abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29749332
vannavond howl's moving castle in de premiere ....
pi_29749476
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 12:11 schreef DJ_WB het volgende:
die heb ik al een hele tijd terug gedownload of ben ik nou gek?
pi_29779560
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 12:11 schreef DJ_WB het volgende:
ik ga er morgenavond naar toe
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:12:51 #204
4180 Hare
Come fly with me!
pi_29779827
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:06 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

ik ga er morgenavond naar toe
Ik ben er gistermiddag al geweest. Kon niet meer wachten
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_29781108
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:12 schreef Hare het volgende:

Ik ben er gistermiddag al geweest. Kon niet meer wachten
Het duurde effe om iemand te overtuigen toch eens een mooie anime mee te gaan bekijken ; Ik hoop dat ze niet teleurgesteld wordt.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_29781887
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 13:52 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Het duurde effe om iemand te overtuigen toch eens een mooie anime mee te gaan bekijken ; Ik hoop dat ze niet teleurgesteld wordt.
Kleine kans dat dat gebeurd. ik ga zodirect naar de bios om 'm op het grote doek te zien.
Ik heb 'm al als download, maar in de bios is 't stukken beter...
pi_29857819
*kwijl* Als GITS en Akira nu ook eens in de bios terug komen *kwijl*
なんだっけ
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:52:28 #208
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_29886130
Ik heb laatste paar dagen de serie 'Full Moon wo sagashite' gekeken.

Een aanradertje vind ik.
pi_29886426
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:15 schreef mirugai het volgende:

Kleine kans dat dat gebeurd. ik ga zodirect naar de bios om 'm op het grote doek te zien.
Ik heb 'm al als download, maar in de bios is 't stukken beter...
Naja, ze kon niet dus ben ik zondag zelf maar gegaan.

Leuke film! Niet het allerbeste Ghibli werk, maar zeker aardig gedaan. Het verhaal was op het einde wel een beetje afgeraffeld zo leek het en sommige eindes werden even snel aan elkaar geknoopt (zoals die met de vogelverschrikker). Toch wel een aanrader om te kijken, want het kasteel is inderdaad leuk gemaakt.

---------

Ben nu bezig met het volgen van Suzuka (pas alleen deel 1 gezien) en AIR. Goeie soundtrack
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  woensdag 24 augustus 2005 @ 23:01:32 #210
51748 H4ze
wait...what?
pi_29938724
Pfoe, ik heb aardig wat anime materiaal wat ik moet bekijken.

Ben nu bezig met Samurai Deeper Kyo. Leuke serie. Na deze ook echt is beginnen aan Samurai Champloo. Volgens veel vrienden van me echt een waanzinnige serie. Maar ik zou deze serie alleen al kijken voor de soundtrack (die heb ik al wel gehoord)

Verder heb ik hier ook nog Grave of the Fireflies, Princes Mononoke (nee..idd nog niet gezien ) en Howl's Moving Castle (ik zit alleen te twijfelen om voor deze toch maar naar de bios te gaan) liggen.

En dan ook nog de series die ik elke week volg: Naruto (die de laatste tijd zeer lame is), Bleach ( afgelopen paar eps waren zeer goed), Tsubasa Chronicle (mwa mwa serie, maar ik volg 'm wel ) en Basilisk (meesterlijke serie).

En de vakantie is alweer bijna voorbij....

[ Bericht 26% gewijzigd door H4ze op 24-08-2005 23:06:37 ]
*BURP*
  donderdag 25 augustus 2005 @ 00:16:37 #211
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_29941951
Zo... Vandaag de 2de OVA van Ichigo 100% naar binnen gesleept, gekeken en hij is weer meesterlijk.
Ik wil de manga graag aanschaffen van Ichigo 100% als het uitkomt in de vertaalde versie...

Morgen weer de nieuwste episode van Naruto naar binnen halen, vrijdag hoogstwaarschijnlijk weer een nieuwe episode (ep 6) van Full Metal Panic The Second Raid. Aan de hand van de posts hier op het forum heb ik alle beschikbare fansub eps van Suzuka naar binnen gehaald en heb ik Midori no Hibi zitten kijken. Ik ben voorlopig nog wel even bezig met leuke series kijken, en elke week weer uitkijken naar de release van nieuwe fansub eps...

En ik maar denken dat ze 'die uitdrukking' bedoelden met 'zijn rechter hand wordt zijn vriendin' toen ik de omschrijving las van Midori no Hibi. Schitterende serie imo.

* MaxiTitan loves Japanese anime comedy, die japanners zijn echt leip

Helaas begint school ook weer voor mij volgende week, maarjah 't is CMD dus ik zal nog genoeg de tijd hebben om leuke anime series te blijven kijken.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_29946604
Yakitate, Mahou sensei negima, Shuffle, Beating angle dokura-chan, Mahoraba, Girls bravo s2 en Gakuean alice zijn ook aan te raden. Wat betreft fansubs dan hè.

He is my master is ook wel leuk, alleen beetje belachelijk.

Over gelicenseerde zullen we het er maar niet over hebben, omg wat een ellenlange wishlist...
なんだっけ
  donderdag 25 augustus 2005 @ 11:41:30 #213
78498 classpc
I don't like change
pi_29950736
Heb dinsdag ook The Animatrix gezien. De Anime daar in ziet er ook goed uit
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_30132363
Leuk artikel op Wired: Anime, The Next Generation. Kon wel eens de doodsteek worden voor heel veel fansubs.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_30137019
Ik merkte het voor de lijst van komende herfst al... Series worden al gelicenceerd voordat ze goed en wel in Japan op TV zijn verschenen, waardoor er nog maar 'n enkele groep is die zoiets wil fansubben...
Jammer, want zoals het artikel zelf ook al stelt: Animé-DVD's zijn te duur.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 31 augustus 2005 @ 18:55:27 #216
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_30139922
Ik vind het onderstaande stukje wel een beetje vreemd geschreven...
quote:
And there's an even bigger problem. Run a Google search for "Naruto," and the top hits won't be Toonami. You'll get sites like NarutoFan that serve up the latest episodes of the show, recorded straight from Japanese TV.

Within days, fans subtitle the shows on their own and release them over peer-to-peer networks like BitTorrent.
Ze doen het hier voorkomen alsof fansubs illegaal zijn anders spreek je niet over een groot probleem...
Tenminste dat maak ik hier uit op... Alsof het gelijk is aan cam opnames in de bios die dan op de p2p netwerken verspreid worden, wat natuurlijk niet het geval is... Kijk dat sommige trackers nog steeds door blijven gaan met verspreiden nadat het licensed is is natuurlijk weer een ander verhaal...

Anime DVD's zijn idd wel erg fors in de prijs met ¤25,- (r2), maar gelukkig heeft play.com zijn prijzen laten zakken naar ¤12,50 voor sommige anime series of volumes... Dat maakt het een stuk aantrekkelijker om een verzameling aan te leggen en daar ben ik ook mee bezig (wel langzaam omdat de meeste nog zo duur zijn)...
MaxiTitan City
pi_30141192
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 14:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Leuk artikel op Wired: Anime, The Next Generation. Kon wel eens de doodsteek worden voor heel veel fansubs.
Ach... mijn voorkeur gaat uit naar shounen-ai/yaoi manga en anime. En gelukkig is dat voor de meeste Amerikanen nog iets Heel Ondeugends, dus dat wordt meestal niet zo snel gelicenseerd. .
pi_30142973
Van de week Tenjo Tenge (de TV-serie) afgekeken...

Leuke serie, alleen het laat je zo onbevredigd achter... Het verhaal is gewoonweg niet afgerond!

Het ultieme eindgevecht vindt dan ook plaats tijdens de OVA...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_30143074
Wat vinden jullie hier van:

pi_30146132
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat vinden jullie hier van:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aangenomen dat je liever eerlijk dan aardig commentaar hebt, anders lees 't maar niet...

Vergeleken met tekeningen die ik van anderen zie is het absoluut erg tof, maar als je verwend bent met de werken van professionele tekenaars valt 't misschien wat tegen.

Bij die onderste tekenening zorgt die lok die ervoor dat het net 'n vet wijf met 'n onderkin is...

Je merkt dat je het detail wat vreemd toepast... Als je kijkt naar sinne, dan is er vrij veel detail in de ogen en in de schaduwen van het gezicht, waardoor het haar en de kleding er extra lomp uitzien (of de ogen, etc, extra gedetailleerd... net hoe je het zien wil).
Bij angel tarot net zoiets... Heel veel detail bij de kleuren... De goude glans op de haren, bijvoorbeeld. Prachtig gedaan, alleen jammer van die lompe dikke lijnen om de verschillende lokken weer te geven. En dan die strik in het haar die wèl van fijne lijntjes is voorzien en door dat detail niet echt in de rest van de tekening lijkt te passen.

De glitterheks vind ik dan ook de mooiste tekening. Er is bij die tekening niets in 'onbalans' met de rest, waardoorde hele tekening er uitspringt...

Maar da's mijn bescheiden mening (en 't is niet alsof ik ergens verstand van heb, ofzo)
pi_30146207
Ik heb ze zelf niet getekend
pi_30146380
Ah... naja... dan hoop ik dat de tekenaar(ster) bekend is met dit forum, enzo...

Beetje zonde van al dat commentaar, anders.
pi_30147480
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 21:55 schreef Jordy-B het volgende:
Ah... naja... dan hoop ik dat de tekenaar(ster) bekend is met dit forum, enzo...

Beetje zonde van al dat commentaar, anders.
kunstenares haar boekjes zijn te koop bij enkele striphandels, ze heeft de kunstacademie gedaan en de cartoonschool

Wat noem jij een professional? iemand die voor een grote studio werkt?
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:26:50 #224
51748 H4ze
wait...what?
pi_30147679
vorige week heb ik heel Samurai Champloo gekeken. Wat een meesterlijke serie!!! En die heerlijk chille hiphopbeats geven echt zo'n stoere dimentie aan de gevechscenes
*BURP*
pi_30148142
Kijkt er iemand Bleach? Dat wordt nu wel erg spannend namelijk.

Kut nu weer een week wachten
Sold my Soul to Sony
  woensdag 31 augustus 2005 @ 22:38:52 #226
51748 H4ze
wait...what?
pi_30148181
Ja, en ik geloof idd nog wel meer mensen hier. Meesterlijke serie idd
*BURP*
pi_30148266
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

kunstenares haar boekjes zijn te koop bij enkele striphandels, ze heeft de kunstacademie gedaan en de cartoonschool

Een professional is iemand die er genoeg geld mee verdiend om van te leven imo. De tekeningen zijn leuk maar anatomisch gezien kan het allemaal een stuk beter. Om Norman Rockwell maar ff te quoten: "when you get the head&hands right, people will forgive you about the rest". Kleurgebruik vind ik wel leuk.
Sold my Soul to Sony
  donderdag 1 september 2005 @ 15:48:12 #228
78498 classpc
I don't like change
pi_30168592
Ik ga vanavond als het wat koeler is Bleach 46 kijken.

Ik wacht nog op 47 die vandaag of morgen online zou moeten staan.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_30260735
Tering hee, wat een ontzettend lelijke hoes!!!

Lees de comments trouwens ook maar eens door: er schijnt vanalles mis te zijn met deze release. Waarom Dreamworks, waarom!?!?!

Waarom niet ADV, die brengen tenminste kwaliteits anime DVD's op de markt!!!!
  zondag 4 september 2005 @ 16:43:01 #230
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_30261331
Gisteren Samurai Champloo eindelijk afgekeken en ik moet zeggen dat dit een van mijn favoriete animes is geworden. Jammer dat die dvd's zo ontzettend duur zijn.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_30263895
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Iemand die zo goed is dat 'ie/ze er genoeg geld mee kan verdienen om het als baan te hebben.

Vergelijk de kwaliteit met die van om het even welke manga of animé (Of zelfs 'n Amerikaanse of Franse comic)... Deze tekeningen komen niet in de buurt. Ik krijg echt de indruk dat het tekeningen zijn van iemand die zo af-en-toe wat tekent als hobby... Niet van iemand die van de kunstacademie en cartoonschool (bestaat dat, joh?) komt...
pi_30264209
Overigens gister begonnen met Ah My Goddess! TV

Leuke serie

Het gaat over een jongen, Morisato Keiichi... een nerd, wel heel lief en behulpzaam, maar toch weinig succes met de meiden, etc... het gebruikelijke verhaal
Die jongen krijt één wens vervuld door een goddess... (een soort van engel, denk ik... zou niet weten wat het Nederlandse woord is... godin, ofzo?)
Per ongeluk wenst hij dat hij en de goddes, Belldandy, voor altijd samen blijven.

En daar begint 't gedonder

Een romantische comedy. (Hoewel het voornamelijk comedy is en weinig romantisch)
  zondag 4 september 2005 @ 18:11:48 #233
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_30264340
Welke fansub gebruiken jullie meestal bij Bleach. Ik kijk liefst die van Lunar.. maar die is zo traag de laatste tijd. En Hell is gewoon hell af en toe.. beetje slecht en rommelig vertaald. Ik kan mijn aandacht niet zo goed meer vasthouden bij Bleach... bij geen enkele serie, beetje anime dipje denk ik.
Seen it all done it all, can't remember most of it
  zondag 4 september 2005 @ 18:16:25 #234
51748 H4ze
wait...what?
pi_30264435
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:43 schreef VeX- het volgende:
Gisteren Samurai Champloo eindelijk afgekeken en ik moet zeggen dat dit een van mijn favoriete animes is geworden. Jammer dat die dvd's zo ontzettend duur zijn.
ja inderdaad Ik geloof dat die hele dvdbox 120 euro is ofzo.
*BURP*
pi_30265292
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:41 schreef Jebus het volgende:

[..]

Een professional is iemand die er genoeg geld mee verdiend om van te leven imo. De tekeningen zijn leuk maar anatomisch gezien kan het allemaal een stuk beter. Om Norman Rockwell maar ff te quoten: "when you get the head&hands right, people will forgive you about the rest". Kleurgebruik vind ik wel leuk.
Ah ok. Dan is de tekenaar van Dirk Jan bijvoorbeeld geen professional. Dan zijn er in Nederland ook maar een stuk of 4 striptekenaars volgesn jou definitie
pi_30265544
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:16 schreef H4ze het volgende:

[..]

ja inderdaad Ik geloof dat die hele dvdbox 120 euro is ofzo.
Het kan veel goedkoper http://www.dvdpacific.com/search.asp?title=champloo
  zondag 4 september 2005 @ 19:19:57 #237
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_30266321
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:25 schreef PDOA het volgende:

[afbeelding]

Lees de comments trouwens ook maar eens door: er schijnt vanalles mis te zijn met deze release. Waarom Dreamworks, waarom!?!?!

Waarom niet ADV, die brengen tenminste kwaliteits anime DVD's op de markt!!!!
Hmmm, dan wacht ik wel op de euro R2 versie, hopelijk is die wel wat beter uitgerust/opgezet...
MaxiTitan City
pi_30269002
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:54 schreef WarSnake het volgende:

[..]

Ik zie daar geen DVD-Box bij staan, hoor...

Alleen de enkele DVD's... En om dat nou goedkoop te noemen... dertig dollar per volume...
  zondag 4 september 2005 @ 20:51:29 #239
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_30269284
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:07 schreef Jordy-B het volgende:

Leuke serie

Het gaat over een jongen, Morisato Keiichi... een nerd, wel heel lief en behulpzaam, maar toch weinig succes met de meiden, etc... het gebruikelijke verhaal
Die jongen krijt één wens vervuld door een goddess... (een soort van engel, denk ik... zou niet weten wat het Nederlandse woord is... godin, ofzo?)
Per ongeluk wenst hij dat hij en de goddes, Belldandy, voor altijd samen blijven.

Een romantische comedy. (Hoewel het voornamelijk comedy is en weinig romantisch)
Zeg? Hoorde ik daar toevallig mijn naam?

Ik heb van de week trouwens pas de TV series gezien. Ik had tot zo ver alleen de OVA en the movie gezien.
pi_30273519
quote:
Op zondag 4 september 2005 16:25 schreef PDOA het volgende:
En dat voor een film die het moet hebben van kleurgebruik
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_30273809
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:54 schreef WarSnake het volgende:

[..]

Het kan nog veel goedkoper, maar verwacht dan geen dolby 5.1 en een perfecte engelse ondertiteling. Wil je het in DTS kijk dan bij RoDirect,

[ Bericht 7% gewijzigd door Mr_Belvedere op 04-09-2005 23:21:16 ]
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_30279014
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:42 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik zie daar geen DVD-Box bij staan, hoor...

Alleen de enkele DVD's... En om dat nou goedkoop te noemen... dertig dollar per volume...
Je hoeft je alleen te registreren om een member te zijn, dan gaan ze voor 20 dollar.
Het is een van de goedkoopste shops.

Wat betreft de box, die kan nog komen, voor de nieuwste uitgaven kijk op animeondvd.com

En bij discountanimedvd moet je oppassen, want zij verkopen daar bootlegs.

Als je geen zin in douane-kosten hebt, dan moet je naar axelmusic.com gaan, maar goedkoop zijn ze niet. Wel goedkoper dan archonia.com in ieder geval.
なんだっけ
pi_30342299
Pff. zelden zo'n vage shit gezien als Kakyuusei 2. Af en toe best ingewikkeld.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_30342524
quote:
Op zondag 4 september 2005 18:07 schreef Jordy-B het volgende:

Leuke serie

De manga is stukken beter... (Al was het alleen maar omdat het beter getekend is.)

Belldandy, Skuld en Urd zijn gebaseert op de Nornen. (Google maar even...) In de hele serie zit trouwens losse stukken germaanse mythologie verweven. Zoals Peorth, dat is oorspronkelijk een rune. En het hele netwerk waar ze voor werken, Yggdrasill, is de oerboom uit de germaanse mythologie.

Ik heb een van de OVA (geloof ik, ik ben eigenlijk beter bekent met de manga wereld dan met de anime.) Maar ik vond het vrij teleurstellend. De karakters kwamen niet echt uit de verf. Het verhaal was redelijk saai.
pi_30354370
Gaat er trouwens iemand dit jaar nog naar Facts 2005?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_30355774
quote:
Op zondag 4 september 2005 20:51 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Zeg? Hoorde ik daar toevallig mijn naam?
Jouw usericon is toch Vision of Escaflowne's Van?
pi_30387457
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 20:24 schreef Jordy-B het volgende:

Het ultieme eindgevecht vindt dan ook plaats tijdens de OVA...
Die heb ik dus net gezien...

Het ultieme eindgevecht zal wel plaatsvinden tijdens de film...

stelletje klojo's.
pi_30387744
Wie heeft Gasaraki gezien? Vonden jullie het ook zo moeilijk om er doorheen te komen? Echt, de eerste 2 DVD's zijn echt bij vlagen slaapverwekkend, hoewel het best een interessant gegeven is.
pi_30388521
quote:
Op woensdag 7 september 2005 15:42 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Jouw usericon is toch Vision of Escaflowne's Van?
Yup
pi_30406568
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 22:38 schreef H4ze het volgende:
Ja, en ik geloof idd nog wel meer mensen hier. Meesterlijke serie idd
Ik ben het nu ook aan het volgen, wel weer iets heel anders dan Naruto, zal nog wel ff wennen worden. Maar eerste indruk positief
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:38:49 #251
78498 classpc
I don't like change
pi_30670352
Ik moet nog een hoop inhalen, want ik heb een hoop gedownload maar weinig gekeken.

Ah! My Goddess, Cowboy Bebop en Prince of Tennis wachten nog op me.
Verder wil ik nog een beetje Naruto kijken, ook al ben ik daar een tijdje geleden mee gestopt.

Zijn er trouwens nog meer mensen die het vervelend vinden dat Lunar niet meer zo stipt is?
Normaal was het altijd elke donderdag een nieuwe Bleach. Maar nu is het soms pas op vrijdag of zaterdag.
Ik vind het vrij vervelend.
  zaterdag 17 september 2005 @ 18:40:30 #252
78498 classpc
I don't like change
pi_30670394
Bleach 48 en 49 zijn er al weer zie ik, ik zal weer ff downloaden.
Bleach 48 was wel erg laat...
pi_30671106
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:38 schreef classpc het volgende:
Ik moet nog een hoop inhalen, want ik heb een hoop gedownload maar weinig gekeken.

Ah! My Goddess, Cowboy Bebop en Prince of Tennis wachten nog op me.
Verder wil ik nog een beetje Naruto kijken, ook al ben ik daar een tijdje geleden mee gestopt.

Zijn er trouwens nog meer mensen die het vervelend vinden dat Lunar niet meer zo stipt is?
Normaal was het altijd elke donderdag een nieuwe Bleach. Maar nu is het soms pas op vrijdag of zaterdag.
Ach... Het kan gebeuren...

Ik heb er zelf echt de pest aan dat juist die ene serie die ik volg (Sousei no Aquarion) door Aone in setjes wordt uitgebracht, in plaats van wekelijks een aflevering.
De laatste aflevering die ik gezien heb, was alweer een maand terug, volgens mij
  zaterdag 17 september 2005 @ 20:28:14 #254
78498 classpc
I don't like change
pi_30673883
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 19:06 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ach... Het kan gebeuren...

Ik heb er zelf echt de pest aan dat juist die ene serie die ik volg (Sousei no Aquarion) door Aone in setjes wordt uitgebracht, in plaats van wekelijks een aflevering.
De laatste aflevering die ik gezien heb, was alweer een maand terug, volgens mij
Zoiets had ik met Ah! My Goddes.

Heb ik zo'n pack van 1 t/m 18 gedownload, komt er opeens een pack van 1 t/m 24 uit
En die losse 6 afleveringen die ik nog tekort kom, die zijn dus niet los te downloaden
Dus dan kan ik die hele pack weer downloaden alleen om die 6 afleveringen.
Wat dat betreft is AonE-AnY kut.
pi_30681820
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 18:38 schreef classpc het volgende:

Ik stoor mij er niet aan. Ik bedoel, ik ben al blij dat iemand de moeite ervoor neemt om het the subben.
Het kan best zijn dat zij irl. ook wat problemen hebben..
なんだっけ
pi_30682410
quote:
Op zaterdag 17 september 2005 20:28 schreef classpc het volgende:

[..]

Zoiets had ik met Ah! My Goddes.

Heb ik zo'n pack van 1 t/m 18 gedownload, komt er opeens een pack van 1 t/m 24 uit
En die losse 6 afleveringen die ik nog tekort kom, die zijn dus niet los te downloaden
Dus dan kan ik die hele pack weer downloaden alleen om die 6 afleveringen.
Wat dat betreft is AonE-AnY kut.
Je kan bij een fatsoenlijke bittorrent-client (azureus) gewoon kiezen welke bestanden uit een episode-pack je wil downloaden (of liever: welke afleveringen je niet wil downloaden) , hoor:?
pi_30684066
quote:
Op zondag 18 september 2005 00:01 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Je kan bij een fatsoenlijke bittorrent-client (azureus) gewoon kiezen welke bestanden uit een episode-pack je wil downloaden (of liever: welke afleveringen je niet wil downloaden) , hoor:?
SSSSSSSssssst...... Laat hem nog even in de waan
なんだっけ
  zondag 18 september 2005 @ 02:04:19 #258
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_30686194
quote:

[..]

Bedankt voor de tip!
The Internets, I needs it..
  zondag 18 september 2005 @ 06:20:32 #259
107409 DaringDave
Listen to Jack Johnson
pi_30688106
Ik ben blij dat Anime steeds populairder wordt, nu nog een Anime zender in Nederland (zeer onwaarschijnlijk kweet het).
Zelf kijk al een aantal jaren Anime en het enige wat ik niet leuk aan Anime vind is dat er zoveel is dat ik geen tijd heb om ze allemaal te kijken
Anyway ik had zin om een lijstje te maken met Anime die ik leuk vind en die ik je dan ook aanraad om te gaan kijken.

Vond je Dragonball Z helemaal de bomb en hoop je meer van dat soort actie te zien dan raad ik je de
volgende anime aan:
1. Naruto
2. Bleach
3. One Piece (Piraten Anime!!!)
4. Hunter x Hunter
5. Rurouni Kenshin
6. Law of Ueki
7. Inuyasha

Natuurlijk hoef je niet Dragonball Z leuk te vinden om ze te kijken want ik moet zeggen dat ik deze alle 6 leuker vond dan DBZ.

Grappige Anime:
1. Azumanga Daioh (Osaka!!!)
2. Furi Kuri
3. Yakitate Japan (Anime over brood )
4. Trigun (Heeft ook actie maar de humor deed het voor mij)
5. Ranma

Anime met een goed/mooi verhaal:
1. Last Exile
2. 12 Kokuki
3. Berserk
4. Hellsing (Coolste vampier ever)
5. Cowboy Bebop
6. Full Metal Alchemist
7. Neon Genesis Evangelion (een van mijn eerste Anime)
8. Wolf's Rain (ook mooie eye-candy)
9. Spirited Away
10. Princess Monoke

Sport anime:
1. Prince of Tennis
2. Hajime no Ippo (boks anime)
3. Hikaru no Go (Anime over Go, klinkt saai maar is het zeker niet)
4. Eyeshield 21 (American Football anime, wordt jammer genoeg erg lang over fansubs gedaan.)

Romantische anime:
1. Full Moon wo Sagashite
2. Midori no Hibi
3. Chobits
4. Aisteruze Baby
5. Fruits basket
6. Ichigo 100%
7. Kanon
8. Love Hina
9. Onegai Teacher

Tranentrekkers:
1. Grave of Fireflies
2. Kimi Ga Nozomu Eien (van deze anime word je erg depressief dus kijk met mate)
3. Full Moon wo Sagashite (ja ik weet het stond hierboven ook)

Overige in willekeurige volgorde:
Beck (Anime over een band, erg leuk)
Hoshi no Koe (mooi gemaakte sfeervolle anime)
Final Fantasy: Advent Children (Supergaaf, zelfs als je Final Fantasy VII niet hebt gespeeld zul je hem nog steeds leuk vinden denk ik.)

Nu aan het kijken:
Naruto, One Piece, Bleach, Speed Grapher, Law of Ueki, Yakitate Japan, Eyeshield 21, Trinity Blood, Rahxephon.

Enjoy!
-Made Made Dane
  zondag 18 september 2005 @ 08:13:39 #260
129419 Sandraugiga
Fok! Stripster
pi_30688212
Kijk ook eens naar Fushigi Yugi... Het is wel een meidenanime, maar echt zo spannend!
  zondag 18 september 2005 @ 11:26:37 #261
78498 classpc
I don't like change
pi_30690049
quote:

[..]

I did not know that
pi_30699979
Schandalig dat ik nergens in die lijstjes Jin-Roh: The Wolf Brigade zie terugkomen. En dat voor een van de beste animes ooit!
  zondag 18 september 2005 @ 20:18:56 #263
51748 H4ze
wait...what?
pi_30706213
Ik ben op 't moment de serie GetBackers aan 't kijken. Leuke serie, met zo nu en dan erg komische momenten.
*BURP*
pi_30718031
De nieuwste manga in het nederlands, over genoemen van de nieuwsbrief van de poort...http://www.depoort.com/aspscripts/index.asp :
*

We kregen een heuse mangagolf te verwerken. Carabas startte in zijn collectie Kami Slasher-1 en Ka-Kong-1.
*

Twee nieuwe titels waren er eveneens bij Soleil van Koge-Donbo: Di Gi Charat-3 en Pita-Ten-6.
*

Pika pakte uit met Young GTO-4, Step up love story-10, Ai non-stop-8, Tokyo mew mew-1 (animatiereeks loopt momenteel op France3), Ecole du ciel-3, Bleu indigo-13, Manga science-3, MPD-Psyho-9, Remote-2, G.Gokudo Girl-3 en Get Backers-12.
*

Glénat was ook vertegenwoordigd met Urusei Yatsura-3, Hoshin-22 en UltraManiac-3.
*

Bij Kana verschenen Prince du tennis-4, Zipang-4, Arms-15 en Detective Conan-47.
*

Tokebi was klaar met Sabre et dragon-6, Sirius-5 en Priest-11.
*

Amakusa 1637-5 kwam van Akiko.
*

Delcourt mag dit lijstje afsluiten: Satsuma-5, Kirihito-1 (nog een reeks van Tezuka die in vertaling gaat), Global garden-7, Coq de combat-12, Initiation-4, Gokinjo-6, Baki-3 en Heads-1. Van deze nieuwe reeks van het duo Higashino/Mase verscheen tegelijk Heads-1 + coffret, met plaats voor de nog te verschijnen delen. Mooi zo, uitgeverij Delcourt!
pi_30718045
tvp

Zelf volg ik nu bleach en gundam.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_30720106
Gister zag ik bij TMF Moviefacts (of iets dergelijks, kwam er al zappend langs) een film over een vrouw die nogal vaak vecht. Dit zou een karakter zijn uit de Daredevil film. Door de populariteit besloten ze om een aparte film aan haar te wijden. Maar goed, wat heeft dat met anime te maken. Nou... ze lieten wat tegenstanders van haar zien, en toen schoot met Ninjascroll door m'n gedachten.
1 tegenstander heet Stone. En ja, die is erg groot en toen ze hem wou steken met een mes brak deze. Dit doet mij denken aan die stenen tegenstander waar Jubei in NS zijn oog uitsteekt.
Een andere tegenstander was een vrouw, die kon doden met een zoen. In Ninjascroll is de vrouwelijke medespeler ook zo'n figuur, alleen in deze film kon ze dan doden door een zoen te blazen zeg maar.
Weer een andere tegenstander had tattoos over z'n hele lichaam en die tattoos kwamen dan tot leven (je zag bijv een wolf loskomen van zijn lijf). Dit doet mij denken aan de tegenstander in Ninjascroll, zo'n vrouw die een soort van slang is, daar zag je ook tattoos van slangen op haar lijf die begonnen te bewegen.

Meer mensen dit gezien? Als je toevallig moviefacts ziet, en je kent Ninjascroll, denk ik dat het je wel bekend voorkomt.
pi_30720355
quote:
Op maandag 19 september 2005 10:35 schreef Sandraugiga het volgende:
Elektra heet de film...

[afbeelding]
Je bedoelt deze "Wolfman"??
Ja, die film was het ja. En wolfman was inderdaad degene met die tattoos. Is het juist dat ik wat overeenkomsten zie of heb ik een grote fantasie?
pi_30721808
quote:
Op maandag 19 september 2005 10:43 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ja, die film was het ja. En wolfman was inderdaad degene met die tattoos. Is het juist dat ik wat overeenkomsten zie of heb ik een grote fantasie?
Ik zie nauwelijks tot geen overeenkomsten met Ninja Scroll, eerlijk gezegd.

Ken je de serie van Ninja Scroll? Die's nu verkrijgbaar in een mooie boxset voor 25 euri.
pi_30722601
quote:
Op maandag 19 september 2005 11:43 schreef PDOA het volgende:

[..]

Ik zie nauwelijks tot geen overeenkomsten met Ninja Scroll, eerlijk gezegd.

Ken je de serie van Ninja Scroll? Die's nu verkrijgbaar in een mooie boxset voor 25 euri.
Serie niet. Ik weet wel dat je die hebt. Maar ik heb het nu over de losse film van Ninjascroll.

pi_30725242
Ja, ik ook. Ik denk dat je iets te veel fantasie hebt.
pi_30725289
Ik zag trouwens in de videotheek een dvd liggen van Arsene Lupin, en het verhaal kwam toch angstvallig veel overeen met de Lupin animes. Iemand deze film gezien?
  dinsdag 20 september 2005 @ 05:20:37 #274
107409 DaringDave
Listen to Jack Johnson
pi_30748432
quote:
Op zondag 18 september 2005 17:00 schreef PDOA het volgende:
Schandalig dat ik nergens in die lijstjes Jin-Roh: The Wolf Brigade zie terugkomen. En dat voor een van de beste animes ooit!
Je maakt me benieuwd. Waar gaat die over?
-Made Made Dane
pi_30748526
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 05:20 schreef DaringDave het volgende:

[..]

Je maakt me benieuwd. Waar gaat die over?
Het gaat over een lid van de antiterreur-brigade die, na een fout bij een jonge, vrouwelijke zelfmoordcommando een trauma oploopt en deze moet zien te verwerken...
Hij komt hierbij in contact met de directe omgeving van dat meisje...

Mooie film, al is het absoluut niet mijn favoriet. De film begint met bloedstollende actie, waarna er een lang en saaaaaai gat valt voordat het weer wat spannend wordt.
Ik heb vijf pogingen nodig gehad om de film uit te zien zonder in het middenstuk in slaap te vallen (En ik ben wat slome films gewend, hoor...)
pi_30749783
Van het weekend wat Naruto zitten kijken. Ben nu tot aflevering 125. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast werd door de humor, maar het morele geleuter nu wel een beetje zat ben. Al die grote beestjes is ook niet echt geweldig.

Samurai Champloo is ook bekeken. Wat een ontzettend vage serie. Wel heel erg grappig en leuke muziek. Knettergek die Japanners

Nog in de planning staan: Hellsing, Chobits, Ah My Goddess en de rest van Naruto.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_30749946
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 06:59 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Het gaat over een lid van de antiterreur-brigade die, na een fout bij een jonge, vrouwelijke zelfmoordcommando een trauma oploopt en deze moet zien te verwerken...
Hij komt hierbij in contact met de directe omgeving van dat meisje...

Mooie film, al is het absoluut niet mijn favoriet. De film begint met bloedstollende actie, waarna er een lang en saaaaaai gat valt voordat het weer wat spannend wordt.
Ik heb vijf pogingen nodig gehad om de film uit te zien zonder in het middenstuk in slaap te vallen (En ik ben wat slome films gewend, hoor...)
maar het is dan ook geen actiefilm... Wings of Honneamise vindt je ook niks?

Ik neem dat alle anime/manga-fans de website http://www.animeondvd.com kennen? DE guide voor alle anime series/films!
pi_30751918
Vandeweek de nieuwe Appleseed zitten kijken, dat is ook een prachtig staaltje animeerwerk. Gek genoeg ben ik die hier nog nergens tegengekomen (of ik heb er overheen gelezen).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_30752049
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Vandeweek de nieuwe Appleseed zitten kijken, dat is ook een prachtig staaltje animeerwerk. Gek genoeg ben ik die hier nog nergens tegengekomen (of ik heb er overheen gelezen).
Ik heb de special edition hiervan, met een mooie tin-box.
pi_30763422
Heb zojuist ook de Tin-box van Appleseed binnengekregen alsmede deel 6 en deel 7 van Ghost in the Shell: SAC.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_30764684
Heeft er iemand nog aanraders van wat onbekendere, maar wel goeie anime?
normaal gebruikte ik de top 200 lijst op animenfo.com, maar heb nu wel alles uit die lijst gezien eigenlijk

dus weet ff geen serie meer om te kijken
moh
pi_30765348
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 09:31 schreef PDOA het volgende:

[..]

maar het is dan ook geen actiefilm... Wings of Honneamise vindt je ook niks?

Ik neem dat alle anime/manga-fans de website http://www.animeondvd.com kennen? DE guide voor alle anime series/films!
Wings of Honneamise heeft een wat stabieler tempo...

Bij Jin-Roh val je echt in zo'n gat na de actie in de beginscène...

En zoals ik al zei: trage films ben ik wel gewend...

[ Bericht 5% gewijzigd door Jordy-B op 20-09-2005 18:55:47 ]
pi_30765352
Persoonlijk vind ik Texhnolyze wel een erg goede, maar geen idee hoe bekend die is. De eerste 3 afleveirngen zijn ronduit wazig maar als je eenmaal in de serie zit is hij zo meeslepend.
pi_30771773
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 18:27 schreef madjacksss het volgende:
dus weet ff geen serie meer om te kijken
Suzuka?
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_30774812
bedankt, ik zal eens kijken
moh
pi_30784932
Weet er nog iemand goede cyberpunk series? beetje in de trant van Texhnolyze en Ghost in the Shell...
pi_30785391
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Weet er nog iemand goede cyberpunk series? beetje in de trant van Texhnolyze en Ghost in the Shell...
Armitage III
Battle Angel Alita
Cyber City OEDO 808
Gilgamesh
Luv Wave
pi_30785829
Key The Metal Idol
pi_30785963
Serial Experiments Lain misschien
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  woensdag 21 september 2005 @ 14:42:30 #290
15263 ruudjuh31
trots op z'n dochtertje!!
pi_30791478
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Serial Experiments Lain misschien
Hele goede serie! Ik heb hem hier liggen op dvd dit is samen met boogiepop phantoms de enige die ik op dvd bezit.
mijn wishlist is veel te groot op dit moment

Ik ben gisteren begonnen met kijken naa mahou sensei negima, wel grappig, moet de manga nog eregens zien te vinden
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing. - Murphy's Law
pi_30793663
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:42 schreef ruudjuh31 het volgende:
de enige die ik op dvd bezit.
Kost inderdaad bakken vol geld . Bij mij begint de totale collectie nogal een absurd hoog bedrag te worden
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  woensdag 21 september 2005 @ 16:10:38 #292
15263 ruudjuh31
pi_30794057
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Kost inderdaad bakken vol geld . Bij mij begint de totale collectie nogal een absurd hoog bedrag te worden
Ikwas vergeten te zeggen dat dit de enige series zijn die ik op dvd bezit ( heb namelijk wel nog wat films liggen )
films heb ik Akira ltd edtion tin, Sprited Away, The Cat returs,
Grave of the fireflies ( wat een depressieve maar mooie film )
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing. - Murphy's Law
  donderdag 22 september 2005 @ 00:56:28 #293
107409 DaringDave
Listen to Jack Johnson
pi_30811627
Ik heb net Jin-Roh: The Wolf Brigade gezien.
Was inderdaad een hele mooie film. Ik had ook geen last van het wat langzamere tempo.
Erg mooi hoe dat thema van Roodkapje en de wolf steeds terug in de film komt.

Nu op zoek naar weer nieuwe Anime!
-Made Made Dane
  donderdag 22 september 2005 @ 01:03:31 #294
107409 DaringDave
Listen to Jack Johnson
pi_30811753
Ik heb trouwens gisteren Kill Bill volume 1 weer eens gezien. En nu weet ik weer
waarom ik het zo'n vette film vond: er zit anime in!!!!
Buiten dat wordt er ook veel japans in gesproken en dat vind ik zo'n leuk taaltje

[ Bericht 1% gewijzigd door DaringDave op 22-09-2005 01:04:20 (spelfout) ]
-Made Made Dane
pi_30814985
quote:
Op woensdag 21 september 2005 15:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Had ik ook al last van, zeker omdat ik toch eigenlijk alles origineel wil hebben... en zeker met zo'n serie als Fullmetal Alchemist tikt het lekker aan.
Had even ook het idee om Rurouni Kenshin origineel aan te gaan schaffen maar dat zijn iets van 25 / 30 dvd's
pi_30816989
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:10 schreef ruudjuh31 het volgende:

The Cat returns,
Daar ligt een dvd van bij de FRS. Is het een beetje aardige film? Het leek me zo ongeveer de slechtste van de Ghibli studios (al heb ik al hun andere films al wel ).
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 22 september 2005 @ 10:56:42 #297
15263 ruudjuh31
pi_30817674
quote:
Op donderdag 22 september 2005 10:29 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Daar ligt een dvd van bij de FRS. Is het een beetje aardige film? Het leek me zo ongeveer de slechtste van de Ghibli studios (al heb ik al hun andere films al wel ).
Ik vind het wel een leuke film, maar ik ben ook een Miyazaki/Ghibli worshipper dus zwaar bevooroordeeld
pi_30823711
quote:
Op donderdag 22 september 2005 09:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Had ik ook al last van, zeker omdat ik toch eigenlijk alles origineel wil hebben... en zeker met zo'n serie als Fullmetal Alchemist tikt het lekker aan.
Had even ook het idee om Rurouni Kenshin origineel aan te gaan schaffen maar dat zijn iets van 25 / 30 dvd's
51 dacht ik.
pi_30824145
quote:
Op donderdag 22 september 2005 10:29 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Het is wel een geinige film, maar het helpt als je Whisper of the Heart (Mimi wo Sumaseba) gezien hebt... (Niet voor het verhaal, maar voor de herkenning.)
pi_30826457
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:30 schreef Jordy-B het volgende:

Het is wel een geinige film, maar het helpt als je Whisper of the Heart (Mimi wo Sumaseba) gezien hebt... (Niet voor het verhaal, maar voor de herkenning.)
Hm, die was wel aardig. (Concrete Rooaaddd.. concrete rooaad ). Misschien toch maar halen dan
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')