abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:38:52 #226
51748 H4ze
wait...what?
pi_30148181
Ja, en ik geloof idd nog wel meer mensen hier. Meesterlijke serie idd
*BURP*
pi_30148266
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

kunstenares haar boekjes zijn te koop bij enkele striphandels, ze heeft de kunstacademie gedaan en de cartoonschool

Wat noem jij een professional? iemand die voor een grote studio werkt?
Een professional is iemand die er genoeg geld mee verdiend om van te leven imo. De tekeningen zijn leuk maar anatomisch gezien kan het allemaal een stuk beter. Om Norman Rockwell maar ff te quoten: "when you get the head&hands right, people will forgive you about the rest". Kleurgebruik vind ik wel leuk.
Sold my Soul to Sony
  donderdag 1 september 2005 @ 15:48:12 #228
78498 classpc
I don't like change
pi_30168592
Ik ga vanavond als het wat koeler is Bleach 46 kijken.

Ik wacht nog op 47 die vandaag of morgen online zou moeten staan.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_30260735
Tering hee, wat een ontzettend lelijke hoes!!!

Lees de comments trouwens ook maar eens door: er schijnt vanalles mis te zijn met deze release. Waarom Dreamworks, waarom!?!?!

Waarom niet ADV, die brengen tenminste kwaliteits anime DVD's op de markt!!!!
  zondag 4 september 2005 @ 16:43:01 #230
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_30261331
Gisteren Samurai Champloo eindelijk afgekeken en ik moet zeggen dat dit een van mijn favoriete animes is geworden. Jammer dat die dvd's zo ontzettend duur zijn.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_30263895
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

kunstenares haar boekjes zijn te koop bij enkele striphandels, ze heeft de kunstacademie gedaan en de cartoonschool

Wat noem jij een professional? iemand die voor een grote studio werkt?
Iemand die zo goed is dat 'ie/ze er genoeg geld mee kan verdienen om het als baan te hebben.

Vergelijk de kwaliteit met die van om het even welke manga of animé (Of zelfs 'n Amerikaanse of Franse comic)... Deze tekeningen komen niet in de buurt. Ik krijg echt de indruk dat het tekeningen zijn van iemand die zo af-en-toe wat tekent als hobby... Niet van iemand die van de kunstacademie en cartoonschool (bestaat dat, joh?) komt...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_30264209
Overigens gister begonnen met Ah My Goddess! TV

Leuke serie

Het gaat over een jongen, Morisato Keiichi... een nerd, wel heel lief en behulpzaam, maar toch weinig succes met de meiden, etc... het gebruikelijke verhaal
Die jongen krijt één wens vervuld door een goddess... (een soort van engel, denk ik... zou niet weten wat het Nederlandse woord is... godin, ofzo?)
Per ongeluk wenst hij dat hij en de goddes, Belldandy, voor altijd samen blijven.

En daar begint 't gedonder

Een romantische comedy. (Hoewel het voornamelijk comedy is en weinig romantisch)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 4 september 2005 @ 18:11:48 #233
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_30264340
Welke fansub gebruiken jullie meestal bij Bleach. Ik kijk liefst die van Lunar.. maar die is zo traag de laatste tijd. En Hell is gewoon hell af en toe.. beetje slecht en rommelig vertaald. Ik kan mijn aandacht niet zo goed meer vasthouden bij Bleach... bij geen enkele serie, beetje anime dipje denk ik.
Seen it all done it all, can't remember most of it
  zondag 4 september 2005 @ 18:16:25 #234
51748 H4ze
wait...what?
pi_30264435
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:43 schreef VeX- het volgende:
Gisteren Samurai Champloo eindelijk afgekeken en ik moet zeggen dat dit een van mijn favoriete animes is geworden. Jammer dat die dvd's zo ontzettend duur zijn.
ja inderdaad Ik geloof dat die hele dvdbox 120 euro is ofzo.
*BURP*
pi_30265292
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:41 schreef Jebus het volgende:

[..]

Een professional is iemand die er genoeg geld mee verdiend om van te leven imo. De tekeningen zijn leuk maar anatomisch gezien kan het allemaal een stuk beter. Om Norman Rockwell maar ff te quoten: "when you get the head&hands right, people will forgive you about the rest". Kleurgebruik vind ik wel leuk.
Ah ok. Dan is de tekenaar van Dirk Jan bijvoorbeeld geen professional. Dan zijn er in Nederland ook maar een stuk of 4 striptekenaars volgesn jou definitie
pi_30265544
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:16 schreef H4ze het volgende:

[..]

ja inderdaad Ik geloof dat die hele dvdbox 120 euro is ofzo.
Het kan veel goedkoper http://www.dvdpacific.com/search.asp?title=champloo
  zondag 4 september 2005 @ 19:19:57 #237
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_30266321
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:25 schreef PDOA het volgende:

[afbeelding]

Lees de comments trouwens ook maar eens door: er schijnt vanalles mis te zijn met deze release. Waarom Dreamworks, waarom!?!?!

Waarom niet ADV, die brengen tenminste kwaliteits anime DVD's op de markt!!!!
Hmmm, dan wacht ik wel op de euro R2 versie, hopelijk is die wel wat beter uitgerust/opgezet...
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_30269002
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:54 schreef WarSnake het volgende:

[..]

Ik zie daar geen DVD-Box bij staan, hoor...

Alleen de enkele DVD's... En om dat nou goedkoop te noemen... dertig dollar per volume...
  zondag 4 september 2005 @ 20:51:29 #239
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_30269284
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:07 schreef Jordy-B het volgende:

Leuke serie

Het gaat over een jongen, Morisato Keiichi... een nerd, wel heel lief en behulpzaam, maar toch weinig succes met de meiden, etc... het gebruikelijke verhaal
Die jongen krijt één wens vervuld door een goddess... (een soort van engel, denk ik... zou niet weten wat het Nederlandse woord is... godin, ofzo?)
Per ongeluk wenst hij dat hij en de goddes, Belldandy, voor altijd samen blijven.

Een romantische comedy. (Hoewel het voornamelijk comedy is en weinig romantisch)
Zeg? Hoorde ik daar toevallig mijn naam?

Ik heb van de week trouwens pas de TV series gezien. Ik had tot zo ver alleen de OVA en the movie gezien.
pi_30273519
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:25 schreef PDOA het volgende:
En dat voor een film die het moet hebben van kleurgebruik
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_30273809
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:54 schreef WarSnake het volgende:

[..]

Het kan nog veel goedkoper, maar verwacht dan geen dolby 5.1 en een perfecte engelse ondertiteling. Wil je het in DTS kijk dan bij RoDirect,

[ Bericht 7% gewijzigd door Mr_Belvedere op 04-09-2005 23:21:16 ]
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_30279014
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:42 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik zie daar geen DVD-Box bij staan, hoor...

Alleen de enkele DVD's... En om dat nou goedkoop te noemen... dertig dollar per volume...
Je hoeft je alleen te registreren om een member te zijn, dan gaan ze voor 20 dollar.
Het is een van de goedkoopste shops.

Wat betreft de box, die kan nog komen, voor de nieuwste uitgaven kijk op animeondvd.com

En bij discountanimedvd moet je oppassen, want zij verkopen daar bootlegs.

Als je geen zin in douane-kosten hebt, dan moet je naar axelmusic.com gaan, maar goedkoop zijn ze niet. Wel goedkoper dan archonia.com in ieder geval.
なんだっけ
pi_30342299
Pff. zelden zo'n vage shit gezien als Kakyuusei 2. Af en toe best ingewikkeld.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_30342524
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:07 schreef Jordy-B het volgende:

Leuke serie

De manga is stukken beter... (Al was het alleen maar omdat het beter getekend is.)

Belldandy, Skuld en Urd zijn gebaseert op de Nornen. (Google maar even...) In de hele serie zit trouwens losse stukken germaanse mythologie verweven. Zoals Peorth, dat is oorspronkelijk een rune. En het hele netwerk waar ze voor werken, Yggdrasill, is de oerboom uit de germaanse mythologie.

Ik heb een van de OVA (geloof ik, ik ben eigenlijk beter bekent met de manga wereld dan met de anime.) Maar ik vond het vrij teleurstellend. De karakters kwamen niet echt uit de verf. Het verhaal was redelijk saai.
pi_30354370
Gaat er trouwens iemand dit jaar nog naar Facts 2005?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_30355774
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:51 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Zeg? Hoorde ik daar toevallig mijn naam?
Jouw usericon is toch Vision of Escaflowne's Van?
pi_30387457
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 20:24 schreef Jordy-B het volgende:

Het ultieme eindgevecht vindt dan ook plaats tijdens de OVA...
Die heb ik dus net gezien...

Het ultieme eindgevecht zal wel plaatsvinden tijdens de film...

stelletje klojo's.
pi_30387744
Wie heeft Gasaraki gezien? Vonden jullie het ook zo moeilijk om er doorheen te komen? Echt, de eerste 2 DVD's zijn echt bij vlagen slaapverwekkend, hoewel het best een interessant gegeven is.
pi_30388521
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:42 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Jouw usericon is toch Vision of Escaflowne's Van?
Yup
pi_30406568
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:38 schreef H4ze het volgende:
Ja, en ik geloof idd nog wel meer mensen hier. Meesterlijke serie idd
Ik ben het nu ook aan het volgen, wel weer iets heel anders dan Naruto, zal nog wel ff wennen worden. Maar eerste indruk positief
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')