abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juni 2005 @ 21:52:56 #1
78498 classpc
I don't like change
pi_27819093
De vorige delen hadden niet een erg duidelijke openingspost, dus ik vraag me af wat hier nu eigenlijk zou moeten staan.
Steamboy ziet er naar mijn mening wel goed uit:

Vorige delen:

Deel 1: Het grote Anime/Manga Topic ...
Deel 2: Het grote anime/manga topic deel 2
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 23:32:14 #2
4180 Hare
Come fly with me!
pi_27822162
tvp
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 00:18:32 #3
51748 H4ze
wait...what?
pi_27823597
Zojuist de eerste episode van Karas gekeken. Mooi geanimeerd, coole actie! Van het verhaal snap ik nog niet echt veel, maar dat komt nog wel natuurlijk
*BURP*
pi_27824606
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 21:52 schreef classpc het volgende:
De vorige delen hadden niet een erg duidelijke openingspost, dus ik vraag me af wat hier nu eigenlijk zou moeten staan.
Dit is het grote animé/manga topic in Film, Tv en Radio

Hier wordt dus gewoon gediscussiëerd over animé en manga

Kom het dus gewoon vertellen als je iets nieuws hebt gezien, of gewoon wat te vertellen hebt over een bepaalde film of serie. Verlekker de users met 'n klein setje screenshotjes...

lijstjes zijn weinig interessant, trouwens... 't wordt dan al snel een collectie-pats-topic

of zoiets.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_27825088
tvp

Kheb Porco Rosso helemaal uitgekeken
Leuke film

Ik neem ook aan dat de meesten onder ons Ninja scroll kennen?
Ik zie die af en toe in de frs liggen in een mooiedoos
Ben aan het denken of ik em moet halen of niet
pi_27825283
Ik vind 't helemaal niks, maar de meningen zijn er sterk over verdeeld.

Ninja Scroll is na(ast) Akira en GITS wel zo'n film die iedereen gezien heeft.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_27830939
Mooie OP!

TVP dus...
pi_27831050
NS was voor mij eerlijk gezegd niet echt een boeiende film om naar de kijken. Ik weet echter niet hoe de serie verloopt.

Heb zojuist Steamboy gekocht bij de FRS. Zitten echt mooie kaarten bij! Hoezee! Ik vind deze uitgeverij het trouwens vele malen beter doen dan die vervloekte Kaze. Heb 1 keer een GTO dvd gekocht, maar werd gewoonweg gek van de ondertiteling, en om metteen over te stappen naar de prijzige amerikaanse variant vind ik ook niet echt zo geweldig. Nee, dan hou ik gewoon mijn bootleg

tegen het avonduur een grote bak chinnes pakken, volume op maximaal, Steamboy in mijn DVD speler. Helemaal weggaan van het spectakel en om daarna de stad in te gaan om te genieten van de nodige hoeveelheden alcohol

Jongens! Fijn weekeinde toegewenst!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 19:40:49 #9
78498 classpc
I don't like change
pi_27840661
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 01:03 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Dit is het grote animé/manga topic in Film, Tv en Radio

Hier wordt dus gewoon gediscussiëerd over animé en manga

Kom het dus gewoon vertellen als je iets nieuws hebt gezien, of gewoon wat te vertellen hebt over een bepaalde film of serie. Verlekker de users met 'n klein setje screenshotjes...

lijstjes zijn weinig interessant, trouwens... 't wordt dan al snel een collectie-pats-topic

of zoiets.
ok thx
De lijstjes zijn altijd wel handig als je info uit een vorig topic moet hebben.

Kan een mod de OP dan ff veranderen?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_27854059
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 12:49 schreef blessed19 het volgende:
NS was voor mij eerlijk gezegd niet echt een boeiende film om naar de kijken. Ik weet echter niet hoe de serie verloopt.

Heb zojuist Steamboy gekocht bij de FRS.
Had je 'm toch nog later Ik heb vrijdag de special edition (2 discs en dts) gekocht. Die engelse accenten zijn wel grappig trouwens. Hele mooie film. Aanrader
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_27856129
teeveepee
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zondag 12 juni 2005 @ 14:28:10 #12
51748 H4ze
wait...what?
pi_27856350
De eerste 7 eps van Basilisk zijn binnen Ben benieuwd.
*BURP*
pi_27858431
quote:
Op zondag 12 juni 2005 13:07 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Had je 'm toch nog later Ik heb vrijdag de special edition (2 discs en dts) gekocht. Die engelse accenten zijn wel grappig trouwens. Hele mooie film. Aanrader
grmbl...

Die accenten zijn inderdaad erg prachtig! Ik heb alleen maar naar de engelse versie zitten te kijken... Bij de japanse kreeg ik een veel mindere feeling bij de film.

Ik heb gister ook nog sprited away gekocht! De vlaamse vertaling is echt om te huilen. Misschien wel leuk voor de kids, want ik vond het echt te slap...

Nu nog tokyo godfathers en dan ben ik ook weer een tijdje geramd
pi_27861985
Ben nu ook aan bleach begonnen ....eerste aflevering was iig vet, en het loopt allemaal een stuk sneller als naruto, dat ik wel een pluspunt vindt.
pi_27865161
quote:
Op zondag 12 juni 2005 17:59 schreef Agiath het volgende:
Ben nu ook aan bleach begonnen ....eerste aflevering was iig vet, en het loopt allemaal een stuk sneller als naruto, dat ik wel een pluspunt vindt.
Daarom schrok ik er ook van dat het zoveel afleveringen heeft (52)... Het heeft het tempo van een normale serie.

Langlopende series als Naruto of DBZ hebben toch meestal een traag verloop (qua gebeurtenissen)... Gevechten die een week duren, enzo...
pi_27873203
Heeft iemand trouwens eens Beck langs zien komen? Ik ben er echt zo benieuwd naar!!!!
pi_27875204
quote:
Op zondag 12 juni 2005 19:56 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Daarom schrok ik er ook van dat het zoveel afleveringen heeft (52)... Het heeft het tempo van een normale serie.

Langlopende series als Naruto of DBZ hebben toch meestal een traag verloop (qua gebeurtenissen)... Gevechten die een week duren, enzo...
ja? is bleach tot ep. 52?

nu zijn ze bij 35 he?
Tri State. Tri State. !
  maandag 13 juni 2005 @ 01:54:45 #18
51748 H4ze
wait...what?
pi_27875600
quote:
Op zondag 12 juni 2005 19:56 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Hmz tja kweenie hoor gast. Hoorde ook alweer van alle kanten (vrienden die animefreaks zijn, en nog een tikkeltje erger dan dat ik ben) dat 't bullcrap is dat Bleach maar 52 afleveringen gaat krijgen. Naja we zullen wel zien

[ Bericht 4% gewijzigd door H4ze op 13-06-2005 02:02:48 ]
*BURP*
pi_27876727
quote:
Op maandag 13 juni 2005 01:54 schreef H4ze het volgende:

[..]

Hmz tja kweenie hoor gast. Hoorde ook alweer van alle kanten (vrienden die animefreaks zijn, en nog een tikkeltje erger dan dat ik ben) dat 't bullcrap is dat Bleach maar 52 afleveringen gaat krijgen. Naja we zullen wel zien
D'r zou ook nog 'n Film komen...
pi_27879422
Even terugkomend op Steamboy:

Ik vond het maar een matige film eigenlijk. Echt zo'n 'style over substance' film. Voor een film die er 10 jaar over heeft gedaan om gemaakt te worden hadden ze wel eens wat meer aandacht aan het script mogen besteden. Het eerste uur kon me ook echt totaal niet boeien. Uitermate slechte karakterontwikkelingen en we gingen met een stoomtreinvaart door het superdunne verhaal heen. Maar qua visuals is het een van de mooiste animes ooit.
  maandag 13 juni 2005 @ 13:11:38 #21
78498 classpc
I don't like change
pi_27884343
quote:
Op maandag 13 juni 2005 10:42 schreef PDOA het volgende:
Even terugkomend op Steamboy:

Ik vond het maar een matige film eigenlijk. Echt zo'n 'style over substance' film. Voor een film die er 10 jaar over heeft gedaan om gemaakt te worden hadden ze wel eens wat meer aandacht aan het script mogen besteden. Het eerste uur kon me ook echt totaal niet boeien. Uitermate slechte karakterontwikkelingen en we gingen met een stoomtreinvaart door het superdunne verhaal heen. Maar qua visuals is het een van de mooiste animes ooit.
thx voor de info. Ik zal hem nog wel eens bekijken wanneer ik hem binnen heb.
pi_27897496
Vanmiddag die nieuwe Appelseed film gekocht, de Limited Special Edition in een mooie metalen doos en kreeg nog 10 euro korting ook omdat m'n spaarkaart vol was!
  dinsdag 14 juni 2005 @ 23:40:38 #23
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_27936720
heb net ff Gundam Seed Destiney episode 34 gekeken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place
  dinsdag 14 juni 2005 @ 23:43:31 #24
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_27936815
Heb vandaag de Japanse dvd van The Grave Of The Fireflies ontvangen .
Ben erg benieuwd. deze eens een keertje kijken
  dinsdag 14 juni 2005 @ 23:48:32 #25
100259 Motoko
Do you like Japanese movies?
pi_27936966
net Karas ep 1 gekeken, zeer de moeite waard
DEJIMA Japanese Film Festival
May 2006
Bioscoop Het Ketelhuis, Amsterdam
[dvdcollection]
pi_27955673
Steamboy is overigens ook te huur bij VideoLand.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_27956314
videoland en anime?

ik had vroeger ooit 1x een guyver aflevering en een akira kunnen lenen bij hun... verbaast me dat ze nu steamboy aanbieden.
pi_27956417
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 16:41 schreef blessed19 het volgende:
videoland en anime?

ik had vroeger ooit 1x een guyver aflevering en een akira kunnen lenen bij hun... verbaast me dat ze nu steamboy aanbieden.
Ik was ook hoogst verbaasd, maar er lagen toch echt twee exemplaren van de 1 disc dts versie.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_27957495
hmm... er is nog hoop voor ons!

hadden ze toevallig ook tokyo godfathers? misschien dat ik dan mijn boete aflos
pi_27957548
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 17:19 schreef blessed19 het volgende:
hmm... er is nog hoop voor ons!

hadden ze toevallig ook tokyo godfathers? misschien dat ik dan mijn boete aflos
Helaasch
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_27957883

Dan pakken we de toortsen en sikkels, om de tiranie van videoland te beslechten!

trouwens, @ Motoko! Ben jij zelf naar dat festival geweest? hoe was het daar? zal er volgend jaar nog zo'n soortgelijk festival komen?

ben benieuwd!
  woensdag 15 juni 2005 @ 21:45:59 #32
78498 classpc
I don't like change
pi_27965595
quote:
Op maandag 13 juni 2005 19:52 schreef PDOA het volgende:
Vanmiddag die nieuwe Appelseed film gekocht, de Limited Special Edition in een mooie metalen doos en kreeg nog 10 euro korting ook omdat m'n spaarkaart vol was!
Ik vond het zelf niet zo fantastisch vanwege de computeranimaties.
Ik vind anime zonder die overdreven computer animaties veel mooier.
  woensdag 15 juni 2005 @ 21:56:43 #33
78498 classpc
I don't like change
pi_27966009
Ik heb nu trouwens ook Get Ride! AMDriver binnen.
Ik kies altijd Anime series op naam, dus ik weet niet of het echt iets is.
pi_28056557
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 21:45 schreef classpc het volgende:

[..]

Ik vond het zelf niet zo fantastisch vanwege de computeranimaties.
Ik vind anime zonder die overdreven computer animaties veel mooier.
De hele film is CGI!
pi_28057807
Iemand bezig met Fantastic Childeren?
Ik ben bij afl. 9 en het is nog allemaal vaag, maar op een of andere manier blijf ik toch kijken
なんだっけ
  zondag 19 juni 2005 @ 09:29:51 #36
78498 classpc
I don't like change
pi_28057931
quote:
Op zondag 19 juni 2005 02:03 schreef PDOA het volgende:

[..]

De hele film is CGI!
Euhm... niet in vaktermen gaan praten he.
  zondag 19 juni 2005 @ 09:51:00 #37
81237 releaze
best of both worlds
pi_28058080
* releaze is meer van het zoete spul a la MY HiME ...

ik moet weereens wat actiever gaan kijken online... Karas zag er idd wel goed uit
pi_28060361
quote:
Op zondag 19 juni 2005 09:51 schreef releaze het volgende:
Er is een tweede serie van Mai/My HiME aangekondigd, geloof ik...

En dat schijnt men wel 'n tof idee te vinden, als ze nou maar wèl wat beter hun best doen op het einde...
  zondag 19 juni 2005 @ 17:20:03 #39
51748 H4ze
wait...what?
pi_28066234
Basilisk is cooool
*BURP*
pi_28079190
quote:
Op zondag 19 juni 2005 09:51 schreef releaze het volgende:

ik moet weereens wat actiever gaan kijken online... Karas zag er idd wel goed uit
Dan moet jeMahou Sensei Negima kijken.

Ik lig bij elke aflevering platvan het lachen en toch is het sweet
なんだっけ
pi_28079366
quote:
Op maandag 20 juni 2005 01:29 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Dan moet jeMahou Sensei Negima kijken.

Ik lig bij elke aflevering platvan het lachen en toch is het sweet
Als je (zoals ik) eerst de manga gelezen hebt, is de anime echt zo verrot! ik kon me er echt helemaal niet mee inleven, terwijl ik dat bij de manga wel had
pi_28079385
quote:
Op maandag 20 juni 2005 01:54 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Als je (zoals ik) eerst de manga gelezen hebt, is de anime echt zo verrot! ik kon me er echt helemaal niet mee inleven, terwijl ik dat bij de manga wel had
Nah, ik lees nooit manga's.
Misschien over een jaar of twee, als ik de Japanse taal redelijk beheers

Net Fantastic Childeren af gekeken en ik heb er mixed feelings over .
Of ik ben een jankerd of ik ken mijzelf van binnen nog niet,
want ik kreeg toch een brok in mijn keel .
Normaal gesproken heb ik zulke gevoelens nooit,
maar een enkele serie kan je hard raken.

Wie heeft dit ook wel eens, want als ik de enige ben, dan ga ik gelijk naar R&P

[ Bericht 32% gewijzigd door Crashcat op 20-06-2005 08:45:04 ]
なんだっけ
pi_28081518
Wie volgt nog meer de serie Samurai Champloo?
pi_28094012
quote:
Op maandag 20 juni 2005 01:56 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Nah, ik lees nooit manga's.
Misschien over een jaar of twee, als ik de Japanse taal redelijk beheers
erm... je kan ook nog steeds de amerikaanse vertalingen lezen... die zijn er imo niet minder op!!
pi_28094490
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:58 schreef blessed19 het volgende:

[..]

erm... je kan ook nog steeds de amerikaanse vertalingen lezen... die zijn er imo niet minder op!!
Principes, principes..
Als ik anime kijk, dan ook nooit met dubs.
quote:
Op maandag 20 juni 2005 09:58 schreef PDOA het volgende:
Wie volgt nog meer de serie Samurai Champloo?
Samurai Champloo heb ik ook al afgekeken.
Imo vond ik ik het een goede serie, met hedendaagse kwesties in een oud jasje
なんだっけ
  woensdag 22 juni 2005 @ 18:10:53 #46
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_28139608
Iemand die Speed Grapher volgt? Vreemd, maar vermakelijk.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_28139806
Anime gewoon is oké
Manga vind ik iets té
  woensdag 22 juni 2005 @ 18:24:36 #48
78498 classpc
I don't like change
pi_28139973
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:18 schreef DjDev het volgende:
Anime gewoon is oké
Manga vind ik iets té
Deze is wel mooi:
Ik had niet gezien dat je die ook had.
  woensdag 22 juni 2005 @ 18:32:01 #49
122399 sien
a perfect circle..........
pi_28140142
spirited away is prachtig in het japans.....
kijkt iemand wel eens (heeft gezien) serial experiments lain.......is ook leuk pas geleden dvd gekregen.......en zo kunnen we nog wel even door gaan met wat we gezien hebben..maar dat doe ik niet
pi_28140598
film uit de OP ziet er wel leuk uit.

ik kijk niet vaak manga films maarNinja Scroll, Spirited Away, Princess Mononoke en Cat Soup vind ik toch wel heel erg vet. Castle of Cagliostro vond ik ook leuk, alleen het einde deed het niet op de dvd die ik heb.
Kiki's Delivery Service en Tokyo Godfathers heb ik ook op dvd maar die vind ik dus echt 10x niks.
weet iemand misschien nog wat leuke films die in mijn straatje passen?
  woensdag 22 juni 2005 @ 21:16:09 #51
78498 classpc
I don't like change
pi_28144819
Ik heb Steamboy ook gezien, en ik vond hem wel redelijk.
Ik weet niet echt hoe een goeie Anime film er uit moet zien, maar ik vond Steamboy wel goed. Ik heb dan ook niet op de verhaallijn en op de stemmen gelet, maar ik heb gewoon naar de film gekeken.
pi_28146210
Pom Poko van Ghibli proberen te kijken...
Ben halverwege geraakt en daarna gestopt, misschoen ook te maken omdat ik vermoeid was.
Maar het kon me sowieso niet zo boeien als de films die ik ervoor had gezien.

Pom Poko is die ene met de wasberen die kunnen transformeren..
  donderdag 23 juni 2005 @ 01:59:09 #53
81237 releaze
best of both worlds
pi_28151955
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:32 schreef sien het volgende:
spirited away is prachtig in het japans.....
kijkt iemand wel eens (heeft gezien) serial experiments lain.......is ook leuk pas geleden dvd gekregen.......en zo kunnen we nog wel even door gaan met wat we gezien hebben..maar dat doe ik niet
we hadden SE Lain vroegah op dvd, maar toen gingen we uit elkaar en nu heb ik hem via de downloads erg goeie anime indeed... heb de tune ook op mn pc staan
pi_28156760
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 22:02 schreef ASSpirine het volgende:
Pom Poko van Ghibli proberen te kijken...
Ben halverwege geraakt en daarna gestopt, misschoen ook te maken omdat ik vermoeid was.
Maar het kon me sowieso niet zo boeien als de films die ik ervoor had gezien.

Pom Poko is die ene met de wasberen die kunnen transformeren..
Moeilijke zit af en toe inderdaad. Op zich is het idee wel leuk, maar je ziet ruim van te voren al aankomen waar de film naar toe gaat.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_28158995
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 21:16 schreef classpc het volgende:
Ik heb Steamboy ook gezien, en ik vond hem wel redelijk.
Ik weet niet echt hoe een goeie Anime film er uit moet zien, maar ik vond Steamboy wel goed. Ik heb dan ook niet op de verhaallijn en op de stemmen gelet, maar ik heb gewoon naar de film gekeken.
Patlabor 1 en 2
Wings of Honneamise
Ghost in the Shell
Grave of the Fireflies
Metropolis
  donderdag 23 juni 2005 @ 12:44:13 #56
78498 classpc
I don't like change
pi_28159506
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 12:26 schreef PDOA het volgende:

[..]

Patlabor 1 en 2
Wings of Honneamise
Ghost in the Shell
Grave of the Fireflies
Metropolis
thx
  donderdag 23 juni 2005 @ 12:56:08 #57
100259 Motoko
Do you like Japanese movies?
pi_28159843
wat PDOA zei en verder:

The Place Promised in our early Days (Kumo no mukô, yakusoku no basho)
Voices of a Distant Star (Hoshi no koe)
Jin Roh: The Wolf Brigade (Jin-Rô)
Mind Game
Ghost in the Shell 2: Innocence (Inosensu: Kôkaku kidôtai)
Perfect Blue
Millennium Actress (Sennen joyu)
Tokyo Godfathers

en simpelweg alles dat Isao Takahata en Hayao Miyazaki hebben gemaakt

ook de moeite zijn de compilaties:
Memories
Neo-Tokyo (Meikyû monogatari)
DEJIMA Japanese Film Festival
May 2006
Bioscoop Het Ketelhuis, Amsterdam
[dvdcollection]
pi_28182703
Ik weet zeker dat de nieuwe naruto episode verkuist moet worden voor de amerikaanse versie
pi_28183136
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 12:56 schreef Motoko het volgende:
wat PDOA zei en verder:

en simpelweg alles dat Isao Takahata en Hayao Miyazaki hebben gemaakt
Zucht
En er zijn nog veel meer pareltjes die niet door een, twee of drie regisseurs zijn gemaakt.

-edit- Gaat over films
Bij Animeondvd of bij Animenfo top200
kom je ook heel veel reviews tegen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Crashcat op 24-06-2005 05:48:43 ]
なんだっけ
pi_28185533
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 12:56 schreef Motoko het volgende:

Tokyo Godfathers
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 18:50 schreef jimjim1983 het volgende:
film uit de OP ziet er wel leuk uit.

ik kijk niet vaak manga films maarNinja Scroll, Spirited Away, Princess Mononoke en Cat Soup vind ik toch wel heel erg vet. Castle of Cagliostro vond ik ook leuk, alleen het einde deed het niet op de dvd die ik heb.
Kiki's Delivery Service en Tokyo Godfathers heb ik ook op dvd maar die vind ik dus echt 10x niks.
weet iemand misschien nog wat leuke films die in mijn straatje passen?
pi_28187821
Of anders:

Cowboy Bebop: Knocking On Heaven's Door (oftewel The Movie: kennis van de serie niet echt vereist.)
Neon Genesis Evangelion: Death & Rebirth / End of Evangelion (hoewel je wel de serie gezien moet hebben!)
RahXephon: The Movie (idem)
Blood: The Last Vampire (beetje kort en roept vooral veel vragen op, maar erg sfeervol en geweldige animatie!)
Vampire Hunter D: Bloodlust (De vampier/zombie/sci-fi animatiefilm!)
pi_28187895
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 11:21 schreef PDOA het volgende:
Of anders:

Cowboy Bebop: Knocking On Heaven's Door (oftewel The Movie: kennis van de serie niet echt vereist.)
ik had ook van veel mensen gehoord dat die goed was maar ik vond 'm echt saai
pi_28189370
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 11:24 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

ik had ook van veel mensen gehoord dat die goed was maar ik vond 'm echt saai
Tering hee, wat voor genre hou je dan wel van?
pi_28189422
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:01 schreef PDOA het volgende:

[..]

Tering hee, wat voor genre hou je dan wel van?
genre zou ik niet weten maar ik vond Spirited Away, Princess Mononoke, Ninja Scroll en Cat Soup heel vet. Ik heb ook nog the Cat Returns, die lijkt me ook wel leuk
ik heb een hekel aan van die domme japanse dingen die je best vaak ziet zoals bijv.iemand die een grap maakt, dan roept de ander "huuuuuh?", dan 1 seconde niks, en dan begint ie te lachen. Ik denk niet dat ik duidelijk ben maarja...
pi_28189520
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:03 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

genre zou ik niet weten maar ik vond Spirited Away, Princess Mononoke, Ninja Scroll en Cat Soup heel vet. Ik heb ook nog the Cat Returns, die lijkt me ook wel leuk
ik heb een hekel aan van die domme japanse dingen die je best vaak ziet zoals bijv.iemand die een grap maakt, dan roept de ander "huuuuuh?", dan 1 seconde niks, en dan begint de ander te lachen. Ik denk niet dat ik duidelijk ben maarja...
My Neighbour Totoro of Grave of the Fireflies een logische keus dus.
pi_28189563
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:06 schreef PDOA het volgende:

[..]

My Neighbour Totoro of Grave of the Fireflies een logische keus dus.
Grave of the Fireflies vond ik eigenlijk ook een beetje saai een beetje he.
Die andere zal ik eens naar zoeken

maar de makers van Cat Soup, wat hebben die nog meer voor leuks gedaan?
pi_28189696
quote:

[..]

ik heb een hekel aan van die domme japanse dingen die je best vaak ziet zoals bijv.iemand die een grap maakt, dan roept de ander "huuuuuh?", dan 1 seconde niks, en dan begint ie te lachen. Ik denk niet dat ik duidelijk ben maarja...
kga er gewoon van uit dat je teveel in de zon hebt gezeten
pi_28189773
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:07 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Grave of the Fireflies vond ik eigenlijk ook een beetje saai een beetje he.
Heiligschennis, zondaar!! !
pi_28189792
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:13 schreef PDOA het volgende:

[..]

Heiligschennis, zondaar!! !
het kan natuurlijk ook komen doordat ik 'm in het duits heb gezien
  vrijdag 24 juni 2005 @ 12:15:55 #70
78498 classpc
I don't like change
pi_28189838
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:14 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Alle programma's/series in het duits vind ik altijd nergens op slaan.
Geen idee waarom, maar dat vind ik gewoon.

James Bond in het duits vind ik ook niks aan.
pi_28189898
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:11 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

kga er gewoon van uit dat je teveel in de zon hebt gezeten

het is lastig uit te leggen maar je ziet het zo vaak in films, en vooral in tekenfilms uit japan.
bijvoorbeeld ook dat iemand iets raars ziet, het duurt dan altijd heel eventjes en dan trekt die persoon een rare bek en zegt ie iets als "huuuuh" naja, laat maar ik kan het toch niet duidelijk uitleggen denk ik
pi_28189939
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:15 schreef classpc het volgende:

[..]

Alle programma's/series in het duits vind ik altijd nergens op slaan.
Geen idee waarom, maar dat vind ik gewoon.

James Bond in het duits vind ik ook niks aan.
dan moet je eens Dude,where's my car in het duits gaan kijken!!
"Man, wo ist meine auto?"
"Wo ist deine auto man?"
"Wo ist deine auto man?"
pi_28191471
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:18 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dan moet je eens Dude,where's my car in het duits gaan kijken!!
"Wo ist deine auto man?"
"Wo ist deine auto man?"
Ik heb een keer the A-team gezien in 't duits....echt te erg gewoon
pi_28194092
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 12:14 schreef jimjim1983 het volgende:

Ik denk dat de duiste nazi-chronisatie veel van de dialogen verneukt heeft.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_28200248
quote:

[..]

Haaaii???

なんだっけ
pi_28202650
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 18:05 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Haaaii???

precies
  vrijdag 24 juni 2005 @ 22:32:21 #77
78498 classpc
I don't like change
pi_28207280
Ghost in the shell is nu binnen, en ik zal hem morgen eens bekijken.
pi_28215886
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 22:32 schreef classpc het volgende:
Ghost in the shell is nu binnen, en ik zal hem morgen eens bekijken.
is het de orgionele film, de seire of de tweede film?
  zaterdag 25 juni 2005 @ 22:06:22 #79
78498 classpc
I don't like change
pi_28235081
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 09:59 schreef blessed19 het volgende:

[..]

is het de orgionele film, de seire of de tweede film?
de orginele film
pi_28242620
Heel klein beetje off-topic, maar heeft iemand ervaringen met het spel Melty Blood en Re-act?
なんだっけ
pi_28257293
quote:
Op zondag 26 juni 2005 04:27 schreef Crashcat het volgende:
Heel klein beetje off-topic, maar heeft iemand ervaringen met het spel Melty Blood en Re-act?
Watte? Welk game system hebben we het over?
pi_28257759
Hmm, binnenkort maar weer eens een paar afleveringen van Chobits en Ah! My Goddess kijken
pi_28258658
quote:
Op zondag 26 juni 2005 22:42 schreef PDOA het volgende:

[..]

Watte? Welk game system hebben we het over?
Voor de pc.. Tsukihime
なんだっけ
pi_28311882
Ik heb net Akira gezien en omfg...zo mooi getekent, in die tijd nog zonder computer, te erg gewoon

het verhaal was nog wel erg vaag
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:29:57 #85
78498 classpc
I don't like change
pi_28312553
Ik heb Ghost in the Shell gezien, en die is wel heel wat beter dan Steamboy. Qua verhaal dan. Want Steamboy ziet er grafisch wel goed uit.

Ik ben nu Ghost in the shell 2 aan het binnnenhalen.

Ik ben ook Sailor Stars aan het binnenhalen. Aan de ene kant wel leuk, maar aan de andere kant ook weer vaag. Je hebt een of ander boyband daar, en die kunnen ook transformeren, en als ze dan getransformeerd zijn, dan zijn ze opeens drie vrouwen in plaats van drie mannen. Qua uiterlijk, stem enzo.

Ik heb ook een andere subber gevonden voor Ah! My Goddess aangezien Solar daarmee stopte zodra de serie licenses werd.
Maar nu heb ik van Solar al 1 t/m 6, maar nu heeft AonE-AnY 1 t/m 16 in één geheel. Dus nu moet ik die eerste 6 afleveringen ook weer downloaden.

[ Bericht 62% gewijzigd door classpc op 28-06-2005 19:35:13 ]
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:33:19 #86
81237 releaze
best of both worlds
pi_28312689
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:10 schreef Agiath het volgende:
Ik heb net Akira gezien en omfg...zo mooi getekent, in die tijd nog zonder computer, te erg gewoon

het verhaal was nog wel erg vaag
als je ooit eens de kans krijgt, lees de manga. ik heb alleen het eerste boek gelezen en dat is al zwaaaar uitgebreid. de film is een slap aftreksel van het origineel

maar de film is idd onwijs mooi. no doubt there
pi_28330270
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:29 schreef classpc het volgende:
Ik heb Ghost in the Shell gezien, en die is wel heel wat beter dan Steamboy. Qua verhaal dan. Want Steamboy ziet er grafisch wel goed uit.

Ik ben nu Ghost in the shell 2 aan het binnnenhalen.
Ik kan je de DVD aanraden. Ghost in the Shell 2 is zeeeeeeer mooi getekend. Heel mooi gebruik van kleur. Jammer dat ie zo kort is.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_28360978
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Ik kan je de DVD aanraden. Ghost in the Shell 2 is zeeeeeeer mooi getekend. Heel mooi gebruik van kleur. Jammer dat ie zo kort is.
Is die al uit dan?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 11:33:59 #89
104428 Bacow
Leader Unit
pi_28382533
Toenet Gundam Seed D 36 gezien, en wat een vette ep was het .
pi_28382692
quote:
Op donderdag 30 juni 2005 16:44 schreef PDOA het volgende:

Is die al uit dan?
Amazon
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_28391052
Iemand toevallig een paar van die goedkope hentai dvd's gekocht bij de FRS? Zitten wel een paar titels tussen die ik wel wil hebben maar is de kwaliteit een beetje goed of is het gewoon een slechte rip? De covers zien er nogal gefotosoept uit...
  vrijdag 1 juli 2005 @ 16:30:16 #92
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_28392363
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:33 schreef Bacow het volgende:
Toenet Gundam Seed D 36 gezien, en wat een vette ep was het .
ja idd.....ik kan niet wachten op 37 ! ( maandag weer binnen halen )
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:25:13 #93
78498 classpc
I don't like change
pi_28394105
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:46 schreef PDOA het volgende:
Iemand toevallig een paar van die goedkope hentai dvd's gekocht bij de FRS? Zitten wel een paar titels tussen die ik wel wil hebben maar is de kwaliteit een beetje goed of is het gewoon een slechte rip? De covers zien er nogal gefotosoept uit...
Wat is FRS?
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:27:34 #94
71801 AlexLPUMUSE
an nyung v^-^v
pi_28394180
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:25 schreef classpc het volgende:

[..]

Wat is FRS?
Free Record Shop
  vrijdag 1 juli 2005 @ 17:28:48 #95
78498 classpc
I don't like change
pi_28394204
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:27 schreef AlexLPUMUSE het volgende:

[..]

Free Record Shop
Ok. Ik wist niet dat ze daar Hentai DVD's verkochten. Ben er vandaag nog geweest.
Als ik het had geweten had ik wel even gekeken.
pi_28400156
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 17:28 schreef classpc het volgende:

[..]

Ok. Ik wist niet dat ze daar Hentai DVD's verkochten. Ben er vandaag nog geweest.
Als ik het had geweten had ik wel even gekeken.
ww.frs.nl
Zonder rooie oortjes de winkel in
なんだっけ
  vrijdag 1 juli 2005 @ 23:22:20 #97
78498 classpc
I don't like change
pi_28401365
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 22:49 schreef Crashcat het volgende:

[..]

ww.frs.nl
Zonder rooie oortjes de winkel in
Tijdelijk niet leverbaar:
Helaas is dit artikel momenteel niet leverbaar en beschikken wij niet over informatie van onze leveranciers over eventuele komende beschikbaarheid hiervan. Onze excuses voor het gebrek aan informatie.

En van de hentai titels die wel beschikbaar zijn, is vanaf het hoesje als op te maken dat er ook tentakels in voor komen.
En persoonlijk hou ik daar niet zo heel erg van.
Ook die mouse-over plaatjes van de covers zijn niet zo fantastisch.

Ik zie wel dat ze ook Ghost in the Shell verkopen en dat die ook beschikbaar is. Da's dan weer een pluspuntje.

Verder ben ik heel wat gewend, dus ik zal me op zich niet schamen om hentai te kopen.
Misschien dat m'n leeftijd nog wel wat problemen kan geven, omdat ik 17 ben, en nog net geen 18.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 16:46:35 #98
51748 H4ze
wait...what?
pi_28416377
Tentacle hentai... Heb er in 't verleden wel een paar gecheckt. Onder stonede omstandigheden. Lachkicks gegarandeerd La Blue Girl is dan een echte aanrader haha.
*BURP*
  zaterdag 2 juli 2005 @ 16:49:33 #99
78498 classpc
I don't like change
pi_28416464
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 16:46 schreef H4ze het volgende:
Tentacle hentai... Heb er in 't verleden wel een paar gecheckt. Onder stonede omstandigheden. Lachkicks gegarandeerd La Blue Girl is dan een echte aanrader haha.
thx voor de info.

Ik heb La Blue Girl, School of Bondage en Darling, die ik nog moet checken.

Ik moet alleen nog wel even een koptelefoon kopen, want anders dan valt het denk ik wat te veel op.
Heb de andere hentai series ook al met moeite kunnen kijken.
pi_28429204
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 16:49 schreef classpc het volgende:

[..]

met moeite kunnen kijken.
Met moeite..
なんだっけ
  zondag 3 juli 2005 @ 12:43:56 #101
78498 classpc
I don't like change
pi_28440883
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 23:17 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Met moeite..
Ja wat wil je als er hier telkens mensen rond lopen.
Wat kunnen die chicks schreeuwen zeg.
pi_28477229
Ik denk dat ik straks maar gewoon 1 hentai DVD'tje koop. Ik zag laatst Masquerade (van die gasten die ook Tenchi Muyo hebben gedaan) staan voor 7 euro.
pi_28511186
www.myfreepaysite.com

ff aanmelden, en klaar... volg de links en dan met crtl+f zoeken naar hentai... kleine 50 volledige films die gestreamd die je kan bekijken
pi_28530621
Masquerade gekocht. Goede kwaliteit, uitstekende prijs! En niet gecensureerd. Morgen eens kijken of er nog meer titels zijn die ik wel aan mijn hentai collectie wil toevoegen.
pi_28535415
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:59 schreef PDOA het volgende:
Masquerade gekocht. Goede kwaliteit, uitstekende prijs! En niet gecensureerd. Morgen eens kijken of er nog meer titels zijn die ik wel aan mijn hentai collectie wil toevoegen.
Ik heb geen hentai-collectie
なんだっけ
pi_28541044
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 22:59 schreef PDOA het volgende:
Ik zou zeggen:

check eerst die link die ik je gegeven heb, bekijk de films en als ze je bevallen koop je ze
pi_28541112
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 10:24 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Ik zou zeggen:

check eerst die link die ik je gegeven heb, bekijk de films en als ze je bevallen koop je ze
Inderdaad, goeie link. Leuk alternatief.
  zondag 10 juli 2005 @ 23:48:47 #108
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_28695251
lol een vriend van mij had net Immoral sisters meegenomen.
Hij dacht dat is wel een leuke manga film.
Dus wij kijken met zijn ouders er bij .
Hij schrok zich dood
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_28695415
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
lol een vriend van mij had net Immoral sisters meegenomen.
Hij dacht dat is wel een leuke manga film.
Dus wij kijken met zijn ouders er bij .
Hij schrok zich dood
Hij had geen bepaalde verwachtingen bij die titel?

Wat 'n domme jongen(s)
  zondag 10 juli 2005 @ 23:55:11 #110
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_28695474
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:53 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Hij had geen bepaalde verwachtingen bij die titel?

Wat 'n domme jongen(s)
Geweldige film trouwens goed verhaal ook
Do it again now
pi_28695522
Luv Wave en Blood Shadow zijn trouwens ook goede hentai titels.
  zondag 10 juli 2005 @ 23:58:46 #112
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_28695586
Zijn die ook zo als Immortal sisters?
Do it again now
pi_28695764
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zijn die ook zo als Immortal sisters?
Ik ken Immoral Sisters niet, maar Luv Wave is zoiets als Armitage en Blood Shadow als Ninja Scroll (met bijbehorende sex-scenes).
pi_28695823
't word hier langzamer hand een verkapt hentai topic
pi_28695868
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:04 schreef PDOA het volgende:

[..]

Ik ken Immoral Sisters niet, maar Luv Wave is zoiets als Armitage en Blood Shadow als Ninja Scroll (met bijbehorende sex-scenes).
http://www.hentaineko.com(...)immoralsisters.shtml
Do it again now
pi_28695906
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:06 schreef Agiath het volgende:
't word hier langzamer hand een verkapt hentai topic
Ach ja, dit is dan ook het enige topic waarin mensen het serieus nemen, d.w.z. er voor uit durven komen dat ze er naar kijken, zonder allerlei loze opmerkingen krijgen van zielige users die niks beters hebben te doen.
pi_28695957
quote:
Hmmm, misschien moet je Pia Carrot eens proberen, of Mezzo Forte. Vooral de laatste is een aanradertje! Ook erg leuk: Spaceship Agga Ruter! (ook te koop voor 7 euri bij de FRS)
pi_28697255
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:08 schreef PDOA het volgende:

[..]

Ach ja, dit is dan ook het enige topic waarin mensen het serieus nemen, d.w.z. er voor uit durven komen dat ze er naar kijken, zonder allerlei loze opmerkingen krijgen van zielige users die niks beters hebben te doen.
The godfather of one of hentai's foundation.. Tentacle sex

なんだっけ
pi_28698136
Nja... Open even 'n apart Hentai-topic in SEX, ofzo... 't begint nou wel behoorlijk de spuigaten uit te lopen.
pi_28698514
quote:
Op maandag 11 juli 2005 02:51 schreef Jordy-B het volgende:
Nja... Open even 'n apart Hentai-topic in SEX, ofzo... 't begint nou wel behoorlijk de spuigaten uit te lopen.
True, true. Just wanted to show you the founder

Just purchased 2 figures and a doll from Noir and Midori no Hibi

[img][/img]

[ Bericht 6% gewijzigd door Crashcat op 12-07-2005 04:35:44 ]
なんだっけ
pi_28702342
quote:
Op maandag 11 juli 2005 04:22 schreef Crashcat het volgende:

[..]

[afbeelding]
Jaloers.... .
Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
pi_28703015
quote:

[..]

[afbeelding]
En wat doe je nou met die figuurtjes en die pop als ik vragen mag
Do it again now
  maandag 11 juli 2005 @ 12:43:18 #123
78498 classpc
I don't like change
pi_28703939
Mensen, geen hentai posten a.u.b. Volgens mij staat er in de policy dat dat niet mag. En anders zal dat wel ergens in een faq ofzo staan.
pi_28727026
quote:
Op maandag 11 juli 2005 12:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

En wat doe je nou met die figuurtjes en die pop als ik vragen mag
Spelen Midori is een collector's item + vond het wel een geinig popje
En nu wachten tot de zomer voorbij is. Hopelijk krijg ik dan weer een batch anime-zooi

なんだっけ
pi_28729940
quote:

[..]

[[url=
waar heb je die van Noir vandaan?
pi_28730511
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 04:37 schreef Crashcat het volgende:

[..]

Spelen Midori is een collector's item + vond het wel een geinig popje
En nu wachten tot de zomer voorbij is. Hopelijk krijg ik dan weer een batch anime-zooi

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En wat voor spelletjes speel je dan
Do it again now
  dinsdag 12 juli 2005 @ 14:55:40 #127
78498 classpc
I don't like change
pi_28738260
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

En wat voor spelletjes speel je dan

Hij speelt de hentai films na ofzo? Tenminste, die poses van die pop komen me wel bekend voor.
Maar goed, hij kijkt Bleach. Dus dat maakt het dan weer goed.

[ Bericht 7% gewijzigd door classpc op 12-07-2005 15:02:50 ]
pi_28738713
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:55 schreef classpc het volgende:

[..]

Hij speelt de hentai films na ofzo? Tenminste, die poses van die pop komen me wel bekend voor.
Maar goed, hij kijkt Bleach. Dus dat maakt het dan weer goed.
Je bedoelt dat hij ze ding in die pop steekt ?
Do it again now
  dinsdag 12 juli 2005 @ 15:11:54 #129
78498 classpc
I don't like change
pi_28738812
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Kan ook, maar ik dacht zelf dat hierna er misschien een pop met tentakels zou komen.
pi_28739556
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 10:34 schreef Sputnik het volgende:

[..]

waar heb je die van Noir vandaan?
Die heb ik van Archonia vandaan..
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Ja, iets met vijf uithangsels
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 15:11 schreef classpc het volgende:

[..]

Kan ook, maar ik dacht zelf dat hierna er misschien een pop met tentakels zou komen.
Ahum, I am a amateur, not an professional
なんだっけ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')