Ja wat wil je als er hier telkens mensen rond lopen.quote:
Ik heb geen hentai-collectiequote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:59 schreef PDOA het volgende:
Masquerade gekocht. Goede kwaliteit, uitstekende prijs! En niet gecensureerd. Morgen eens kijken of er nog meer titels zijn die ik wel aan mijn hentai collectie wil toevoegen.
Ik zou zeggen:quote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:59 schreef PDOA het volgende:
Masquerade gekocht. Goede kwaliteit, uitstekende prijs! En niet gecensureerd. Morgen eens kijken of er nog meer titels zijn die ik wel aan mijn hentai collectie wil toevoegen.
Inderdaad, goeie link. Leuk alternatief.quote:Op woensdag 6 juli 2005 10:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen:
check eerst die link die ik je gegeven heb, bekijk de films en als ze je bevallen koop je ze
Hij had geen bepaalde verwachtingen bij die titel?quote:Op zondag 10 juli 2005 23:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
lol een vriend van mij had net Immoral sisters meegenomen.
Hij dacht dat is wel een leuke manga film.
Dus wij kijken met zijn ouders er bij .
Hij schrok zich dood
Geweldige film trouwens goed verhaal ookquote:Op zondag 10 juli 2005 23:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hij had geen bepaalde verwachtingen bij die titel?
Wat 'n domme jongen(s)
Ik ken Immoral Sisters niet, maar Luv Wave is zoiets als Armitage en Blood Shadow als Ninja Scroll (met bijbehorende sex-scenes).quote:Op zondag 10 juli 2005 23:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zijn die ook zo als Immortal sisters?
http://www.hentaineko.com(...)immoralsisters.shtmlquote:Op maandag 11 juli 2005 00:04 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik ken Immoral Sisters niet, maar Luv Wave is zoiets als Armitage en Blood Shadow als Ninja Scroll (met bijbehorende sex-scenes).
Ach ja, dit is dan ook het enige topic waarin mensen het serieus nemen, d.w.z. er voor uit durven komen dat ze er naar kijken, zonder allerlei loze opmerkingen krijgen van zielige users die niks beters hebben te doen.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:06 schreef Agiath het volgende:
't word hier langzamer hand een verkapt hentai topic
Hmmm, misschien moet je Pia Carrot eens proberen, of Mezzo Forte. Vooral de laatste is een aanradertje! Ook erg leuk: Spaceship Agga Ruter! (ook te koop voor 7 euri bij de FRS)quote:Op maandag 11 juli 2005 00:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
http://www.hentaineko.com(...)immoralsisters.shtml
The godfather of one of hentai's foundation.. Tentacle sexquote:Op maandag 11 juli 2005 00:08 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ach ja, dit is dan ook het enige topic waarin mensen het serieus nemen, d.w.z. er voor uit durven komen dat ze er naar kijken, zonder allerlei loze opmerkingen krijgen van zielige users die niks beters hebben te doen.
True, true. Just wanted to show you the founderquote:Op maandag 11 juli 2005 02:51 schreef Jordy-B het volgende:
Nja... Open even 'n apart Hentai-topic in SEX, ofzo... 't begint nou wel behoorlijk de spuigaten uit te lopen.
Jaloers....quote:Op maandag 11 juli 2005 04:22 schreef Crashcat het volgende:
[..]
True, true. Just wanted to show you the founder![]()
Just purchased 2 figures and a doll from Noir and Midori no Hibi![]()
[afbeelding]
En wat doe je nou met die figuurtjes en die pop als ik vragen magquote:Op maandag 11 juli 2005 04:22 schreef Crashcat het volgende:
[..]
[afbeelding]
Spelenquote:Op maandag 11 juli 2005 12:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En wat doe je nou met die figuurtjes en die pop als ik vragen mag![]()
waar heb je die van Noir vandaan?quote:Op maandag 11 juli 2005 04:22 schreef Crashcat het volgende:
[..]
[[url=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |