votes) (www.imdb.com)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 17:16 schreef pberends het volgende:
Is Sin City nog een goede film?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |