Dit is het grote animé/manga topic in Film, Tv en Radioquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:52 schreef classpc het volgende:
De vorige delen hadden niet een erg duidelijke openingspost, dus ik vraag me af wat hier nu eigenlijk zou moeten staan.
ok thxquote:Op zaterdag 11 juni 2005 01:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dit is het grote animé/manga topic in Film, Tv en Radio
Hier wordt dus gewoon gediscussiëerd over animé en manga
Kom het dus gewoon vertellen als je iets nieuws hebt gezien, of gewoon wat te vertellen hebt over een bepaalde film of serie. Verlekker de users met 'n klein setje screenshotjes...
lijstjes zijn weinig interessant, trouwens... 't wordt dan al snel een collectie-pats-topic
of zoiets.
Had je 'm toch nog laterquote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:49 schreef blessed19 het volgende:
NS was voor mij eerlijk gezegd niet echt een boeiende film om naar de kijken. Ik weet echter niet hoe de serie verloopt.
Heb zojuist Steamboy gekocht bij de FRS.
grmbl...quote:Op zondag 12 juni 2005 13:07 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Had je 'm toch nog laterIk heb vrijdag de special edition (2 discs en dts) gekocht. Die engelse accenten zijn wel grappig trouwens. Hele mooie film. Aanrader
Daarom schrok ik er ook van dat het zoveel afleveringen heeft (52)... Het heeft het tempo van een normale serie.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:59 schreef Agiath het volgende:
Ben nu ook aan bleach begonnen....eerste aflevering was iig vet, en het loopt allemaal een stuk sneller als naruto, dat ik wel een pluspunt vindt.
![]()
ja? is bleach tot ep. 52?quote:Op zondag 12 juni 2005 19:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Daarom schrok ik er ook van dat het zoveel afleveringen heeft (52)... Het heeft het tempo van een normale serie.
Langlopende series als Naruto of DBZ hebben toch meestal een traag verloop (qua gebeurtenissen)... Gevechten die een week duren, enzo...
Hmz tja kweenie hoor gast. Hoorde ook alweer van alle kanten (vrienden die animefreaks zijn, en nog een tikkeltje erger dan dat ik ben) dat 't bullcrap is dat Bleach maar 52 afleveringen gaat krijgen. Naja we zullen wel zienquote:Op zondag 12 juni 2005 19:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Daarom schrok ik er ook van dat het zoveel afleveringen heeft (52)... Het heeft het tempo van een normale serie.
Langlopende series als Naruto of DBZ hebben toch meestal een traag verloop (qua gebeurtenissen)... Gevechten die een week duren, enzo...
D'r zou ook nog 'n Film komen...quote:Op maandag 13 juni 2005 01:54 schreef H4ze het volgende:
[..]
Hmz tja kweenie hoor gast. Hoorde ook alweer van alle kanten (vrienden die animefreaks zijn, en nog een tikkeltje erger dan dat ik ben) dat 't bullcrap is dat Bleach maar 52 afleveringen gaat krijgen. Naja we zullen wel zien![]()
thx voor de info. Ik zal hem nog wel eens bekijken wanneer ik hem binnen heb.quote:Op maandag 13 juni 2005 10:42 schreef PDOA het volgende:
Even terugkomend op Steamboy:
Ik vond het maar een matige film eigenlijk. Echt zo'n 'style over substance' film. Voor een film die er 10 jaar over heeft gedaan om gemaakt te worden hadden ze wel eens wat meer aandacht aan het script mogen besteden. Het eerste uur kon me ook echt totaal niet boeien. Uitermate slechte karakterontwikkelingen en we gingen met een stoomtreinvaart door het superdunne verhaal heen. Maar qua visuals is het een van de mooiste animes ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
Ik was ook hoogst verbaasd, maar er lagen toch echt twee exemplaren van de 1 disc dts versie.quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:41 schreef blessed19 het volgende:
videoland en anime?
ik had vroeger ooit 1x een guyver aflevering en een akira kunnen lenen bij hun... verbaast me dat ze nu steamboy aanbieden.
Helaaschquote:Op woensdag 15 juni 2005 17:19 schreef blessed19 het volgende:
hmm... er is nog hoop voor ons!
hadden ze toevallig ook tokyo godfathers? misschien dat ik dan mijn boete aflos
Ik vond het zelf niet zo fantastisch vanwege de computeranimaties.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:52 schreef PDOA het volgende:
Vanmiddag die nieuwe Appelseed film gekocht, de Limited Special Edition in een mooie metalen doos en kreeg nog 10 euro korting ook omdat m'n spaarkaart vol was!
De hele film is CGI!quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:45 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik vond het zelf niet zo fantastisch vanwege de computeranimaties.
Ik vind anime zonder die overdreven computer animaties veel mooier.
Euhm...quote:
Er is een tweede serie van Mai/My HiME aangekondigd, geloof ik...quote:Op zondag 19 juni 2005 09:51 schreef releaze het volgende:
* releaze is meer van het zoete spul a la MY HiME ...
Dan moet jeMahou Sensei Negima kijken.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:51 schreef releaze het volgende:
* releaze is meer van het zoete spul a la MY HiME ...
ik moet weereens wat actiever gaan kijken online... Karas zag er idd wel goed uit
Als je (zoals ik) eerst de manga gelezen hebt, is de anime echt zo verrot! ik kon me er echt helemaal niet mee inleven, terwijl ik dat bij de manga wel hadquote:Op maandag 20 juni 2005 01:29 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Dan moet jeMahou Sensei Negima kijken.
Ik lig bij elke aflevering platvan het lachen en toch is het sweet![]()
Nah, ik lees nooit manga's.quote:Op maandag 20 juni 2005 01:54 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Als je (zoals ik) eerst de manga gelezen hebt, is de anime echt zo verrot! ik kon me er echt helemaal niet mee inleven, terwijl ik dat bij de manga wel had![]()
erm... je kan ook nog steeds de amerikaanse vertalingen lezen... die zijn er imo niet minder op!!quote:Op maandag 20 juni 2005 01:56 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Nah, ik lees nooit manga's.
Misschien over een jaar of twee, als ik de Japanse taal redelijk beheers![]()
Principes, principes..quote:Op maandag 20 juni 2005 16:58 schreef blessed19 het volgende:
[..]
erm... je kan ook nog steeds de amerikaanse vertalingen lezen... die zijn er imo niet minder op!!
Samurai Champloo heb ik ook al afgekeken.quote:Op maandag 20 juni 2005 09:58 schreef PDOA het volgende:
Wie volgt nog meer de serie Samurai Champloo?
Deze is wel mooi:quote:
we hadden SE Lain vroegah op dvd, maar toen gingen we uit elkaar en nu heb ik hem via de downloadsquote:Op woensdag 22 juni 2005 18:32 schreef sien het volgende:
spirited away is prachtig in het japans.....
kijkt iemand wel eens (heeft gezien) serial experiments lain.......is ook leuk pas geleden dvd gekregen.......en zo kunnen we nog wel even door gaan met wat we gezien hebben..maar dat doe ik niet![]()
Moeilijke zit af en toe inderdaad. Op zich is het idee wel leuk, maar je ziet ruim van te voren al aankomen waar de film naar toe gaat.quote:Op woensdag 22 juni 2005 22:02 schreef ASSpirine het volgende:
Pom Poko van Ghibli proberen te kijken...
Ben halverwege geraakt en daarna gestopt, misschoen ook te maken omdat ik vermoeid was.
Maar het kon me sowieso niet zo boeien als de films die ik ervoor had gezien.
Pom Poko is die ene met de wasberen die kunnen transformeren..
Patlabor 1 en 2quote:Op woensdag 22 juni 2005 21:16 schreef classpc het volgende:
Ik heb Steamboy ook gezien, en ik vond hem wel redelijk.
Ik weet niet echt hoe een goeie Anime film er uit moet zien, maar ik vond Steamboy wel goed. Ik heb dan ook niet op de verhaallijn en op de stemmen gelet, maar ik heb gewoon naar de film gekeken.
thxquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:26 schreef PDOA het volgende:
[..]
Patlabor 1 en 2
Wings of Honneamise
Ghost in the Shell
Grave of the Fireflies
Metropolis
Zuchtquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:56 schreef Motoko het volgende:
wat PDOA zei en verder:
en simpelweg alles dat Isao Takahata en Hayao Miyazaki hebben gemaakt
quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:50 schreef jimjim1983 het volgende:
film uit de OP ziet er wel leuk uit.
ik kijk niet vaak manga films maarNinja Scroll, Spirited Away, Princess Mononoke en Cat Soup vind ik toch wel heel erg vet. Castle of Cagliostro vond ik ook leuk, alleen het einde deed het niet op de dvd die ik heb.
Kiki's Delivery Service en Tokyo Godfathers heb ik ook op dvd maar die vind ik dus echt 10x niks.
weet iemand misschien nog wat leuke films die in mijn straatje passen?
ik had ook van veel mensen gehoord dat die goed was maar ik vond 'm echt saaiquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:21 schreef PDOA het volgende:
Of anders:
Cowboy Bebop: Knocking On Heaven's Door (oftewel The Movie: kennis van de serie niet echt vereist.)
Tering hee, wat voor genre hou je dan wel van?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik had ook van veel mensen gehoord dat die goed was maar ik vond 'm echt saai![]()
genre zou ik niet weten maar ik vond Spirited Away, Princess Mononoke, Ninja Scroll en Cat Soup heel vet. Ik heb ook nog the Cat Returns, die lijkt me ook wel leukquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:01 schreef PDOA het volgende:
[..]
Tering hee, wat voor genre hou je dan wel van?
My Neighbour Totoro of Grave of the Fireflies een logische keus dus.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
genre zou ik niet weten maar ik vond Spirited Away, Princess Mononoke, Ninja Scroll en Cat Soup heel vet. Ik heb ook nog the Cat Returns, die lijkt me ook wel leuk
ik heb een hekel aan van die domme japanse dingen die je best vaak ziet zoals bijv.iemand die een grap maakt, dan roept de ander "huuuuuh?", dan 1 seconde niks, en dan begint de ander te lachen. Ik denk niet dat ik duidelijk ben maarja...![]()
Grave of the Fireflies vond ik eigenlijk ook een beetje saaiquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:06 schreef PDOA het volgende:
[..]
My Neighbour Totoro of Grave of the Fireflies een logische keus dus.
kga er gewoon van uit dat je teveel in de zon hebt gezetenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
genre zou ik niet weten maar ik vond Spirited Away, Princess Mononoke, Ninja Scroll en Cat Soup heel vet. Ik heb ook nog the Cat Returns, die lijkt me ook wel leuk
ik heb een hekel aan van die domme japanse dingen die je best vaak ziet zoals bijv.iemand die een grap maakt, dan roept de ander "huuuuuh?", dan 1 seconde niks, en dan begint ie te lachen. Ik denk niet dat ik duidelijk ben maarja...![]()
Heiligschennis, zondaar!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Grave of the Fireflies vond ik eigenlijk ook een beetje saaieen beetje he.
Alle programma's/series in het duits vind ik altijd nergens op slaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het kan natuurlijk ook komen doordat ik 'm in het duits heb gezien![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:11 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
kga er gewoon van uit dat je teveel in de zon hebt gezeten
dan moet je eens Dude,where's my car in het duits gaan kijken!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:15 schreef classpc het volgende:
[..]
Alle programma's/series in het duits vind ik altijd nergens op slaan.
Geen idee waarom, maar dat vind ik gewoon.
James Bond in het duits vind ik ook niks aan.
Ik heb een keer the A-team gezien in 't duits....echt te erg gewoonquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan moet je eens Dude,where's my car in het duits gaan kijken!!
"Man, wo ist meine auto?"
"Wo ist deine auto man?"
"Man, wo ist meine auto?"
"Wo ist deine auto man?"
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat de duiste nazi-chronisatie veel van de dialogen verneukt heeft.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:14 schreef jimjim1983 het volgende:
het kan natuurlijk ook komen doordat ik 'm in het duits heb gezien![]()
Haaaii???quote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan van die domme japanse dingen die je best vaak ziet zoals bijv.iemand die een grap maakt, dan roept de ander "huuuuuh?", dan 1 seconde niks, en dan begint ie te lachen. Ik denk niet dat ik duidelijk ben maarja...![]()
is het de orgionele film, de seire of de tweede film?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:32 schreef classpc het volgende:
Ghost in the shell is nu binnen, en ik zal hem morgen eens bekijken.
de orginele filmquote:Op zaterdag 25 juni 2005 09:59 schreef blessed19 het volgende:
[..]
is het de orgionele film, de seire of de tweede film?![]()
Watte? Welk game system hebben we het over?quote:Op zondag 26 juni 2005 04:27 schreef Crashcat het volgende:
Heel klein beetje off-topic, maar heeft iemand ervaringen met het spel Melty Blood en Re-act?
Voor de pc.. Tsukihimequote:Op zondag 26 juni 2005 22:42 schreef PDOA het volgende:
[..]
Watte? Welk game system hebben we het over?
als je ooit eens de kans krijgt, lees de manga. ik heb alleen het eerste boek gelezen en dat is al zwaaaar uitgebreid. de film is een slap aftreksel van het origineelquote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:10 schreef Agiath het volgende:
Ik heb net Akira gezien en omfg...zo mooi getekent, in die tijd nog zonder computer, te erg gewoon![]()
het verhaal was nog wel erg vaag![]()
Ik kan je de DVD aanraden. Ghost in the Shell 2 is zeeeeeeer mooi getekend. Heel mooi gebruik van kleur. Jammer dat ie zo kort is.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:29 schreef classpc het volgende:
Ik heb Ghost in the Shell gezien, en die is wel heel wat beter dan Steamboy. Qua verhaal dan. Want Steamboy ziet er grafisch wel goed uit.
Ik ben nu Ghost in the shell 2 aan het binnnenhalen.
Is die al uit dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Ik kan je de DVD aanraden. Ghost in the Shell 2 is zeeeeeeer mooi getekend. Heel mooi gebruik van kleur. Jammer dat ie zo kort is.
ja idd.....ik kan niet wachten op 37 ! ( maandag weer binnen halen )quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:33 schreef Bacow het volgende:
Toenet Gundam Seed D 36 gezien, en wat een vette ep was het.
Wat is FRS?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:46 schreef PDOA het volgende:
Iemand toevallig een paar van die goedkope hentai dvd's gekocht bij de FRS? Zitten wel een paar titels tussen die ik wel wil hebben maar is de kwaliteit een beetje goed of is het gewoon een slechte rip? De covers zien er nogal gefotosoept uit...
Free Record Shopquote:
Ok. Ik wist niet dat ze daar Hentai DVD's verkochten. Ben er vandaag nog geweest.quote:
ww.frs.nlquote:Op vrijdag 1 juli 2005 17:28 schreef classpc het volgende:
[..]
Ok. Ik wist niet dat ze daar Hentai DVD's verkochten. Ben er vandaag nog geweest.
Als ik het had geweten had ik wel even gekeken.
Tijdelijk niet leverbaar:quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:49 schreef Crashcat het volgende:
[..]
ww.frs.nl
Zonder rooie oortjes de winkel in![]()
thx voor de info.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:46 schreef H4ze het volgende:
Tentacle hentai...Heb er in 't verleden wel een paar gecheckt. Onder stonede omstandigheden. Lachkicks gegarandeerd
La Blue Girl is dan een echte aanrader haha.
Ja wat wil je als er hier telkens mensen rond lopen.quote:
Ik heb geen hentai-collectiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:59 schreef PDOA het volgende:
Masquerade gekocht. Goede kwaliteit, uitstekende prijs! En niet gecensureerd. Morgen eens kijken of er nog meer titels zijn die ik wel aan mijn hentai collectie wil toevoegen.
Ik zou zeggen:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:59 schreef PDOA het volgende:
Masquerade gekocht. Goede kwaliteit, uitstekende prijs! En niet gecensureerd. Morgen eens kijken of er nog meer titels zijn die ik wel aan mijn hentai collectie wil toevoegen.
Inderdaad, goeie link. Leuk alternatief.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:
check eerst die link die ik je gegeven heb, bekijk de films en als ze je bevallen koop je ze
Hij had geen bepaalde verwachtingen bij die titel?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
lol een vriend van mij had net Immoral sisters meegenomen.
Hij dacht dat is wel een leuke manga film.
Dus wij kijken met zijn ouders er bij .
Hij schrok zich dood
Geweldige film trouwens goed verhaal ookquote:Op zondag 10 juli 2005 23:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij had geen bepaalde verwachtingen bij die titel?
Wat 'n domme jongen(s)
Ik ken Immoral Sisters niet, maar Luv Wave is zoiets als Armitage en Blood Shadow als Ninja Scroll (met bijbehorende sex-scenes).quote:Op zondag 10 juli 2005 23:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zijn die ook zo als Immortal sisters?
http://www.hentaineko.com(...)immoralsisters.shtmlquote:Op maandag 11 juli 2005 00:04 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik ken Immoral Sisters niet, maar Luv Wave is zoiets als Armitage en Blood Shadow als Ninja Scroll (met bijbehorende sex-scenes).
Ach ja, dit is dan ook het enige topic waarin mensen het serieus nemen, d.w.z. er voor uit durven komen dat ze er naar kijken, zonder allerlei loze opmerkingen krijgen van zielige users die niks beters hebben te doen.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:06 schreef Agiath het volgende:
't word hier langzamer hand een verkapt hentai topic
Hmmm, misschien moet je Pia Carrot eens proberen, of Mezzo Forte. Vooral de laatste is een aanradertje! Ook erg leuk: Spaceship Agga Ruter! (ook te koop voor 7 euri bij de FRS)quote:Op maandag 11 juli 2005 00:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
http://www.hentaineko.com(...)immoralsisters.shtml
The godfather of one of hentai's foundation.. Tentacle sexquote:Op maandag 11 juli 2005 00:08 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ach ja, dit is dan ook het enige topic waarin mensen het serieus nemen, d.w.z. er voor uit durven komen dat ze er naar kijken, zonder allerlei loze opmerkingen krijgen van zielige users die niks beters hebben te doen.
True, true. Just wanted to show you the founderquote:Op maandag 11 juli 2005 02:51 schreef Jordy-B het volgende:
Nja... Open even 'n apart Hentai-topic in SEX, ofzo... 't begint nou wel behoorlijk de spuigaten uit te lopen.
Jaloers....quote:Op maandag 11 juli 2005 04:22 schreef Crashcat het volgende:
[..]
True, true. Just wanted to show you the founder![]()
Just purchased 2 figures and a doll from Noir and Midori no Hibi![]()
[afbeelding]
En wat doe je nou met die figuurtjes en die pop als ik vragen magquote:Op maandag 11 juli 2005 04:22 schreef Crashcat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Spelenquote:Op maandag 11 juli 2005 12:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En wat doe je nou met die figuurtjes en die pop als ik vragen mag![]()
waar heb je die van Noir vandaan?quote:Op maandag 11 juli 2005 04:22 schreef Crashcat het volgende:
[..]
[[url=
En wat voor spelletjes speel je danquote:Op dinsdag 12 juli 2005 04:37 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Spelen![]()
Midori is een collector's item + vond het wel een geinig popje
![]()
En nu wachten tot de zomer voorbij is. Hopelijk krijg ik dan weer een batch anime-zooi![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En wat voor spelletjes speel je dan![]()
Je bedoelt dat hij ze ding in die pop steektquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:55 schreef classpc het volgende:
[..]
Hij speelt de hentai films na ofzo? Tenminste, die poses van die pop komen me wel bekend voor.
Maar goed, hij kijkt Bleach. Dus dat maakt het dan weer goed.
Kan ook, maar ik dacht zelf dat hierna er misschien een pop met tentakels zou komen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij ze ding in die pop steekt?
Die heb ik van Archonia vandaan..quote:
Ja, iets met vijf uithangselsquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij ze ding in die pop steekt?
Ahum, I am a amateur, not an professionalquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:11 schreef classpc het volgende:
[..]
Kan ook, maar ik dacht zelf dat hierna er misschien een pop met tentakels zou komen.
Even bij product-update kijken van realdollquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja ik wil alleen Immortal sisters en dan wel levens groot hoor![]()
Bij welke serie horen deze poppen?quote:
Deze poppen komen met de dvd's van Scrapped Princess. Zijn van first-pressing uit Japan. Ook uitverkocht.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:43 schreef classpc het volgende:
[..]
Bij welke serie horen deze poppen?
Die zien er wel leuk uit.
Wat kosten die poppen trouwens, en waar bestel je die?
Mijn kamers zijn nog half-afquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:09 schreef Timmah het volgende:
Hou je die models trouwens allemaal in doos?Vind ik zo ongezellig staan altijd. Dan maar geen collectors item meer hoor.
Next best thing to your wishes..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja ik wil alleen Immortal sisters en dan wel levens groot hoor![]()
Whoa! Hebbeuh!!! Scrapped Princess was leuk om te zien.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:54 schreef Crashcat het volgende:
Geen Sisters wel Scrapped Princess![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Cool.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:56 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Next best thing to your wishes..
1:1 dolls.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
J-Dolls
quote:Dr. Tenma is a Japanese man working in Germany. He has it all, incredible medical skill, a great job, a beautiful fiancee. He becomes disillusioned with the hospital politics though, when one day he's ordered to forgo operating on a critically injured man in favor of someone who was more famous. After this point, he decides he will do what he thinks is right, regardless of politics.
One day, a young boy and his younger sister were brought in. The boy had a bullet in his head, an operation that the doctor knows only he is capable of completing successfully. But soon after a politician was brought to the hospital and the high ups in the hospital want Dr. Tenma to leave the boy to operate on the politician. Dr. Tenma decides that he'll do what's right and save the young boy's life.
The young boy's operation was a success, but the surgeons operating on the politician fail, prompting his life to fall apart. Dr. Tenma is passed over for a promotion and his fiancee becomes cold to him and eventually leaves him.
But soon after, strange murders begin to occur, ones that benefit Dr. Tenma greatly and though he becomes the #1 suspect, they have no evidence against him. But it seems that the boy whose life he saved has a hand in things, and that he is much more than he seems..
(Bron)
Toevallig welquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Is er toevallig nog iemand die de Anime-serie Monster volgt?
Same here, Monster was altijd erg leuk om naar te kijken alleen op een gegeven moment keek ik zoveel series door elkaar dat ik het niet meer bij hield. Oftewel ik moest er wat laten vallen, waaronder monster.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:32 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Toevallig wel![]()
Alleen moet ik weer een beetje oude afleveringen kijken, sinds ik na afl. 30 niks meer heb gevolgd![]()
Ik volg hem niet, maar hij ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Is er toevallig nog iemand die de Anime-serie Monster volgt? (Met fansubs uiteraard).
Een sinistere thriller, met een goed geschreven plot, vol onverwachte wendingen. En prachtig getekend.
[..]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Tot nu toe zijn er 41 afleveringen. Maar dat had je waarschijnlijk ook al gezien op de site waar je de afleveringen gedownload hebt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:11 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Vanavond de eerste afleveringen van Bleach eens kijken. Zo op het eerste oog zag het er prima uit. Uit hoeveel episodes bestaat Bleach eigenlijk of gaat het gewoon eeuwig door?
Oh, dan heb ik ze allemaal. Thanks.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:41 schreef classpc het volgende:
Tot nu toe zijn er 41 afleveringen.
Donderdag heeft Lunar als het goed is # 42 online staan, btw.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:14 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik ze allemaal. Thanks.
En het wordt nog gekker en heftigerquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:22 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Gisteravond de eerste paar episodes gezien. Wat een knettergekke serie!
* Mr_Belvedere heeft nu de eerste 26 delen gezien.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:22 schreef Crashcat het volgende:
[..]
En het wordt nog gekker en heftiger![]()
Damn, gruuuuuwwlluuuuuukquote:Op donderdag 28 juli 2005 12:04 schreef DJ_WB het volgende:
de deur is binnen![]()
![]()
hellaas moet de spanning wat aangepast worden![]()
foto van glazen deuren zijn lastig ...
[[url=http://img123.imageshack.us/img123/4381/deur4om.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:04 schreef DJ_WB het volgende:
de deur is binnen![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:04 schreef DJ_WB het volgende:
de deur is binnen![]()
![]()
Oeh!quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:30 schreef Hopey het volgende:
Maar ik ben begonnen aan Kyou Kara Mou. Iemand die deze serie volgt? Een beetje vage anime met een beetje aparte humor. Wordt hoofdpersoon nou sterker of niet...Maar wel leuk, de herenliefde borrelt in deze serie lichtjes aan de oppervlakte.... hahaha
![]()
Als je van een beetje sfeervolle muziek houdt kan ik je Vampire Hunter:D Bloodlust aanraden.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:51 schreef H4ze het volgende:
Heel goed +punt van Bleach is imho de muziek. Lekker vaag en experimenteel, daardoor krijgen bepaalde scenes echt een goeie sfeer![]()
Beide gezien, maar is imho toch echt niet zoals de Bleach OST.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:20 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Als je van een beetje sfeervolle muziek houdt kan ik je Vampire Hunter:D Bloodlust aanraden.
.Hack/Legend Of The Twillight heeft trouwens ongeveer zo'n vage muziek als Bleach, maar is niet zo'n heel erg spectaculaire serie.
GITS + SC1 en 2quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:20 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Als je van een beetje sfeervolle muziek houdt kan ik je Vampire Hunter:D Bloodlust aanraden.
Sowieso zo'n beetje alle Animéseries waar Yoko Kanno haar medewerking aan heeft verleend...quote:
de OP van Sousei no Aquarion geeft me nog steeds kippenvel.quote:
Ik vind zelf .hack//Sign echt een heel erg goede serie!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:45 schreef H4ze het volgende:
[..]
Beide gezien, maar is imho toch echt niet zoals de Bleach OST.
En alle .hack series zuigen. Om maar niet te spreken over de gay-ass introsong van .hack//sign.
Een serie vol met actie en gevechten is voor mij echt niet per definitie een goede animeserie...quote:Op zondag 31 juli 2005 12:27 schreef Pietjuh het volgende:
[..]
Ik vind zelf .hack//Sign echt een heel erg goede serie!
Maarja sommige mensen houden niet van een beetje tragere series met minder actie en sommige weer wel
Ik volg die serie nu ook, erg grappig.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:30 schreef Hopey het volgende:
Maar ik ben begonnen aan Kyou Kara Mou. Iemand die deze serie volgt? Een beetje vage anime met een beetje aparte humor. Wordt hoofdpersoon nou sterker of niet...Maar wel leuk, de herenliefde borrelt in deze serie lichtjes aan de oppervlakte.... hahaha
![]()
"wel een leuke serie"quote:Op zondag 31 juli 2005 17:27 schreef classpc het volgende:
M'n vriend kwam laatst aanzetten met een stuk of 20 afleveringen Cowboy Bebop, dus die ben ik nu ook een beetje aan het checken.
Is ook wel een leuke serie trouwens.
Ecchi!! Hentai!!!quote:
Aha ja!! Ik ben nu bij ep 20. En begin de humor steeds leuker te vinden. In begin vond ik het vreemd. Maar het is zo grappig. Ik lach me rot. En vaak zo kawaiiquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik volg die serie nu ook, erg grappig..
Het doet me denken aan Demon Diary..
Ik moest zo hard lachen om het begin van episode 5.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:00 schreef Hopey het volgende:
[..]
Aha ja!! Ik ben nu bij ep 20. En begin de humor steeds leuker te vinden. In begin vond ik het vreemd. Maar het is zo grappig. Ik lach me rot. En vaak zo kawaii![]()
Haha ja! Te droog gewoon. Vooral Wolfram, jaloers als hij is.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 19:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen om het begin van episode 5..
Wolfram hoort Yuuri en Konrad met elkaar praten, maar kan niet zien wat ze doen.
"OK. Here I go."
"Don't make it hurt, Konrad."
"Leave it to me. It'll be fine."
Wolfram (jaloers): "What are you doing!!".
Kyou Kara Maou, te goed is die! Lig in een deuk, maar soms wel "moeilijke" grappen en vaak dubbelzinnig. Heeft lichte actie. En is vaak te dom voor woorden, zitten rare dingen in; Bear bee's en een pandabeer in een woestijn. En ik vind leuk getekend.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:57 schreef releaze het volgende:
Weet iemand of Amaenaideyo iets is? ik ben "begonnen" met downloaden (ik heb geloof ik een half bestandje) en ik vroeg me eigenlijk af of het het voortzetten wel waard is...
ik heb zin in een aardige romantische comedy, of ecchi comedy, zolang het maar lache is.
Is die serie nou een beetje wat? Er lijkt mij geen fuck aan, maar een vriend van me vertelde dat 't best leuk was.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:40 schreef classpc het volgende:
Irritant dat de Scarywater tracker de laatste tijd al een paar keer down is geweest.
Ik kon vandaag pas weer beginnnen met downloaden van Prince of Tennis.
Ik vind hem zelf best leuk.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 02:06 schreef H4ze het volgende:
[..]
Is die serie nou een beetje wat? Er lijkt mij geen fuck aan, maar een vriend van me vertelde dat 't best leuk was.
quote:Op zondag 7 augustus 2005 00:11 schreef MaxiTitan het volgende:
edit:
Ik zit nu ook te wachten op de 2de OVA van Ichigo 100% al hadden ze er beter een 2de seizoen van kunnen maken... Aangezien er nog best veel verhaal zit in die manga en er met deze anime een beetje snel doorheen wordt gegaan... Dat vind ik best wel jammer...
OAV: Original Animated Video. A sort of Anime miniseries produced to be released directly to video. Usually 4 to 8 parts, each one 30 to 45 minutes long. Frequently released in the US on volumes containing two or more OAVs. Also called OVA.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 15:13 schreef classpc het volgende:
Wat betekent OVA eigenlijk?
die heb ik al een hele tijd terug gedownload of ben ik nou gek?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:11 schreef DJ_WB het volgende:
vannavond howl's moving castle in de premiere ....
ik ga er morgenavond naar toequote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:11 schreef DJ_WB het volgende:
vannavond howl's moving castle in de premiere ....
Ik ben er gistermiddag al geweest. Kon niet meer wachtenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:06 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
ik ga er morgenavond naar toe
Het duurde effe om iemand te overtuigen toch eens een mooie anime mee te gaan bekijkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:12 schreef Hare het volgende:
Ik ben er gistermiddag al geweest. Kon niet meer wachten
Kleine kans dat dat gebeurd. ik ga zodirect naar de bios om 'm op het grote doek te zien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:52 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Het duurde effe om iemand te overtuigen toch eens een mooie anime mee te gaan bekijken; Ik hoop dat ze niet teleurgesteld wordt.
Naja, ze kon nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:15 schreef mirugai het volgende:
Kleine kans dat dat gebeurd. ik ga zodirect naar de bios om 'm op het grote doek te zien.
Ik heb 'm al als download, maar in de bios is 't stukken beter...
Ze doen het hier voorkomen alsof fansubs illegaal zijn anders spreek je niet over een groot probleem...quote:And there's an even bigger problem. Run a Google search for "Naruto," and the top hits won't be Toonami. You'll get sites like NarutoFan that serve up the latest episodes of the show, recorded straight from Japanese TV.
Within days, fans subtitle the shows on their own and release them over peer-to-peer networks like BitTorrent.
Ach... mijn voorkeur gaat uit naar shounen-ai/yaoi manga en anime. En gelukkig is dat voor de meeste Amerikanen nog iets Heel Ondeugends, dus dat wordt meestal niet zo snel gelicenseerd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Leuk artikel op Wired: Anime, The Next Generation. Kon wel eens de doodsteek worden voor heel veel fansubs.
Aangenomen dat je liever eerlijk dan aardig commentaar hebt, anders lees 't maar niet...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat vinden jullie hier van:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kunstenares haar boekjes zijn te koop bij enkele striphandels, ze heeft de kunstacademie gedaan en de cartoonschoolquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:55 schreef Jordy-B het volgende:
Ah... naja... dan hoop ik dat de tekenaar(ster) bekend is met dit forum, enzo...
Beetje zonde van al dat commentaar, anders.
Een professional is iemand die er genoeg geld mee verdiend om van te leven imo. De tekeningen zijn leuk maar anatomisch gezien kan het allemaal een stuk beter. Om Norman Rockwell maar ff te quoten: "when you get the head&hands right, people will forgive you about the rest". Kleurgebruik vind ik wel leuk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kunstenares haar boekjes zijn te koop bij enkele striphandels, ze heeft de kunstacademie gedaan en de cartoonschool![]()
Wat noem jij een professional? iemand die voor een grote studio werkt?
Iemand die zo goed is dat 'ie/ze er genoeg geld mee kan verdienen om het als baan te hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kunstenares haar boekjes zijn te koop bij enkele striphandels, ze heeft de kunstacademie gedaan en de cartoonschool![]()
Wat noem jij een professional? iemand die voor een grote studio werkt?
ja inderdaadquote:Op zondag 4 september 2005 16:43 schreef VeX- het volgende:
Gisteren Samurai Champloo eindelijk afgekeken en ik moet zeggen dat dit een van mijn favoriete animes is geworden. Jammer dat die dvd's zo ontzettend duur zijn.
Ah ok. Dan is de tekenaar van Dirk Jan bijvoorbeeld geen professional. Dan zijn er in Nederland ook maar een stuk of 4 striptekenaars volgesn jou definitiequote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:41 schreef Jebus het volgende:
[..]
Een professional is iemand die er genoeg geld mee verdiend om van te leven imo. De tekeningen zijn leuk maar anatomisch gezien kan het allemaal een stuk beter. Om Norman Rockwell maar ff te quoten: "when you get the head&hands right, people will forgive you about the rest". Kleurgebruik vind ik wel leuk.
Het kan veel goedkoper http://www.dvdpacific.com/search.asp?title=champlooquote:Op zondag 4 september 2005 18:16 schreef H4ze het volgende:
[..]
ja inderdaadIk geloof dat die hele dvdbox 120 euro is ofzo.
Hmmm, dan wacht ik wel op de euro R2 versie, hopelijk is die wel wat beter uitgerust/opgezet...quote:Op zondag 4 september 2005 16:25 schreef PDOA het volgende:
Tering hee, wat een ontzettend lelijke hoes!!!
[afbeelding]
Lees de comments trouwens ook maar eens door: er schijnt vanalles mis te zijn met deze release. Waarom Dreamworks, waarom!?!?!
Waarom niet ADV, die brengen tenminste kwaliteits anime DVD's op de markt!!!!
Ik zie daar geen DVD-Box bij staan, hoor...quote:Op zondag 4 september 2005 18:54 schreef WarSnake het volgende:
[..]
Het kan veel goedkoper http://www.dvdpacific.com/search.asp?title=champloo
Zeg? Hoorde ik daar toevallig mijn naam?quote:Op zondag 4 september 2005 18:07 schreef Jordy-B het volgende:
Overigens gister begonnen met Ah My Goddess! TV
Leuke serie![]()
Het gaat over een jongen, Morisato Keiichi... een nerd, wel heel lief en behulpzaam, maar toch weinig succes met de meiden, etc... het gebruikelijke verhaal
Die jongen krijt één wens vervuld door een goddess... (een soort van engel, denk ik... zou niet weten wat het Nederlandse woord is... godin, ofzo?)
Per ongeluk wenst hij dat hij en de goddes, Belldandy, voor altijd samen blijven.
En daar begint 't gedonder
Een romantische comedy. (Hoewel het voornamelijk comedy is en weinig romantisch)
En dat voor een film die het moet hebben van kleurgebruikquote:Op zondag 4 september 2005 16:25 schreef PDOA het volgende:
Tering hee, wat een ontzettend lelijke hoes!!!
Het kan nog veel goedkoper, maar verwacht dan geen dolby 5.1 en een perfecte engelse ondertiteling. Wil je het in DTS kijk dan bij RoDirect,quote:Op zondag 4 september 2005 18:54 schreef WarSnake het volgende:
[..]
Het kan veel goedkoper http://www.dvdpacific.com/search.asp?title=champloo
Je hoeft je alleen te registreren om een member te zijn, dan gaan ze voor 20 dollar.quote:Op zondag 4 september 2005 20:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik zie daar geen DVD-Box bij staan, hoor...
Alleen de enkele DVD's... En om dat nou goedkoop te noemen... dertig dollar per volume...
De manga is stukken beter...quote:Op zondag 4 september 2005 18:07 schreef Jordy-B het volgende:
Overigens gister begonnen met Ah My Goddess! TV
Leuke serie![]()
Het gaat over een jongen, Morisato Keiichi... een nerd, wel heel lief en behulpzaam, maar toch weinig succes met de meiden, etc... het gebruikelijke verhaal
Die jongen krijt één wens vervuld door een goddess... (een soort van engel, denk ik... zou niet weten wat het Nederlandse woord is... godin, ofzo?)
Per ongeluk wenst hij dat hij en de goddes, Belldandy, voor altijd samen blijven.
En daar begint 't gedonder
Een romantische comedy. (Hoewel het voornamelijk comedy is en weinig romantisch)
Jouw usericon is toch Vision of Escaflowne's Van?quote:Op zondag 4 september 2005 20:51 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Zeg? Hoorde ik daar toevallig mijn naam?
Die heb ik dus net gezien...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:24 schreef Jordy-B het volgende:
Het ultieme eindgevecht vindt dan ook plaats tijdens de OVA...
Yupquote:Op woensdag 7 september 2005 15:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jouw usericon is toch Vision of Escaflowne's Van?
Ik ben het nu ook aan het volgen, wel weer iets heel anders dan Naruto, zal nog wel ff wennen worden. Maar eerste indruk positiefquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:38 schreef H4ze het volgende:
Ja, en ik geloof idd nog wel meer mensen hier. Meesterlijke serie idd![]()
Ach... Het kan gebeuren...quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:38 schreef classpc het volgende:
Ik moet nog een hoop inhalen, want ik heb een hoop gedownload maar weinig gekeken.
Ah! My Goddess, Cowboy Bebop en Prince of Tennis wachten nog op me.
Verder wil ik nog een beetje Naruto kijken, ook al ben ik daar een tijdje geleden mee gestopt.
Zijn er trouwens nog meer mensen die het vervelend vinden dat Lunar niet meer zo stipt is?
Normaal was het altijd elke donderdag een nieuwe Bleach. Maar nu is het soms pas op vrijdag of zaterdag.
Ik vind het vrij vervelend.
Zoiets had ik met Ah! My Goddes.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ach... Het kan gebeuren...
Ik heb er zelf echt de pest aan dat juist die ene serie die ik volg (Sousei no Aquarion) door Aone in setjes wordt uitgebracht, in plaats van wekelijks een aflevering.
De laatste aflevering die ik gezien heb, was alweer een maand terug, volgens mij
Ik stoor mij er niet aan. Ik bedoel, ik ben al blij dat iemand de moeite ervoor neemt om het the subben.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:38 schreef classpc het volgende:
Zijn er trouwens nog meer mensen die het vervelend vinden dat Lunar niet meer zo stipt is?
Normaal was het altijd elke donderdag een nieuwe Bleach. Maar nu is het soms pas op vrijdag of zaterdag.
Ik vind het vrij vervelend.
Je kan bij een fatsoenlijke bittorrent-client (azureus) gewoon kiezen welke bestanden uit een episode-pack je wil downloaden (of liever: welke afleveringen je niet wil downloaden) , hoor:?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:28 schreef classpc het volgende:
[..]
Zoiets had ik met Ah! My Goddes.
Heb ik zo'n pack van 1 t/m 18 gedownload, komt er opeens een pack van 1 t/m 24 uit
En die losse 6 afleveringen die ik nog tekort kom, die zijn dus niet los te downloaden
Dus dan kan ik die hele pack weer downloaden alleen om die 6 afleveringen.
Wat dat betreft is AonE-AnY kut.
SSSSSSSssssst...... Laat hem nog even in de waanquote:Op zondag 18 september 2005 00:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je kan bij een fatsoenlijke bittorrent-client (azureus) gewoon kiezen welke bestanden uit een episode-pack je wil downloaden (of liever: welke afleveringen je niet wil downloaden) , hoor:?
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 18 september 2005 00:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je kan bij een fatsoenlijke bittorrent-client (azureus) gewoon kiezen welke bestanden uit een episode-pack je wil downloaden (of liever: welke afleveringen je niet wil downloaden) , hoor:?
I did not know thatquote:Op zondag 18 september 2005 00:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, die film was het ja. En wolfman was inderdaad degene met die tattoos. Is het juist dat ik wat overeenkomsten zie of heb ik een grote fantasie?quote:Op maandag 19 september 2005 10:35 schreef Sandraugiga het volgende:
Elektra heet de film...
[afbeelding]
Je bedoelt deze "Wolfman"??
Ik zie nauwelijks tot geen overeenkomsten met Ninja Scroll, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 19 september 2005 10:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, die film was het ja. En wolfman was inderdaad degene met die tattoos. Is het juist dat ik wat overeenkomsten zie of heb ik een grote fantasie?
Serie niet. Ik weet wel dat je die hebt. Maar ik heb het nu over de losse film van Ninjascroll.quote:Op maandag 19 september 2005 11:43 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik zie nauwelijks tot geen overeenkomsten met Ninja Scroll, eerlijk gezegd.
Ken je de serie van Ninja Scroll? Die's nu verkrijgbaar in een mooie boxset voor 25 euri.
Je maakt me benieuwd. Waar gaat die over?quote:Op zondag 18 september 2005 17:00 schreef PDOA het volgende:
Schandalig dat ik nergens in die lijstjes Jin-Roh: The Wolf Brigade zie terugkomen. En dat voor een van de beste animes ooit!
Het gaat over een lid van de antiterreur-brigade die, na een fout bij een jonge, vrouwelijke zelfmoordcommando een trauma oploopt en deze moet zien te verwerken...quote:Op dinsdag 20 september 2005 05:20 schreef DaringDave het volgende:
[..]
Je maakt me benieuwd. Waar gaat die over?
maar het is dan ook geen actiefilm... Wings of Honneamise vindt je ook niks?quote:Op dinsdag 20 september 2005 06:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het gaat over een lid van de antiterreur-brigade die, na een fout bij een jonge, vrouwelijke zelfmoordcommando een trauma oploopt en deze moet zien te verwerken...
Hij komt hierbij in contact met de directe omgeving van dat meisje...
Mooie film, al is het absoluut niet mijn favoriet. De film begint met bloedstollende actie, waarna er een lang en saaaaaai gat valt voordat het weer wat spannend wordt.
Ik heb vijf pogingen nodig gehad om de film uit te zien zonder in het middenstuk in slaap te vallen (En ik ben wat slome films gewend, hoor...)
Ik heb de special edition hiervan, met een mooie tin-box.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Vandeweek de nieuwe Appleseed zitten kijken, dat is ook een prachtig staaltje animeerwerk. Gek genoeg ben ik die hier nog nergens tegengekomen (of ik heb er overheen gelezen).
Wings of Honneamise heeft een wat stabieler tempo...quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:31 schreef PDOA het volgende:
[..]
maar het is dan ook geen actiefilm... Wings of Honneamise vindt je ook niks?
Ik neem dat alle anime/manga-fans de website http://www.animeondvd.com kennen? DE guide voor alle anime series/films!
Suzuka?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:27 schreef madjacksss het volgende:
dus weet ff geen serie meer om te kijken
Armitage IIIquote:Op woensdag 21 september 2005 11:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Weet er nog iemand goede cyberpunk series? beetje in de trant van Texhnolyze en Ghost in the Shell...
Hele goede serie! Ik heb hem hier liggen op dvd dit is samen met boogiepop phantoms de enige die ik op dvd bezit.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Serial Experiments Lain misschien
Kost inderdaad bakken vol geldquote:Op woensdag 21 september 2005 14:42 schreef ruudjuh31 het volgende:
de enige die ik op dvd bezit.
Ikwas vergeten te zeggen dat dit de enige series zijn die ik op dvd bezit ( heb namelijk wel nog wat films liggen )quote:Op woensdag 21 september 2005 15:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Kost inderdaad bakken vol geld. Bij mij begint de totale collectie nogal een absurd hoog bedrag te worden
![]()
Had ik ook al last van, zeker omdat ik toch eigenlijk alles origineel wil hebben... en zeker met zo'n serie als Fullmetal Alchemist tikt het lekker aan.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Kost inderdaad bakken vol geld. Bij mij begint de totale collectie nogal een absurd hoog bedrag te worden
![]()
Daar ligt een dvd van bij de FRS. Is het een beetje aardige film? Het leek me zo ongeveer de slechtste van de Ghibli studios (al heb ik al hun andere films al welquote:
Ik vind het wel een leuke film, maar ik ben ook een Miyazaki/Ghibli worshipperquote:Op donderdag 22 september 2005 10:29 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Daar ligt een dvd van bij de FRS. Is het een beetje aardige film? Het leek me zo ongeveer de slechtste van de Ghibli studios (al heb ik al hun andere films al wel).
51 dacht ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Had ik ook al last van, zeker omdat ik toch eigenlijk alles origineel wil hebben... en zeker met zo'n serie als Fullmetal Alchemist tikt het lekker aan.
Had even ook het idee om Rurouni Kenshin origineel aan te gaan schaffen maar dat zijn iets van 25 / 30 dvd's![]()
Het is wel een geinige film, maar het helpt als je Whisper of the Heart (Mimi wo Sumaseba) gezien hebt... (Niet voor het verhaal, maar voor de herkenning.)quote:Op donderdag 22 september 2005 10:29 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Daar ligt een dvd van bij de FRS. Is het een beetje aardige film? Het leek me zo ongeveer de slechtste van de Ghibli studios (al heb ik al hun andere films al wel).
Hm, die was wel aardig. (Concrete Rooaaddd.. concrete rooaadquote:Op donderdag 22 september 2005 14:30 schreef Jordy-B het volgende:
Het is wel een geinige film, maar het helpt als je Whisper of the Heart (Mimi wo Sumaseba) gezien hebt... (Niet voor het verhaal, maar voor de herkenning.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |