Een professional is iemand die er genoeg geld mee verdiend om van te leven imo. De tekeningen zijn leuk maar anatomisch gezien kan het allemaal een stuk beter. Om Norman Rockwell maar ff te quoten: "when you get the head&hands right, people will forgive you about the rest". Kleurgebruik vind ik wel leuk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kunstenares haar boekjes zijn te koop bij enkele striphandels, ze heeft de kunstacademie gedaan en de cartoonschool![]()
Wat noem jij een professional? iemand die voor een grote studio werkt?
Iemand die zo goed is dat 'ie/ze er genoeg geld mee kan verdienen om het als baan te hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kunstenares haar boekjes zijn te koop bij enkele striphandels, ze heeft de kunstacademie gedaan en de cartoonschool![]()
Wat noem jij een professional? iemand die voor een grote studio werkt?
ja inderdaadquote:Op zondag 4 september 2005 16:43 schreef VeX- het volgende:
Gisteren Samurai Champloo eindelijk afgekeken en ik moet zeggen dat dit een van mijn favoriete animes is geworden. Jammer dat die dvd's zo ontzettend duur zijn.
Ah ok. Dan is de tekenaar van Dirk Jan bijvoorbeeld geen professional. Dan zijn er in Nederland ook maar een stuk of 4 striptekenaars volgesn jou definitiequote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:41 schreef Jebus het volgende:
[..]
Een professional is iemand die er genoeg geld mee verdiend om van te leven imo. De tekeningen zijn leuk maar anatomisch gezien kan het allemaal een stuk beter. Om Norman Rockwell maar ff te quoten: "when you get the head&hands right, people will forgive you about the rest". Kleurgebruik vind ik wel leuk.
Het kan veel goedkoper http://www.dvdpacific.com/search.asp?title=champlooquote:Op zondag 4 september 2005 18:16 schreef H4ze het volgende:
[..]
ja inderdaadIk geloof dat die hele dvdbox 120 euro is ofzo.
Hmmm, dan wacht ik wel op de euro R2 versie, hopelijk is die wel wat beter uitgerust/opgezet...quote:Op zondag 4 september 2005 16:25 schreef PDOA het volgende:
Tering hee, wat een ontzettend lelijke hoes!!!
[afbeelding]
Lees de comments trouwens ook maar eens door: er schijnt vanalles mis te zijn met deze release. Waarom Dreamworks, waarom!?!?!
Waarom niet ADV, die brengen tenminste kwaliteits anime DVD's op de markt!!!!
Ik zie daar geen DVD-Box bij staan, hoor...quote:Op zondag 4 september 2005 18:54 schreef WarSnake het volgende:
[..]
Het kan veel goedkoper http://www.dvdpacific.com/search.asp?title=champloo
Zeg? Hoorde ik daar toevallig mijn naam?quote:Op zondag 4 september 2005 18:07 schreef Jordy-B het volgende:
Overigens gister begonnen met Ah My Goddess! TV
Leuke serie![]()
Het gaat over een jongen, Morisato Keiichi... een nerd, wel heel lief en behulpzaam, maar toch weinig succes met de meiden, etc... het gebruikelijke verhaal
Die jongen krijt één wens vervuld door een goddess... (een soort van engel, denk ik... zou niet weten wat het Nederlandse woord is... godin, ofzo?)
Per ongeluk wenst hij dat hij en de goddes, Belldandy, voor altijd samen blijven.
En daar begint 't gedonder
Een romantische comedy. (Hoewel het voornamelijk comedy is en weinig romantisch)
En dat voor een film die het moet hebben van kleurgebruikquote:Op zondag 4 september 2005 16:25 schreef PDOA het volgende:
Tering hee, wat een ontzettend lelijke hoes!!!
Het kan nog veel goedkoper, maar verwacht dan geen dolby 5.1 en een perfecte engelse ondertiteling. Wil je het in DTS kijk dan bij RoDirect,quote:Op zondag 4 september 2005 18:54 schreef WarSnake het volgende:
[..]
Het kan veel goedkoper http://www.dvdpacific.com/search.asp?title=champloo
Je hoeft je alleen te registreren om een member te zijn, dan gaan ze voor 20 dollar.quote:Op zondag 4 september 2005 20:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik zie daar geen DVD-Box bij staan, hoor...
Alleen de enkele DVD's... En om dat nou goedkoop te noemen... dertig dollar per volume...
De manga is stukken beter...quote:Op zondag 4 september 2005 18:07 schreef Jordy-B het volgende:
Overigens gister begonnen met Ah My Goddess! TV
Leuke serie![]()
Het gaat over een jongen, Morisato Keiichi... een nerd, wel heel lief en behulpzaam, maar toch weinig succes met de meiden, etc... het gebruikelijke verhaal
Die jongen krijt één wens vervuld door een goddess... (een soort van engel, denk ik... zou niet weten wat het Nederlandse woord is... godin, ofzo?)
Per ongeluk wenst hij dat hij en de goddes, Belldandy, voor altijd samen blijven.
En daar begint 't gedonder
Een romantische comedy. (Hoewel het voornamelijk comedy is en weinig romantisch)
Jouw usericon is toch Vision of Escaflowne's Van?quote:Op zondag 4 september 2005 20:51 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Zeg? Hoorde ik daar toevallig mijn naam?
Die heb ik dus net gezien...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:24 schreef Jordy-B het volgende:
Het ultieme eindgevecht vindt dan ook plaats tijdens de OVA...
Yupquote:Op woensdag 7 september 2005 15:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jouw usericon is toch Vision of Escaflowne's Van?
Ik ben het nu ook aan het volgen, wel weer iets heel anders dan Naruto, zal nog wel ff wennen worden. Maar eerste indruk positiefquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:38 schreef H4ze het volgende:
Ja, en ik geloof idd nog wel meer mensen hier. Meesterlijke serie idd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |