ik heb vandaag gekeken waar ik morgennacht langs moet fietsenquote:
Smaakt nog steeds hetzelfdequote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hoegaarden is ook niet meer wat het geweest is
vroeger was alles beter
whahahaha wat doe je dan? via geesteren?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik heb vandaag gekeken waar ik morgennacht langs moet fietsen
Das nie mis
Ik las Austria-Berlinquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
1-1 overigens bij Australie - Benin.
Nee maarja ik slaap wa bie oequote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:21 schreef 9christensen het volgende:
[..]
whahahaha wat doe je dan? via geesteren?
joa zeg he. ik wil 't wel vragenquote:
* Dos37 dubbel ligtquote:
bier drinken op de fiets is toch al geen aanrader!quote:
Doe maarquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:23 schreef 9christensen het volgende:
[..]
joa zeg he. ik wil 't wel vragen
Nou nogquote:
Tuurlijk, denken ze bijna klaar te zijn en dan kom ik binnen zetten met dat blonde afrohoofdquote:
ja is wel goed. ik moest wel m'n slaapkamer wat opruimenquote:
dan zijn ze meestal niet meer zo scherp aan het einde van de weekquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:25 schreef JaWi het volgende:
[..]
Tuurlijk, denken ze bijna klaar te zijn en dan kom ik binnen zetten met dat blonde afrohoofd.
k daquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:26 schreef 9christensen het volgende:
[..]
ja is wel goed. ik moest wel m'n slaapkamer wat opruimen
quote:
Jaja we zijn al klaar.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:33 schreef methodmich het volgende:
Zijn ze nou al getrouwd?
oow ik dacht dat het hele huwlijk er live op kwamquote:
Het is dan ook erg gezelligquote:
Dat wel, maar eerlijk is eerlijk de laatste tijd gaan we wel erg snel.quote:
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Zo, ik ga even iets in de magnetron gooien en dan ook nog maar opeten, je moet wat.
hups aan het werk jij!!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:53 schreef DarkShine het volgende:
Kan dit weekend 's flink aan me schoolwerk werken als ik het jaar niet wel over doen.
Ik ga dus maar 's beginnen...
ahahhaquote:
Alonso gaat wel lekker dit jaar, ik heb hem teminste eindelijk aangeschaftquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:09 schreef Vom het volgende:
Damn, zal ik Alonso of Kimi kopen voor de f1 manager, of toch rubens![]()
Albersquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Alonso gaat wel lekker dit jaar, ik heb hem teminste eindelijk aangeschaft
ten koste van Albers![]()
Kimiquote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:09 schreef Vom het volgende:
Damn, zal ik Alonso of Kimi kopen voor de f1 manager, of toch rubens![]()
Ik weet het, had hem eigenlijk nooit in mijn team mogen zetten.quote:
Hij zou het ook wel kunnen ook.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:30 schreef Suijk het volgende:
Is Bananenman al mod?
Ja maar.quote:
Vooral als dit weekend eigenlijk alleen maar werken is. Zowel voor school als me bijbaantje.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:04 schreef tong80 het volgende:
Briljante topictitel.
Ik vraag me steeds weer af hoe je aan zoveel fantasie komt.
Hier ook!quote:
Jij komt uit Huizen?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:53 schreef JaWi het volgende:
Zo, mijn haar is weer toonbaar.
volgend jaar weer derby!!!![]()
![]()
Eerste klasse A
Beursbengels
DCG
FC Rijnvogels
Flamingo
Huizen
Marken
Montfoort
Odin '59
Volendam
WV-HEDW
Zuidvogels![]()
Zwaluwen '30
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:56 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Jij komt uit Huizen?
Zomaar een oprit uit Huizen:
[afbeelding]
Ik kwam vroeger veel in Huizen, mijn oom en tante woonden in de Blaricummerstraatquote:
Ik ben ondertussen wel al ver klaar met 1 klein gedeelte...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:59 schreef just me het volgende:
wat hadden we nou afgesproken.. aan het werk jij
![]()
Dat ken ikquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kwam vroeger veel in Huizen, mijn oom en tante woonden in de Blaricummerstraat
Bierrrrrrtje?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:01 schreef Suijk het volgende:
'Huizerrrrrrrrr Grgrgooooiboy'
In de hoofdklasse B ook een derby:quote:Op vrijdag 10 juni 2005 18:53 schreef JaWi het volgende:
Zo, mijn haar is weer toonbaar.
volgend jaar weer derby!!!![]()
![]()
Huizen
Zuidvogels![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen wel al ver klaar met 1 klein gedeelte...
De Powerpoint presentatie is bijna af, en is nu 35 dia's...
Als je het lang genoeg herhaalt, wordt het een traditie.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:13 schreef SCH het volgende:
Ik heb 10 minuten ademloos naar de topictitel zitten kijken, komt in de top 3 van de meest originele
![]()
![]()
Nou hup, koken dan, vrouwmens!quote:
Weet je zeker dat je goed zit? Er zit (nog) geen slotje op dit topic.quote:
Heb je geen aansteker dan?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:20 schreef Mindlight het volgende:
Ik wordt gek van de spandoeken hier
Adri bedankt![]()
In het op 1 na mooiste stadion van Nederland.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Zo, het gaat bijna gebeuren. Oranje onder 20.
TV staat hier aanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:22 schreef methodmich het volgende:
Zo, het gaat bijna gebeuren. Oranje onder 20.
naked mag ie toch de baan niet opquote:
Justme het voetballen begint.quote:
jepquote:Op vrijdag 10 juni 2005 19:58 schreef Bluezz het volgende:
Jonatha Brooke in het voorprogramma, zegt iemand dat iets?
Dat is toch folk?
Er is ook voetbal.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:13 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Wat een kampjurk heb die hoer van IJdorp aan, alleen de sluier is wel aardig.
ga jij voor mij een hele mooie eettafel makenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:13 schreef MrDoegewoon het volgende:Tot iig augustus een baan
![]()
* MrDoegewoon gaat hout bewerker worden bij een heleeeeeeeeeee grote hout bewerkings handels nog wat fabriek
Ik zeg JeWe.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:13 schreef MrDoegewoon het volgende:Tot iig augustus een baan
![]()
* MrDoegewoon gaat hout bewerker worden bij een heleeeeeeeeeee grote hout bewerkings handels nog wat fabriek
* MrDoegewoon gaat z'n best doen voor JMquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:19 schreef just me het volgende:
[..]
ga jij voor mij een hele mooie eettafel maken
quote:
Bah das toch geen muziekquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon DVD van Defqon opzet.
DEFQON DEFQON DEFQON nog een weeeeekje slapen
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:13 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Wat een kampjurk heb die hoer van IJdorp aan, alleen de sluier is wel aardig.
voorlopig doe ik er effe nix aan, vandaag weer slecht nieuws gehad ronddom mijn vaderquote:Op vrijdag 10 juni 2005 15:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met ACFU, train ?
Heel veel sterkte de komende tijd voor jou, je vader en je familie!quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:55 schreef AirRaid het volgende:
[..]
voorlopig doe ik er effe nix aan, vandaag weer slecht nieuws gehad ronddom mijn vader
afgelopen maandag ochtend is hij weer niet goed geworden en hebben ze hem weer opgenomen in het ziekenhuis.
komende maandag wordt ie aan het hart geopereerd, maar vandaag kwam ook nog een de melding dat er aan het hart een tumor zou zitten
dus het wordt de komende tijd hier heel erg zwaar
Something borrowedquote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:59 schreef JaWi het volgende:
En ik ben verdomme mijn Amsterdamsche aanvoerdersband kwijt.
Veel sterkte in ieder geval, hopelijk komt je vader hier goed doorheen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 20:55 schreef AirRaid het volgende:
[..]
voorlopig doe ik er effe nix aan, vandaag weer slecht nieuws gehad ronddom mijn vader
afgelopen maandag ochtend is hij weer niet goed geworden en hebben ze hem weer opgenomen in het ziekenhuis.
komende maandag wordt ie aan het hart geopereerd, maar vandaag kwam ook nog een de melding dat er aan het hart een tumor zou zitten
dus het wordt de komende tijd hier heel erg zwaar
Tskquote:
klotezooiquote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:10 schreef Maquiladora het volgende:
Mijn moeder zit ook een beetje in het zelfde schuitje, aanstaande maandag krijgt ze de uitslag van onderzoeken of ze nog uitzaaiïngen in haar lichaam heeft (ze heeft borstkanker).
Tof! Toch wel Puma King?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:31 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee, praat me bij. Ik was voetbalschoenen halen.
Nee Adidasquote:
Eej lul, open ff een nieuw GPD-topic... Jij hebt de vorige volgemacht.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee Adidas.
Ze zijn niet van mij, ik heb voor morgen even een paar nodig.
Ik laat de eer aan jou. Mijn 4 posts per week daar zijn genoegquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Eej lul, open ff een nieuw GPD-topic... Jij hebt de vorige volgemacht.
Ik zag het al, klinkt tof.....quote:
Ik ken alleen gesjeesde pillenslikkers.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:48 schreef Vom het volgende:
Pfaf, GPD=Gesjeesde pillendraaiers geloof ik
Nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:49 schreef Vom het volgende:
Het Officiële Fok!woordenboek
Hier eventjes kijken pfaf
Best tofquote:
Leuk kereltjequote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:52 schreef PyTh het volgende:
Zoals beloofd nog even een update van Mateja
[afbeelding]
[afbeelding]
Bosbeetle komt uit Ommen. En we zijn laatst mijn zijn allen in Ommen uitgeweest! De break Awayquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zag het al, klinkt tof.....![]()
Waar staat het voor dan, en heeft het nog nut? Overeenkomsten tussen de users? Ik zie wel veel Ommenaren.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:53 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bosbeetle komt uit Ommen. En we zijn laatst mijn zijn allen in Ommen uitgeweest! De break Away![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:52 schreef PyTh het volgende:
Zoals beloofd nog even een update van Mateja
[afbeelding]
[afbeelding]
Gave tent was dat man, in het begin was er niemand. Maar later werd het nog gezellig ook. Iedereen net zo zat. In de polonaise met Nouk en Ruis...quote:
Morgen is Mateja 22 weken.quote:
Daar doelde ik ook opquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Morgen is Mateja 22 weken.
En natuurlijk lust hij al bier JaWi
Vooral dat kratje HJ van jou kijkt ie naar uit
Ik nok hem nu echtquote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:40 schreef Maquiladora het volgende:
Ik ga maar eens slapen, vanacht was het laat en een groot deel van de dag heb ik al met migraine op bed gelegen![]()
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 21:16 schreef golfer het volgende:
SCH, bedankt voor de leuke verrassing en de kaarten voor Joe Cocker van SF.
Verheug me al op morgenavond.
welterusten danquote:
Als tussenpersoon ja.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb jij Golfer kaarten gegeven voor dat concert?
* JaWi geen grapjes maakt over cockerquote:
Je lettertype wat doe je?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
* JaWi geen grapjes maakt over cocker
Tof van je.
Moet je nog spelen dit weekend?
Bejaardenhulp hequote:
Nopez. Morgen met mijn kleine ventje naar Ouwehands Dierenpark.quote:Moet je nog spelen dit weekend?
Ja, helpquote:
Waarschijnlijk ben ik één of andere debiel, maar ik zie er niets aanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Tof van je.
Haha das nog vreemder bij jou staat die wel in de quote... bij mij ook nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:12 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik één of andere debiel, maar ik zie er niets aan
Foklight heet dat geval geloof ik, de nieuwe oude ofzoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:14 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Haha das nog vreemder bij jou staat die wel in de quote... bij mij ook niet
welke Fok! skin gebruik je ??
Hmmm ik heb de silver... zal eens overgaan op die anderequote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:15 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Foklight heet dat geval geloof ik, de nieuwe oude ofzo
En ik ga even bij silver kijkenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hmmm ik heb de silver... zal eens overgaan op die andere
Yup ligt aan de skin, bij die oude nieuwe.... of nieuwe oude ofzoiets... doet ie het wel gewoon, grappigquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Tof van je.
http://www.badgedirect.nl(...)5f6+EN/catalogs/2127quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Welk shirt? Waar jullie het gisteren over hadden? Dat shirt bij BNN?
Ik laat t maar gaan, snap er niks van en zie er niks aanquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup ligt aan de skin, bij die oude nieuwe.... of nieuwe oude ofzoiets... doet ie het wel gewoon, grappig
Goed werkquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:18 schreef VoreG het volgende:
[..]
http://www.badgedirect.nl(...)5f6+EN/catalogs/2127
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:23 schreef SCH het volgende:
Die keeper van Benin is gestenigd na een verliespartij
Ik ga morgen mijn eigen team stenigen als we verliezenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:23 schreef SCH het volgende:
Ja dus?quote:
Ja inderdaad. Quentin Tarantinoquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:34 schreef Dos37 het volgende:
Net resevoir dogs gekeken blijft ook een leuke film
Zeker dat is de beste film die ik ooit heb gezienquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:35 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Quentin Tarantino![]()
Toch blijft (vind ik ) Pulp Fiction zijn beste
Dat zeg ik je dan weer niet naquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zeker dat is de beste film die ik ooit heb gezien
Pulp Fictionquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:37 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat zeg ik je dan weer niet naMaar in mijn top-5 staat ie zeker wel
Ameliequote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Pulp Fiction
Godfather part 2
The Shawshank Redemption
Goodfellas
American History X
Zo even uit mijn hoord
Psst... Je hebt 28 notesquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:37 schreef JaWi het volgende:
Ik ga slapen. Avé. Om mezelf en jullie te beschermen zal ik morgen niet posten
.
Arme japanner die op Quincy stondquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:23 schreef SCH het volgende:
WTFquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:23 schreef SCH het volgende:
ik zie het netquote:
Pulp Fictionquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zeker dat is de beste film die ik ooit heb gezien
En dat mag ook zeker. Ben het er niet mee eens maarja vrij land. Sommige mensen vinden Johnny Depp ook beter als Robert de Niroquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:47 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Pulp Fictionéén van de grootste kutflims naar mijn mening.
toekomstige modquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:48 schreef Zwansen het volgende:
Appelsientje heeft er nog 0! Wat een sukkel!
Neej johquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:47 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
Pulp Fictionéén van de grootste kutflims naar mijn mening.
![]()
Ik hoor ook bij die mensenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:48 schreef Dos37 het volgende:
[..]
En dat mag ook zeker. Ben het er niet mee eens maarja vrij land. Sommige mensen vinden Johnny Depp ook beter als Robert de Niro
Ik voel me braafquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik ook nog geen enkele note heb. het is fijn om braaf te zijn.
quote:
Ik ben ook lief ook al heb ik 1x een ban gehad van euh 2 uur?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik ook nog geen enkele note heb. het is fijn om braaf te zijn.
en ikquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:48 schreef Zwansen het volgende:
Appelsientje heeft er nog 0! Wat een sukkel!
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben ook lief ook al heb ik 1x een ban gehad van euh 2 uur?.
Toen moesten de Hools even in actie komen.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben ook lief ook al heb ik 1x een ban gehad van euh 2 uur?.
Bier en quoten is een dramaquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:56 schreef Mindlight het volgende:
[quote]Op vrijdag 10 juni 2005 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Toen moesten de Hools
Dat heb ik gemist, een leuke anekdote?
quote:
Zo goed als allemaal gezienquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:00 schreef pascalheister het volgende:
oja dit is mijn top 20, maar die wisseld nog wel eens, op de top 5 na
http://www.ymdb.com/user_top20_view.asp?usersid=18325
Cidade de Deus (2002)quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:00 schreef pascalheister het volgende:
oja dit is mijn top 20, maar die wisseld nog wel eens, op de top 5 na
http://www.ymdb.com/user_top20_view.asp?usersid=18325
Haha die 2 dus niet gezienquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Cidade de Deus (2002)
One Flew Over the Cuckoo's Nest ga ik zeker nog een keer kijken. vandaag gezien vond het niet zo heel erg geweldig.
verder een leuke top 20
Hij plaatste een plaatje met ik meen Iraakse mannen die opgehangen waren. Dit plaatje plaatste VoreG omdat hij er van overtuigd was dat het een gesoepte foto was en dat ook wilde laten zien. De mods ter plaatse vonden het plaatje niet kunnen en VoreG kreeg een ban. Toen gingen een aantal andere Hools ook het plaatje posten om solidair te zijn. Daarna is de ban ongedaan gemaakt.quote:
Het was best een vies plaatje de mannen werden opgehangen maar hun hoofd werd gescheiden van hun romp.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij plaatste een plaatje met ik meen Iraakse mannen die opgehangen waren. Dit plaatje plaatste VoreG omdat hij er van overtuigd was dat het een gesoepte foto was en dat ook wilde laten zien. De mods ter plaatse vonden het plaatje niet kunnen en VoreG kreeg een ban. Toen gingen een aantal andere Hools ook het plaatje posten om solidair te zijn. Daarna is de ban ongedaan gemaakt.
Ahh okquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij plaatste een plaatje met ik meen Iraakse mannen die opgehangen waren. Dit plaatje plaatste VoreG omdat hij er van overtuigd was dat het een gesoepte foto was en dat ook wilde laten zien. De mods ter plaatse vonden het plaatje niet kunnen en VoreG kreeg een ban. Toen gingen een aantal andere Hools ook het plaatje posten om solidair te zijn. Daarna is de ban ongedaan gemaakt.
* Dos37 blij met Cartman is.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:09 schreef Zwansen het volgende:
Cartman en Rotskibo zijn ook geband. Godzijdank.
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:09 schreef Zwansen het volgende:
Ook zo'n Feyenooder... Zo eentje die overal tegen is....quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:10 schreef Dos37 het volgende:
[..]
* Dos37 blij met Cartman is.
Die ander ken ik niet
Totdat er een ex-Feyenoorder in beeld komtquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook zo'n Feyenooder... Zo eentje die overal tegen is....
rotskibo is ook erg irritant jaquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:09 schreef Zwansen het volgende:
ok nou mooi dan.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook zo'n Feyenooder... Zo eentje die overal tegen is....
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Even kijken of ik mod zou kunnen zijn:
Hier worden geen bans besproken!
In de oale layout zit u nog we.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ok nou mooi dan.
Valt me nou pas op trouwens dat ze koekiemonster toch hebben vervangen
Die gebruik ik niet en ik vind deze ook tofferquote:
Een blauw konijn vanaf morgen dus.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
oowoow zondequote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:26 schreef pascalheister het volgende:
gvd laat ik zomaar een fles bier uit me hand vallen
Zal leuk zijnquote:
Opdwijlen met een doek en dan uitwringen boven je mond dan maar!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:26 schreef pascalheister het volgende:
gvd laat ik zomaar een fles bier uit me hand vallen
Moi?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij weet meer Golfer?
Op een paar holes wel goed en de rest was zwaar k*t, dus weer geen goede score uiteindelijk.quote:Hoe ging het met het balletje slaan vandaag?
Al een jaar of 17 een handicap, die steeds slechter wordt.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Spreek je al van een handicap of is het vrijblijvender?
quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Al een jaar of 17 een handicap, die steeds slechter wordt.
Maar ik speel tegenwoordig hooguit 1x per 2 weken een keer 9 holes en in het verleden deed ik 3x per week 18 holes en competitie-golf.quote:
golfen in een rollator gaat dan ook niet zo gemakkelijkquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig is er een reden.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar ik speel tegenwoordig hooguit 1x per 2 weken een keer 9 holes en in het verleden deed ik 3x per week 18 holes en competitie-golf.
Ja, tegenwoordig doe ik minstens 3x per week aan andere 'sport'quote:
Do we have a winner?quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:43 schreef DutchGooner het volgende:bacootje graag en op de nieuwe mod Bjoro!
Leuk dat gegok..maar..quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:43 schreef DutchGooner het volgende:bacootje graag en op de nieuwe mod Bjoro!
En dat ligt dus echt niet aan de prachtige Blokker ballen die ik voor je gekocht hebquote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:33 schreef golfer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |