die heb ik al een hele tijd terug gedownload of ben ik nou gek?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:11 schreef DJ_WB het volgende:
vannavond howl's moving castle in de premiere ....
ik ga er morgenavond naar toequote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:11 schreef DJ_WB het volgende:
vannavond howl's moving castle in de premiere ....
Ik ben er gistermiddag al geweest. Kon niet meer wachtenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:06 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
ik ga er morgenavond naar toe
Het duurde effe om iemand te overtuigen toch eens een mooie anime mee te gaan bekijkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:12 schreef Hare het volgende:
Ik ben er gistermiddag al geweest. Kon niet meer wachten
Kleine kans dat dat gebeurd. ik ga zodirect naar de bios om 'm op het grote doek te zien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:52 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Het duurde effe om iemand te overtuigen toch eens een mooie anime mee te gaan bekijken; Ik hoop dat ze niet teleurgesteld wordt.
Naja, ze kon nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:15 schreef mirugai het volgende:
Kleine kans dat dat gebeurd. ik ga zodirect naar de bios om 'm op het grote doek te zien.
Ik heb 'm al als download, maar in de bios is 't stukken beter...
Ze doen het hier voorkomen alsof fansubs illegaal zijn anders spreek je niet over een groot probleem...quote:And there's an even bigger problem. Run a Google search for "Naruto," and the top hits won't be Toonami. You'll get sites like NarutoFan that serve up the latest episodes of the show, recorded straight from Japanese TV.
Within days, fans subtitle the shows on their own and release them over peer-to-peer networks like BitTorrent.
Ach... mijn voorkeur gaat uit naar shounen-ai/yaoi manga en anime. En gelukkig is dat voor de meeste Amerikanen nog iets Heel Ondeugends, dus dat wordt meestal niet zo snel gelicenseerd.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Leuk artikel op Wired: Anime, The Next Generation. Kon wel eens de doodsteek worden voor heel veel fansubs.
Aangenomen dat je liever eerlijk dan aardig commentaar hebt, anders lees 't maar niet...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat vinden jullie hier van:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kunstenares haar boekjes zijn te koop bij enkele striphandels, ze heeft de kunstacademie gedaan en de cartoonschoolquote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:55 schreef Jordy-B het volgende:
Ah... naja... dan hoop ik dat de tekenaar(ster) bekend is met dit forum, enzo...
Beetje zonde van al dat commentaar, anders.
Een professional is iemand die er genoeg geld mee verdiend om van te leven imo. De tekeningen zijn leuk maar anatomisch gezien kan het allemaal een stuk beter. Om Norman Rockwell maar ff te quoten: "when you get the head&hands right, people will forgive you about the rest". Kleurgebruik vind ik wel leuk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kunstenares haar boekjes zijn te koop bij enkele striphandels, ze heeft de kunstacademie gedaan en de cartoonschool![]()
Wat noem jij een professional? iemand die voor een grote studio werkt?
Iemand die zo goed is dat 'ie/ze er genoeg geld mee kan verdienen om het als baan te hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kunstenares haar boekjes zijn te koop bij enkele striphandels, ze heeft de kunstacademie gedaan en de cartoonschool![]()
Wat noem jij een professional? iemand die voor een grote studio werkt?
ja inderdaadquote:Op zondag 4 september 2005 16:43 schreef VeX- het volgende:
Gisteren Samurai Champloo eindelijk afgekeken en ik moet zeggen dat dit een van mijn favoriete animes is geworden. Jammer dat die dvd's zo ontzettend duur zijn.
Ah ok. Dan is de tekenaar van Dirk Jan bijvoorbeeld geen professional. Dan zijn er in Nederland ook maar een stuk of 4 striptekenaars volgesn jou definitiequote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:41 schreef Jebus het volgende:
[..]
Een professional is iemand die er genoeg geld mee verdiend om van te leven imo. De tekeningen zijn leuk maar anatomisch gezien kan het allemaal een stuk beter. Om Norman Rockwell maar ff te quoten: "when you get the head&hands right, people will forgive you about the rest". Kleurgebruik vind ik wel leuk.
Het kan veel goedkoper http://www.dvdpacific.com/search.asp?title=champlooquote:Op zondag 4 september 2005 18:16 schreef H4ze het volgende:
[..]
ja inderdaadIk geloof dat die hele dvdbox 120 euro is ofzo.
Hmmm, dan wacht ik wel op de euro R2 versie, hopelijk is die wel wat beter uitgerust/opgezet...quote:Op zondag 4 september 2005 16:25 schreef PDOA het volgende:
Tering hee, wat een ontzettend lelijke hoes!!!
[afbeelding]
Lees de comments trouwens ook maar eens door: er schijnt vanalles mis te zijn met deze release. Waarom Dreamworks, waarom!?!?!
Waarom niet ADV, die brengen tenminste kwaliteits anime DVD's op de markt!!!!
Ik zie daar geen DVD-Box bij staan, hoor...quote:Op zondag 4 september 2005 18:54 schreef WarSnake het volgende:
[..]
Het kan veel goedkoper http://www.dvdpacific.com/search.asp?title=champloo
Zeg? Hoorde ik daar toevallig mijn naam?quote:Op zondag 4 september 2005 18:07 schreef Jordy-B het volgende:
Overigens gister begonnen met Ah My Goddess! TV
Leuke serie![]()
Het gaat over een jongen, Morisato Keiichi... een nerd, wel heel lief en behulpzaam, maar toch weinig succes met de meiden, etc... het gebruikelijke verhaal
Die jongen krijt één wens vervuld door een goddess... (een soort van engel, denk ik... zou niet weten wat het Nederlandse woord is... godin, ofzo?)
Per ongeluk wenst hij dat hij en de goddes, Belldandy, voor altijd samen blijven.
En daar begint 't gedonder
Een romantische comedy. (Hoewel het voornamelijk comedy is en weinig romantisch)
En dat voor een film die het moet hebben van kleurgebruikquote:Op zondag 4 september 2005 16:25 schreef PDOA het volgende:
Tering hee, wat een ontzettend lelijke hoes!!!
Het kan nog veel goedkoper, maar verwacht dan geen dolby 5.1 en een perfecte engelse ondertiteling. Wil je het in DTS kijk dan bij RoDirect,quote:Op zondag 4 september 2005 18:54 schreef WarSnake het volgende:
[..]
Het kan veel goedkoper http://www.dvdpacific.com/search.asp?title=champloo
Je hoeft je alleen te registreren om een member te zijn, dan gaan ze voor 20 dollar.quote:Op zondag 4 september 2005 20:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik zie daar geen DVD-Box bij staan, hoor...
Alleen de enkele DVD's... En om dat nou goedkoop te noemen... dertig dollar per volume...
De manga is stukken beter...quote:Op zondag 4 september 2005 18:07 schreef Jordy-B het volgende:
Overigens gister begonnen met Ah My Goddess! TV
Leuke serie![]()
Het gaat over een jongen, Morisato Keiichi... een nerd, wel heel lief en behulpzaam, maar toch weinig succes met de meiden, etc... het gebruikelijke verhaal
Die jongen krijt één wens vervuld door een goddess... (een soort van engel, denk ik... zou niet weten wat het Nederlandse woord is... godin, ofzo?)
Per ongeluk wenst hij dat hij en de goddes, Belldandy, voor altijd samen blijven.
En daar begint 't gedonder
Een romantische comedy. (Hoewel het voornamelijk comedy is en weinig romantisch)
Jouw usericon is toch Vision of Escaflowne's Van?quote:Op zondag 4 september 2005 20:51 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Zeg? Hoorde ik daar toevallig mijn naam?
Die heb ik dus net gezien...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:24 schreef Jordy-B het volgende:
Het ultieme eindgevecht vindt dan ook plaats tijdens de OVA...
Yupquote:Op woensdag 7 september 2005 15:42 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jouw usericon is toch Vision of Escaflowne's Van?
Ik ben het nu ook aan het volgen, wel weer iets heel anders dan Naruto, zal nog wel ff wennen worden. Maar eerste indruk positiefquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:38 schreef H4ze het volgende:
Ja, en ik geloof idd nog wel meer mensen hier. Meesterlijke serie idd![]()
Ach... Het kan gebeuren...quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:38 schreef classpc het volgende:
Ik moet nog een hoop inhalen, want ik heb een hoop gedownload maar weinig gekeken.
Ah! My Goddess, Cowboy Bebop en Prince of Tennis wachten nog op me.
Verder wil ik nog een beetje Naruto kijken, ook al ben ik daar een tijdje geleden mee gestopt.
Zijn er trouwens nog meer mensen die het vervelend vinden dat Lunar niet meer zo stipt is?
Normaal was het altijd elke donderdag een nieuwe Bleach. Maar nu is het soms pas op vrijdag of zaterdag.
Ik vind het vrij vervelend.
Zoiets had ik met Ah! My Goddes.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ach... Het kan gebeuren...
Ik heb er zelf echt de pest aan dat juist die ene serie die ik volg (Sousei no Aquarion) door Aone in setjes wordt uitgebracht, in plaats van wekelijks een aflevering.
De laatste aflevering die ik gezien heb, was alweer een maand terug, volgens mij
Ik stoor mij er niet aan. Ik bedoel, ik ben al blij dat iemand de moeite ervoor neemt om het the subben.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:38 schreef classpc het volgende:
Zijn er trouwens nog meer mensen die het vervelend vinden dat Lunar niet meer zo stipt is?
Normaal was het altijd elke donderdag een nieuwe Bleach. Maar nu is het soms pas op vrijdag of zaterdag.
Ik vind het vrij vervelend.
Je kan bij een fatsoenlijke bittorrent-client (azureus) gewoon kiezen welke bestanden uit een episode-pack je wil downloaden (of liever: welke afleveringen je niet wil downloaden) , hoor:?quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:28 schreef classpc het volgende:
[..]
Zoiets had ik met Ah! My Goddes.
Heb ik zo'n pack van 1 t/m 18 gedownload, komt er opeens een pack van 1 t/m 24 uit
En die losse 6 afleveringen die ik nog tekort kom, die zijn dus niet los te downloaden
Dus dan kan ik die hele pack weer downloaden alleen om die 6 afleveringen.
Wat dat betreft is AonE-AnY kut.
SSSSSSSssssst...... Laat hem nog even in de waanquote:Op zondag 18 september 2005 00:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je kan bij een fatsoenlijke bittorrent-client (azureus) gewoon kiezen welke bestanden uit een episode-pack je wil downloaden (of liever: welke afleveringen je niet wil downloaden) , hoor:?
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 18 september 2005 00:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je kan bij een fatsoenlijke bittorrent-client (azureus) gewoon kiezen welke bestanden uit een episode-pack je wil downloaden (of liever: welke afleveringen je niet wil downloaden) , hoor:?
I did not know thatquote:Op zondag 18 september 2005 00:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, die film was het ja. En wolfman was inderdaad degene met die tattoos. Is het juist dat ik wat overeenkomsten zie of heb ik een grote fantasie?quote:Op maandag 19 september 2005 10:35 schreef Sandraugiga het volgende:
Elektra heet de film...
[afbeelding]
Je bedoelt deze "Wolfman"??
Ik zie nauwelijks tot geen overeenkomsten met Ninja Scroll, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 19 september 2005 10:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, die film was het ja. En wolfman was inderdaad degene met die tattoos. Is het juist dat ik wat overeenkomsten zie of heb ik een grote fantasie?
Serie niet. Ik weet wel dat je die hebt. Maar ik heb het nu over de losse film van Ninjascroll.quote:Op maandag 19 september 2005 11:43 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik zie nauwelijks tot geen overeenkomsten met Ninja Scroll, eerlijk gezegd.
Ken je de serie van Ninja Scroll? Die's nu verkrijgbaar in een mooie boxset voor 25 euri.
Je maakt me benieuwd. Waar gaat die over?quote:Op zondag 18 september 2005 17:00 schreef PDOA het volgende:
Schandalig dat ik nergens in die lijstjes Jin-Roh: The Wolf Brigade zie terugkomen. En dat voor een van de beste animes ooit!
Het gaat over een lid van de antiterreur-brigade die, na een fout bij een jonge, vrouwelijke zelfmoordcommando een trauma oploopt en deze moet zien te verwerken...quote:Op dinsdag 20 september 2005 05:20 schreef DaringDave het volgende:
[..]
Je maakt me benieuwd. Waar gaat die over?
maar het is dan ook geen actiefilm... Wings of Honneamise vindt je ook niks?quote:Op dinsdag 20 september 2005 06:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het gaat over een lid van de antiterreur-brigade die, na een fout bij een jonge, vrouwelijke zelfmoordcommando een trauma oploopt en deze moet zien te verwerken...
Hij komt hierbij in contact met de directe omgeving van dat meisje...
Mooie film, al is het absoluut niet mijn favoriet. De film begint met bloedstollende actie, waarna er een lang en saaaaaai gat valt voordat het weer wat spannend wordt.
Ik heb vijf pogingen nodig gehad om de film uit te zien zonder in het middenstuk in slaap te vallen (En ik ben wat slome films gewend, hoor...)
Ik heb de special edition hiervan, met een mooie tin-box.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Vandeweek de nieuwe Appleseed zitten kijken, dat is ook een prachtig staaltje animeerwerk. Gek genoeg ben ik die hier nog nergens tegengekomen (of ik heb er overheen gelezen).
Wings of Honneamise heeft een wat stabieler tempo...quote:Op dinsdag 20 september 2005 09:31 schreef PDOA het volgende:
[..]
maar het is dan ook geen actiefilm... Wings of Honneamise vindt je ook niks?
Ik neem dat alle anime/manga-fans de website http://www.animeondvd.com kennen? DE guide voor alle anime series/films!
Suzuka?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:27 schreef madjacksss het volgende:
dus weet ff geen serie meer om te kijken
Armitage IIIquote:Op woensdag 21 september 2005 11:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Weet er nog iemand goede cyberpunk series? beetje in de trant van Texhnolyze en Ghost in the Shell...
Hele goede serie! Ik heb hem hier liggen op dvd dit is samen met boogiepop phantoms de enige die ik op dvd bezit.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:42 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Serial Experiments Lain misschien
Kost inderdaad bakken vol geldquote:Op woensdag 21 september 2005 14:42 schreef ruudjuh31 het volgende:
de enige die ik op dvd bezit.
Ikwas vergeten te zeggen dat dit de enige series zijn die ik op dvd bezit ( heb namelijk wel nog wat films liggen )quote:Op woensdag 21 september 2005 15:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Kost inderdaad bakken vol geld. Bij mij begint de totale collectie nogal een absurd hoog bedrag te worden
![]()
Had ik ook al last van, zeker omdat ik toch eigenlijk alles origineel wil hebben... en zeker met zo'n serie als Fullmetal Alchemist tikt het lekker aan.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Kost inderdaad bakken vol geld. Bij mij begint de totale collectie nogal een absurd hoog bedrag te worden
![]()
Daar ligt een dvd van bij de FRS. Is het een beetje aardige film? Het leek me zo ongeveer de slechtste van de Ghibli studios (al heb ik al hun andere films al welquote:
Ik vind het wel een leuke film, maar ik ben ook een Miyazaki/Ghibli worshipperquote:Op donderdag 22 september 2005 10:29 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Daar ligt een dvd van bij de FRS. Is het een beetje aardige film? Het leek me zo ongeveer de slechtste van de Ghibli studios (al heb ik al hun andere films al wel).
51 dacht ik.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Had ik ook al last van, zeker omdat ik toch eigenlijk alles origineel wil hebben... en zeker met zo'n serie als Fullmetal Alchemist tikt het lekker aan.
Had even ook het idee om Rurouni Kenshin origineel aan te gaan schaffen maar dat zijn iets van 25 / 30 dvd's![]()
Het is wel een geinige film, maar het helpt als je Whisper of the Heart (Mimi wo Sumaseba) gezien hebt... (Niet voor het verhaal, maar voor de herkenning.)quote:Op donderdag 22 september 2005 10:29 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Daar ligt een dvd van bij de FRS. Is het een beetje aardige film? Het leek me zo ongeveer de slechtste van de Ghibli studios (al heb ik al hun andere films al wel).
Hm, die was wel aardig. (Concrete Rooaaddd.. concrete rooaadquote:Op donderdag 22 september 2005 14:30 schreef Jordy-B het volgende:
Het is wel een geinige film, maar het helpt als je Whisper of the Heart (Mimi wo Sumaseba) gezien hebt... (Niet voor het verhaal, maar voor de herkenning.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |